Wat mot je?quote:
jouquote:
Gijsquote:
PGR 3 al the way .quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GijsGing jij nou nog meer games halen naast PGR3? Of hou je het bij een beetje rondjes rijden?
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of hou je het bij een beetje rondjes rijden?
Gisteren Gijs.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Snap dat je het druk hebt op het moment maar wanneer komt tie ?
Ik weet het nog niet zeker..quote:Op donderdag 24 november 2005 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je kruisdoos helder licht
Wanneer ga je weer werken dan? Overigens is het altijd goed om te zien dat je gemist wordt, ik heb dat echter nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. ik zit in de workflow te kijken van mn werk, en het is lekker druk
Tevens mailtjes "Waarom word dat en dat niet opgepakt?" lekker, ik word gemist en kom voorlopig nog niet terug![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. ik zit in de workflow te kijken van mn werk, en het is lekker druk
Tevens mailtjes "Waarom word dat en dat niet opgepakt?" lekker, ik word gemist en kom voorlopig nog niet terug![]()
Ahhh, knuffel geeft. Ik mis je wel hoor zo af en toe.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer werken dan? Overigens is het altijd goed om te zien dat je gemist wordt, ik heb dat echter nog niet meegemaakt
Ik mis die borrelnoot ook inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ahhh, knuffel geeft. Ik mis je wel hoor zo af en toe.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mis die borrelnoot ook inderdaad
Ik ga na Sinterklaas weer beginnen
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef kepler het volgende:![]()
kutklote hoerenweer altijd in Nederland
He lekker man juis!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef kepler het volgende:![]()
kutklote hoerenweer altijd in Nederland
nu vind ik het prima, maar als ik 15 min. moet fietsen met windkracht 8 tegen, als het keihard regent enn ook nog eens 5 graden is, dan vind ik het ietsje minderquote:Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker man juis!
Guur herfst weer gewoon, lekker knus op de bank, kachel aan, stampotje op het vuur, en de regendruppels over de ramen glibberen. Heerlijk gewoon!
Buiten misschien wat minder lekker, hoewel ik er geen probleem mee heb om de hond uit te laten er in hoor
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef kepler het volgende:
[..]
later als ik groot ben heb ik mijn eigen privé-jet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |