Denk aan de woorden die Eko tegen Locke zeiquote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef splendor het volgende:
[..]
Leuke theorie maar die eerste gaat niet op denk ik want dan zou het vliegtuig daar per toeval neer zijn gestort en we weten inmiddels wel dat het geen toeval is, iedereen is ver weg met elkaar verbonden en dat is niet zomaar, het lijkt erop dat ze geselecteerd zijn.
tonks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 jan. pas de volgende![]()
Zijn ze helemaal gek daar in de VS ofzo. We hebben net een pauze van drie weken erop zitten.
![]()
![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door Lonewolf2003 op 01-12-2005 17:34:49 ]
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vergat gewoon een hele pagina te lezen.
Ik denk niet dat het incident de vliegtuigcrash is. De film is immers al veel ouder dan dat Desmond er zit. Maar misschien is het wel de crash van Rousseau of van Desmond. Maar zelf denk ik eerder dat het iets te maken heeft met al die quarintine waarschuwingen. Dat er een incident heeft plaats gevonden en daarom alles daar in quarintine moest.
De preview bevestigd nog wel eens extra mijn vermoeden over EkoDat vliegtuig met die smokkelaars komt uit Nigeria volgens de kaarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 jan. pas de volgende![]()
Zijn ze helemaal gek daar in de VS ofzo. We hebben net een pauze van drie weken erop zitten.
![]()
![]()
Maar met zo'n vliegtuig kom je echt niet helemaal van de west kust van Afrika naar een eiland in de pacific ocean. Dat vliegtuig is daar veel te klein voor en heeft absoluut niet zo'n bereik
Althans ik neem aan dat ze in the pacific ocean zitten omdat die lunatic en zijn maat waar Hurley de nummers heeft in de pacific ocean zaten toen ze die nummers hoorde. En Danielle zegt volgens mij ook dat ze in the pacific ocean waren toen ze die nummers hoorde
Alleen volgens de brief over op de The Hanso Foundation spreken ze ook over het eiland Zozibar (of hoe je het ook schrijft) wat voor de kust van van Nigeria ligt en wat over één zou komen met de coordinaten van the magic numbers.
Als ik dat eiland Zozibar bekijk en het mogelijke eiland in de pacific ocean waar ze zitten lijkt het wel of deze exact aan de andere kant van de aarde zitten. Alleen bij op het zuidelijk half rond en de ene op het weste en het andere het oosten. Dit is maar een gok btw
Dat het vliegtuig uit Nigeria komt wil natuurlijk niet zeggen dat ze onderweg niet hebben bijgetanked ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dat vliegtuig met die smokkelaars komt uit Nigeria volgens de kaarten.
Maar met zo'n vliegtuig kom je echt niet helemaal van de west kust van Afrika naar een eiland in de pacific ocean. Dat vliegtuig is daar veel te klein voor en heeft absoluut niet zo'n bereik
Althans ik neem aan dat ze in the pacific ocean zitten omdat die lunatic en zijn maat waar Hurley de nummers heeft in de pacific ocean zaten toen ze die nummers hoorde. En Danielle zegt volgens mij ook dat ze in the pacific ocean waren toen ze die nummers hoorde
Alleen volgens de brief over op de The Hanso Foundation spreken ze ook over het eiland Zozibar (of hoe je het ook schrijft) wat voor de kust van van Nigeria ligt en wat over één zou komen met de coordinaten van the magic numbers.
Als ik dat eiland Zozibar bekijk en het mogelijke eiland in de pacific ocean waar ze zitten lijkt het wel of deze exact aan de andere kant van de aarde zitten. Alleen bij op het zuidelijk half rond en de ene op het weste en het andere het oosten. Dit is maar een gok btw
Dat kan ook niet zelfs vanaf de oost kust van Afrika haal dat vliegtuig het niet tot skri lankaquote:Op donderdag 1 december 2005 17:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat het vliegtuig uit Nigeria komt wil natuurlijk niet zeggen dat ze onderweg niet hebben bijgetanked ofzo.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat dat vliegtuigje misschien wel uit Nigeria komt oorspronkelijk, maar dat ze misschien bij die fatale vlucht vertrokken zijn vanuit Indonesië ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dat kan ook niet zelfs vanaf de oost kust van Afrika haal dat vliegtuig het niet tot skri lanka
Dat is veel en veel te ver voor dat vliegtuig
Ook dat slavenschip klopt iets niet mee
Slaven kwamen uit west afrika en gingen richting Texas voornamelijk
Hoe komt dat schip dan in the pacific ocean ? Als je alleen over de atlantische oceaan vaart normaal gesproken.
Zou kunnen maar nog vind ik het erg vreemd ook dat slavenschipquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat dat vliegtuigje misschien wel uit Nigeria komt oorspronkelijk, maar dat ze misschien bij die fatale vlucht vertrokken zijn vanuit Indonesië ofzo.
ja dat zel wel iemand van de crew zijn geweest denk ik die dat paard een beetje rustig moest houden.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05484/bscap205.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die hand idd , Ik was dus niet de enigste die dat opviel
Leuk ep verder ..
Het punt is dat er op het eiland een vliegtuig met drugssmokelaars is neer gestort. En Ekoquote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dat vliegtuig met die smokkelaars komt uit Nigeria volgens de kaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat mij doet vermoeden dat die niet in het vliegtuig van Sydney naar L.A. zat. . Hoe dat vliegtuigje daar komt is en waar het precies vandaan komt is een andere zaak. Natuurljik doe ik deze uitsprak aan de hand van een preview en zou het best wel weer eens heel anders kunnen zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het punt is dat er op het eiland een vliegtuig met drugssmokelaars is neer gestort. En EkoDit lijkt mij zeer sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat mij doet vermoeden dat die niet in het vliegtuig van Sydney naar L.A. zat. . Hoe dat vliegtuigje daar komt is en waar het precies vandaan komt is een andere zaak. Natuurljik doe ik deze uitsprak aan de hand van een preview en zou het best wel weer eens heel anders kunnen zijn.
Aangezien je hem in epsiode 7 in een nat pak uit het water zie komen lopen![]()
wie zegt dat die niet uit de jungle is komen rennen en is gaan helpen in de zee, kijk de fout van die infiltrant van een paar eps geleden was dat hij helemaal niet nat was, maar als Eko in alle paniek de zee in rent, valt dat dus niet op.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:14 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer sterk
Aangezien je hem in epsiode 7 in een nat pak uit het water zie komen lopen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
wie zegt dat die niet uit de jungle is komen rennen en is gaan helpen in de zee, kijk de fout van die infiltrant van een paar eps geleden was dat hij helemaal niet nat was, maar als Eko in alle paniek de zee in rent, valt dat dus niet op.
wat er tegen is, is dat hij een net pak aan lijkt te hebben, niet iets wat je verwacht bij een overlevende van een crash van een smokkelaarsvliegtuig, maar goed, dat kan die ook gevonden hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |