Wie houden er sneeuw?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze houden vanaf overmorgen sneeuw
quote:
nee..... ik niet snap...quote:
Doe maar 5, ik wou dat het al kerst wasquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Quinny het volgende:
Je hebt soms zo'n week die je liever wilt overslaan
Ohwquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Quinny het volgende:
Je hebt soms zo'n week die je liever wilt overslaan
Is dan je badkamer klaarquote:Op woensdag 23 november 2005 14:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Doe maar 5, ik wou dat het al kerst was
Gewoon een beetje van allesquote:
Nee. Nog niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je je ouders opeens heel oud vind worden?
En dat je in sommige dingen toch al veel meer levenservaring hebt dan je eigen ouders? Ik vind dat van die momenten dat je je dan opeens heel eng volwassen voelt.
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
En dat je in sommige dingen toch al veel meer levenservaring hebt dan je eigen ouders? Ik vind dat van die momenten dat je je dan opeens heel eng volwassen voelt.
sommige dingen wel, sommige dingen nietquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
Yep, ik snap je helemaalquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
Idd die andere kijk op dingen. Dan wil ik mijn moeder (in dit geval) wel eens even door elkaar schudden van.... Hallo word eens wakker, je hoeft niet alles te pikken hoor. En dan maar te horen krijgen dat je het fantsoenlijk moet aanpakken allemaal. "zucht"quote:Op woensdag 23 november 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, ik snap je helemaal
Ik heb afgelopen week nog een stukje "inzicht" gegeven aan mijn ouders..
Begrijp me niet verkeerd, ouders kunnen de liefste mensen van de wereld zijn, en voor je door het vuur gaan. Maar omdat hun een andere opvoeding, een andere kijk hebben meegekregen op sommige zaken kunnen ze als het ware blijven hangen.
Zelf heb je al andere levenslessen gehad, en heb je je echte eigen ik uiteindelijk gevormd, dat kan en moet ook misschien anders zijn dan je ouders.
Heb je zelf anders nooit gedacht "Ik ga het anders doen dan mijn ouders" ?
Persoonlijk vergeef ik mijn ouders bij voorbaat, en dank ze voor hun pakket die ze mij hebben meegegeven. Maar ik vul het zelf wel aan.
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
Kleine troost voor je misschien : Ieder volgt zijn eigen pad, doet de dingen op zijn manier.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Idd die andere kijk op dingen. Dan wil ik mijn moeder (in dit geval) wel eens even door elkaar schudden van.... Hallo word eens wakker, je hoeft niet alles te pikken hoor. En dan maar te horen krijgen dat je het fantsoenlijk moet aanpakken allemaal. "zucht"
Verder heb ik een moeder uit duizenden die altijd voor je klaar staat, maar ook helaas vaak voor de verkeerde mensen. En dat doet af en toe een beetje pijn in je hartje.
n00bquote:
Ik bedoelde du eigenlijk dat je [img][img] had gepostquote:Op woensdag 23 november 2005 17:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zal bestHeb met pixels zitten schuiven!
Zo jij post dan snel!!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoelde du eigenlijk dat je [img][img] had gepostToen ik je quote werkte het niet namelijk
![]()
Plaatjes op zich zien er wel leuk uit
Moet toeval geweest zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo jij post dan snel!!
Duurde 10 sec ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |