Stufi is voor mietjes .. krijg ik al 2 jaar niet meerquote:Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef daNpy het volgende:
Stufi is weer gestort, eindelijk weer ademhalen
Ik distancieer mezelf altijd van mensen die denken dat ze trendsetters zijn, maar stiekum als ze zich niet onder de mensen hoeven te begeven in een trainingsbroek lopenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef FlowDesign het volgende:
Ik distantieer mijzelf even van mensen zonder goede smaak die alleen maar Ralph Lauren kleding dragen
en een jaar te laat een bruine rib-blazer kopen
Ik durf te wedden dat mijn kleding niks duurder is dan de jouwequote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
Ik koop gewoon kleren die IK leuk vind, ongeacht welk merk erop staat en ik let WEL op de prijs aangezien ik wel meer kosten heb dan alleen maar kleding dacht ik zo.
IK vind het een leuke trui. Jij toevallig niet. Punt.
Misschien moet je niet bij elke post, langer dan 3 regels, denken dat die volkomen serieus bedoelt isquote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef FlowDesign het volgende:
Misschien moet ik wat vaker een knipoog PI bij m'n posts zetten zodat mensen weten dat ik een grapje maak... zucht.
Ik krijg nog stufi tot einde van dit schooljaar, maar ik ben in februari als het goed is klaarquote:Op donderdag 24 november 2005 14:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Stufi is voor mietjes .. krijg ik al 2 jaar niet meer(zelf opgezegd ... niet omdat ik al zo lang studeer
)
- Scheurt niet, hoe hard je ook je best doetquote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef r8ality het volgende:
Mijn auto is net een stickervel nu.
Ja idd. IEUW!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat mijn kleding niks duurder is dan de jouwe![]()
Maar je moet inderdaad kopen wat je ZELF leuk vindt, maar dat was niet de ondertoon van je vorige post!
Ok, nu genoeg gezeverd over kleding en mode... straks ga ik ook nog menstrueren
Jah ... das indd waar, belachelijk echt. Mn sussie heeft dr ook een handje van hoor! Laatst had ze een rokje van 200E ofzo gekochtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja idd. IEUW!!!
Maar ik bedoelde ook meer Remando die wel belachelijk veel geld eraan uitgeeft zolang hij nog lekker verdiend.
Haha, zaterdag weer enorm gelachen voor mensen die zo ongelofelijk hard staan te gaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
Ff misschien een rare vraag, maar is drugsgebruik en hardcore/speedcore luisteren slecht voor je wiskundig inzicht?
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:22 schreef blieblie het volgende:
Ik heb net een hele mooie bruine rib-blazer gekocht!!!![]()
Nou nou nou, er is niets mis met RL, jij zeverlip!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef FlowDesign het volgende:
Ik distantieer mijzelf even van mensen zonder goede smaak die alleen maar Ralph Lauren kleding dragen
en een jaar te laat een bruine rib-blazer kopen
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Nou nou nou, er is niets mis met RL, jij zeverlip!
Zullen we wc woensel nu alvast af gaan zetten of morgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:55 schreef r8ality het volgende:
Hebbenjullie
het
weer
voor
de
komende
dagen
gezien
?
Sneeuw, koud
SNEEUW!
Glijeeeeeeeeeeeeee! Over de achterwielen dus.
Zeg ik A, zeg jij B. Zeg ik B, zeg jij A.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Nou nou nou, er is niets mis met RL, jij zeverlip!
Moet die sneeuw wel eerst ff doorzettenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:05 schreef omegaproject het volgende:
ik ga mee slippen!!!Ik maak wel foto's!!
met jullie auto's
Ja jullie dokken ....quote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet die sneeuw wel eerst ff doorzetten
Brokken is dokken hè
Rijden in de sneeuw is cool manquote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja jullie dokken ....![]()
Ik hoef niet te rijden, ga wel foto's maken enzo
Ho is, ik wil daar graag nog even parkeren morgenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zullen we wc woensel nu alvast af gaan zetten of morgen?
Jij wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef blieblie het volgende:
Ik heb geen auto.
Mag ik mee doen met mijn fiets?
Ik heb ook RL en daar zeg je nix over, zeur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zeg ik A, zeg jij B. Zeg ik B, zeg jij A.
Einde verhaal
Tja, dat is je eigen schuldquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Thermo het volgende:
Beetje kut met FWD dat driften....
Ik heb ook RWDquote:
jaja... in het weekeind vermaak ik me met een RWD dusssquote:
Hoef jij geen stage te lopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef blieblie het volgende:
Die kut hondjes van hiernaast zijn al vanaf 8 uur aan 1 stuk aan het blaffen.
Doordeweeks een FWD en in het weekend een RWD? Explanequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
jaja... in het weekeind vermaak ik me met een RWD dusss
Zonder lessen te volgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef FlowDesign het volgende:
Cool, ik ga waarschijnlijk een boekhoudprogrammaatje maken voor een rijschoolhouder/-instructeur en in ruil daarvoor krijg ik een motorrijbewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |