Niet mijn smaakquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:39 schreef blieblie het volgende:
Hmmm irritant.
Ik heb nu ook Florisjes![]()
[afbeelding]
Zo beroerd vond ik hem nou ook weer niet, alleen 8,30¤ is het inderdaad niet waard.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef Juup© het volgende:
Vanavond Flightplan gezien. Wat een waardeloze film, blij dat ik hem niet in de bios ben gaan kijken.
Floris: Extreem goeie site: http://www.alistapart.comquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef FlowDesign het volgende:
Okke: goed artikel: http://www.alistapart.com/articles/footers/![]()
Je zat te klagen dat die lay-out bij mij wel werkte en bij jou niet, dus ik d8 mss heb je hier iets aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Floris: Extreem goeie site: http://www.alistapart.com.
Simplebits is ook een errug goeie op dat vlak.
Het kan wel hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik heb ook RWD... maar daarmee gaan driften lijkt me niet zo'n goed plan
![]()
Ik heb al een hoop geprobeerd. Bij elk ding dat je veranderd klopt er in IE geen zak meer van.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je zat te klagen dat die lay-out bij mij wel werkte en bij jou niet, dus ik d8 mss heb je hier iets aan![]()
![]()
Maar wat heb ik een ongelovelijke teringhekel aan IE zeg
Nu ben ik weer op zo'n punt aangekomen dat iets in FireFox volledig klopt en in IE doet ie het fout. Grmbl
Ik heb met behulp van de W3C validators alles IE & FF proof gekregen, misschien kun je dat gebruiken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb al een hoop geprobeerd. Bij elk ding dat je veranderd klopt er in IE geen zak meer van.
Erg frustrerend als je alles volgens de regeltjes probeert te maken.
Niet super ingewikkeld nee, met tabellen gewerkt (tabel in tabel etc.) waarbij de laatste tabel door php gegenereerd is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef blieblie het volgende:
Heb je dan ook enigszins ingewikkelde dingetjes gemaakt of is het plain witte layout met de tekst in Times new Roman?.
Wie gaat er trouwens op stap vanavond?
Als het gaat vriezen wordt heel eindhoven een ijsbaan![]()
.
Eerst feestje en daarna (waarschijnlijk) naar de stadquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef blieblie het volgende:
Wie gaat er trouwens op stap vanavond?
Als het gaat vriezen wordt heel eindhoven een ijsbaan![]()
.
FF is ook niet W3C consistentquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef FlowDesign het volgende:
Met tabellen kun je ook niks![]()
Maar die kutzakken van Microsoft moeten de standaarden gewoon goed implementeren!
Div's geeft minder code rommel. Plus dat je met tabellen officieel niet zo veel mag (hoogte & breedte aangeven mag bijv officieel niet geloof ik). Ook kan je Div's elkaar laten overlappen of tegen elkaar aanleggen. Bij tabellen zit er altijd (geloof ik) een randje tussen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef ArTiC het volgende:
Wat is het voordeel van divs dan?
Ik vindt dives maar rommel eigenlijk
met tabellen en css kun je minstens net zoveel toch?
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zo beroerd vond ik hem nou ook weer niet, alleen 8,30¤ is het inderdaad niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |