Moet die sneeuw wel eerst ff doorzettenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:05 schreef omegaproject het volgende:
ik ga mee slippen!!!Ik maak wel foto's!!
met jullie auto's
Ja jullie dokken ....quote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet die sneeuw wel eerst ff doorzetten
Brokken is dokken hè
Rijden in de sneeuw is cool manquote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja jullie dokken ....![]()
Ik hoef niet te rijden, ga wel foto's maken enzo
Ho is, ik wil daar graag nog even parkeren morgenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zullen we wc woensel nu alvast af gaan zetten of morgen?
Jij wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef blieblie het volgende:
Ik heb geen auto.
Mag ik mee doen met mijn fiets?
Ik heb ook RL en daar zeg je nix over, zeur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zeg ik A, zeg jij B. Zeg ik B, zeg jij A.
Einde verhaal
Tja, dat is je eigen schuldquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Thermo het volgende:
Beetje kut met FWD dat driften....
Ik heb ook RWDquote:
jaja... in het weekeind vermaak ik me met een RWD dusssquote:
Hoef jij geen stage te lopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef blieblie het volgende:
Die kut hondjes van hiernaast zijn al vanaf 8 uur aan 1 stuk aan het blaffen.
Doordeweeks een FWD en in het weekend een RWD? Explanequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
jaja... in het weekeind vermaak ik me met een RWD dusss
Zonder lessen te volgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef FlowDesign het volgende:
Cool, ik ga waarschijnlijk een boekhoudprogrammaatje maken voor een rijschoolhouder/-instructeur en in ruil daarvoor krijg ik een motorrijbewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |