quote:Op donderdag 24 november 2005 14:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Oeps ik moet weer ff wegblijve tot de boel binnen is
en weer heeft TV.com het niet correct. Die bron is niet te vertrouwen, net als IMDB.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Die week er na is er niks
En 14 december is er één
En dan 11 januari weer
Dus geen maand wachten
http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_guide.html
Check hier maar
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
Eko zat trouwens wel heel gebiologeerd naar dat dharma logo te kijken...
Ik begrijp je vraag toch goed als ik zeg dat ze Jack al eerder heeft ontmoet (in de bar bij het vliegveld)quote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef ImPrEzA het volgende:
Overigens.. heeft iemand al een link ontdekt tussen Ana-Lucia en 1 van de anderen in het "leven voor het eiland"? Omdat de meeste bewoners wel 1 of andere link hadden, die duidelijk werd uit de flashbacks..
Ik denk dat die zo keek naar dat Dharma logo omdat in die research facility ook zo'n logo hing en het hem bekend voor kwam.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
en naar die wapens.
Ik blijf erbij dat het een Nigeriaanse drugsmokelaar is en meer weet dan die tot nu toe heeft los gelaten.
Ja dat wist ik nog, werd ook in het begin van deze aflevering nog weer even naar boven gebracht. Maar ik bedoelde écht voor de vlucht, dus helemaal niet in relatie tot Flight 815quote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag toch goed als ik zeg dat ze Jack al eerder heeft ontmoet (in de bar bij het vliegveld)
Misschien heb je ook dit keer weer gemerkt dat de preview voor deze aflevering weer behoorlijk misleidend was, achterafquote:Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef splendor het volgende:
Mooie tussendoor afleveringweinig wijzer geworden maar toch genoten.
De preview voor volgende week is ruig!!
Dat is waarquote:Op donderdag 24 november 2005 19:46 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Misschien heb je ook dit keer weer gemerkt dat de preview voor deze aflevering weer behoorlijk misleidend was, achteraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://lost-forum.com/showthread.php?t=12672
(kunnen spoilers tussen staan)
[ Bericht 16% gewijzigd door splendor op 24-11-2005 20:29:26 ]-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIE PROMO! de amerikaanse ditmaal
Lost heeft me weer helemaal in z'n greep ik ben bang
Quariantine staat er dus niet voor de lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door vannilesoep op 24-11-2005 22:51:25 ]
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:44 schreef greatgonzo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Sayid toch wel wat meer eigen waarde's heeft om dat te doen. Ik bedoel hij zal echt niet wat aangaam met de moordenares van de vrouw waartegen hij heeft gezworen dat ie haar nooit zal verlaten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:27 schreef Slayage het volgende:
AL en Sayid gaan samen vroeg of laat iets krijgen heb ik het idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag echt super.
Traag misschien, maar wel zeer geslaagd omdat hij zo emotioneel was en me ook echt wist te raken.
Lost
Vandaar ook het einde dunkt me, de 2 ''leiders'' tegenover elkaar, AL en Jackquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik denk dat Sayid toch wel wat meer eigen waarde's heeft om dat te doen. Ik bedoel hij zal echt niet wat aangaam met de moordenares van de vrouw waartegen hij heeft gezworen dat ie haar nooit zal verlaten.
Matige aflevering trouwens, en het was zo voorspelbaar dat Anna zelf ging afrekenen met die crimineel toen ze zei dat hij het niet was.
Viel me overigens nog mee dat 1 van de groep niet gepakt werd door 'the others' toen ze zonder Anna Lucia het kamp zochten (hoewel, the others waren sowieso al niet geinteresseerd in sawyer, michael en jin want; 'we just want the boy')
Vraag me af hoe Mr Eko geaccepteerd zal worden in de groep en of Anna Lucia ook zich bij de rest voegt, want ze was toch de leider van het andere kamp een beetje dus die zal wel voor problemen zorgen.
Het was een ongeluk, zoals mr Eko zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik denk dat Sayid toch wel wat meer eigen waarde's heeft om dat te doen. Ik bedoel hij zal echt niet wat aangaam met de moordenares van de vrouw waartegen hij heeft gezworen dat ie haar nooit zal verlaten.
Liefde op het eerste gezicht?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Ik vond de reactie van Jack een beetje vreemd toen hij de naam Ana-Lucia hoorde, niemand reageert zo verrast bij de naam van iemand waar je 50 dagen geleden 3 zinnen mee gesproken hebt
Yep, dat zie ik ook gebeurenquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:39 schreef FOKke-H het volgende:
Ik voel hem al aankomentiktiktiktik tijd loopt af, je hoort de buzzer en BOEM winterstop.
als ze die gast pas de volgende dag vinden, kan jij tegen die tijd al boven de oceaan zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Ik heb de promo nog niet gezien en ga dat waarschijnlijk ook niet doen, maar ff wat dingen die ik kwijt moet...
Ik vond de reactie van Jack een beetje vreemd toen hij de naam Ana-Lucia hoorde, niemand reageert zo verrast bij de naam van iemand waar je 50 dagen geleden 3 zinnen mee gesproken hebt
Die Eko begint zich een beetje te ontwikkelen als de Locke van de andere groep, ik heb ook het idee dat hij meer weet. Die manier ook waarop die twee elkaar begroetten, ik dacht even dat Eko de 'Him' is die Desmond al die tijd verwachtte...
Ik vraag me overigens ook af wat er met Ana-Lucia is gebeurd, ze heeft die Jason vrijgelaten (vrij laten laten) en hem vervolgens neergeschoten, hier komt ze toch niet mee weg he hoop ik? Hoe komt zij op dat vliegtuig als ze een moord heeft gepleegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |