Dus, heeft iemand enig idee?quote:Op maandag 21 november 2005 13:52 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook weer op zoek naar een nummer en wie deze weet is een held.
Ik weet eigenlijk niet eens of het een officieel nummer is, maar het werd gedraaid onder een reclame van Discovery Channel. Vandaag de dag zie je nog steeds een soort gelijkige reclame op de TV, maar daar wordt andere muziek onder gespeeld. Ik ben op zoek naar het nummer wat een tijdje terug werd gespeeld wanneer die reclame ervoor was. Over de reclame: het is iets van Discovery zelf. Je ziet allemaal beelden en je hoort een man praten die dingen zegt als "uit de dingen die ik mee maak, haal ik inspiratie", "wat ik doe?... ik ontdek", "mijn wereld is jou wereld".
Over het nummer zelf: soort lounge nummer. Vibe achtige geluiden die zich in het nummer herhaalde. Gewoon een relaxed nummertje.![]()
Kans is denk ik 0,1% dat iemand het weet, maargoed, ik kan het altijd proberen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:32 schreef Julian_H het volgende:
Dus, heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Inderdaad lekkere crewquote:Ik ben gelijk voor je naar Discoverychannel.nl voor je gegaan, want dat nummer is idd erg lekker.
Zag op het forum je vraag ook al staan, lekkere crew daar....."op die vragen gaan we niet in"....nou ja....dan niet.![]()
Maar goed...ik zou ook bij God niet weten welk nummer dit is dus...misschien komen we er ooit nog achter.
Santana - Maria maria?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:35 schreef Jenny_park het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van Santana, het enige dat ik weet is dat hij mompelt aan het begin van het nummer wat verder lekker wegswingt
Voor 2: Gokje op Gerry Rafferty - Baker Streetquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:37 schreef donroyco het volgende:
Ben op zoek naar twee nummers, beide niet recent:
1» Komt uit 2000-2003; lijkt op Robert Miles - Children en de clip is met de pc gemaakt. Daarin racen (onderwater)voertuigen tegen mekaar door een soort riool/buizen... (Does this ring a bell??) De naam van de artiest is volgens mij drie letters lang...
2» Lijkt op de Bold&Beautiful theme; er komt ook saxofoon in voor, maar ook zang (van een mannenstem)... Volgens mij komt dit nummer uit de jaren '80..
Bij voorbaat dank![]()
![]()
Dat was 'm inderdaad! Ik dank u zeer vriendelijk...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Voor 2: Gokje op Gerry Rafferty - Baker Street
Desireless - Voyage Voyagequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:07 schreef LENUS het volgende:
Ben opzoek naar een Frans nummer uit de jaren 80. De artiest is vrouwelijk en het nummer enigzins vrolijk/happy. Dus geen chanson.
Het enige wat ik weet te vertellen is het refrein en wel geinterpreteerd vanuit het Nederlands. Komt ie:
A vwija vwijaaaaa, touloehoe monniehie baliebuuuuuhhh (tip: zing dit voor jezelf, zodat het duidelijker wordt).
alvast bedankt!![]()
Jennifer Lopez ft. LL Cool J - All I Have?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:05 schreef steve2003 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waarin een vrouw "my love is all i have" zingt... beetje RnB achtig nummer is het
Gokje op 1: PPK - Resurrection?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:37 schreef donroyco het volgende:
Ben op zoek naar twee nummers, beide niet recent:
1» Komt uit 2000-2003; lijkt op Robert Miles - Children en de clip is met de pc gemaakt. Daarin racen (onderwater)voertuigen tegen mekaar door een soort riool/buizen... (Does this ring a bell??) De naam van de artiest is volgens mij drie letters lang...
2» Lijkt op de Bold&Beautiful theme; er komt ook saxofoon in voor, maar ook zang (van een mannenstem)... Volgens mij komt dit nummer uit de jaren '80..
Bij voorbaat dank![]()
![]()
Once in royal David’s cityquote:Op zondag 4 december 2005 00:13 schreef Marsmellow het volgende:
Nou toch maar weer even een poging wagen:
http://www.rodekruis.nl/p(...)8f966056701d9b0dec53
Nieuwe reclame van Het Rode Kruis. Zeer mooie zang!
Breathe In van Lucie Silvas ?quote:Op zondag 4 december 2005 11:02 schreef Esto het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen van wie dat nummer is met: Breathe in, Breathe out ? (Gezongen door een vrouw).
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef QTPi het volgende:
[..]
Jennifer Lopez ft. LL Cool J - All I Have?
Thanx!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |