bij mij was het drie keer refreschen en dan elke keer bij het begin weer beginnenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:28 schreef t-gozey het volgende:
Ik kom er niet in.. heb al 20x ge refreshed :S hij blijft over dat IP zeuren?\
ik snap niet hoe je erin in komt, het is namelijk elke keer exact het zelfde rijtje "ip's" dat ie "afscant".. het is dus alleen een flashje inderdaad.. maar jij bent er doorheen gekomen?
Dat werkt wel, maar ik probeerde het vorige week en toen kwam ik er gewoon in zonder wat te doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef heus het volgende:
nee idiots.. je moet met je muis over de hoeken van het logo bewegen.
links onderaan beginnen
Idd, hoe weet je dat?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef heus het volgende:
nee idiots.. je moet met je muis over de hoeken van het logo bewegen.
links onderaan beginnen
Eh, de hoofdstad van Zweden is dan ook Stockholm.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef Virus3000 het volgende:
desmond is helaas niet juist, en kelvin ook niet (die was er eerst)...
in een ander forum stond: Copenhagen
maar dat werkt ook niet...
(het is gemaakt door een zweed)
Tsja, zover ben ik ook gekomen, nu wil ik ook verder....quote:Op woensdag 30 november 2005 19:09 schreef Virus3000 het volgende:
Als je toegang krijgt zie je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame1266.swf
daarna zie je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame1918.swf
als je dan de goede code intypt zie je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame2112.swf
en dan typ je dus 3x de foute member id in en dan krijg je dit:
http://www.easywebhost.be/upload/frame2133.swf
type je hier het juiste (en onbekende) in dan ga je naar een (onbekende) website...
Ja, met een knipoogquote:Op woensdag 30 november 2005 21:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Uhh.. op internet uitgezonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ah, mooi, ik dacht al, hè verdomme, terwijl ik dit typ realiseer ik me dat 'ie nu nog niet eens uitgezonden is!! Ik dacht dat het donderdag was, was net de hele tijd al aan het kijken of 2.09 al online stond, nergens te vinden natuurlijk, ik begreep er niks van
.
Bedoel je bij dat paard? Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:56 schreef Fliepke het volgende:
Laatste aflevering. 41:02. Een fout aan de rechterkant van het scherm
kate vermoordt haar stiefvader --> politieagent pakt haar op maar ze krijgen een ongeluk onderweg --> kate ontsnapt en ziet een paard --> kate gaat naar haar echte vader (de militair).quote:Op donderdag 1 december 2005 12:07 schreef splendor het volgende:
[..]
Bedoel je bij dat paard? Dat viel mij ook al op.
Verder een leuke aflevering, kan iemand wel even samenvatten wat er nu precies allemaal gebeurde bij kate in de flashback? Ik denk wel dat ik het snapte maar ik hoor niet al te best dus ik heb nogal veel problemen met engels verstaan.
Hadden ze Samuel L Jackson niet kunnen casten voor de rol van Ekoquote:Op donderdag 1 december 2005 12:14 schreef splendor het volgende:
preview voor aflevering 10:
http://www.sparklies.org/(...)2x10pluspromo-lg.zip
Fout, Kate heeft haar echte vader vermoord. De militair was in Korea wanneer ze verwekt zou zijn geweest. Waarschijnlijk is Wayne na of voor haar geboorte eruit genaaid en is later weer bij haar moeder terug gekomen toen zij iets met de militair had. De moeder bleef van Wayne houden ondanks zijn alcoholprobleem waarschijnlijk omdat hij de echte vader van Kate was. De militair heeft nooit gezegd dat Wayne Kate's echte vader was, omdat hij wist dat zij hem anders niet zou vermoorden en hij het zelf niet kon.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef keijz het volgende:
[..]
kate vermoordt haar stiefvader --> politieagent pakt haar op maar ze krijgen een ongeluk onderweg --> kate ontsnapt en ziet een paard --> kate gaat naar haar echte vader (de militair).
Maar haar vermoorde stiefvader was dus haar echte vader.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef keijz het volgende:
[..]
kate vermoordt haar stiefvader --> politieagent pakt haar op maar ze krijgen een ongeluk onderweg --> kate ontsnapt en ziet een paard --> kate gaat naar haar echte vader (de militair).
Dat was die Wayne (stiefvader, of echte vader, hoe je het maar wilt zien) die via Sawyer sprak oid.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef Aurelium het volgende:
Maar hoe zat het nou met sawyer en kate? Kende die elkaar al ofzo? Ik verstond en snapte er echt geen fuck van.
Kate en Sawyer kende elkaar niet, maar het is nu wel duidelijk dat Kate gevoelens voor Sawyer heeft. Zoals ik het begreep heeft haar vader Wayne ervoor gezorgd dat ze bang was een relatie met iemand aan te gaan, omdat ze niet zoals haar moeder wilde eindigen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef Aurelium het volgende:
Maar hoe zat het nou met sawyer en kate? Kende die elkaar al ofzo? Ik verstond en snapte er echt geen fuck van.
ah dat was dus een soort van visioen ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 13:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was die Wayne (stiefvader, of echte vader, hoe je het maar wilt zien) die via Sawyer sprak oid.
Jupsquote:Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef TheGame het volgende:
[..]
Fout, Kate heeft haar echte vader vermoord. De militair was in Korea wanneer ze verwekt zou zijn geweest. Waarschijnlijk is Wayne na of voor haar geboorte eruit genaaid en is later weer bij haar moeder terug gekomen toen zij iets met de militair had. De moeder bleef van Wayne houden ondanks zijn alcoholprobleem waarschijnlijk omdat hij de echte vader van Kate was. De militair heeft nooit gezegd dat Wayne Kate's echte vader was, omdat hij wist dat zij hem anders niet zou vermoorden en hij het zelf niet kon.
Ja, idd nu je het zegtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Legally_Brunette het volgende:
Zagen jullie ook Saaid op de TV bij de niet-vader van Kate?
En dat einde OMG!!!![]()
11 januari is de volgende pasquote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
WTF WTF WTF. Het is weer net zo spannend als in seizoen 1!!! Kan niet wachten tot de volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |