quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
................. wat een dag wordt dit !
Ja best wel vriend..... maar zoo druk... nieuwe klant implementatie. Ga nachten draaien komende weekquote:
Nachten ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja best wel vriend..... maar zoo druk... nieuwe klant implementatie. Ga nachten draaien komende week![]()
Zie ook net pas je SMS Gijs
Het heeft dus ook geen nut om naar het binnenland te verhuizenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:10 schreef Magneet het volgende:
anderhalf uur gedaan over 27 km, collega 3 uur over 55 km
Waar hij woont is het meer buitenland hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het heeft dus ook geen nut om naar het binnenland te verhuizen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waar hij woont is het meer buitenland hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wil net zeggen, we wonen hier ook echt op het plattelandquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
nachtenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja best wel vriend..... maar zoo druk... nieuwe klant implementatie. Ga nachten draaien komende week![]()
Zie ook net pas je SMS Gijs
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:39 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekker..... surfer wakker gebeld
mijn dag is weer goed
en hij was al 2x eerder gebeldquote:
ik hoorde van Sjo dat hij volgende week zijn toilet wilt gaan verbouwen. Zullen we een weddenschap afleggen wanneer die klaar is?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en hij was al 2x eerder gebelden dat was ik niet eens
Op Kerstavond, maar dat is wel een nachtje doortrekken danquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik hoorde van Sjo dat hij volgende week zijn toilet wilt gaan verbouwen. Zullen we een weddenschap afleggen wanneer die klaar is?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op Kerstavond, maar dat is wel een nachtje doortrekken dan
ik denk dat de volgende bewoner het mag gaan afmakenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik hoorde van Sjo dat hij volgende week zijn toilet wilt gaan verbouwen. Zullen we een weddenschap afleggen wanneer die klaar is?
na 3 maanden klussen huurt hij uit wanhoop maar een klusjesman inquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Incl het verwijderen van de voegschimmel in de badkamer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik denk dat de volgende bewoner het mag gaan afmaken
WHOEHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Incl het verwijderen van de voegschimmel in de badkamer.
Ik zag deze al voor de deur staan dus het zal wel een tijdje duren
[afbeelding]
Dan kom je naar het gezellige zuiden. Nooit files iigquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het heeft dus ook geen nut om naar het binnenland te verhuizen![]()
Plus, het is er altijd gezellig en we hebben Carnavalquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan kom je naar het gezellige zuiden. Nooit files iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |