abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32537086
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Oeps ik moet weer ff wegblijve tot de boel binnen is
pi_32538452
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef C_V_S het volgende:

[..]

Die week er na is er niks

En 14 december is er één

En dan 11 januari weer

Dus geen maand wachten

http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_guide.html

Check hier maar
en weer heeft TV.com het niet correct. Die bron is niet te vertrouwen, net als IMDB.

Volgens ABC (and they should know):
209 - [What Kate did] op 30 november.
210 - [nnb, de titel 'Merged' is niet confirmed] pas in januari, waarschijnlijk de 11e

7 en 14 dec. worden 'everybody hates hugo' en '...and found' herhaald (volgens de ABC Press Release), 21 en 28 dec. zijn erg onlogische data voor nieuwe eps.
I love it when a plan comes together !
  donderdag 24 november 2005 @ 15:31:05 #53
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_32538545
Waar is de preview van Episode 9 te zien?

Vond deze aflevering best aardig, vooral de flashbacks van AL waren goed. Toch wel een beetje zoetsappig einde, maargoed al met al prima episode.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_32539858
De Leettorrent tracker release is wel ok.. op torrentspy altijd snel te vinden..meestal voor 10uur..
  donderdag 24 november 2005 @ 16:17:01 #55
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32539959
Al gebeurde er vrij weinig en werd er weinig mysterie opgelost, (behalve dan voor die paar die-hards die nog steeds dachten dat iemand anders Shannon had vermoord,) was het toch een hele leuke goede aflevering. De makers hebben deze aflevering duidelijk gebruikt om het contrast tussen de twee kampen aan te geven. Zagen we vorige week het tail-kamp waarin iedereen paranoide, depressief en op zijn hoede is. In deze aflevering werden we weer herinnert aan hoe "leuk" het nose-kamp is, waar men zelfs tijd heeft om rustig te golfen en iedereen elkaar aardig vindt en in de armen springt.

Ik had gehoopt dat na de Anna-Lucia-aflevering, ik haar misschien wat sympathieker en leuker zou gaan vinden. Maar vind het eigenlijk nog steeds een bitch.

Mister Eko daarentegen is hard op weg om zelfs Sawyer te verslaan als gaafste personage. Wat een koning.

De herenniging van Bernard met Rosa Parks was wel heel ontroerend.
  donderdag 24 november 2005 @ 16:27:52 #56
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32540271
Ik kan de preview van 2.09 nergens vinden.
  donderdag 24 november 2005 @ 16:34:16 #57
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32540447
http://www.lostlinks.net/promo.htm

Daar staat elke week een preview.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32540458
Erg leuke aflevering !

Maar die Ana lucia, wat een kut hoer is dat zeg...
Jupiler is goed
pi_32540506
Eko zat trouwens wel heel gebiologeerd naar dat dharma logo te kijken...
I was an atheist until I realized I was God
pi_32540641
Mooie aflevering weer. En voor iedereen die zat te piepen over de foto van Ana-Lucia in uniform.. dat "geheim" werd in de allereerste scène verklapt, lol.

Ik houd meestal niet zo van die melancholische eindes, met veel slow-motion en muziek en weinig dialoog, maar deze keer vond ik het helemaal op z'n plaats

Overigens.. heeft iemand al een link ontdekt tussen Ana-Lucia en 1 van de anderen in het "leven voor het eiland"? Omdat de meeste bewoners wel 1 of andere link hadden, die duidelijk werd uit de flashbacks..
Seriously!?
  donderdag 24 november 2005 @ 16:41:39 #61
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32540644
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
Eko zat trouwens wel heel gebiologeerd naar dat dharma logo te kijken...

en naar die wapens.
Ik blijf erbij dat het een Nigeriaanse drugsmokelaar is en meer weet dan die tot nu toe heeft los gelaten.
pi_32541183
Goeie aflevering! Promo ziet er ook weer veelbelovend uit
pi_32541761
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef ImPrEzA het volgende:
Overigens.. heeft iemand al een link ontdekt tussen Ana-Lucia en 1 van de anderen in het "leven voor het eiland"? Omdat de meeste bewoners wel 1 of andere link hadden, die duidelijk werd uit de flashbacks..
Ik begrijp je vraag toch goed als ik zeg dat ze Jack al eerder heeft ontmoet (in de bar bij het vliegveld)
Bertje en Henk
pi_32542134
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

en naar die wapens.
Ik blijf erbij dat het een Nigeriaanse drugsmokelaar is en meer weet dan die tot nu toe heeft los gelaten.
Ik denk dat die zo keek naar dat Dharma logo omdat in die research facility ook zo'n logo hing en het hem bekend voor kwam.

Ik snap nu best hoe ze een flink aantal seizoenen willen vol maken.

Als je er zo lang over doet één mysterie te ontrafelen dan kan je voorlopig nog wel vooruit
pi_32542403
Voor de mensen die willen weten welke nummers er gespeeld worden in Lost:

http://lost-forum.com/showthread.php?t=20931
pi_32544293
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef Shedfire het volgende:

[..]

Ik begrijp je vraag toch goed als ik zeg dat ze Jack al eerder heeft ontmoet (in de bar bij het vliegveld)
Ja dat wist ik nog, werd ook in het begin van deze aflevering nog weer even naar boven gebracht. Maar ik bedoelde écht voor de vlucht, dus helemaal niet in relatie tot Flight 815
Seriously!?
pi_32544672
Mooie tussendoor aflevering weinig wijzer geworden maar toch genoten.

De preview voor volgende week is ruig!!
-
  donderdag 24 november 2005 @ 19:25:33 #68
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32544934
Toch is Lost nog steeds niet op het oude niveau en dit zal niet meer gebeuren ook vrees ik. De aflevering van vandaag was wel oké, maar wel langdradig. En er is verder ook niks gebeurd, behalve dat de overlevenden zich bij elkaar gevoegd hebben. Volgende week lijkt me wel een leuke aflevering, maar dat gaat alleen over Kate, en niet over de mysteries van het eiland zelf.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32545512
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef splendor het volgende:
Mooie tussendoor aflevering weinig wijzer geworden maar toch genoten.

De preview voor volgende week is ruig!!
Misschien heb je ook dit keer weer gemerkt dat de preview voor deze aflevering weer behoorlijk misleidend was, achteraf
Seriously!?
pi_32545746
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:46 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Misschien heb je ook dit keer weer gemerkt dat de preview voor deze aflevering weer behoorlijk misleidend was, achteraf
Dat is waar
Maar heb je de canadese preview gezien? Daar valt weinig over te speculeren..
-
pi_32545796
S2 E09 What kate did:

Promo pics:
http://www.lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=816
http://www.lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=829

Preview videos:
http://www.sparklies.org/(...)s/ep2x09promo-sm.zip (amerikaanse)
http://www.sparklies.org/(...)/ep2x09promo-cdn.zip (canadese)

Calendar:
11/30- "What Kate Did"
12/7- "Everybody Hates Hugo" (Herhaling)
12/14- "...and Found" (Herhaling)
12/28- "Confidence Man" (Herhaling)
1/11- "Foundations"
1/18- "The Hunting Party"
1/25- "The 23rd Psalm"
2/1- "Just Rewards"
2/8- "Creations"
2/15- "Fire and Water"
2/22- "Origins"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: http://lost-forum.com/showthread.php?t=12672
(kunnen spoilers tussen staan)

[ Bericht 16% gewijzigd door splendor op 24-11-2005 20:29:26 ]
-
pi_32546010
Waarom nou weer een winterstop
Moet nog 5 minuutjes wachten en dan kan ik hem ook bekijken
pi_32546246
waar heb je die lijst vandaan? De ABC press releases gaan niet verder dan 14-12 namelijk...
I love it when a plan comes together !
  donderdag 24 november 2005 @ 20:25:46 #74
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_32546656
Ik vond de aflevering van vandaag echt super.
Traag misschien, maar wel zeer geslaagd omdat hij zo emotioneel was en me ook echt wist te raken.

Lost
pi_32547540
Best wel een emotioneel einde

Best wel een leuke aflevering, ben blij dat beide kampen bij elkaar zijn. Ik had geen zin in nog niet zo'n drama einde.

Locke
pi_32547553
Die Canadse preview laat inderdaad weinig te wensen over

Eindelijk een beetje aktie zo te zien

Het wordt soms mij een beetje te lang dradig al dat geknuffel en geouwehoer

Ga The Others nu eens zoeken met dat hele wapen arsenaal wat je hebt
pi_32547581
Wat een gave aflevering Ik vond vooral het einde erg mooi Die ontmoeting tussen Bernard en zijn vrouw
pi_32548154
Leuke aflevering, maar er waren een paar dingen die mij stoorden:
Michael en Jin gaven helemaal niks om Shannon?
Er komt een neger uit de jungle met een bloedende Sawyer en ze nemen hem meteen mee de hatch in?
Vervolgens laten ze hem zien waar alle wapens liggen?

Maar goed, kan weer niet wachten tot volgende week.
pi_32549314
quote:
Er komt een neger
pi_32551056
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_32551093
Bernard + Rose enzo

Princess echt KUT

Maarja niet veel gebeurd in ep 8 maar wel leuk denk ik

DIE PROMO! die canadese oe eng dat
SPOILER
DIE PROMO! de amerikaanse ditmaal Lost heeft me weer helemaal in z'n greep ik ben bang Quariantine staat er dus niet voor de lol
SPOILER

[ Bericht 28% gewijzigd door vannilesoep op 24-11-2005 22:51:25 ]
pi_32552811
Leuke aflevering, maar Lost gaat, vrees ik, de kant op van 24 en X-files. Goed gemaakt, maar je mist het niet meer. Het is niet erg als je een aflevering mist. Dat was in het 1ste seizoen wel anders. Nu is de spanning een beetje weg.
pi_32553148
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:44 schreef greatgonzo het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:02:14 #84
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32553693
Linkje naar de promo iemand?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_32553845
staan toch al enkele links hoor

maarre what's up with kate! damn
Brett Holman
pi_32555811
Weten we eindelijk waarom AL zo irritant is. Wat haar meteen ook sympathieker maakt. IMO zijn ze eindelijk weer op niveau. Volgende keer wat meer spanning en we zijn weer helemaal terug.

AL en Sayid gaan samen vroeg of laat iets krijgen heb ik het idee.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_32557460
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 01:27 schreef Slayage het volgende:
AL en Sayid gaan samen vroeg of laat iets krijgen heb ik het idee.
Ik denk dat Sayid toch wel wat meer eigen waarde's heeft om dat te doen. Ik bedoel hij zal echt niet wat aangaam met de moordenares van de vrouw waartegen hij heeft gezworen dat ie haar nooit zal verlaten.

Matige aflevering trouwens, en het was zo voorspelbaar dat Anna zelf ging afrekenen met die crimineel toen ze zei dat hij het niet was.

Viel me overigens nog mee dat 1 van de groep niet gepakt werd door 'the others' toen ze zonder Anna Lucia het kamp zochten (hoewel, the others waren sowieso al niet geinteresseerd in sawyer, michael en jin want; 'we just want the boy')

Vraag me af hoe Mr Eko geaccepteerd zal worden in de groep en of Anna Lucia ook zich bij de rest voegt, want ze was toch de leider van het andere kamp een beetje dus die zal wel voor problemen zorgen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:15:31 #88
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_32557790
Denk dat AL de jungle in zal willen als ook bij de eerste groep mensen worden ontvoerd, dat wordt haar natuurlijk verboden maar ze doet het toch. En dan gaat Locke dan maar met haar mee (elke keer als er iets ondernomen moet worden, is Locke er immers bij)
pi_32560533
Hmm, die promo's zien er heel erg tof uit
SPOILER
pi_32561556
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag echt super.
Traag misschien, maar wel zeer geslaagd omdat hij zo emotioneel was en me ook echt wist te raken.

Lost
dus...
pi_32562556
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:49 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ik denk dat Sayid toch wel wat meer eigen waarde's heeft om dat te doen. Ik bedoel hij zal echt niet wat aangaam met de moordenares van de vrouw waartegen hij heeft gezworen dat ie haar nooit zal verlaten.

Matige aflevering trouwens, en het was zo voorspelbaar dat Anna zelf ging afrekenen met die crimineel toen ze zei dat hij het niet was.

Viel me overigens nog mee dat 1 van de groep niet gepakt werd door 'the others' toen ze zonder Anna Lucia het kamp zochten (hoewel, the others waren sowieso al niet geinteresseerd in sawyer, michael en jin want; 'we just want the boy')

Vraag me af hoe Mr Eko geaccepteerd zal worden in de groep en of Anna Lucia ook zich bij de rest voegt, want ze was toch de leider van het andere kamp een beetje dus die zal wel voor problemen zorgen.
Vandaar ook het einde dunkt me, de 2 ''leiders'' tegenover elkaar, AL en Jack
Brett Holman
pi_32565268
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:49 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Het was een ongeluk, zoals mr Eko zegt.

Ikdenk dat eigenwaarde niets met aantrekkingskracht te maken heeft. Onder bepaalde omstandigheden groeien mensen gewoon tot elkaar en de laatste woordenwisseling tussen de twee vind ik wel een goede basis voor een verder ontwikkeling.
"What good will it do if we are both dead"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_32565752
Ik kan niet wachter tot volgende week wat een vette promo zeg
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:34:53 #94
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_32574171
Vandaag pas kunnen zien, maar vond het maar een zo zo aflevering (3 keer op pauze gezet omdat ik andere dingen moest doen, 'vroeger' kon vrijwel niets me van Lost losrukken)
SPOILER
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:00:19 #95
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32578952
Ik heb de promo nog niet gezien en ga dat waarschijnlijk ook niet doen, maar ff wat dingen die ik kwijt moet...

Ik vond de reactie van Jack een beetje vreemd toen hij de naam Ana-Lucia hoorde, niemand reageert zo verrast bij de naam van iemand waar je 50 dagen geleden 3 zinnen mee gesproken hebt

Die Eko begint zich een beetje te ontwikkelen als de Locke van de andere groep, ik heb ook het idee dat hij meer weet. Die manier ook waarop die twee elkaar begroetten, ik dacht even dat Eko de 'Him' is die Desmond al die tijd verwachtte...

Ik vraag me overigens ook af wat er met Ana-Lucia is gebeurd, ze heeft die Jason vrijgelaten (vrij laten laten) en hem vervolgens neergeschoten, hier komt ze toch niet mee weg he hoop ik? Hoe komt zij op dat vliegtuig als ze een moord heeft gepleegd?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:19:03 #96
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32582724
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Ik vond de reactie van Jack een beetje vreemd toen hij de naam Ana-Lucia hoorde, niemand reageert zo verrast bij de naam van iemand waar je 50 dagen geleden 3 zinnen mee gesproken hebt
Liefde op het eerste gezicht?

Leuke aflevering weer. Eko is tof! Kan niet wachten op de volgende aflevering!
pi_32587683
Leukste aan de aflevering was de ontmoeting tussen de twee gaafste personages uit de serie, Eko en Locke ("...Hello.") Heel droog.
pi_32589144
Ik voel hem al aankomen tiktiktiktik tijd loopt af, je hoort de buzzer en BOEM winterstop.
pi_32589285
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 08:39 schreef FOKke-H het volgende:
Ik voel hem al aankomen tiktiktiktik tijd loopt af, je hoort de buzzer en BOEM winterstop.
Yep, dat zie ik ook gebeuren Kan je een tijdje gaan speculeren wat er nou gebeurt is
  zaterdag 26 november 2005 @ 09:06:56 #100
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_32589305
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Ik heb de promo nog niet gezien en ga dat waarschijnlijk ook niet doen, maar ff wat dingen die ik kwijt moet...

Die Eko begint zich een beetje te ontwikkelen als de Locke van de andere groep, ik heb ook het idee dat hij meer weet. Die manier ook waarop die twee elkaar begroetten, ik dacht even dat Eko de 'Him' is die Desmond al die tijd verwachtte...

Ik vraag me overigens ook af wat er met Ana-Lucia is gebeurd, ze heeft die Jason vrijgelaten (vrij laten laten) en hem vervolgens neergeschoten, hier komt ze toch niet mee weg he hoop ik? Hoe komt zij op dat vliegtuig als ze een moord heeft gepleegd?
als ze die gast pas de volgende dag vinden, kan jij tegen die tijd al boven de oceaan zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')