Ja, jezus, als ik die quote verneukt ie alle img.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef TC03 het volgende:
Doe even de openingspost uit het vorige topic erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, jezus, als ik die quote verneukt ie alle img.![]()
![]()
Kan iemand de goede tekst linken ofzo?
Ja!quote:
Oe dat mag nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
tvp
Zitten intressante dingen maar om nu bijna alles (bijvoorbeeld dat onderbewustzijn of cognitief geheugen wat was het) toe te schrijven aan electromagnetisme gaat me wat te ver, ik denk dat het antwoord meer voor de hand liggend is en simpel in elkaar zit.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Oe dat mag niet
Kut nou moet ik iets nuttigs schrijven.
Nou ja, wat vinden jullie van de ultimatetheory op deze website?
www.4815162342.com
Die wil ik eigenlijk nog niet lezen. Ik wacht het liever af...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Oe dat mag niet
Kut nou moet ik iets nuttigs schrijven.
Nou ja, wat vinden jullie van de ultimatetheory op deze website?
www.4815162342.com
FIlmpje hebben we in topic nr 7 of 8 al eens langs zien komenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:41 schreef Del_Toro het volgende:
wow vage sjit
http://homepage.mac.com/mprieve/.Public/lost.mpg
Nee, ik denk dat we allemaal veel geinteresseerder zijn in wat er allemaal gaat gebeuren nu de twee kampen bij elkaar zijn, met name de vete tussen Sayid en ALquote:Op woensdag 23 november 2005 12:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vanavond weer![]()
Ben ik trouwens de enige die eigenlijk ook hoopt dat we weer een ouderwetse flashback krijgen zodat we meer te weten komen over één van de karakters.
Ik weet bijna zeker dat het geen pistoolschot isquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef vannilesoep het volgende:
Heb geen 12 pages doorgelezen, maar over dat Ana Shano heeft neergeschoten: Ik zeg niet waar. Zodra ik dat schot hoorde dacht ik: 'geweershot!*Rousseau'
Dat schot klonk absoluut als een geweerschot (dus een 'other' of rousseau) en duidelijk geen pistoolschot (dus niet mevr. Lucia)
Net episode 2.6 en 2.7 gekeken wegens tijgebrek / vakantie enzoEn oooooh wat loont het om er steeds 2 te kijken
![]()
Nee, dat was niet in de promo te zien, maar gewoon op het einde. En die promo's zijn gewoon misleidend. En ben ook niet iemand die het verschil tussen een pistoolschot en een geweerschot hoort, dus dat zegt me nietsquote:Op woensdag 23 november 2005 14:00 schreef vannilesoep het volgende:
*cough*Geweerschot*cough*
+ wat denk je nou? Dat de makers alles in een promo verpesten? Dat doen ze nooit, dus nu ook niet![]()
Ja ze is echt dood!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:23 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Cuse en Lindelof zeiden in de podcast dat ze echt dood was, door een schot van Ana-Lucia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij wist iedereen dit ook al wel![]()
Exactly.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:55 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ik reageerde op de speculaties hierboven dat het met een geweerschot van Rousseau zou zijn geweest. No need to be snide about it.
Wie?!?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:23 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Cuse en Lindelof zeiden in de podcast dat ze echt dood was, door een schot van Ana-Lucia.
Hij zingt 'You all everybody', dat is een inside-joke van de makers.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:28 schreef FremantleDockers het volgende:
Over de TT, zingt ie niet 'You ARE everybody?' Of snap ik nu een grap weer niet?
Cuse en Lindelof? dat zijn de exec-producers, naast JJ Abrams.quote:
Soooo, what's the inside-joke?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij zingt 'You all everybody', dat is een inside-joke van de makers.
Jaren geleden zag een vriend van de makers van Lost een aflevering van The Phil Donahue Show waarin een vrouw uit het publiek ineens opstond en "You all everybody acting like it's the stupid people wearing expensive clothes!" riep. Dat werd een soort slogan wat iedereen tegen elkaar zei tijdens het maken van de pilot. Toen ze het liedje van Driveshaft gingen schrijven vonden ze dat ze die tekst moesten gebruiken.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:44 schreef FremantleDockers het volgende:
Soooo, what's the inside-joke?
Die week er na is er niksquote:Op woensdag 23 november 2005 19:51 schreef Caesu het volgende:
morgen weer [afbeelding]
dan die week erna nog eentje en dan twee maanden wachten bijna...
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Oeps ik moet weer ff wegblijve tot de boel binnen is
en weer heeft TV.com het niet correct. Die bron is niet te vertrouwen, net als IMDB.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Die week er na is er niks
En 14 december is er één
En dan 11 januari weer
Dus geen maand wachten
http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_guide.html
Check hier maar
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
Eko zat trouwens wel heel gebiologeerd naar dat dharma logo te kijken...
Ik begrijp je vraag toch goed als ik zeg dat ze Jack al eerder heeft ontmoet (in de bar bij het vliegveld)quote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef ImPrEzA het volgende:
Overigens.. heeft iemand al een link ontdekt tussen Ana-Lucia en 1 van de anderen in het "leven voor het eiland"? Omdat de meeste bewoners wel 1 of andere link hadden, die duidelijk werd uit de flashbacks..
Ik denk dat die zo keek naar dat Dharma logo omdat in die research facility ook zo'n logo hing en het hem bekend voor kwam.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
en naar die wapens.
Ik blijf erbij dat het een Nigeriaanse drugsmokelaar is en meer weet dan die tot nu toe heeft los gelaten.
Ja dat wist ik nog, werd ook in het begin van deze aflevering nog weer even naar boven gebracht. Maar ik bedoelde écht voor de vlucht, dus helemaal niet in relatie tot Flight 815quote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag toch goed als ik zeg dat ze Jack al eerder heeft ontmoet (in de bar bij het vliegveld)
Misschien heb je ook dit keer weer gemerkt dat de preview voor deze aflevering weer behoorlijk misleidend was, achterafquote:Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef splendor het volgende:
Mooie tussendoor afleveringweinig wijzer geworden maar toch genoten.
De preview voor volgende week is ruig!!
Dat is waarquote:Op donderdag 24 november 2005 19:46 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Misschien heb je ook dit keer weer gemerkt dat de preview voor deze aflevering weer behoorlijk misleidend was, achteraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://lost-forum.com/showthread.php?t=12672
(kunnen spoilers tussen staan)
[ Bericht 16% gewijzigd door splendor op 24-11-2005 20:29:26 ]-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIE PROMO! de amerikaanse ditmaal
Lost heeft me weer helemaal in z'n greep ik ben bang
Quariantine staat er dus niet voor de lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door vannilesoep op 24-11-2005 22:51:25 ]
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:44 schreef greatgonzo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Sayid toch wel wat meer eigen waarde's heeft om dat te doen. Ik bedoel hij zal echt niet wat aangaam met de moordenares van de vrouw waartegen hij heeft gezworen dat ie haar nooit zal verlaten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:27 schreef Slayage het volgende:
AL en Sayid gaan samen vroeg of laat iets krijgen heb ik het idee.
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag echt super.
Traag misschien, maar wel zeer geslaagd omdat hij zo emotioneel was en me ook echt wist te raken.
Lost
Vandaar ook het einde dunkt me, de 2 ''leiders'' tegenover elkaar, AL en Jackquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik denk dat Sayid toch wel wat meer eigen waarde's heeft om dat te doen. Ik bedoel hij zal echt niet wat aangaam met de moordenares van de vrouw waartegen hij heeft gezworen dat ie haar nooit zal verlaten.
Matige aflevering trouwens, en het was zo voorspelbaar dat Anna zelf ging afrekenen met die crimineel toen ze zei dat hij het niet was.
Viel me overigens nog mee dat 1 van de groep niet gepakt werd door 'the others' toen ze zonder Anna Lucia het kamp zochten (hoewel, the others waren sowieso al niet geinteresseerd in sawyer, michael en jin want; 'we just want the boy')
Vraag me af hoe Mr Eko geaccepteerd zal worden in de groep en of Anna Lucia ook zich bij de rest voegt, want ze was toch de leider van het andere kamp een beetje dus die zal wel voor problemen zorgen.
Het was een ongeluk, zoals mr Eko zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik denk dat Sayid toch wel wat meer eigen waarde's heeft om dat te doen. Ik bedoel hij zal echt niet wat aangaam met de moordenares van de vrouw waartegen hij heeft gezworen dat ie haar nooit zal verlaten.
Liefde op het eerste gezicht?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Ik vond de reactie van Jack een beetje vreemd toen hij de naam Ana-Lucia hoorde, niemand reageert zo verrast bij de naam van iemand waar je 50 dagen geleden 3 zinnen mee gesproken hebt
Yep, dat zie ik ook gebeurenquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:39 schreef FOKke-H het volgende:
Ik voel hem al aankomentiktiktiktik tijd loopt af, je hoort de buzzer en BOEM winterstop.
als ze die gast pas de volgende dag vinden, kan jij tegen die tijd al boven de oceaan zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Ik heb de promo nog niet gezien en ga dat waarschijnlijk ook niet doen, maar ff wat dingen die ik kwijt moet...
Ik vond de reactie van Jack een beetje vreemd toen hij de naam Ana-Lucia hoorde, niemand reageert zo verrast bij de naam van iemand waar je 50 dagen geleden 3 zinnen mee gesproken hebt
Die Eko begint zich een beetje te ontwikkelen als de Locke van de andere groep, ik heb ook het idee dat hij meer weet. Die manier ook waarop die twee elkaar begroetten, ik dacht even dat Eko de 'Him' is die Desmond al die tijd verwachtte...
Ik vraag me overigens ook af wat er met Ana-Lucia is gebeurd, ze heeft die Jason vrijgelaten (vrij laten laten) en hem vervolgens neergeschoten, hier komt ze toch niet mee weg he hoop ik? Hoe komt zij op dat vliegtuig als ze een moord heeft gepleegd?
Ik vind dr niet verkeerdquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:15 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ana Lucia is echt de kampioen boos kijken![]()
![]()
![]()
Dude, heb je die aflevering wel GEZIEN? De reden waarom ze dat doet lijkt me nu wel duidelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:45 schreef prutser_benny het volgende:
verkeerd is ze niet... maar irritant altijd te zwaaien met haar pistooltje![]()
Wat haar reden ook is ze blijft irritant.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dude, heb je die aflevering wel GEZIEN? De reden waarom ze dat doet lijkt me nu wel duidelijk
Daar is waarschijnlijk niemand achtergekomen. En waarom hoop je dat ze daar niet mee wegkomt? Bij een dergelijke situatie zou ik toch eigenlijk hetzelfde hebben gedaan denk ik. Ze was immers zwanger(niet dat ik een baarmoeder hebquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Ik vraag me overigens ook af wat er met Ana-Lucia is gebeurd, ze heeft die Jason vrijgelaten (vrij laten laten) en hem vervolgens neergeschoten, hier komt ze toch niet mee weg he hoop ik? Hoe komt zij op dat vliegtuig als ze een moord heeft gepleegd?
Ik bedoelde met hopen dat het anders wel heel ongeloofwaardig is, niemand kan even 6 kogels door iemand heenschieten in een straatje achter een café, zonder dat iemand het merkt...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:23 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik vind Ana Lucia toch wel een goede character eigenlijk.
[..]
Daar is waarschijnlijk niemand achtergekomen. En waarom hoop je dat ze daar niet mee wegkomt? Bij een dergelijke situatie zou ik toch eigenlijk hetzelfde hebben gedaan denk ik. Ze was immers zwanger(niet dat ik een baarmoeder heb) en ze hing dus gewoon de vigilante uit. En Sawyer heeft ook al ooit een moord gepleegd alsmede Charlie. Hoop je dat die er ook niet mee wegkomen?
![]()
Ik kan dus ook wel begrijpen waarom ze nou zo wantrouwend bezig is.
is makkelijker als je denkt kijk maar naar die liqudiaties de laatste tijd hier in nederland niemand nog opgepakt of welquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik bedoelde met hopen dat het anders wel heel ongeloofwaardig is, niemand kan even 6 kogels door iemand heenschieten in een straatje achter een café, zonder dat iemand het merkt...
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze daarna gevlucht is en zo op het vliegtuig terecht is gekomen
Heeft Charlie ook iemand vermoord?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:23 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik vind Ana Lucia toch wel een goede character eigenlijk.
[..]
Daar is waarschijnlijk niemand achtergekomen. En waarom hoop je dat ze daar niet mee wegkomt? Bij een dergelijke situatie zou ik toch eigenlijk hetzelfde hebben gedaan denk ik. Ze was immers zwanger(niet dat ik een baarmoeder heb) en ze hing dus gewoon de vigilante uit. En Sawyer heeft ook al ooit een moord gepleegd alsmede Charlie. Hoop je dat die er ook niet mee wegkomen?
![]()
Ik kan dus ook wel begrijpen waarom ze nou zo wantrouwend bezig is.
ethan rom (other man)quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Heeft Charlie ook iemand vermoord?![]()
Hoe zat dat dan? Kan het me even niet meer voor de geest halen.
Owja, tuurlijk. Dacht alleen aan de flashbacks.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:15 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ethan rom (other man)
die kerel die de baby van hoe heet dat ene wijf had ontvoerd
Misschien was ze al in Sydney en kwam ze daar die man tegen? Ik weet het anders ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:40 schreef Sturmvogel het volgende:
Je kunt zo makkelijk met een moord wegkomen als je het maar goed aanpakt. Het lijkt me dus ook niet dat ze gepakt is.
Enne... ze zit toch bij de LAPD, dus hoe kan ze dan van Sydney naar LA gevlogen zijn na de moord gepleegd te hebben?![]()
Nee, want de LAPD had Jason al gepakt en verhoord, en Ana Lucia moest hem dus uiteindelijk identificeren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
Misschien was ze al in Sydney en kwam ze daar die man tegen? Ik weet het anders ook niet.
ingebroken zij ging er als agente naar toe en toen had die zogenaamd spijt en wou die zijn id kaart laten zien en pakte hij zijn gun en de rest is geschiedenis zoals ze het zeggenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:31 schreef Del_Toro het volgende:
waarom had die kerel haar (AL) neergeknald?
Maar ze zei dat hij het niet wasquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:37 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Nee, want de LAPD had Jason al gepakt en verhoord, en Ana Lucia moest hem dus uiteindelijk identificeren.
Nee, hij zei dat hij een student was die daar woonde en wilde dat bewijzen door zijn ID te pakken, zij vertrouwde hem, maar hij pakte dus zijn wapen ipv zijn IDquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ingebroken zij ging er als agente naar toe en toen had die zogenaamd spijt en wou die zijn id kaart laten zien en pakte hij zijn gun en de rest is geschiedenis zoals ze het zeggen
bijna het zelfde verhaal ze werd flink genaaid in iedergeval en begrijp dat ze hem zelf doodschootquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat hij een student was die daar woonde en wilde dat bewijzen door zijn ID te pakken, zij vertrouwde hem, maar hij pakte dus zijn wapen ipv zijn ID
Ja duh, omdat ze hem zelf wilde doodschieten.quote:
Ja, dat lijkt me wel nog wel kunnen.quote:Op zondag 27 november 2005 11:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja duh, omdat ze hem zelf wilde doodschieten.
Enne, wie zegt dat Jason na zijn vrijlating niet naar Sydney is gegaan? Kan toch. Jason gaat naar Sydney, Ana-Lucia volgt hem, doet poefpoef, en gaat dan terug naar Amerika wat dus niet helemaal lukt.
Mwah, lijkt me erg vergezocht,quote:
Maar toen het vliegtuig neerstortte was het op weg van Sydney naar LA. Beetje raar dat ze eerst vlucht naar Sydney, en daarna weer naar LA?quote:Op zondag 27 november 2005 13:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me erg vergezocht,
logischer is dat ze hem in LA afmaakt en dat ze er wonder boven wonder mee wegkomt, er leken geen directe getuigen te zijn. Later is ze dan naar Sydney gegaan.
Ik vind het trouwens een iritant kutwijf met een lekkere reet, datdanweerwel
Kan toch zoveel redenen hebben. Komt heus nog wel eens ter sprake in een flashback hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar toen het vliegtuig neerstortte was het op weg van Sydney naar LA. Beetje raar dat ze eerst vlucht naar Sydney, en daarna weer naar LA?
Ja dat vond ik ook wel vreemd, je moet wel een heel doorgewinterde crimineel zijn wil je het gezicht van een vrouw waar je 4 kogels doorheen hebt gejaagd niet herkennen...quote:Op zondag 27 november 2005 14:34 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij herkende haar niet, want hij vroeg ook nog op de parkeerplaats 'I know you?'. Vond het iig één van de gaafste scenes van dit seizoen.
Ja, vast wel.quote:Op zondag 27 november 2005 14:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan toch zoveel redenen hebben. Komt heus nog wel eens ter sprake in een flashback hoor.![]()
Denk met Sawyer.quote:Op zondag 27 november 2005 18:58 schreef ImPrEzA het volgende:
Aangezien er zoveel ophef wordt gegeven aan Kates verhaal, vermoed ik dat zij op 1 of andere bizarre manier een connectie heeft met 1 van de andere survivors. Maar ben benieuwd
Veel mensen zien bij een agent niet meer dan een uniform.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel vreemd, je moet wel een heel doorgewinterde crimineel zijn wil je het gezicht van een vrouw waar je 4 kogels doorheen hebt gejaagd niet herkennen...
Lijkt me vrij duidelijk:quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef UATC het volgende:
zat net even voor de 2e keer de aflevering te kijken en heb het beeld op stop gezet bij Lock als hij de kruiswoordpuzzel aan het invullen is (min. 16.45)
hij vult dan het woord Gilgamesh in.
Heb er even op gegoogled en op wikipedia opgezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Gilgamesh_epos
Kan alleen de link naar lost niet leggen
Toch denk ik dat die er wel een connectie met lost moet zijn.......
Iemand een idee??
Linkje? Gezocht op Kazaa (Lite) maar kon hem niet vinden, wel tig andere celebs.quote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef twi het volgende:
Heb trouwens pas een fragment van Punk'd gezien met Michelle Rodriguez erin. Acteren moet voor haar echt gewoon eenvoudig zijn. Gewoon op de set verschijnen en ze is klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALS je al spoilers wil lezen, lees dan eerst bovenstaande en beslis daarna of je onderstaande ook wilt lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
Ja, het viel mij ook al op. Trouwens ook opgave 42. Een van de numbers. Dus er is bija zeker een connectie.quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef UATC het volgende:
zat net even voor de 2e keer de aflevering te kijken en heb het beeld op stop gezet bij Lock als hij de kruiswoordpuzzel aan het invullen is (min. 16.45)
hij vult dan het woord Gilgamesh in.
Heb er even op gegoogled en op wikipedia opgezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Gilgamesh_epos
Kan alleen de link naar lost niet leggen
Toch denk ik dat die er wel een connectie met lost moet zijn.......
Iemand een idee??
quote:The clue he's working is ''Enkidu's friend.'' That's a reference to The Epic of Gilgamesh, an ancient Sumerian text that also happens to be one of the oldest pieces of extant world literature. Gilgamesh was an Achilles-like champion who fights alongside Enkidu, his fellow warrior and quasi-doppelgänger. Does this mean Locke is Gilgamesh to Ecko's Enkidu, or vice-versa?
Voor dat soort dingen is Emule net wat handigerquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef G-Mart het volgende:
Linkje? Gezocht op Kazaa (Lite) maar kon hem niet vinden, wel tig andere celebs.
Ook al zou het voor de komende aflevering misschien kloppen, IMDB is echt niet reliable als informatiebron voor dit soort dingen. Elke idioot kan een inlog aanvragen en dingen plaatsen. (Samuel L Jackson in aflvering 201 van Lost... Heb jij 'm gezien?)quote:Op maandag 28 november 2005 01:47 schreef ImPrEzA het volgende:
Hmmm ik zit net op IMDB alle guest appearances uit alle Lost-eps beetje door te lezen, en zie ineens dat die van komende week er ook al opstaat. [spoiler]Met daarin 1 iemand die ook deze week meespeelde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody likes us.We Don't Care
quote:Op maandag 28 november 2005 13:22 schreef FCDB het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Helemaal gelijk in. Locke en Eko leken elkaar direkt goed aan te voelen. De manier waarop Locke heel rustig reageerden op Eko en niet zoals Jack meteen begon te schreeuwen en naar wapens te grijpen sprak boekdelen. Locke en Eko zijn beiden gevoels en geloofs mensen i.t.t. Jack en AL die duidelijk meer rationele verstand mensen zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef Molluck het volgende:
Locke en Eko zijn lichamelijk zeker geen evenbeelden (alleen de huidskleur al) en een gevecht dat zie ik nog niet zo 1,2,3 gebeuren, bovendien zou Locke helemaal geen schijn van kans maken én zijn ze zo te zien al vrienden, daar is geen duel voor nodig. (Althans, ze zien er nu uit alsof ze het wel met elkaar kunnen vinden)
Ja, ik had ook al zo'n vermoeden. Alles lijkt verbonden te zijn en nu Ana - Lucia ook nog bij de politie werktquote:Op maandag 28 november 2005 10:22 schreef Merkie het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die dacht dat Ana-Lucia in die flashback naar Kate zou gaan zeg maar? Want in de één van de laatste episodes van vorig seizoen wordt Kate dacht ik achtervolgd door de politie.
vind ik nog enigzins meevallen, Band of Brothers set was twee jaar terug denk ik ongeveer, 100 euro bij release, dan vind ik 44 meevallen hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef ImPrEzA het volgende:
Zag de dvd-set van S1 in de winkel (MediaMarkt) voor 44 euro. Damn wat duur.. maar het zal wel komen omdat deze serie echt net nieuw is, en de meeste series die op DVD komen al wat jaren terug zijn uitgezonden. Toch jammer.
ehh, ik kan er nog nix mee, ik doe enter, dan volgt een IP check, en zegt tie invalid IP, access deniedquote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef C_V_S het volgende:
http://www.dharmaindustries.com/
Kan je nu op inloggen
Was volgens mij eerst niet mogelijk
Vreemdquote:Op maandag 28 november 2005 18:35 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ehh, ik kan er nog nix mee, ik doe enter, dan volgt een IP check, en zegt tie invalid IP, access denied
Geheel willekeurig.quote:Op maandag 28 november 2005 18:35 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ehh, ik kan er nog nix mee, ik doe enter, dan volgt een IP check, en zegt tie invalid IP, access denied
Bij BOL is ie 55,-quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef ImPrEzA het volgende:
Zag de dvd-set van S1 in de winkel (MediaMarkt) voor 44 euro. Damn wat duur.. maar het zal wel komen omdat deze serie echt net nieuw is, en de meeste series die op DVD komen al wat jaren terug zijn uitgezonden. Toch jammer.
misschien ligt het heel erg voor de hand, maar heeft er al iemand 4 8 15 16.... geprobeerd?quote:Op maandag 28 november 2005 20:05 schreef dapluiz het volgende:
Blijf zelf ook hangen bij die member id, iemand al iets gelukt ?
Jupsquote:Op maandag 28 november 2005 20:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
misschien ligt het heel erg voor de hand, maar heeft er al iemand 4 8 15 16.... geprobeerd?
ik kan niets invoerenquote:Op maandag 28 november 2005 20:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
misschien ligt het heel erg voor de hand, maar heeft er al iemand 4 8 15 16.... geprobeerd?
Jups, maar dat is het schermpie dat vooraf gaat aan dat van het member id. Is trouwens een zweedse site: http://www.kraftkost.se/quote:Op maandag 28 november 2005 20:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat? Dan kijk ik 't ff na.quote:Op maandag 28 november 2005 23:18 schreef robertvt het volgende:
Ik las ergens dat de man die Ana-Lucia onder schot hield, met die tv, dat hij dezelfde man was als de man van de vrouw die bij Jack in de operatiezaal is gestorven in 'All the best cowboys have daddy issues'.
Dan ga ik caps makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:35 schreef robertvt het volgende:
op tv.com staat Matt Moore wel bij beide aangegeven als de acteur.
ik vind het goedkoop!quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef ImPrEzA het volgende:
die waren toch als priesters verkleed, ik vond het al zo vreemd een bijbel in zo'n dharma bunker. Het lijken mij nou niet van die gelovige types als ik die man en vrouw op die film zag, en met wat ze onderzoeken ook niet echtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
en naar die wapens.
Ik blijf erbij dat het een Nigeriaanse drugsmokelaar is en meer weet dan die tot nu toe heeft los gelaten.
Volgens mij was het bij de Makro nog iets goedkoper.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind het goedkoop!
vergelijk het is met een andere film van 20 euro, anderhalf a 2 uur kijkplezier, lost een uur of 22 ~23 voor 45 euro
ik lijk wel een oude plaat, maar tv.com is niet betrouwbaar. ook IMDB niet (iig voor tv series niet).quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:35 schreef robertvt het volgende:
op tv.com staat Matt Moore wel bij beide aangegeven als de acteur.
mwa, ze hadden geen kans..quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Boondock_Saint het volgende:
Geweldige aflevering dit weer. Ik zat er weer ouderwets in. Wel stoorde ik me ook aan het feit dat Michael en Jin geen enkele reactie gaven toen ze Sayid en Shannon zagen. Ben wel blij dat zij eruit is.
Nou Charlie nog
2?quote:
ja, hmm, ok, ik zie het netquote:Op woensdag 30 november 2005 09:59 schreef ImPrEzA het volgende:
Gisteravond dus 2 nachtjesDa's net zoiets als overmorgen die post quoten en schrijven "2?? hij was gisterochtend al op internet te zien"
![]()
Smaken kunnen verschillen. Maar beweren dat er niets gebeurt in Lost "waar je niet echt over gaat nadenken" is gewoon de reinste onzin. (Neem nu alleen al zo'n woord in een kruiswoordpuzzel dat met wat gegoogle ook weer een diepere betekenis lijkt te hebben.)quote:Op woensdag 30 november 2005 12:11 schreef peetjepuh het volgende:
Zijn zoveel mensen die er geen klote aanvinden, je kan het je haast niet voorstellen, net zoals met 24, dat is ook geweldig! Maar dat zijn ook echt de enige 2 series die ik trouw volg, ik kijk zo af en toe met schuin oog naar CSI maar verder kunnen overige series me gestolen worden.
Ooh ja, Third Watch was ik ook altijd een gerenomeerd fan van
Banners?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:19 schreef peetjepuh het volgende:
De HDTV zijn ook aan de goede kant idd, de banner(s) zijn af en toe beetje zonde
Verkeerd woord, je zie af en toe "na de reclame" een wit vlakje linksbovenin beeld, ik stoor me er verder niet teveel aan hoorquote:
Dat idee kreeg ik ook, maar ze zou het inderdaad ook echt opgeruimd kunnen hebben. We weten immers nog steeds niet waarom ze in het vliegtuig zat. Duurt vast niet lang meerquote:Op woensdag 30 november 2005 14:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Dat zei ze volgens mij alleen om niet te hoeven zeggen dat ze hem vermoord heeft.
dat zei ze idd daarom...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Dat zei ze volgens mij alleen om niet te hoeven zeggen dat ze hem vermoord heeft.
Stukje broncode:quote:Op maandag 28 november 2005 20:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Jups, maar dat is het schermpie dat vooraf gaat aan dat van het member id. Is trouwens een zweedse site: http://www.kraftkost.se/
Ik heb beetje zitten proberen met 9fftr731en 137rtff9 (DI is ID omgekeerd), maar helaas niet geen succes. Vind het wel vaag dat het als keyword wordt vermeld..quote:<TITLE>DHARMA INDUSTRIES</TITLE>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-1">
<META NAME="description" CONTENT="Dharma Industries, one time supply!">
<META name="keywords" content="dharma industries,dharma,DI 9fftr731,di9fftr731">
</head>
<frameset rows="100%,*" cols="100%" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">
<frame src="http://www.kraftkost.se/" name="loopiaForwardFrameQwEiyaSSS1">
</frameset>
1 2 3 4 5 6 7 8 | { gotoAndPlay(1919); } else { console1.text = ""; } // end if |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 | Selection.setFocus("memberid"); Selection.setFocus("_root.memberid"); this.memberid.setFocus(); keyListener = new Object(); keyListener.onKeyUp = function () { if (Key.getCode() == 13) { state = -1; loadVariables("check.php?code=" + memberid.text, ""); gotoAndPlay(2112); } // end if }; Key.addListener(keyListener); stop (); // [Action in Frame 2112] if (state == -1) { gotoAndPlay(2111); } else if (state == 0) { ++count; if (count < 3) { errortext.text = "ERROR"; memberid.text = ""; gotoAndPlay(2110); } // end if } else { getURL(url, _self); } // end if Key.removeListener(keyListener); // [Action in Frame 2119] stop (); // [Action in Frame 2435] stop (); |
bij mij was het drie keer refreschen en dan elke keer bij het begin weer beginnenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:28 schreef t-gozey het volgende:
Ik kom er niet in.. heb al 20x ge refreshed :S hij blijft over dat IP zeuren?\
ik snap niet hoe je erin in komt, het is namelijk elke keer exact het zelfde rijtje "ip's" dat ie "afscant".. het is dus alleen een flashje inderdaad.. maar jij bent er doorheen gekomen?
Dat werkt wel, maar ik probeerde het vorige week en toen kwam ik er gewoon in zonder wat te doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef heus het volgende:
nee idiots.. je moet met je muis over de hoeken van het logo bewegen.
links onderaan beginnen
Idd, hoe weet je dat?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef heus het volgende:
nee idiots.. je moet met je muis over de hoeken van het logo bewegen.
links onderaan beginnen
Eh, de hoofdstad van Zweden is dan ook Stockholm.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef Virus3000 het volgende:
desmond is helaas niet juist, en kelvin ook niet (die was er eerst)...
in een ander forum stond: Copenhagen
maar dat werkt ook niet...
(het is gemaakt door een zweed)
Tsja, zover ben ik ook gekomen, nu wil ik ook verder....quote:Op woensdag 30 november 2005 19:09 schreef Virus3000 het volgende:
Als je toegang krijgt zie je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame1266.swf
daarna zie je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame1918.swf
als je dan de goede code intypt zie je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame2112.swf
en dan typ je dus 3x de foute member id in en dan krijg je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame2133.swf
type je hier het juiste (en onbekende) in dan ga je naar een (onbekende) website...
Ja, met een knipoogquote:Op woensdag 30 november 2005 21:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Uhh.. op internet uitgezonden?
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ah, mooi, ik dacht al, hè verdomme, terwijl ik dit typ realiseer ik me dat 'ie nu nog niet eens uitgezonden is!! Ik dacht dat het donderdag was, was net de hele tijd al aan het kijken of 2.09 al online stond, nergens te vinden natuurlijk, ik begreep er niks van
.
Bedoel je bij dat paard? Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:56 schreef Fliepke het volgende:
Laatste aflevering. 41:02. Een fout aan de rechterkant van het scherm
kate vermoordt haar stiefvader --> politieagent pakt haar op maar ze krijgen een ongeluk onderweg --> kate ontsnapt en ziet een paard --> kate gaat naar haar echte vader (de militair).quote:Op donderdag 1 december 2005 12:07 schreef splendor het volgende:
[..]
Bedoel je bij dat paard? Dat viel mij ook al op.
Verder een leuke aflevering, kan iemand wel even samenvatten wat er nu precies allemaal gebeurde bij kate in de flashback? Ik denk wel dat ik het snapte maar ik hoor niet al te best dus ik heb nogal veel problemen met engels verstaan.
Hadden ze Samuel L Jackson niet kunnen casten voor de rol van Ekoquote:Op donderdag 1 december 2005 12:14 schreef splendor het volgende:
preview voor aflevering 10:
http://www.sparklies.org/(...)2x10pluspromo-lg.zip
Fout, Kate heeft haar echte vader vermoord. De militair was in Korea wanneer ze verwekt zou zijn geweest. Waarschijnlijk is Wayne na of voor haar geboorte eruit genaaid en is later weer bij haar moeder terug gekomen toen zij iets met de militair had. De moeder bleef van Wayne houden ondanks zijn alcoholprobleem waarschijnlijk omdat hij de echte vader van Kate was. De militair heeft nooit gezegd dat Wayne Kate's echte vader was, omdat hij wist dat zij hem anders niet zou vermoorden en hij het zelf niet kon.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef keijz het volgende:
[..]
kate vermoordt haar stiefvader --> politieagent pakt haar op maar ze krijgen een ongeluk onderweg --> kate ontsnapt en ziet een paard --> kate gaat naar haar echte vader (de militair).
Maar haar vermoorde stiefvader was dus haar echte vader.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef keijz het volgende:
[..]
kate vermoordt haar stiefvader --> politieagent pakt haar op maar ze krijgen een ongeluk onderweg --> kate ontsnapt en ziet een paard --> kate gaat naar haar echte vader (de militair).
Dat was die Wayne (stiefvader, of echte vader, hoe je het maar wilt zien) die via Sawyer sprak oid.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef Aurelium het volgende:
Maar hoe zat het nou met sawyer en kate? Kende die elkaar al ofzo? Ik verstond en snapte er echt geen fuck van.
Kate en Sawyer kende elkaar niet, maar het is nu wel duidelijk dat Kate gevoelens voor Sawyer heeft. Zoals ik het begreep heeft haar vader Wayne ervoor gezorgd dat ze bang was een relatie met iemand aan te gaan, omdat ze niet zoals haar moeder wilde eindigen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef Aurelium het volgende:
Maar hoe zat het nou met sawyer en kate? Kende die elkaar al ofzo? Ik verstond en snapte er echt geen fuck van.
ah dat was dus een soort van visioen ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 13:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was die Wayne (stiefvader, of echte vader, hoe je het maar wilt zien) die via Sawyer sprak oid.
Jupsquote:Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef TheGame het volgende:
[..]
Fout, Kate heeft haar echte vader vermoord. De militair was in Korea wanneer ze verwekt zou zijn geweest. Waarschijnlijk is Wayne na of voor haar geboorte eruit genaaid en is later weer bij haar moeder terug gekomen toen zij iets met de militair had. De moeder bleef van Wayne houden ondanks zijn alcoholprobleem waarschijnlijk omdat hij de echte vader van Kate was. De militair heeft nooit gezegd dat Wayne Kate's echte vader was, omdat hij wist dat zij hem anders niet zou vermoorden en hij het zelf niet kon.
Ja, idd nu je het zegtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Legally_Brunette het volgende:
Zagen jullie ook Saaid op de TV bij de niet-vader van Kate?
En dat einde OMG!!!![]()
11 januari is de volgende pasquote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
WTF WTF WTF. Het is weer net zo spannend als in seizoen 1!!! Kan niet wachten tot de volgende week.
11 januariquote:Op donderdag 1 december 2005 13:17 schreef C_V_S het volgende:
[..]
11 januari is de volgende pas
Was is die preview kick zeg
echt dan é....quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Owja, kut!! Zo lang kan ik echt niet wachten. Kan er niet ff iemand bij de studio gaan inbreken en de afleveringen jatten?
edit: gezien.. maar dat is juist WEL de vader van Kate..quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Legally_Brunette het volgende:
Zagen jullie ook Saaid op de TV bij de niet-vader van Kate?
En dat einde OMG!!!![]()
Die millitair is niet de biologische vader van Kate dat is die alcoholistquote:Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef heus het volgende:
[..]
edit: gezien.. maar dat is juist WEL de vader van Kate..
Mijn god, heb je dat gesprek met die militaire pappa wel gevolgd? Hierin werd duidelijk dat hij NIET de vader was, en die andere gozer juist wel. Werd echt op meerdere manieren duidelijk gemaaktquote:Op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef heus het volgende:
toch hebben jullie het fout denk ik..
Politie agent in de auto:
White trash mom devorces dad
Starts up with some guy who's a drinker
Knocks around a little bit, then she marries him you know..
thats what happends..
Dus moeten "the others" ook een "hatch" hebben... ?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Merkie het volgende:
Ik zat even te denken, en daarbij spookten er wat vragen / theorieën door mijn hoofd.
- De vliegtuigcrash is een "incident" ten gevolge van een poging van Desmond tot communicatie met de buitenwereld.
- Die gozer in dat filmpje zegt dat je niet mag communiceren met the world outside, maar wie zegt dat Walt in die world outside is? Waarschijnlijk zit hij ook gewoon op het eiland.
Inderdaad. Knap hoe sommigen dat niet door hebben. Ik citeer: "Why didn't you tell me that Wayne was my father?"quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Die millitair is niet de biologische vader van Kate dat is die alcoholist
tuurlijk weet ie dat wel.. hij is politie! hij heeft dat allemaal al opgezocht en gepraat met de moeder..quote:Op donderdag 1 december 2005 14:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn god, heb je dat gesprek met die militaire pappa wel gevolgd? Hierin werd duidelijk dat hij NIET de vader was, en die andere gozer juist wel. Werd echt op meerdere manieren duidelijk gemaakt.
Die politieagent in de auto wist dat nog helemaal niet.
Zo nam ie aan dat het gebeurt was, omdat het normaal zo gaat, maar deze keer dus niet. Bekijk het gesprek nog eens als Kate met die militair praat, ze zegt het gewoon letterlijk: "Why didn't you tell me Wayne was my father?"quote:Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef heus het volgende:
[..]
tuurlijk weet ie dat wel.. hij is politie! hij heeft dat allemaal al opgezocht en gepraat met de moeder..
Als je het geluid heel hard zet en heel goed luistert hoor je de stem van de nieuwslezer, moet je maar eens eff proberen te luisteren en dan hier vertellen wat je gehoord hebtquote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef FCDB het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom Sayid daar op TV was...
Kennelijk niet, want die zuiplap was haar vader en die militaire gozert niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef heus het volgende:
[..]
tuurlijk weet ie dat wel.. hij is politie! hij heeft dat allemaal al opgezocht en gepraat met de moeder..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef Miguel het volgende:
Die promo is toch maar in elkaar gezet om ons voor de gek te houden natuurlijk, of ze ook echt te laat zijn weet je niet
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef FCDB het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom Sayid daar op TV was...
Hier heb ik ook aan gedachtquote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Merkie het volgende:
Ik zat even te denken, en daarbij spookten er wat vragen / theorieën door mijn hoofd.
- De vliegtuigcrash is een "incident" ten gevolge van een poging van Desmond tot communicatie met de buitenwereld.
Dit vind ik wel een boeiende theoriequote:
Leuke theorie maar die eerste gaat niet op denk ik want dan zou het vliegtuig daar per toeval neer zijn gestort en we weten inmiddels wel dat het geen toeval is, iedereen is ver weg met elkaar verbonden en dat is niet zomaar, het lijkt erop dat ze geselecteerd zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Merkie het volgende:
- Die gozer in dat filmpje zegt dat je niet mag communiceren met the world outside, maar wie zegt dat Walt in die world outside is? Waarschijnlijk zit hij ook gewoon op het eiland.
Denk aan de woorden die Eko tegen Locke zeiquote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef splendor het volgende:
[..]
Leuke theorie maar die eerste gaat niet op denk ik want dan zou het vliegtuig daar per toeval neer zijn gestort en we weten inmiddels wel dat het geen toeval is, iedereen is ver weg met elkaar verbonden en dat is niet zomaar, het lijkt erop dat ze geselecteerd zijn.
tonks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 jan. pas de volgende![]()
Zijn ze helemaal gek daar in de VS ofzo. We hebben net een pauze van drie weken erop zitten.
![]()
![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door Lonewolf2003 op 01-12-2005 17:34:49 ]
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vergat gewoon een hele pagina te lezen.
Ik denk niet dat het incident de vliegtuigcrash is. De film is immers al veel ouder dan dat Desmond er zit. Maar misschien is het wel de crash van Rousseau of van Desmond. Maar zelf denk ik eerder dat het iets te maken heeft met al die quarintine waarschuwingen. Dat er een incident heeft plaats gevonden en daarom alles daar in quarintine moest.
De preview bevestigd nog wel eens extra mijn vermoeden over EkoDat vliegtuig met die smokkelaars komt uit Nigeria volgens de kaarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 jan. pas de volgende![]()
Zijn ze helemaal gek daar in de VS ofzo. We hebben net een pauze van drie weken erop zitten.
![]()
![]()
Maar met zo'n vliegtuig kom je echt niet helemaal van de west kust van Afrika naar een eiland in de pacific ocean. Dat vliegtuig is daar veel te klein voor en heeft absoluut niet zo'n bereik
Althans ik neem aan dat ze in the pacific ocean zitten omdat die lunatic en zijn maat waar Hurley de nummers heeft in de pacific ocean zaten toen ze die nummers hoorde. En Danielle zegt volgens mij ook dat ze in the pacific ocean waren toen ze die nummers hoorde
Alleen volgens de brief over op de The Hanso Foundation spreken ze ook over het eiland Zozibar (of hoe je het ook schrijft) wat voor de kust van van Nigeria ligt en wat over één zou komen met de coordinaten van the magic numbers.
Als ik dat eiland Zozibar bekijk en het mogelijke eiland in de pacific ocean waar ze zitten lijkt het wel of deze exact aan de andere kant van de aarde zitten. Alleen bij op het zuidelijk half rond en de ene op het weste en het andere het oosten. Dit is maar een gok btw
Dat het vliegtuig uit Nigeria komt wil natuurlijk niet zeggen dat ze onderweg niet hebben bijgetanked ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dat vliegtuig met die smokkelaars komt uit Nigeria volgens de kaarten.
Maar met zo'n vliegtuig kom je echt niet helemaal van de west kust van Afrika naar een eiland in de pacific ocean. Dat vliegtuig is daar veel te klein voor en heeft absoluut niet zo'n bereik
Althans ik neem aan dat ze in the pacific ocean zitten omdat die lunatic en zijn maat waar Hurley de nummers heeft in de pacific ocean zaten toen ze die nummers hoorde. En Danielle zegt volgens mij ook dat ze in the pacific ocean waren toen ze die nummers hoorde
Alleen volgens de brief over op de The Hanso Foundation spreken ze ook over het eiland Zozibar (of hoe je het ook schrijft) wat voor de kust van van Nigeria ligt en wat over één zou komen met de coordinaten van the magic numbers.
Als ik dat eiland Zozibar bekijk en het mogelijke eiland in de pacific ocean waar ze zitten lijkt het wel of deze exact aan de andere kant van de aarde zitten. Alleen bij op het zuidelijk half rond en de ene op het weste en het andere het oosten. Dit is maar een gok btw
Dat kan ook niet zelfs vanaf de oost kust van Afrika haal dat vliegtuig het niet tot skri lankaquote:Op donderdag 1 december 2005 17:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat het vliegtuig uit Nigeria komt wil natuurlijk niet zeggen dat ze onderweg niet hebben bijgetanked ofzo.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat dat vliegtuigje misschien wel uit Nigeria komt oorspronkelijk, maar dat ze misschien bij die fatale vlucht vertrokken zijn vanuit Indonesië ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dat kan ook niet zelfs vanaf de oost kust van Afrika haal dat vliegtuig het niet tot skri lanka
Dat is veel en veel te ver voor dat vliegtuig
Ook dat slavenschip klopt iets niet mee
Slaven kwamen uit west afrika en gingen richting Texas voornamelijk
Hoe komt dat schip dan in the pacific ocean ? Als je alleen over de atlantische oceaan vaart normaal gesproken.
Zou kunnen maar nog vind ik het erg vreemd ook dat slavenschipquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat dat vliegtuigje misschien wel uit Nigeria komt oorspronkelijk, maar dat ze misschien bij die fatale vlucht vertrokken zijn vanuit Indonesië ofzo.
ja dat zel wel iemand van de crew zijn geweest denk ik die dat paard een beetje rustig moest houden.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05484/bscap205.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die hand idd , Ik was dus niet de enigste die dat opviel
Leuk ep verder ..
Het punt is dat er op het eiland een vliegtuig met drugssmokelaars is neer gestort. En Ekoquote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dat vliegtuig met die smokkelaars komt uit Nigeria volgens de kaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat mij doet vermoeden dat die niet in het vliegtuig van Sydney naar L.A. zat. . Hoe dat vliegtuigje daar komt is en waar het precies vandaan komt is een andere zaak. Natuurljik doe ik deze uitsprak aan de hand van een preview en zou het best wel weer eens heel anders kunnen zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het punt is dat er op het eiland een vliegtuig met drugssmokelaars is neer gestort. En EkoDit lijkt mij zeer sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat mij doet vermoeden dat die niet in het vliegtuig van Sydney naar L.A. zat. . Hoe dat vliegtuigje daar komt is en waar het precies vandaan komt is een andere zaak. Natuurljik doe ik deze uitsprak aan de hand van een preview en zou het best wel weer eens heel anders kunnen zijn.
Aangezien je hem in epsiode 7 in een nat pak uit het water zie komen lopen![]()
wie zegt dat die niet uit de jungle is komen rennen en is gaan helpen in de zee, kijk de fout van die infiltrant van een paar eps geleden was dat hij helemaal niet nat was, maar als Eko in alle paniek de zee in rent, valt dat dus niet op.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:14 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer sterk
Aangezien je hem in epsiode 7 in een nat pak uit het water zie komen lopen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
wie zegt dat die niet uit de jungle is komen rennen en is gaan helpen in de zee, kijk de fout van die infiltrant van een paar eps geleden was dat hij helemaal niet nat was, maar als Eko in alle paniek de zee in rent, valt dat dus niet op.
wat er tegen is, is dat hij een net pak aan lijkt te hebben, niet iets wat je verwacht bij een overlevende van een crash van een smokkelaarsvliegtuig, maar goed, dat kan die ook gevonden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |