Welk project Gijs? Misschien is het wel saai !quote:Op donderdag 24 november 2005 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom ben ik altijd de enige die optijd komt als ik afspreek met onze projectgroepAls ik met Kepler afspreek ben ik altijd zelf te laat, maar met anderen ben ik de enige die op tijd komt
Het is ook saai. We moeten voor Boston airport een analyse maken en dan voorspellen hoe ze het in 2025 doen. We moeten rekening houden met economische groei, geluidshinder en milieuquote:Op donderdag 24 november 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welk project Gijs? Misschien is het wel saai !
Ze krijgen een probleem over een paar jaar als Dubai doorgaat met zijn plannen..... die vloot bestelling is van het pad en ook het aankomende vliegveld daar wordt gigantischquote:Op donderdag 24 november 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook saai. We moeten voor Boston airport een analyse maken en dan voorspellen hoe ze het in 2025 doen. We moeten rekening houden met economische groei, geluidshinder en milieu
Alles rechts van Duitsland op de wereldkaart en boven de evenaar groeit als een gek. Zo is ook China een enorme groeimarkt. Daar zit het grote geld de komende jaren, luchthavens in het Westen kunnen niet echt meer groeien zonder duizenden boomknuffelaars die klagen over het milieu en lawaaiquote:Op donderdag 24 november 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze krijgen een probleem over een paar jaar als Dubai doorgaat met zijn plannen..... die vloot bestelling is van het pad en ook het aankomende vliegveld daar wordt gigantisch
Dubai ligt niet echt in de buurt van Boston, ik voorzie dan ook geen concurrentie tussen die tweequote:Op donderdag 24 november 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze krijgen een probleem over een paar jaar als Dubai doorgaat met zijn plannen..... die vloot bestelling is van het pad en ook het aankomende vliegveld daar wordt gigantisch
Nee Schiphol ligt wel in de buurt zeker... die verwacht zeer zeker concurrentie...quote:Op donderdag 24 november 2005 09:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Dubai ligt niet echt in de buurt van Boston, ik voorzie dan ook geen concurrentie tussen die twee
schiphol ligt wel iets meer in de buurt. Het probleem met schiphol is dat er bijna geen thuismarkt is, 70-80% van de reizigers op schiphol zijn slechts op doorreis (Schiphol is een mainport-hub). Schiphol is denk ik bang dat Dubai ook een grote hub gaat worden, waardoor ze een deel van de reizigers kunnen kwijtraken. Boston heeft waarschijnlijk veel nationale vluchten en is een tussenstop naar de rest van Amerika.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Schiphol ligt wel in de buurt zeker... die verwacht zeer zeker concurrentie...
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:17 schreef kepler het volgende:
[..]
schiphol ligt wel iets meer in de buurt. Het probleem met schiphol is dat er bijna geen thuismarkt is, 70-80% van de reizigers op schiphol zijn slechts op doorreis (Schiphol is een mainport-hub). Schiphol is denk ik bang dat Dubai ook een grote hub gaat worden, waardoor ze een deel van de reizigers kunnen kwijtraken. Boston heeft waarschijnlijk veel nationale vluchten en is een tussenstop naar de rest van Amerika.
Sanadomequote:Op donderdag 24 november 2005 10:39 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen lieve gijsjes
over 5 uurtjes heb ik weekend
Morgen naar Sanadome Heerlijk
Soort Saunacentrum gelof ik. Allemaal vrouwen in enkel een handdoekquote:
Sauna e.dquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soort Saunacentrum gelof ik. Allemaal vrouwen in enkel een handdoek
Project Gotham ?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welk project Gijs? Misschien is het wel saai !
Nou dat is hier dus niet helemaal zoquote:Op donderdag 24 november 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soort Saunacentrum gelof ik. Allemaal vrouwen in enkel een handdoek
Bikini, nog beterquote:Op donderdag 24 november 2005 10:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nou dat is hier dus niet helemaal zo![]()
Hier moet je in Bikini![]()
Mijn vriendin is een beetje preuts, durft niet in haar blootje
dus daarom gaan we hier heen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |