abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32729140
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef splendor het volgende:

[..]

Leuke theorie maar die eerste gaat niet op denk ik want dan zou het vliegtuig daar per toeval neer zijn gestort en we weten inmiddels wel dat het geen toeval is, iedereen is ver weg met elkaar verbonden en dat is niet zomaar, het lijkt erop dat ze geselecteerd zijn.
Denk aan de woorden die Eko tegen Locke zei

Ik denk niet dat ze geselecteerd zijn
pi_32729267
Die eko is echt tof
  donderdag 1 december 2005 @ 16:38:15 #278
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32729432
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef tonks het volgende:
Die eko is echt tof
tonks!

En nou blijf ik weg uit dit topic totdat ik ep9 binnenheb
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 1 december 2005 @ 17:13:12 #279
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32730453
FF een cap voor mensen die het niet is opgevallen:

Verhaal van Kate kon met niet veel boeien eigenlijk.

De rest er omheen wel heel erg. Eko was echt geweldig mysterieus bezig met dat verhaal over dat boek en daarna met die opmerking over: "Don't mistake coincidence for faith."
En dat einde met Dad?

Dat het missende stukje niet echt veel info opleverden was ook wel te verwachten. We weten nu iig dat er ooit een incident heeft plaats gevonden omdat iemand met de computer contact met buiten wou maken.
  donderdag 1 december 2005 @ 17:24:11 #280
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32730756
Vergat gewoon een hele pagina te lezen.

Ik denk niet dat het incident de vliegtuigcrash is. De film is immers al veel ouder dan dat Desmond er zit. Maar misschien is het wel de crash van Rousseau of van Desmond. Maar zelf denk ik eerder dat het iets te maken heeft met al die quarintine waarschuwingen. Dat er een incident heeft plaats gevonden en daarom alles daar in quarintine moest.

De preview bevestigd nog wel eens extra mijn vermoeden over Eko
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 jan. pas de volgende Zijn ze helemaal gek daar in de VS ofzo. We hebben net een pauze van drie weken erop zitten.

[ Bericht 34% gewijzigd door Lonewolf2003 op 01-12-2005 17:34:49 ]
pi_32731326
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vergat gewoon een hele pagina te lezen.

Ik denk niet dat het incident de vliegtuigcrash is. De film is immers al veel ouder dan dat Desmond er zit. Maar misschien is het wel de crash van Rousseau of van Desmond. Maar zelf denk ik eerder dat het iets te maken heeft met al die quarintine waarschuwingen. Dat er een incident heeft plaats gevonden en daarom alles daar in quarintine moest.

De preview bevestigd nog wel eens extra mijn vermoeden over Eko
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 jan. pas de volgende Zijn ze helemaal gek daar in de VS ofzo. We hebben net een pauze van drie weken erop zitten.
Dat vliegtuig met die smokkelaars komt uit Nigeria volgens de kaarten.

Maar met zo'n vliegtuig kom je echt niet helemaal van de west kust van Afrika naar een eiland in de pacific ocean. Dat vliegtuig is daar veel te klein voor en heeft absoluut niet zo'n bereik

Althans ik neem aan dat ze in the pacific ocean zitten omdat die lunatic en zijn maat waar Hurley de nummers heeft in de pacific ocean zaten toen ze die nummers hoorde. En Danielle zegt volgens mij ook dat ze in the pacific ocean waren toen ze die nummers hoorde

Alleen volgens de brief over op de The Hanso Foundation spreken ze ook over het eiland Zozibar (of hoe je het ook schrijft) wat voor de kust van van Nigeria ligt en wat over één zou komen met de coordinaten van the magic numbers.

Als ik dat eiland Zozibar bekijk en het mogelijke eiland in de pacific ocean waar ze zitten lijkt het wel of deze exact aan de andere kant van de aarde zitten. Alleen bij op het zuidelijk half rond en de ene op het weste en het andere het oosten. Dit is maar een gok btw
  donderdag 1 december 2005 @ 17:51:25 #282
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32731506
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef C_V_S het volgende:

[..]

Maar met zo'n vliegtuig kom je echt niet helemaal van de west kust van Afrika naar een eiland in de pacific ocean. Dat vliegtuig is daar veel te klein voor en heeft absoluut niet zo'n bereik

Althans ik neem aan dat ze in the pacific ocean zitten omdat die lunatic en zijn maat waar Hurley de nummers heeft in de pacific ocean zaten toen ze die nummers hoorde. En Danielle zegt volgens mij ook dat ze in the pacific ocean waren toen ze die nummers hoorde

Alleen volgens de brief over op de The Hanso Foundation spreken ze ook over het eiland Zozibar (of hoe je het ook schrijft) wat voor de kust van van Nigeria ligt en wat over één zou komen met de coordinaten van the magic numbers.

Als ik dat eiland Zozibar bekijk en het mogelijke eiland in de pacific ocean waar ze zitten lijkt het wel of deze exact aan de andere kant van de aarde zitten. Alleen bij op het zuidelijk half rond en de ene op het weste en het andere het oosten. Dit is maar een gok btw
Dat het vliegtuig uit Nigeria komt wil natuurlijk niet zeggen dat ze onderweg niet hebben bijgetanked ofzo.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32732902
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat het vliegtuig uit Nigeria komt wil natuurlijk niet zeggen dat ze onderweg niet hebben bijgetanked ofzo.
Dat kan ook niet zelfs vanaf de oost kust van Afrika haal dat vliegtuig het niet tot skri lanka

Dat is veel en veel te ver voor dat vliegtuig

Ook dat slavenschip klopt iets niet mee

Slaven kwamen uit west afrika en gingen richting Texas voornamelijk

Hoe komt dat schip dan in the pacific ocean ? Als je alleen over de atlantische oceaan vaart normaal gesproken.
  donderdag 1 december 2005 @ 18:51:44 #284
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32733023
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef C_V_S het volgende:

[..]

Dat kan ook niet zelfs vanaf de oost kust van Afrika haal dat vliegtuig het niet tot skri lanka

Dat is veel en veel te ver voor dat vliegtuig

Ook dat slavenschip klopt iets niet mee

Slaven kwamen uit west afrika en gingen richting Texas voornamelijk

Hoe komt dat schip dan in the pacific ocean ? Als je alleen over de atlantische oceaan vaart normaal gesproken.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat dat vliegtuigje misschien wel uit Nigeria komt oorspronkelijk, maar dat ze misschien bij die fatale vlucht vertrokken zijn vanuit Indonesië ofzo.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32733252
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik bedoelde ermee te zeggen dat dat vliegtuigje misschien wel uit Nigeria komt oorspronkelijk, maar dat ze misschien bij die fatale vlucht vertrokken zijn vanuit Indonesië ofzo.
Zou kunnen maar nog vind ik het erg vreemd ook dat slavenschip
pi_32738324
Dad? :D:D ooooh dat einde was wel heel gaaf die promo van voglende ep. ook wel ^^
pi_32738528

Die hand idd , Ik was dus niet de enigste die dat opviel

Leuk ep verder ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32738879
*kijkt wat er gebeurt als je op http://www.dharmaindustries.com/ de numbers niet binnen 4 min invoerd:P
*zit op 45 sec.

nog 10 sec ofzo ^^

Gebeurd dus helemaal niks
pi_32739279
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05484/bscap205.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Die hand idd , Ik was dus niet de enigste die dat opviel

Leuk ep verder ..
ja dat zel wel iemand van de crew zijn geweest denk ik die dat paard een beetje rustig moest houden.
klein foutje dus.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 1 december 2005 @ 22:33:04 #290
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32740302
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef C_V_S het volgende:

[..]

Het punt is dat er op het eiland een vliegtuig met drugssmokelaars is neer gestort. En Eko
SPOILER
wat mij doet vermoeden dat die niet in het vliegtuig van Sydney naar L.A. zat. . Hoe dat vliegtuigje daar komt is en waar het precies vandaan komt is een andere zaak. Natuurljik doe ik deze uitsprak aan de hand van een preview en zou het best wel weer eens heel anders kunnen zijn.
pi_32741755
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Het punt is dat er op het eiland een vliegtuig met drugssmokelaars is neer gestort. En Eko
SPOILER
wat mij doet vermoeden dat die niet in het vliegtuig van Sydney naar L.A. zat. . Hoe dat vliegtuigje daar komt is en waar het precies vandaan komt is een andere zaak. Natuurljik doe ik deze uitsprak aan de hand van een preview en zou het best wel weer eens heel anders kunnen zijn.
Dit lijkt mij zeer sterk

Aangezien je hem in epsiode 7 in een nat pak uit het water zie komen lopen

pi_32742263
Net via een andere site dit gevonden, als je naar http://www.thehansofoundation.org/ gaat, en dan active projects en daarna klikt op "life extension program" krijg je een brief te zien over een oerang oetan genaamt "Joop" (wel lekker nederlands allemaal, joop, de groot ) over dat die ouder is geworden door bepaalde experimenten (site ligt ineens plat hier, net nu ik dit wil typen )
  donderdag 1 december 2005 @ 23:44:01 #293
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_32742741
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:14 schreef C_V_S het volgende:

[..]

Dit lijkt mij zeer sterk

Aangezien je hem in epsiode 7 in een nat pak uit het water zie komen lopen

[afbeelding]

[afbeelding]
wie zegt dat die niet uit de jungle is komen rennen en is gaan helpen in de zee, kijk de fout van die infiltrant van een paar eps geleden was dat hij helemaal niet nat was, maar als Eko in alle paniek de zee in rent, valt dat dus niet op.

wat er tegen is, is dat hij een net pak aan lijkt te hebben, niet iets wat je verwacht bij een overlevende van een crash van een smokkelaarsvliegtuig, maar goed, dat kan die ook gevonden hebben
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:40:56 #294
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32744419
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

wie zegt dat die niet uit de jungle is komen rennen en is gaan helpen in de zee, kijk de fout van die infiltrant van een paar eps geleden was dat hij helemaal niet nat was, maar als Eko in alle paniek de zee in rent, valt dat dus niet op.

wat er tegen is, is dat hij een net pak aan lijkt te hebben, niet iets wat je verwacht bij een overlevende van een crash van een smokkelaarsvliegtuig, maar goed, dat kan die ook gevonden hebben
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:55:34 #295
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_32744717
Alhoewel het me erg sterk lijkt dat ze op Zanzibar zitten (lijkt in de verste verte niet op de filmlocaties), wijzen die brieven die op de site van The Hanso Foundation er wel op.

Daar staat dat de GHO ingegrepen heeft op Zanzibar, in een mate die het Hanso onderzoek in gevaar bracht.
Dat vond Hanso niet zo fijn blijkbaar, en hebben ze maar een hoop geld gedoneerd aan de GHO om de zaak in de doofpot te stoppen.

Hier de brief over Joop, de orang-oetan.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_32744779
Hele gave episode!

Ik snapte het verhaal dat Kate over Wayne lulde niet helemaal. En Mr Eko is wel ok denk ik.

ooeohhhh... 11 januarie pas!! I Lost
Tri State. Tri State. !
pi_32745472
Kate
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:00:04 #298
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32747638
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:41 schreef VrAnqZ het volgende:
Kate
Inderdaad! Dat was weer veel te lang geleden
censuur :O
pi_32747650
Ben benieuwd wat we nou nog meer gaan krijgen na joop, misschien heet dat paard Henk ?
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:21:25 #300
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_32747964
wie kan hier nog wat mee: The Other 48 Days Deleted Scene

Vinden ze een boemerang op het strand?

http://www.lostlinks.net/
Bij tijd en wijle aanwezig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: