Ik vond dit de leukste uitspraak: "The Hamster ate it."quote:Op zondag 27 november 2005 22:09 schreef blieblie het volgende:
Viel net echt van de bank van het lachen toen ze bij Top Gear in Parijs aan het kloten waren bij de uitgang van die parkeergarage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Echt te gaaf gewoon.
Bijna 24 uur per dag ja.quote:Op zondag 27 november 2005 19:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Doe je goedSempron/Athlon 24/7 aan? Met mensen zoals jij zijn ze erg blij bij NRE
Hier zit een gewone AMD Sempron 3000+ in, geen 64 geloof ik. 1800MHz 128kb.quote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef FlowDesign het volgende:
Maar qua prestaties is bijvoorbeeld een Sempron 64 2800+ (1,6 GHz 256KB) toch niet slecht?
Zal iig beter zijn dan een Athlon XP 2500+ ofzo toch?
Ik zag net op anadtech een artikel dat het allemaal heel erg dicht bij elkaar ligt.quote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier zit een gewone AMD Sempron 3000+ in, geen 64 geloof ik. 1800MHz 128kb.
Vind het maar trage shit. Ben 8 films tegelijk aan het downloaden en de processorload is 100%, en ik kan bijna niets meer met de muis doen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zag net op anadtech een artikel dat het allemaal heel erg dicht bij elkaar ligt.
Dus een Sempron 3000+ met 128KB presteerd nagenoeg gelijk een Sempron 64 2800+ met 256KB.
Is nogal applicatie-afhankelijk.
Daarom gebruik ik het ook niet meer nu de download klaar isquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef FlowDesign het volgende:
Jaaa... dat je LimeWire gebruikt kom je nu pas mee aanzetten. Dat is wel het meest verschrikkelijke download programma ooit met 681 memoryleaks
utorrent heb ik gisteren gevonden en dat werkt idd goed. Mininova had ik nog niet.quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef FlowDesign het volgende:
Gebruik gewoon www.utorrent.com als BT-client en zoek je torrents op http://www.mininova.org/ en http://piratebay.org
En desnoods kun je ook nog StrongDC++ gebruiken
Auw, ballen op de stang?quote:Op maandag 28 november 2005 09:37 schreef blieblie het volgende:
Goedemorgen!!
Toen ik zojuist met haast naar het station racede liep met ketting eraf ter hoogte van de Dela.
Kon ik weer een trein later pakken.
Als je plankgas aan het fietsen bent en dus niet op je zadel zit dan zou dat zomaar kunnen gebeuren.quote:
Als je 2e stage de afstudeerstage is dan kan ik me dat niet voorstellen..! Dan gaat het wel erg hard achteruit met de Fontys.quote:Op maandag 28 november 2005 12:57 schreef FlowDesign het volgende:
Ik krijg naast vrijstelling voor m'n 1e stage misschien ook vrijstelling voor m'n 2e stage omdat ik al 2500 uur werkervaring heb binnen de ICTDonderdag overleg.
Aha, op de BI heb je 2 stages van elk een half jaar.quote:Op maandag 28 november 2005 13:03 schreef blieblie het volgende:
3de stage is afstuderen.
Maar 2de stage zou je officieel ook geen volledige vrijstelling voor kunnen krijgen.
Mss wel een verslagje schrijven. En dan vermoedelijk over het CMS waar ik momenteel mee bezig ben óf dat boekhoudprogramma dat ik ga maken in ruil voor een motorrijbewijs.quote:Op maandag 28 november 2005 13:03 schreef blieblie het volgende:
3de stage is afstuderen.
Maar 2de stage zou je officieel ook geen volledige vrijstelling voor kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |