GIJSSSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSS
wanneer ben je jarig???????????????
krijg je dit
[afbeelding]
van mij....![]()
alleen hopen dat ze XXXXXXXXL hebben![]()
kikkerquote:
Ker?quote:
Gijs jij hebt alleen een beetje wind in de goede richting nodig en jij vliegt er al naar toequote:Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef kepler het volgende:
[..]
later als ik groot ben heb ik mijn eigen privé-jet
wiequote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs jij hebt alleen een beetje wind in de goede richting nodig en jij vliegt er al naar toe
jij moet een 380 afhuren om uberhaupt te kunnen vliegenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs jij hebt alleen een beetje wind in de goede richting nodig en jij vliegt er al naar toe
737 was genoegquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef kepler het volgende:
[..]
jij moet een 380 afhuren om uberhaupt te kunnen vliegen
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:21 schreef kepler het volgende:
Extreme weersomstandigheden verwacht
He lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
Ja die xbox hoef ik hier niet te reserveren, maar die pgr3 liever wel ff.
Dus vanaf volgende week vrijdag of zaterdag staat ie hier.
whehehehehehequote:Op donderdag 24 november 2005 18:58 schreef mr_Brown het volgende:
zit nog op mijn werk
nog steeds 15km file
Ja het spel.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker
Ik hou van leven op het randje
Ah, en Groningse gameshop kennende heb je m al donderdagavond!
vanavond in scheveningen geweest, ik was bijna weggewaaid toen ik de tram uitstaptequote:
jammerquote:
Jaaaa.. ze doet het heel goed nu hoor. Bult op haar hoofd is bijna weg, ze eet heel goed, slaapt lekker door.quote:
Fijn, dat ze het goed zo goed doet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaaa.. ze doet het heel goed nu hoor. Bult op haar hoofd is bijna weg, ze eet heel goed, slaapt lekker door.
Net het badje weer ingeweest en aangekleed, geen gehuil gewoon lekker beetje lachen en rommelen, en nu ligt ze weer aan de borst bij mama.
Vergeet je niet om 29 nov om 1400 naar de VLOS te gaan??quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:22 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Fijn, dat ze het goed zo goed doet.
Ik begin er eigenlijk ook wel echt zin in te krijgen, die kriebels worden toch wel steeds erger van kom nu maar beebje.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Vergeet je niet om 29 nov om 1400 naar de VLOS te gaan??
Oh, moet ik dat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ja bevaling was kantje boord, dat kwam de verloskundige nog even vertellen gisteren. Maar ze heeft er geen merkbaar last van verder, en met Tam gaat ook alles ok.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:39 schreef Quinny het volgende:
Lekker B. dat het zo goed gaat. Is Tam ook al een beetje herstellende?
Bult? Vacuumpomp aan te pas gekomenArme Jasmijn
Gelukkig heeft ze er geen last van
Hoe vind Dribbel het eigenlijk?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja bevaling was kantje boord, dat kwam de verloskundige nog even vertellen gisteren. Maar ze heeft er geen merkbaar last van verder, en met Tam gaat ook alles ok.
en dan??? hier is het ook kutquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:33 schreef Quinny het volgende:
Als ik ooit ga verhuizen wil ik midden in nederland gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |