Een voormalig vliegtuig?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Doordeweeks een FWD en in het weekend een RWD? Explane
In het weekeind heb ik een uitdaging nodig en daarom rij ik dan altijd alles in zijn achteruit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Doordeweeks een FWD en in het weekend een RWD? Explane
Met een FWD achteruit door de sneeuw gassen is wannabe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
In het weekeind heb ik een uitdaging nodig en daarom rij ik dan altijd alles in zijn achteruit.
Wat denk je nou zelf?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zonder lessen te volgen?
Of mag jij kosteloos bij hem je motorrijbewijs halen? Gratis lessen dus...
Laurens was geloof ik 1300 euro kwijt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:35 schreef blieblie het volgende:
Hoe duur is voor normale stervelingen een motorrijbewijs halen?
Wel een echte hé. Dat je bij wijze van spreken op een niet begrensde Buell of Ducati mag rijden
Goeie deal voor een zondagmiddag in Access wat in elkaar beunenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Kosteloos rijlessen en examens natuurlijk. Dat is toch "je motorrijbewijs halen" ?
Tis niet zo dat hij me gewoon zo m'n papiertje geeft nee
Waren die vacatures ongeveer wat je zocht?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef blieblie het volgende:
Zijn vast wel open source dingetjes voor te vinden.
Hmmm... Geld op.
Wel heeeele mooie schoenen gekocht.
jupsquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef blieblie het volgende:
Doet die layout het bij jouw in FF en IE?
Everybody wants mequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:39 schreef blieblie het volgende:
Hmmm irritant.
Ik heb nu ook Florisjes![]()
[afbeelding]
Dat heb ik ook gemerkt bij mijn suède Quicks jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:47 schreef blieblie het volgende:
Jupz.
Dus ik kan er niet mee op stap, want dat killed mijn schoenen.
hhehe zo'n ding heeft mijn pa ook gehad..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met een FWD achteruit door de sneeuw gassen is wannabe.
Bovendien rijd de mijne toch harder achteruit
[afbeelding]Audi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |