bij mij was het drie keer refreschen en dan elke keer bij het begin weer beginnenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:28 schreef t-gozey het volgende:
Ik kom er niet in.. heb al 20x ge refreshed :S hij blijft over dat IP zeuren?\
ik snap niet hoe je erin in komt, het is namelijk elke keer exact het zelfde rijtje "ip's" dat ie "afscant".. het is dus alleen een flashje inderdaad.. maar jij bent er doorheen gekomen?
Dat werkt wel, maar ik probeerde het vorige week en toen kwam ik er gewoon in zonder wat te doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef heus het volgende:
nee idiots.. je moet met je muis over de hoeken van het logo bewegen.
links onderaan beginnen
Idd, hoe weet je dat?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef heus het volgende:
nee idiots.. je moet met je muis over de hoeken van het logo bewegen.
links onderaan beginnen
Eh, de hoofdstad van Zweden is dan ook Stockholm.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef Virus3000 het volgende:
desmond is helaas niet juist, en kelvin ook niet (die was er eerst)...
in een ander forum stond: Copenhagen
maar dat werkt ook niet...
(het is gemaakt door een zweed)
Tsja, zover ben ik ook gekomen, nu wil ik ook verder....quote:Op woensdag 30 november 2005 19:09 schreef Virus3000 het volgende:
Als je toegang krijgt zie je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame1266.swf
daarna zie je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame1918.swf
als je dan de goede code intypt zie je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame2112.swf
en dan typ je dus 3x de foute member id in en dan krijg je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame2133.swf
type je hier het juiste (en onbekende) in dan ga je naar een (onbekende) website...
Ja, met een knipoogquote:Op woensdag 30 november 2005 21:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Uhh.. op internet uitgezonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ah, mooi, ik dacht al, hè verdomme, terwijl ik dit typ realiseer ik me dat 'ie nu nog niet eens uitgezonden is!! Ik dacht dat het donderdag was, was net de hele tijd al aan het kijken of 2.09 al online stond, nergens te vinden natuurlijk, ik begreep er niks van
.
Bedoel je bij dat paard? Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:56 schreef Fliepke het volgende:
Laatste aflevering. 41:02. Een fout aan de rechterkant van het scherm
kate vermoordt haar stiefvader --> politieagent pakt haar op maar ze krijgen een ongeluk onderweg --> kate ontsnapt en ziet een paard --> kate gaat naar haar echte vader (de militair).quote:Op donderdag 1 december 2005 12:07 schreef splendor het volgende:
[..]
Bedoel je bij dat paard? Dat viel mij ook al op.
Verder een leuke aflevering, kan iemand wel even samenvatten wat er nu precies allemaal gebeurde bij kate in de flashback? Ik denk wel dat ik het snapte maar ik hoor niet al te best dus ik heb nogal veel problemen met engels verstaan.
Hadden ze Samuel L Jackson niet kunnen casten voor de rol van Ekoquote:Op donderdag 1 december 2005 12:14 schreef splendor het volgende:
preview voor aflevering 10:
http://www.sparklies.org/(...)2x10pluspromo-lg.zip
Fout, Kate heeft haar echte vader vermoord. De militair was in Korea wanneer ze verwekt zou zijn geweest. Waarschijnlijk is Wayne na of voor haar geboorte eruit genaaid en is later weer bij haar moeder terug gekomen toen zij iets met de militair had. De moeder bleef van Wayne houden ondanks zijn alcoholprobleem waarschijnlijk omdat hij de echte vader van Kate was. De militair heeft nooit gezegd dat Wayne Kate's echte vader was, omdat hij wist dat zij hem anders niet zou vermoorden en hij het zelf niet kon.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef keijz het volgende:
[..]
kate vermoordt haar stiefvader --> politieagent pakt haar op maar ze krijgen een ongeluk onderweg --> kate ontsnapt en ziet een paard --> kate gaat naar haar echte vader (de militair).
Maar haar vermoorde stiefvader was dus haar echte vader.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef keijz het volgende:
[..]
kate vermoordt haar stiefvader --> politieagent pakt haar op maar ze krijgen een ongeluk onderweg --> kate ontsnapt en ziet een paard --> kate gaat naar haar echte vader (de militair).
Dat was die Wayne (stiefvader, of echte vader, hoe je het maar wilt zien) die via Sawyer sprak oid.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef Aurelium het volgende:
Maar hoe zat het nou met sawyer en kate? Kende die elkaar al ofzo? Ik verstond en snapte er echt geen fuck van.
Kate en Sawyer kende elkaar niet, maar het is nu wel duidelijk dat Kate gevoelens voor Sawyer heeft. Zoals ik het begreep heeft haar vader Wayne ervoor gezorgd dat ze bang was een relatie met iemand aan te gaan, omdat ze niet zoals haar moeder wilde eindigen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef Aurelium het volgende:
Maar hoe zat het nou met sawyer en kate? Kende die elkaar al ofzo? Ik verstond en snapte er echt geen fuck van.
ah dat was dus een soort van visioen ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 13:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was die Wayne (stiefvader, of echte vader, hoe je het maar wilt zien) die via Sawyer sprak oid.
Jupsquote:Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef TheGame het volgende:
[..]
Fout, Kate heeft haar echte vader vermoord. De militair was in Korea wanneer ze verwekt zou zijn geweest. Waarschijnlijk is Wayne na of voor haar geboorte eruit genaaid en is later weer bij haar moeder terug gekomen toen zij iets met de militair had. De moeder bleef van Wayne houden ondanks zijn alcoholprobleem waarschijnlijk omdat hij de echte vader van Kate was. De militair heeft nooit gezegd dat Wayne Kate's echte vader was, omdat hij wist dat zij hem anders niet zou vermoorden en hij het zelf niet kon.
Ja, idd nu je het zegtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Legally_Brunette het volgende:
Zagen jullie ook Saaid op de TV bij de niet-vader van Kate?
En dat einde OMG!!!![]()
11 januari is de volgende pasquote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
WTF WTF WTF. Het is weer net zo spannend als in seizoen 1!!! Kan niet wachten tot de volgende week.
11 januariquote:Op donderdag 1 december 2005 13:17 schreef C_V_S het volgende:
[..]
11 januari is de volgende pas
Was is die preview kick zeg
echt dan é....quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Owja, kut!! Zo lang kan ik echt niet wachten. Kan er niet ff iemand bij de studio gaan inbreken en de afleveringen jatten?
edit: gezien.. maar dat is juist WEL de vader van Kate..quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Legally_Brunette het volgende:
Zagen jullie ook Saaid op de TV bij de niet-vader van Kate?
En dat einde OMG!!!![]()
Die millitair is niet de biologische vader van Kate dat is die alcoholistquote:Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef heus het volgende:
[..]
edit: gezien.. maar dat is juist WEL de vader van Kate..
Mijn god, heb je dat gesprek met die militaire pappa wel gevolgd? Hierin werd duidelijk dat hij NIET de vader was, en die andere gozer juist wel. Werd echt op meerdere manieren duidelijk gemaaktquote:Op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef heus het volgende:
toch hebben jullie het fout denk ik..
Politie agent in de auto:
White trash mom devorces dad
Starts up with some guy who's a drinker
Knocks around a little bit, then she marries him you know..
thats what happends..
Dus moeten "the others" ook een "hatch" hebben... ?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Merkie het volgende:
Ik zat even te denken, en daarbij spookten er wat vragen / theorieën door mijn hoofd.
- De vliegtuigcrash is een "incident" ten gevolge van een poging van Desmond tot communicatie met de buitenwereld.
- Die gozer in dat filmpje zegt dat je niet mag communiceren met the world outside, maar wie zegt dat Walt in die world outside is? Waarschijnlijk zit hij ook gewoon op het eiland.
Inderdaad. Knap hoe sommigen dat niet door hebben. Ik citeer: "Why didn't you tell me that Wayne was my father?"quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Die millitair is niet de biologische vader van Kate dat is die alcoholist
tuurlijk weet ie dat wel.. hij is politie! hij heeft dat allemaal al opgezocht en gepraat met de moeder..quote:Op donderdag 1 december 2005 14:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn god, heb je dat gesprek met die militaire pappa wel gevolgd? Hierin werd duidelijk dat hij NIET de vader was, en die andere gozer juist wel. Werd echt op meerdere manieren duidelijk gemaakt.
Die politieagent in de auto wist dat nog helemaal niet.
Zo nam ie aan dat het gebeurt was, omdat het normaal zo gaat, maar deze keer dus niet. Bekijk het gesprek nog eens als Kate met die militair praat, ze zegt het gewoon letterlijk: "Why didn't you tell me Wayne was my father?"quote:Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef heus het volgende:
[..]
tuurlijk weet ie dat wel.. hij is politie! hij heeft dat allemaal al opgezocht en gepraat met de moeder..
Als je het geluid heel hard zet en heel goed luistert hoor je de stem van de nieuwslezer, moet je maar eens eff proberen te luisteren en dan hier vertellen wat je gehoord hebtquote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef FCDB het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom Sayid daar op TV was...
Kennelijk niet, want die zuiplap was haar vader en die militaire gozert niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef heus het volgende:
[..]
tuurlijk weet ie dat wel.. hij is politie! hij heeft dat allemaal al opgezocht en gepraat met de moeder..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef Miguel het volgende:
Die promo is toch maar in elkaar gezet om ons voor de gek te houden natuurlijk, of ze ook echt te laat zijn weet je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef FCDB het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom Sayid daar op TV was...
Hier heb ik ook aan gedachtquote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Merkie het volgende:
Ik zat even te denken, en daarbij spookten er wat vragen / theorieën door mijn hoofd.
- De vliegtuigcrash is een "incident" ten gevolge van een poging van Desmond tot communicatie met de buitenwereld.
Dit vind ik wel een boeiende theoriequote:
Leuke theorie maar die eerste gaat niet op denk ik want dan zou het vliegtuig daar per toeval neer zijn gestort en we weten inmiddels wel dat het geen toeval is, iedereen is ver weg met elkaar verbonden en dat is niet zomaar, het lijkt erop dat ze geselecteerd zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Merkie het volgende:
- Die gozer in dat filmpje zegt dat je niet mag communiceren met the world outside, maar wie zegt dat Walt in die world outside is? Waarschijnlijk zit hij ook gewoon op het eiland.
Denk aan de woorden die Eko tegen Locke zeiquote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef splendor het volgende:
[..]
Leuke theorie maar die eerste gaat niet op denk ik want dan zou het vliegtuig daar per toeval neer zijn gestort en we weten inmiddels wel dat het geen toeval is, iedereen is ver weg met elkaar verbonden en dat is niet zomaar, het lijkt erop dat ze geselecteerd zijn.
tonks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 jan. pas de volgende![]()
Zijn ze helemaal gek daar in de VS ofzo. We hebben net een pauze van drie weken erop zitten.
![]()
![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door Lonewolf2003 op 01-12-2005 17:34:49 ]
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vergat gewoon een hele pagina te lezen.
Ik denk niet dat het incident de vliegtuigcrash is. De film is immers al veel ouder dan dat Desmond er zit. Maar misschien is het wel de crash van Rousseau of van Desmond. Maar zelf denk ik eerder dat het iets te maken heeft met al die quarintine waarschuwingen. Dat er een incident heeft plaats gevonden en daarom alles daar in quarintine moest.
De preview bevestigd nog wel eens extra mijn vermoeden over EkoDat vliegtuig met die smokkelaars komt uit Nigeria volgens de kaarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 jan. pas de volgende![]()
Zijn ze helemaal gek daar in de VS ofzo. We hebben net een pauze van drie weken erop zitten.
![]()
![]()
Maar met zo'n vliegtuig kom je echt niet helemaal van de west kust van Afrika naar een eiland in de pacific ocean. Dat vliegtuig is daar veel te klein voor en heeft absoluut niet zo'n bereik
Althans ik neem aan dat ze in the pacific ocean zitten omdat die lunatic en zijn maat waar Hurley de nummers heeft in de pacific ocean zaten toen ze die nummers hoorde. En Danielle zegt volgens mij ook dat ze in the pacific ocean waren toen ze die nummers hoorde
Alleen volgens de brief over op de The Hanso Foundation spreken ze ook over het eiland Zozibar (of hoe je het ook schrijft) wat voor de kust van van Nigeria ligt en wat over één zou komen met de coordinaten van the magic numbers.
Als ik dat eiland Zozibar bekijk en het mogelijke eiland in de pacific ocean waar ze zitten lijkt het wel of deze exact aan de andere kant van de aarde zitten. Alleen bij op het zuidelijk half rond en de ene op het weste en het andere het oosten. Dit is maar een gok btw
Dat het vliegtuig uit Nigeria komt wil natuurlijk niet zeggen dat ze onderweg niet hebben bijgetanked ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dat vliegtuig met die smokkelaars komt uit Nigeria volgens de kaarten.
Maar met zo'n vliegtuig kom je echt niet helemaal van de west kust van Afrika naar een eiland in de pacific ocean. Dat vliegtuig is daar veel te klein voor en heeft absoluut niet zo'n bereik
Althans ik neem aan dat ze in the pacific ocean zitten omdat die lunatic en zijn maat waar Hurley de nummers heeft in de pacific ocean zaten toen ze die nummers hoorde. En Danielle zegt volgens mij ook dat ze in the pacific ocean waren toen ze die nummers hoorde
Alleen volgens de brief over op de The Hanso Foundation spreken ze ook over het eiland Zozibar (of hoe je het ook schrijft) wat voor de kust van van Nigeria ligt en wat over één zou komen met de coordinaten van the magic numbers.
Als ik dat eiland Zozibar bekijk en het mogelijke eiland in de pacific ocean waar ze zitten lijkt het wel of deze exact aan de andere kant van de aarde zitten. Alleen bij op het zuidelijk half rond en de ene op het weste en het andere het oosten. Dit is maar een gok btw
Dat kan ook niet zelfs vanaf de oost kust van Afrika haal dat vliegtuig het niet tot skri lankaquote:Op donderdag 1 december 2005 17:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat het vliegtuig uit Nigeria komt wil natuurlijk niet zeggen dat ze onderweg niet hebben bijgetanked ofzo.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat dat vliegtuigje misschien wel uit Nigeria komt oorspronkelijk, maar dat ze misschien bij die fatale vlucht vertrokken zijn vanuit Indonesië ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dat kan ook niet zelfs vanaf de oost kust van Afrika haal dat vliegtuig het niet tot skri lanka
Dat is veel en veel te ver voor dat vliegtuig
Ook dat slavenschip klopt iets niet mee
Slaven kwamen uit west afrika en gingen richting Texas voornamelijk
Hoe komt dat schip dan in the pacific ocean ? Als je alleen over de atlantische oceaan vaart normaal gesproken.
Zou kunnen maar nog vind ik het erg vreemd ook dat slavenschipquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat dat vliegtuigje misschien wel uit Nigeria komt oorspronkelijk, maar dat ze misschien bij die fatale vlucht vertrokken zijn vanuit Indonesië ofzo.
ja dat zel wel iemand van de crew zijn geweest denk ik die dat paard een beetje rustig moest houden.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05484/bscap205.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die hand idd , Ik was dus niet de enigste die dat opviel
Leuk ep verder ..
Het punt is dat er op het eiland een vliegtuig met drugssmokelaars is neer gestort. En Ekoquote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dat vliegtuig met die smokkelaars komt uit Nigeria volgens de kaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat mij doet vermoeden dat die niet in het vliegtuig van Sydney naar L.A. zat. . Hoe dat vliegtuigje daar komt is en waar het precies vandaan komt is een andere zaak. Natuurljik doe ik deze uitsprak aan de hand van een preview en zou het best wel weer eens heel anders kunnen zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het punt is dat er op het eiland een vliegtuig met drugssmokelaars is neer gestort. En EkoDit lijkt mij zeer sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat mij doet vermoeden dat die niet in het vliegtuig van Sydney naar L.A. zat. . Hoe dat vliegtuigje daar komt is en waar het precies vandaan komt is een andere zaak. Natuurljik doe ik deze uitsprak aan de hand van een preview en zou het best wel weer eens heel anders kunnen zijn.
Aangezien je hem in epsiode 7 in een nat pak uit het water zie komen lopen![]()
wie zegt dat die niet uit de jungle is komen rennen en is gaan helpen in de zee, kijk de fout van die infiltrant van een paar eps geleden was dat hij helemaal niet nat was, maar als Eko in alle paniek de zee in rent, valt dat dus niet op.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:14 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer sterk
Aangezien je hem in epsiode 7 in een nat pak uit het water zie komen lopen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
wie zegt dat die niet uit de jungle is komen rennen en is gaan helpen in de zee, kijk de fout van die infiltrant van een paar eps geleden was dat hij helemaal niet nat was, maar als Eko in alle paniek de zee in rent, valt dat dus niet op.
wat er tegen is, is dat hij een net pak aan lijkt te hebben, niet iets wat je verwacht bij een overlevende van een crash van een smokkelaarsvliegtuig, maar goed, dat kan die ook gevonden hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |