ja sorryquote:
Bedankt tiggyquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja sorry![]()
maar het was ook niet mijn "beurt" he Onze huisezel zit weer te slapen![]()
begin steeds meer sympathie voor shrek te krijgen....quote:
quote:
Hoelang moeten jullie nog neetje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:40 schreef Magneet het volgende:
gtvp
Ja er is ook geen peil op te trekken en iedereen heeft weer een andere zwangerschap/bevalling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef Randa_v het volgende:
Moet nog even kijken hoe we het hier allemaal gaan ervaren. Ik verwacht niet echt dat de kleine eerder komt. Gelukkig zit de buik mij nog niet in de weg. Al heb ik natuurlijk wel last van de nodige kwaaltjes zodat ik niet meer even op de fiets naar het dorp kan hier 3km verderop.
Afwachten nu maar
Heyquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja er is ook geen peil op te trekken en iedereen heeft weer een andere zwangerschap/bevalling.
Maar leuk voor jullie dat het einde in zicht komt nu... en je gaat zoiets bijzonders meemaken ook hePijnlijk natuurlijk, maar het is het allemaal waard, beloofd!
Psssst... Shrek is niet echtquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
begin steeds meer sympathie voor shrek te krijgen....![]()
Ja zeker weten Gijs, en bedankt ervoor.. de hoeveelheid reakties is zo overweldigend dat er geen beginnen aan is om iedereen er voor te bedanken gewoon. Het is echt allemaal hartverwarmend!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey![]()
Had je me berichtje nog gelezen ?
Wanneer komt nummer 2 ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
Vanmiddag kwam een goeie vriend van me langs op kraambezoek met zijn zwangere vriendin (uitgerekend in Mei) , een uur later werd hij gebeld door zijn broer, "zojuist vader geworden van meisje" .vertelde dat 2 nichtjes van hem ook in Mei zijn uitgerekend en een neef zn vrouw in April...
Je hoort het zoveeeel gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |