Mijn laatste post.quote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef blieblie het volgende:
Eerste reviews matig enthousiast over Xbox 360
Have fun dermee Feb!.
Wanneer krijg je em binnen eigenlijk?
quote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn laatste post.
Waar is iedereen?![]()
Ehmmm....quote:
Hoi!! Hoeist?quote:
Als je die eerste fixed, krijg ik die tweede wel gevonden als ik met mijn Lamborghini door de stad cruisequote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef daNpy het volgende:
Die eerste wens gaat nog.
maar die tweede is praktisch onmogelijk
Eh, wat dacht je van..... "Nee"?quote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef EL_REY het volgende:
zijn er hier nog mensen uit breda de gekstuhhhhh?
blijft jammer, ook had ik het antwoord al min of meer verwacht, het blijft jammer..quote:Op maandag 21 november 2005 15:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van..... "Nee"?.
Wel uit helmond, maar da's logisch, whehehequote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef EL_REY het volgende:
zijn er hier nog mensen uit breda de gekstuhhhhh?
Ja maar ja Fox en CNN niet echt autoriteiten op het gebied van games als je het mij vraagt, zeker aangezien ze melden dat je dan de "geweldige" games 50 Cent Bulletproof en Star Wars Galaxies II mistquote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn laatste post.
Waar is iedereen?![]()
zeker BOEIENDquote:
Blu-ray gaat het worden, maar de belangrijkste zaken (prijs en release datum) zijn nog niet bekendquote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef FlowDesign het volgende:
Doe mij maar een PS3 dan als die ten minste Blu-ray discjes af gaat spelen en die kans is nogal groot
quote:Op de Groen van Prinstereweg in Dordrecht is gisteren bij een boom een wake ontstaan met kaarsjes, tekeningen en bloemen ter nagedachtenis aan de 25-jarige Niels van Dalser.
Is trouwens die draaideur crimineel die platgereden is door een politiebusje.quote:Niels van Dasler
7 april 1988 - 14 november 2005
R.I.P Bolle Niels, We zullen je nooit vergeten, Rust zacht
Ik denk dat dat het is inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:00 schreef daNpy het volgende:
Rekenen is voor die hele "bevolkingsgroep" moeilijk
Kudt nerd ... wat is [14.gif] nou weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:00 schreef daNpy het volgende:
Hoi [14.gif]
Moet je bewaren voor je visite okkie!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef blieblie het volgende:
Ik heb nog 3 zakjes liggen thuis, hebbe?
[14.gif] is de locatie vanquote:SEX Uitgeblust vriendje. Tja wat nu? 2 3 » I_doubt 101 7556 22/11 15:17 - I_doubt
SEX vriendin komt niet klaar » barry86 41 1235 22/11 15:17 - Gripper
Dus.... [13.gif]quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:26 schreef blieblie het volgende:
Humor in de AT
[..]
[14.gif] is de locatie van [afbeelding]
Is voor de Fok! Locals. Die vinden het leuk omdat te gebruiken.
Newbequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Kudt nerd ... wat is [14.gif] nou weer![]()
Ik moest idd je portofoontje hebben, de andere heb ik al/nogquote:Wat moest je trouwens hebben gister? Portofoons? Ik heb er volgensmij nog maar 1 ... waar die andere is weet ik niet. Ik vermoed dat ik er 2 heb uitgeleend, en er maar 1 heb terug gekregen
@#$%$%&(@%(^!!!!!111onequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Newbe
[..]
Ik moest idd je portofoontje hebben, de andere heb ik al/nog
Het was btw schijnbaar echt een vervelend iemand... En die twee politiebureau's die zijn afgefikt stonden in van die bejaarde buurten, echt een beetje slapjes hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
Gefeliciteerd
Ff misschien een rare vraag, maar is drugsgebruik en hardcore/speedcore luisteren slecht voor je wiskundig inzicht?
http://partyflock.nl/user/42900/text.html
[..]
[..]
Is trouwens die draaideur crimineel die platgereden is door een politiebusje.
hehehe, dat is geen goeie reclame stuntquote:
Een trui waar ik al talloze complimentjes van vrouwen over heb gehadquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:39 schreef blieblie het volgende:
Wat heeft Floris in godsnaam aan?
uhm... nee?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:41 schreef blieblie het volgende:
Geeftie licht in het donker?
Zit je nou alweer te dromen dat er een schone jonkvrouw onder je bureau zit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:49 schreef r8ality het volgende:
*nieuwe stoel heeft*
Directeur Hamers, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Was in '88, de goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 23 november 2005 13:42 schreef blieblie het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)fl10_2.avi_plain.xml
Dit is wel erg gaaf/mooi om te zien.
De Rooy die met een truck Ari Vatanen inhaalt in de woestijn.
God tering wat gaat dat hard.
Dat was ik dusquote:Op woensdag 23 november 2005 14:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was in '88, de goeie ouwe tijd![]()
"Reej als een gek.."
En heeft ie ook zo'n aardappel op z'n gezicht?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef r8ality het volgende:
Bij ons in de klas (nu, as we speak) zit iemand die qua centenbak/kin exact op de Rooij lijkt.
Nee, de structuur van z'n huid lijkt er echter wel op.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En heeft ie ook zo'n aardappel op z'n gezicht?
probeer nou eens 1x niet zo jaloers te reageren...quote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef blieblie het volgende:
Is dat ff een ongelooflijke mazzelpik.
Wehehehe... humor van de bovenste plankquote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef r8ality het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak Floris en ik hetzelfde woord tégelijkertijd zeggen. Eng is de uitdrukking geloof ik.
Nee eng zou zijn als jullie tegelijk menstruerenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef r8ality het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak Floris en ik hetzelfde woord tégelijkertijd zeggen. Eng is de uitdrukking geloof ik.
En hij heeft ook in Alfred Joducus Kwak gespeeldquote:Op donderdag 24 november 2005 09:49 schreef blieblie het volgende:
Hoe gaaf als je dit in je IMDB record hebt staan
Bram van der Vlugt
Date of birth (location)
28 May 1934
The Hague, Zuid-Holland, Netherlands
Sometimes Credited As:
Sinterklaas
http://www.imdb.com/name/nm0900710/
Hail to Sinterklaas.
Je hebt mailquote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef blieblie het volgende:
Is dat ff een ongelooflijke mazzelpik.
Dat is volgens mij het enige wat ze hebben momenteel in de richting waarin jij zoekt.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:37 schreef blieblie het volgende:
Dank u!!!
Alleen die werkervaring moet dan ff doorheen gebluft worden.
Jawel hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 09:56 schreef omegaproject het volgende:
Flow; je gaat me niet vertellen dat je complimenten hebt gekregen op je 1001-AMD logo's trui
Kijk... ik ben gelukkig niet de enige die dat ding enorm fout vindtquote:
OMG, heeft ie voor dat ding ook nog eens een berg geld neergeteld??quote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef r8ality het volgende:
Om over de prijs maar niet te spreken.
Stufi is voor mietjes .. krijg ik al 2 jaar niet meerquote:Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef daNpy het volgende:
Stufi is weer gestort, eindelijk weer ademhalen
Ik distancieer mezelf altijd van mensen die denken dat ze trendsetters zijn, maar stiekum als ze zich niet onder de mensen hoeven te begeven in een trainingsbroek lopenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef FlowDesign het volgende:
Ik distantieer mijzelf even van mensen zonder goede smaak die alleen maar Ralph Lauren kleding dragen
en een jaar te laat een bruine rib-blazer kopen
Ik durf te wedden dat mijn kleding niks duurder is dan de jouwequote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
Ik koop gewoon kleren die IK leuk vind, ongeacht welk merk erop staat en ik let WEL op de prijs aangezien ik wel meer kosten heb dan alleen maar kleding dacht ik zo.
IK vind het een leuke trui. Jij toevallig niet. Punt.
Misschien moet je niet bij elke post, langer dan 3 regels, denken dat die volkomen serieus bedoelt isquote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef FlowDesign het volgende:
Misschien moet ik wat vaker een knipoog PI bij m'n posts zetten zodat mensen weten dat ik een grapje maak... zucht.
Ik krijg nog stufi tot einde van dit schooljaar, maar ik ben in februari als het goed is klaarquote:Op donderdag 24 november 2005 14:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Stufi is voor mietjes .. krijg ik al 2 jaar niet meer(zelf opgezegd ... niet omdat ik al zo lang studeer
)
- Scheurt niet, hoe hard je ook je best doetquote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef r8ality het volgende:
Mijn auto is net een stickervel nu.
Ja idd. IEUW!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat mijn kleding niks duurder is dan de jouwe![]()
Maar je moet inderdaad kopen wat je ZELF leuk vindt, maar dat was niet de ondertoon van je vorige post!
Ok, nu genoeg gezeverd over kleding en mode... straks ga ik ook nog menstrueren
Jah ... das indd waar, belachelijk echt. Mn sussie heeft dr ook een handje van hoor! Laatst had ze een rokje van 200E ofzo gekochtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja idd. IEUW!!!
Maar ik bedoelde ook meer Remando die wel belachelijk veel geld eraan uitgeeft zolang hij nog lekker verdiend.
Haha, zaterdag weer enorm gelachen voor mensen die zo ongelofelijk hard staan te gaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
Ff misschien een rare vraag, maar is drugsgebruik en hardcore/speedcore luisteren slecht voor je wiskundig inzicht?
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:22 schreef blieblie het volgende:
Ik heb net een hele mooie bruine rib-blazer gekocht!!!![]()
Nou nou nou, er is niets mis met RL, jij zeverlip!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef FlowDesign het volgende:
Ik distantieer mijzelf even van mensen zonder goede smaak die alleen maar Ralph Lauren kleding dragen
en een jaar te laat een bruine rib-blazer kopen
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Nou nou nou, er is niets mis met RL, jij zeverlip!
Zullen we wc woensel nu alvast af gaan zetten of morgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:55 schreef r8ality het volgende:
Hebbenjullie
het
weer
voor
de
komende
dagen
gezien
?
Sneeuw, koud
SNEEUW!
Glijeeeeeeeeeeeeee! Over de achterwielen dus.
Zeg ik A, zeg jij B. Zeg ik B, zeg jij A.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Nou nou nou, er is niets mis met RL, jij zeverlip!
Moet die sneeuw wel eerst ff doorzettenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:05 schreef omegaproject het volgende:
ik ga mee slippen!!!Ik maak wel foto's!!
met jullie auto's
Ja jullie dokken ....quote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet die sneeuw wel eerst ff doorzetten
Brokken is dokken hè
Rijden in de sneeuw is cool manquote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja jullie dokken ....![]()
Ik hoef niet te rijden, ga wel foto's maken enzo
Ho is, ik wil daar graag nog even parkeren morgenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zullen we wc woensel nu alvast af gaan zetten of morgen?
Jij wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef blieblie het volgende:
Ik heb geen auto.
Mag ik mee doen met mijn fiets?
Ik heb ook RL en daar zeg je nix over, zeur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zeg ik A, zeg jij B. Zeg ik B, zeg jij A.
Einde verhaal
Tja, dat is je eigen schuldquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Thermo het volgende:
Beetje kut met FWD dat driften....
Ik heb ook RWDquote:
jaja... in het weekeind vermaak ik me met een RWD dusssquote:
Hoef jij geen stage te lopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef blieblie het volgende:
Die kut hondjes van hiernaast zijn al vanaf 8 uur aan 1 stuk aan het blaffen.
Doordeweeks een FWD en in het weekend een RWD? Explanequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
jaja... in het weekeind vermaak ik me met een RWD dusss
Zonder lessen te volgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef FlowDesign het volgende:
Cool, ik ga waarschijnlijk een boekhoudprogrammaatje maken voor een rijschoolhouder/-instructeur en in ruil daarvoor krijg ik een motorrijbewijs
Een voormalig vliegtuig?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Doordeweeks een FWD en in het weekend een RWD? Explane
In het weekeind heb ik een uitdaging nodig en daarom rij ik dan altijd alles in zijn achteruit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Doordeweeks een FWD en in het weekend een RWD? Explane
Met een FWD achteruit door de sneeuw gassen is wannabe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
In het weekeind heb ik een uitdaging nodig en daarom rij ik dan altijd alles in zijn achteruit.
Wat denk je nou zelf?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zonder lessen te volgen?
Of mag jij kosteloos bij hem je motorrijbewijs halen? Gratis lessen dus...
Laurens was geloof ik 1300 euro kwijt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:35 schreef blieblie het volgende:
Hoe duur is voor normale stervelingen een motorrijbewijs halen?
Wel een echte hé. Dat je bij wijze van spreken op een niet begrensde Buell of Ducati mag rijden
Goeie deal voor een zondagmiddag in Access wat in elkaar beunenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Kosteloos rijlessen en examens natuurlijk. Dat is toch "je motorrijbewijs halen" ?
Tis niet zo dat hij me gewoon zo m'n papiertje geeft nee
Waren die vacatures ongeveer wat je zocht?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef blieblie het volgende:
Zijn vast wel open source dingetjes voor te vinden.
Hmmm... Geld op.
Wel heeeele mooie schoenen gekocht.
jupsquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef blieblie het volgende:
Doet die layout het bij jouw in FF en IE?
Everybody wants mequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:39 schreef blieblie het volgende:
Hmmm irritant.
Ik heb nu ook Florisjes![]()
[afbeelding]
Dat heb ik ook gemerkt bij mijn suède Quicks jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:47 schreef blieblie het volgende:
Jupz.
Dus ik kan er niet mee op stap, want dat killed mijn schoenen.
hhehe zo'n ding heeft mijn pa ook gehad..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met een FWD achteruit door de sneeuw gassen is wannabe.
Bovendien rijd de mijne toch harder achteruit
[afbeelding]Audi
Niet mijn smaakquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:39 schreef blieblie het volgende:
Hmmm irritant.
Ik heb nu ook Florisjes![]()
[afbeelding]
Zo beroerd vond ik hem nou ook weer niet, alleen 8,30¤ is het inderdaad niet waard.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef Juup© het volgende:
Vanavond Flightplan gezien. Wat een waardeloze film, blij dat ik hem niet in de bios ben gaan kijken.
Floris: Extreem goeie site: http://www.alistapart.comquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef FlowDesign het volgende:
Okke: goed artikel: http://www.alistapart.com/articles/footers/![]()
Je zat te klagen dat die lay-out bij mij wel werkte en bij jou niet, dus ik d8 mss heb je hier iets aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Floris: Extreem goeie site: http://www.alistapart.com.
Simplebits is ook een errug goeie op dat vlak.
Het kan wel hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik heb ook RWD... maar daarmee gaan driften lijkt me niet zo'n goed plan
![]()
Ik heb al een hoop geprobeerd. Bij elk ding dat je veranderd klopt er in IE geen zak meer van.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je zat te klagen dat die lay-out bij mij wel werkte en bij jou niet, dus ik d8 mss heb je hier iets aan![]()
![]()
Maar wat heb ik een ongelovelijke teringhekel aan IE zeg
Nu ben ik weer op zo'n punt aangekomen dat iets in FireFox volledig klopt en in IE doet ie het fout. Grmbl
Ik heb met behulp van de W3C validators alles IE & FF proof gekregen, misschien kun je dat gebruiken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb al een hoop geprobeerd. Bij elk ding dat je veranderd klopt er in IE geen zak meer van.
Erg frustrerend als je alles volgens de regeltjes probeert te maken.
Niet super ingewikkeld nee, met tabellen gewerkt (tabel in tabel etc.) waarbij de laatste tabel door php gegenereerd is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef blieblie het volgende:
Heb je dan ook enigszins ingewikkelde dingetjes gemaakt of is het plain witte layout met de tekst in Times new Roman?.
Wie gaat er trouwens op stap vanavond?
Als het gaat vriezen wordt heel eindhoven een ijsbaan![]()
.
Eerst feestje en daarna (waarschijnlijk) naar de stadquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef blieblie het volgende:
Wie gaat er trouwens op stap vanavond?
Als het gaat vriezen wordt heel eindhoven een ijsbaan![]()
.
FF is ook niet W3C consistentquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef FlowDesign het volgende:
Met tabellen kun je ook niks![]()
Maar die kutzakken van Microsoft moeten de standaarden gewoon goed implementeren!
Div's geeft minder code rommel. Plus dat je met tabellen officieel niet zo veel mag (hoogte & breedte aangeven mag bijv officieel niet geloof ik). Ook kan je Div's elkaar laten overlappen of tegen elkaar aanleggen. Bij tabellen zit er altijd (geloof ik) een randje tussen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef ArTiC het volgende:
Wat is het voordeel van divs dan?
Ik vindt dives maar rommel eigenlijk
met tabellen en css kun je minstens net zoveel toch?
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zo beroerd vond ik hem nou ook weer niet, alleen 8,30¤ is het inderdaad niet waard.
Grrrrrr, doet mij aan mijn motortijd denken. Jammer dat die tijd voorbij isquote:
Zoals ik al in een eerdere posting schreef "smaken verschillen gelukkig".quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:20 schreef blieblie het volgende:
Je hebt geen smaak Juup.... Qua schoeisel dan.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:34 schreef blieblie het volgende:.
Mijn pa noemde het bordeelsluipers.
Mijn vader is van 1940 en moeder van 1941.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef blieblie het volgende:*proest* ...
Kweet niet hoe oud je ouders zijn, maar ik hoop toch wat ouder dan de mijne. Anders vallen ze onder het kopje "tienerouders".
Nah, zo oud zijn mijn ouders nog niet dus.... voorlopigquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn vader is van 1940 en moeder van 1941.
Stalker?quote:Op zondag 27 november 2005 00:28 schreef blieblie het volgende:
Stalker.
Eny zit op mijn schoot te maffen.... Lekker warm.
Kom mij maar halen, gaan wij samen gek doen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:17 schreef blieblie het volgende:
Hmmmm.... Eigenlijk wilde ik op stap gaan.... Nah, geen zin meer.
Helaasquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef blieblie het volgende:
Keb geen auto, en met de fiets is zo ver weg(En f*cking om
)
Oei, dat kan nog even duren dusquote:Op zondag 27 november 2005 01:31 schreef blieblie het volgende:
Wij dat ook niet kunnen.
Neh geintje... Jullie moeten eerst hier maar een keer op bezoek komen.
Als ik schoongemaakt & opgeruimd heb
Ik wilde eigenlijk ook nog, maar toen ik bij je wegfietste had ik zoiets van, naah wordt te laat andersquote:Op zondag 27 november 2005 01:17 schreef blieblie het volgende:
Hmmmm.... Eigenlijk wilde ik op stap gaan.... Nah, geen zin meer.
kesundheit!quote:
Nerd.quote:Op zondag 27 november 2005 02:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kesundheit!
Ik wordt een beetje dol van het kernel patchen
Tja, dat kan ik pas op de dag zelf zeggen, en dan nog is het niet zeker of wij met z'n tweën komen of ik alleen. Zal ik dan een hond meenemen?quote:Op zondag 27 november 2005 02:32 schreef blieblie het volgende:
[..].
Maar does een keer mailen wanneer jullie kunnen.
Sgezellig!
Truste jongeman.quote:Op zondag 27 november 2005 02:55 schreef blieblie het volgende:
Maar ik ga eens slapen....
idem Juup, idemquote:
Moggequote:Op zondag 27 november 2005 13:55 schreef blieblie het volgende:
Middag!
Dan moet je eerder naar bed gaanquote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mogge
Hmmm, maar 5 uurtjes geslapen. Beetje weinig.
Ik ben vroeg naar bed gegaan vanmorgenquote:Op zondag 27 november 2005 15:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan moet je eerder naar bed gaan![]()
![]()
Doe je goedquote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef Juup© het volgende:
Ik heb hier een download pc met een Sempron 3000+ erin. Liep voor geen meter met 512MB intern. Zit nu 1GB in en het gaat iets beter. Misschien dat ik de sempron toch ga vervangen door een Athlon.
Ik vond dit de leukste uitspraak: "The Hamster ate it."quote:Op zondag 27 november 2005 22:09 schreef blieblie het volgende:
Viel net echt van de bank van het lachen toen ze bij Top Gear in Parijs aan het kloten waren bij de uitgang van die parkeergarage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Echt te gaaf gewoon.
Bijna 24 uur per dag ja.quote:Op zondag 27 november 2005 19:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Doe je goedSempron/Athlon 24/7 aan? Met mensen zoals jij zijn ze erg blij bij NRE
Hier zit een gewone AMD Sempron 3000+ in, geen 64 geloof ik. 1800MHz 128kb.quote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef FlowDesign het volgende:
Maar qua prestaties is bijvoorbeeld een Sempron 64 2800+ (1,6 GHz 256KB) toch niet slecht?
Zal iig beter zijn dan een Athlon XP 2500+ ofzo toch?
Ik zag net op anadtech een artikel dat het allemaal heel erg dicht bij elkaar ligt.quote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier zit een gewone AMD Sempron 3000+ in, geen 64 geloof ik. 1800MHz 128kb.
Vind het maar trage shit. Ben 8 films tegelijk aan het downloaden en de processorload is 100%, en ik kan bijna niets meer met de muis doen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zag net op anadtech een artikel dat het allemaal heel erg dicht bij elkaar ligt.
Dus een Sempron 3000+ met 128KB presteerd nagenoeg gelijk een Sempron 64 2800+ met 256KB.
Is nogal applicatie-afhankelijk.
Daarom gebruik ik het ook niet meer nu de download klaar isquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef FlowDesign het volgende:
Jaaa... dat je LimeWire gebruikt kom je nu pas mee aanzetten. Dat is wel het meest verschrikkelijke download programma ooit met 681 memoryleaks
utorrent heb ik gisteren gevonden en dat werkt idd goed. Mininova had ik nog niet.quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef FlowDesign het volgende:
Gebruik gewoon www.utorrent.com als BT-client en zoek je torrents op http://www.mininova.org/ en http://piratebay.org
En desnoods kun je ook nog StrongDC++ gebruiken
Auw, ballen op de stang?quote:Op maandag 28 november 2005 09:37 schreef blieblie het volgende:
Goedemorgen!!
Toen ik zojuist met haast naar het station racede liep met ketting eraf ter hoogte van de Dela.
Kon ik weer een trein later pakken.
Als je plankgas aan het fietsen bent en dus niet op je zadel zit dan zou dat zomaar kunnen gebeuren.quote:
Als je 2e stage de afstudeerstage is dan kan ik me dat niet voorstellen..! Dan gaat het wel erg hard achteruit met de Fontys.quote:Op maandag 28 november 2005 12:57 schreef FlowDesign het volgende:
Ik krijg naast vrijstelling voor m'n 1e stage misschien ook vrijstelling voor m'n 2e stage omdat ik al 2500 uur werkervaring heb binnen de ICTDonderdag overleg.
Aha, op de BI heb je 2 stages van elk een half jaar.quote:Op maandag 28 november 2005 13:03 schreef blieblie het volgende:
3de stage is afstuderen.
Maar 2de stage zou je officieel ook geen volledige vrijstelling voor kunnen krijgen.
Mss wel een verslagje schrijven. En dan vermoedelijk over het CMS waar ik momenteel mee bezig ben óf dat boekhoudprogramma dat ik ga maken in ruil voor een motorrijbewijs.quote:Op maandag 28 november 2005 13:03 schreef blieblie het volgende:
3de stage is afstuderen.
Maar 2de stage zou je officieel ook geen volledige vrijstelling voor kunnen krijgen.
Stel je eens een wereld voor zonder winstbelangquote:Op maandag 28 november 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
Typisch dat 3/4 met allerlei open source muk aan komt zetten.
Ja daar heb ik in dit geval geen drol aan natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
Typisch dat 3/4 met allerlei open source muk aan komt zetten.
Dan is niemand gemotiveerd om nieuwe dingen te maken/ontwerpen/uit te vinden.quote:Op maandag 28 november 2005 14:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel je eens een wereld voor zonder winstbelang
Is net zoiets als "Ik wil een nieuwe OS bouwen, iemand tips?".quote:Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja daar heb ik in dit geval geen drol aan natuurlijk
Maatwerk is in 9 van de 10 gevallen niet nodig en te duur: www.snelstart.nlquote:Op maandag 28 november 2005 15:06 schreef FlowDesign het volgende:
Maatwerk levert meestal toch het beste resultaat![]()
Niet mee eens is.quote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maatwerk is in 9 van de 10 gevallen niet nodig en te duur: www.snelstart.nl
onderbouw het eens?quote:
heb jij daar ervaring mee mex?quote:Op maandag 28 november 2005 13:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je plankgas aan het fietsen bent en dus niet op je zadel zit dan zou dat zomaar kunnen gebeuren.
Ooit gehoord van modulair opgebouwde software?quote:Op maandag 28 november 2005 15:39 schreef blieblie het volgende:
Kant en klare pakketten moeten voor een breed publiek gemaakt worden. Het moet tenslotte herbruikbaar zijn. Hierdoor is het aan de ene kant dat een kant en klaar pakket niet alle functionaliteit bevat, maar aan de andere kant ook enorm veel functionaliteit bevat wat alleen maar in de weg zit. In het geval van een administratiepakket heb je te maken voor een vrij specifiek systeem die voor elke branche anders is. Ja, je zou een standaard pakket kunnen nemen en daar de onnodige dingen uit kunnen halen en benodigde dingen bij kunnen schrijven. Nadeel is dat je dan om te beginnen extra tijd kwijt bent om je in de code te verdiepen die door een ander geschreven is (hopende dat dat een beetje netjes in elkaar zit) en daarnaast omdat het bij dergelijke pakketten zo precies komt je waarschijnlijk zoveel verbouwd dat je net zo goed op nieuw kan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |