ja sorryquote:
Bedankt tiggyquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja sorry![]()
maar het was ook niet mijn "beurt" he Onze huisezel zit weer te slapen![]()
begin steeds meer sympathie voor shrek te krijgen....quote:
quote:
Hoelang moeten jullie nog neetje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:40 schreef Magneet het volgende:
gtvp
Ja er is ook geen peil op te trekken en iedereen heeft weer een andere zwangerschap/bevalling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef Randa_v het volgende:
Moet nog even kijken hoe we het hier allemaal gaan ervaren. Ik verwacht niet echt dat de kleine eerder komt. Gelukkig zit de buik mij nog niet in de weg. Al heb ik natuurlijk wel last van de nodige kwaaltjes zodat ik niet meer even op de fiets naar het dorp kan hier 3km verderop.
Afwachten nu maar
Heyquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja er is ook geen peil op te trekken en iedereen heeft weer een andere zwangerschap/bevalling.
Maar leuk voor jullie dat het einde in zicht komt nu... en je gaat zoiets bijzonders meemaken ook hePijnlijk natuurlijk, maar het is het allemaal waard, beloofd!
Psssst... Shrek is niet echtquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
begin steeds meer sympathie voor shrek te krijgen....![]()
Ja zeker weten Gijs, en bedankt ervoor.. de hoeveelheid reakties is zo overweldigend dat er geen beginnen aan is om iedereen er voor te bedanken gewoon. Het is echt allemaal hartverwarmend!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey![]()
Had je me berichtje nog gelezen ?
Wanneer komt nummer 2 ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
Vanmiddag kwam een goeie vriend van me langs op kraambezoek met zijn zwangere vriendin (uitgerekend in Mei) , een uur later werd hij gebeld door zijn broer, "zojuist vader geworden van meisje" .vertelde dat 2 nichtjes van hem ook in Mei zijn uitgerekend en een neef zn vrouw in April...
Je hoort het zoveeeel gewoon
Ben blij voor je pik !!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zeker weten Gijs, en bedankt ervoor.. de hoeveelheid reakties is zo overweldigend dat er geen beginnen aan is om iedereen er voor te bedanken gewoon. Het is echt allemaal hartverwarmend!
Als de tijd rijp is, ... en dat is echt het enige juiste mogelijke antwoord.quote:
Tis gewoon een hypequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
Vanmiddag kwam een goeie vriend van me langs op kraambezoek met zijn zwangere vriendin (uitgerekend in Mei) , een uur later werd hij gebeld door zijn broer, "zojuist vader geworden van meisje" .vertelde dat 2 nichtjes van hem ook in Mei zijn uitgerekend en een neef zn vrouw in April...
Je hoort het zoveeeel gewoon
Surferquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis gewoon een hype
Er zijn overigens nog zat Gijsjes die moeten hoor![]()
Vlgs mij is de helft al een ouder, of aanstaande ouderquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis gewoon een hype
Er zijn overigens nog zat Gijsjes die moeten hoor![]()
Dat geloof ik helemaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja er is ook geen peil op te trekken en iedereen heeft weer een andere zwangerschap/bevalling.
Maar leuk voor jullie dat het einde in zicht komt nu... en je gaat zoiets bijzonders meemaken ook hePijnlijk natuurlijk, maar het is het allemaal waard, beloofd!
Fotoquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:00 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Vanavond mag Magneet mee naar de partneravond van de zwangerschapsyoga.
Oh ja?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Je hebt de dames in Ouders flink aan de kleenex gekregen met je blog.![]()
En niet alleen de dames in OUDquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Je hebt de dames in Ouders flink aan de kleenex gekregen met je blog.![]()
Ook jouw dames?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En niet alleen de dames in OUD
Allebei jaquote:
Ik poep op handheldsquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand van de Gijsjes die toevallig een PSP wil kopen? Compleet value pack, geen dode pixels, incl Spider-Man 2 UMD. 175 euro, Gijsjes prijs
170?quote:
Gijs zelfs voor 50 nietquote:
Ik kan er 100 van maken, Gijsjes zijn toch niet geinteresseerdquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zelfs voor 50 nietmaar Noot heeft een mooie prijs voor een eventueel Gijsje... wel netjes.
Wie houden er sneeuw?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze houden vanaf overmorgen sneeuw
quote:
nee..... ik niet snap...quote:
Doe maar 5, ik wou dat het al kerst wasquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Quinny het volgende:
Je hebt soms zo'n week die je liever wilt overslaan
Ohwquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Quinny het volgende:
Je hebt soms zo'n week die je liever wilt overslaan
Is dan je badkamer klaarquote:Op woensdag 23 november 2005 14:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Doe maar 5, ik wou dat het al kerst was
Gewoon een beetje van allesquote:
Nee. Nog niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je je ouders opeens heel oud vind worden?
En dat je in sommige dingen toch al veel meer levenservaring hebt dan je eigen ouders? Ik vind dat van die momenten dat je je dan opeens heel eng volwassen voelt.
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
En dat je in sommige dingen toch al veel meer levenservaring hebt dan je eigen ouders? Ik vind dat van die momenten dat je je dan opeens heel eng volwassen voelt.
sommige dingen wel, sommige dingen nietquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
Yep, ik snap je helemaalquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
Idd die andere kijk op dingen. Dan wil ik mijn moeder (in dit geval) wel eens even door elkaar schudden van.... Hallo word eens wakker, je hoeft niet alles te pikken hoor. En dan maar te horen krijgen dat je het fantsoenlijk moet aanpakken allemaal. "zucht"quote:Op woensdag 23 november 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, ik snap je helemaal
Ik heb afgelopen week nog een stukje "inzicht" gegeven aan mijn ouders..
Begrijp me niet verkeerd, ouders kunnen de liefste mensen van de wereld zijn, en voor je door het vuur gaan. Maar omdat hun een andere opvoeding, een andere kijk hebben meegekregen op sommige zaken kunnen ze als het ware blijven hangen.
Zelf heb je al andere levenslessen gehad, en heb je je echte eigen ik uiteindelijk gevormd, dat kan en moet ook misschien anders zijn dan je ouders.
Heb je zelf anders nooit gedacht "Ik ga het anders doen dan mijn ouders" ?
Persoonlijk vergeef ik mijn ouders bij voorbaat, en dank ze voor hun pakket die ze mij hebben meegegeven. Maar ik vul het zelf wel aan.
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
Kleine troost voor je misschien : Ieder volgt zijn eigen pad, doet de dingen op zijn manier.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Idd die andere kijk op dingen. Dan wil ik mijn moeder (in dit geval) wel eens even door elkaar schudden van.... Hallo word eens wakker, je hoeft niet alles te pikken hoor. En dan maar te horen krijgen dat je het fantsoenlijk moet aanpakken allemaal. "zucht"
Verder heb ik een moeder uit duizenden die altijd voor je klaar staat, maar ook helaas vaak voor de verkeerde mensen. En dat doet af en toe een beetje pijn in je hartje.
n00bquote:
Ik bedoelde du eigenlijk dat je [img][img] had gepostquote:Op woensdag 23 november 2005 17:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zal bestHeb met pixels zitten schuiven!
Zo jij post dan snel!!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoelde du eigenlijk dat je [img][img] had gepostToen ik je quote werkte het niet namelijk
![]()
Plaatjes op zich zien er wel leuk uit
Moet toeval geweest zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo jij post dan snel!!
Duurde 10 sec ofzo!
Welk project Gijs? Misschien is het wel saai !quote:Op donderdag 24 november 2005 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom ben ik altijd de enige die optijd komt als ik afspreek met onze projectgroepAls ik met Kepler afspreek ben ik altijd zelf te laat, maar met anderen ben ik de enige die op tijd komt
Het is ook saai. We moeten voor Boston airport een analyse maken en dan voorspellen hoe ze het in 2025 doen. We moeten rekening houden met economische groei, geluidshinder en milieuquote:Op donderdag 24 november 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welk project Gijs? Misschien is het wel saai !
Ze krijgen een probleem over een paar jaar als Dubai doorgaat met zijn plannen..... die vloot bestelling is van het pad en ook het aankomende vliegveld daar wordt gigantischquote:Op donderdag 24 november 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook saai. We moeten voor Boston airport een analyse maken en dan voorspellen hoe ze het in 2025 doen. We moeten rekening houden met economische groei, geluidshinder en milieu
Alles rechts van Duitsland op de wereldkaart en boven de evenaar groeit als een gek. Zo is ook China een enorme groeimarkt. Daar zit het grote geld de komende jaren, luchthavens in het Westen kunnen niet echt meer groeien zonder duizenden boomknuffelaars die klagen over het milieu en lawaaiquote:Op donderdag 24 november 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze krijgen een probleem over een paar jaar als Dubai doorgaat met zijn plannen..... die vloot bestelling is van het pad en ook het aankomende vliegveld daar wordt gigantisch
Dubai ligt niet echt in de buurt van Boston, ik voorzie dan ook geen concurrentie tussen die tweequote:Op donderdag 24 november 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze krijgen een probleem over een paar jaar als Dubai doorgaat met zijn plannen..... die vloot bestelling is van het pad en ook het aankomende vliegveld daar wordt gigantisch
Nee Schiphol ligt wel in de buurt zeker... die verwacht zeer zeker concurrentie...quote:Op donderdag 24 november 2005 09:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Dubai ligt niet echt in de buurt van Boston, ik voorzie dan ook geen concurrentie tussen die twee
schiphol ligt wel iets meer in de buurt. Het probleem met schiphol is dat er bijna geen thuismarkt is, 70-80% van de reizigers op schiphol zijn slechts op doorreis (Schiphol is een mainport-hub). Schiphol is denk ik bang dat Dubai ook een grote hub gaat worden, waardoor ze een deel van de reizigers kunnen kwijtraken. Boston heeft waarschijnlijk veel nationale vluchten en is een tussenstop naar de rest van Amerika.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Schiphol ligt wel in de buurt zeker... die verwacht zeer zeker concurrentie...
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:17 schreef kepler het volgende:
[..]
schiphol ligt wel iets meer in de buurt. Het probleem met schiphol is dat er bijna geen thuismarkt is, 70-80% van de reizigers op schiphol zijn slechts op doorreis (Schiphol is een mainport-hub). Schiphol is denk ik bang dat Dubai ook een grote hub gaat worden, waardoor ze een deel van de reizigers kunnen kwijtraken. Boston heeft waarschijnlijk veel nationale vluchten en is een tussenstop naar de rest van Amerika.
Sanadomequote:Op donderdag 24 november 2005 10:39 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen lieve gijsjes
over 5 uurtjes heb ik weekend
Morgen naar Sanadome Heerlijk
Soort Saunacentrum gelof ik. Allemaal vrouwen in enkel een handdoekquote:
Sauna e.dquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soort Saunacentrum gelof ik. Allemaal vrouwen in enkel een handdoek
Project Gotham ?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welk project Gijs? Misschien is het wel saai !
Nou dat is hier dus niet helemaal zoquote:Op donderdag 24 november 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soort Saunacentrum gelof ik. Allemaal vrouwen in enkel een handdoek
Bikini, nog beterquote:Op donderdag 24 november 2005 10:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nou dat is hier dus niet helemaal zo![]()
Hier moet je in Bikini![]()
Mijn vriendin is een beetje preuts, durft niet in haar blootje
dus daarom gaan we hier heen![]()
Wat mot je?quote:
jouquote:
Gijsquote:
PGR 3 al the way .quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GijsGing jij nou nog meer games halen naast PGR3? Of hou je het bij een beetje rondjes rijden?
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of hou je het bij een beetje rondjes rijden?
Gisteren Gijs.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Snap dat je het druk hebt op het moment maar wanneer komt tie ?
Ik weet het nog niet zeker..quote:Op donderdag 24 november 2005 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je kruisdoos helder licht
Wanneer ga je weer werken dan? Overigens is het altijd goed om te zien dat je gemist wordt, ik heb dat echter nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. ik zit in de workflow te kijken van mn werk, en het is lekker druk
Tevens mailtjes "Waarom word dat en dat niet opgepakt?" lekker, ik word gemist en kom voorlopig nog niet terug![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. ik zit in de workflow te kijken van mn werk, en het is lekker druk
Tevens mailtjes "Waarom word dat en dat niet opgepakt?" lekker, ik word gemist en kom voorlopig nog niet terug![]()
Ahhh, knuffel geeft. Ik mis je wel hoor zo af en toe.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer werken dan? Overigens is het altijd goed om te zien dat je gemist wordt, ik heb dat echter nog niet meegemaakt
Ik mis die borrelnoot ook inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ahhh, knuffel geeft. Ik mis je wel hoor zo af en toe.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mis die borrelnoot ook inderdaad
Ik ga na Sinterklaas weer beginnen
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef kepler het volgende:![]()
kutklote hoerenweer altijd in Nederland
He lekker man juis!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef kepler het volgende:![]()
kutklote hoerenweer altijd in Nederland
nu vind ik het prima, maar als ik 15 min. moet fietsen met windkracht 8 tegen, als het keihard regent enn ook nog eens 5 graden is, dan vind ik het ietsje minderquote:Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker man juis!
Guur herfst weer gewoon, lekker knus op de bank, kachel aan, stampotje op het vuur, en de regendruppels over de ramen glibberen. Heerlijk gewoon!
Buiten misschien wat minder lekker, hoewel ik er geen probleem mee heb om de hond uit te laten er in hoor
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef kepler het volgende:
[..]
later als ik groot ben heb ik mijn eigen privé-jet
whahahhaaquote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSS
wanneer ben je jarig???????????????
krijg je dit
[afbeelding]
van mij....![]()
alleen hopen dat ze XXXXXXXXL hebben![]()
kikkerquote:
Ker?quote:
Gijs jij hebt alleen een beetje wind in de goede richting nodig en jij vliegt er al naar toequote:Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef kepler het volgende:
[..]
later als ik groot ben heb ik mijn eigen privé-jet
wiequote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs jij hebt alleen een beetje wind in de goede richting nodig en jij vliegt er al naar toe
jij moet een 380 afhuren om uberhaupt te kunnen vliegenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs jij hebt alleen een beetje wind in de goede richting nodig en jij vliegt er al naar toe
737 was genoegquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef kepler het volgende:
[..]
jij moet een 380 afhuren om uberhaupt te kunnen vliegen
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:21 schreef kepler het volgende:
Extreme weersomstandigheden verwacht
He lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
Ja die xbox hoef ik hier niet te reserveren, maar die pgr3 liever wel ff.
Dus vanaf volgende week vrijdag of zaterdag staat ie hier.
whehehehehehequote:Op donderdag 24 november 2005 18:58 schreef mr_Brown het volgende:
zit nog op mijn werk
nog steeds 15km file
Ja het spel.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker
Ik hou van leven op het randje
Ah, en Groningse gameshop kennende heb je m al donderdagavond!
vanavond in scheveningen geweest, ik was bijna weggewaaid toen ik de tram uitstaptequote:
jammerquote:
Jaaaa.. ze doet het heel goed nu hoor. Bult op haar hoofd is bijna weg, ze eet heel goed, slaapt lekker door.quote:
Fijn, dat ze het goed zo goed doet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaaa.. ze doet het heel goed nu hoor. Bult op haar hoofd is bijna weg, ze eet heel goed, slaapt lekker door.
Net het badje weer ingeweest en aangekleed, geen gehuil gewoon lekker beetje lachen en rommelen, en nu ligt ze weer aan de borst bij mama.
Vergeet je niet om 29 nov om 1400 naar de VLOS te gaan??quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:22 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Fijn, dat ze het goed zo goed doet.
Ik begin er eigenlijk ook wel echt zin in te krijgen, die kriebels worden toch wel steeds erger van kom nu maar beebje.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Vergeet je niet om 29 nov om 1400 naar de VLOS te gaan??
Oh, moet ik dat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ja bevaling was kantje boord, dat kwam de verloskundige nog even vertellen gisteren. Maar ze heeft er geen merkbaar last van verder, en met Tam gaat ook alles ok.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:39 schreef Quinny het volgende:
Lekker B. dat het zo goed gaat. Is Tam ook al een beetje herstellende?
Bult? Vacuumpomp aan te pas gekomenArme Jasmijn
Gelukkig heeft ze er geen last van
Hoe vind Dribbel het eigenlijk?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja bevaling was kantje boord, dat kwam de verloskundige nog even vertellen gisteren. Maar ze heeft er geen merkbaar last van verder, en met Tam gaat ook alles ok.
en dan??? hier is het ook kutquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:33 schreef Quinny het volgende:
Als ik ooit ga verhuizen wil ik midden in nederland gaan wonen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
................. wat een dag wordt dit !
Ja best wel vriend..... maar zoo druk... nieuwe klant implementatie. Ga nachten draaien komende weekquote:
Nachten ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja best wel vriend..... maar zoo druk... nieuwe klant implementatie. Ga nachten draaien komende week![]()
Zie ook net pas je SMS Gijs
Het heeft dus ook geen nut om naar het binnenland te verhuizenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:10 schreef Magneet het volgende:
anderhalf uur gedaan over 27 km, collega 3 uur over 55 km
Waar hij woont is het meer buitenland hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het heeft dus ook geen nut om naar het binnenland te verhuizen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waar hij woont is het meer buitenland hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wil net zeggen, we wonen hier ook echt op het plattelandquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
nachtenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja best wel vriend..... maar zoo druk... nieuwe klant implementatie. Ga nachten draaien komende week![]()
Zie ook net pas je SMS Gijs
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:39 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekker..... surfer wakker gebeld
mijn dag is weer goed
en hij was al 2x eerder gebeldquote:
ik hoorde van Sjo dat hij volgende week zijn toilet wilt gaan verbouwen. Zullen we een weddenschap afleggen wanneer die klaar is?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en hij was al 2x eerder gebelden dat was ik niet eens
Op Kerstavond, maar dat is wel een nachtje doortrekken danquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik hoorde van Sjo dat hij volgende week zijn toilet wilt gaan verbouwen. Zullen we een weddenschap afleggen wanneer die klaar is?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op Kerstavond, maar dat is wel een nachtje doortrekken dan
ik denk dat de volgende bewoner het mag gaan afmakenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik hoorde van Sjo dat hij volgende week zijn toilet wilt gaan verbouwen. Zullen we een weddenschap afleggen wanneer die klaar is?
na 3 maanden klussen huurt hij uit wanhoop maar een klusjesman inquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Incl het verwijderen van de voegschimmel in de badkamer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik denk dat de volgende bewoner het mag gaan afmaken
WHOEHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Incl het verwijderen van de voegschimmel in de badkamer.
Ik zag deze al voor de deur staan dus het zal wel een tijdje duren
[afbeelding]
Dan kom je naar het gezellige zuiden. Nooit files iigquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het heeft dus ook geen nut om naar het binnenland te verhuizen![]()
Plus, het is er altijd gezellig en we hebben Carnavalquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan kom je naar het gezellige zuiden. Nooit files iig
Ik ga als Mario dit jaar denk ikquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga als Mario dit jaar denk ik
Graag een foto danquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef Quinny het volgende:
Tis geinig zo'n oud huis, maar ik heb zojuist de ramen in de keuken moeten aftapen omdat de regen naar binnen waait
Kom je zondags weer naar ons Pik !!??quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oudquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef Quinny het volgende:
Tis geinig zo'n oud huis, maar ik heb zojuist de ramen in de keuken moeten aftapen omdat de regen naar binnen waait
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom je zondags weer naar ons Pik !!??
vergeet Nijmegen nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijg het druk dit jaarMoet namelijk ook al naar Maastricht en Den Bosch
Ja dat hadden wij vanmorgen ook... heel de vensterbank was zeiknatquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef Quinny het volgende:
Wat wil je daar dan doen?quote:
dan ben ik benieuwd naar die van mijquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat hadden wij vanmorgen ook... heel de vensterbank was zeiknat
Dat was dus Maastrichtquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
we gingen toch naar Fliepke en Lexie, of was dat in Maastricht
Ja mooiquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd naar die van mij![]()
![]()
Ik zou jou eens kittenquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef Quinny het volgende:
Zojuist koekjes gebakken met Daan. Al vond hij het smarties eten leuker geloof ik
Heerlijk lijkt mij dat. Kopje thee, iets lekkers en een goed boek. Muziekje op de achtergrondquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Best kut zo, alleen thuis, geen zin om te klussen, geen zak op tv én geen xbox
Ga maar weer verder aan m`n vakantiefilmquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt mij dat. Kopje thee, iets lekkers en een goed boek. Muziekje op de achtergrond
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Best kut zo, alleen thuis, geen zin om te klussen, geen zak op tv én geen xbox
al bijna af?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga maar weer verder aan m`n vakantiefilm
Maak er maar 20:oou van. Er zullen wel hele lange files staan. Dat word weer geen pannekoeken eten vanavondquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:19 schreef Chocobo het volgende:
Naar huis..... naar mijn vrouw, kids
en ..... koekjes
![]()
Oh nee,... eerst boodschappen....![]()
Vrouw.... tot 19:00![]()
![]()
Ja dat weer ook hierquote:
tis echt bizar, maar wel erg mooi als je binnenzitquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat weer ook hier
Staat 800 km fileergens bijna 100 achter elkaar
er worden dekens uitgedeeld op de snelweg
wateroverlast in het westen
stromschade, begreep aan de kust af en toe orkaankracht
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb alleen nog maar ned 1,2 en 3 en m`n mobieltje geeft aan ; alleen sos
de wereld vergaat
Buk eens, zal je es een Gijsje laten voelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef Pumatje het volgende:
WAT DE NEUK ZIJN GIJSJES?
Je CAPSlock staat nog aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef Pumatje het volgende:
GEILquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef Pumatje het volgende:
Je kan het nog steeds niet geloven zo te zien!quote:
Ze is zo lang als mijn onderarmquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
damn zo lijkt Jasmijn wel heel klein
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:00 schreef Bastard het volgende:
Alleen mensen met kinderen zijn zo vroeg wakker
Oh hier vanaf 0700 uurquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh hier vanaf 0700 uur
Maar ze heeft doorgeslapen van 2330 tot 0700 uur
quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:00 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Yep.
Alleen hier een dreumes die het uitslapen verpest. Tevens ook het doorslapen. Die wilde om 3 uur vannacht lekker gaan spelen. Heb nog nooit zo'n boos kind meegemaakt toen die moest gaan slapen van ons
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:00 schreef Bastard het volgende:
quote:VIANEN - Een automobilist die vrijdagavond op de Lekbrug in Vianen een vrachtwagenchauffeur wilde helpen, is in de rivier gevallen. Vrijdagavond laat was hij volgens een woordvoerster van de politie nog niet gevonden.
Op de Lekbrug schaarde een vrachtwagen. Een automobilist die uit de tegenovergestelde richting kwam, stopte en stapte uit om de chauffeur uit zijn wagen te willen helpen. Hij sprong over de vangrail naar de andere baan, maar vergat dat beide rijbanen los van elkaar over de rivier lopen.
De brandweer heeft tot laat in de avond naar de man gezocht, maar werd gehinderd door het slechte weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |