Newbequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Kudt nerd ... wat is [14.gif] nou weer![]()
Ik moest idd je portofoontje hebben, de andere heb ik al/nogquote:Wat moest je trouwens hebben gister? Portofoons? Ik heb er volgensmij nog maar 1 ... waar die andere is weet ik niet. Ik vermoed dat ik er 2 heb uitgeleend, en er maar 1 heb terug gekregen
@#$%$%&(@%(^!!!!!111onequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Newbe
[..]
Ik moest idd je portofoontje hebben, de andere heb ik al/nog
Het was btw schijnbaar echt een vervelend iemand... En die twee politiebureau's die zijn afgefikt stonden in van die bejaarde buurten, echt een beetje slapjes hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
Gefeliciteerd
Ff misschien een rare vraag, maar is drugsgebruik en hardcore/speedcore luisteren slecht voor je wiskundig inzicht?
http://partyflock.nl/user/42900/text.html
[..]
[..]
Is trouwens die draaideur crimineel die platgereden is door een politiebusje.
hehehe, dat is geen goeie reclame stuntquote:
Een trui waar ik al talloze complimentjes van vrouwen over heb gehadquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:39 schreef blieblie het volgende:
Wat heeft Floris in godsnaam aan?
uhm... nee?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:41 schreef blieblie het volgende:
Geeftie licht in het donker?
Zit je nou alweer te dromen dat er een schone jonkvrouw onder je bureau zit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:49 schreef r8ality het volgende:
*nieuwe stoel heeft*
Directeur Hamers, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Was in '88, de goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 23 november 2005 13:42 schreef blieblie het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)fl10_2.avi_plain.xml
Dit is wel erg gaaf/mooi om te zien.
De Rooy die met een truck Ari Vatanen inhaalt in de woestijn.
God tering wat gaat dat hard.
Dat was ik dusquote:Op woensdag 23 november 2005 14:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was in '88, de goeie ouwe tijd![]()
"Reej als een gek.."
En heeft ie ook zo'n aardappel op z'n gezicht?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef r8ality het volgende:
Bij ons in de klas (nu, as we speak) zit iemand die qua centenbak/kin exact op de Rooij lijkt.
Nee, de structuur van z'n huid lijkt er echter wel op.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En heeft ie ook zo'n aardappel op z'n gezicht?
probeer nou eens 1x niet zo jaloers te reageren...quote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef blieblie het volgende:
Is dat ff een ongelooflijke mazzelpik.
Wehehehe... humor van de bovenste plankquote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef r8ality het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak Floris en ik hetzelfde woord tégelijkertijd zeggen. Eng is de uitdrukking geloof ik.
Nee eng zou zijn als jullie tegelijk menstruerenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef r8ality het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak Floris en ik hetzelfde woord tégelijkertijd zeggen. Eng is de uitdrukking geloof ik.
En hij heeft ook in Alfred Joducus Kwak gespeeldquote:Op donderdag 24 november 2005 09:49 schreef blieblie het volgende:
Hoe gaaf als je dit in je IMDB record hebt staan
Bram van der Vlugt
Date of birth (location)
28 May 1934
The Hague, Zuid-Holland, Netherlands
Sometimes Credited As:
Sinterklaas
http://www.imdb.com/name/nm0900710/
Hail to Sinterklaas.
Je hebt mailquote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef blieblie het volgende:
Is dat ff een ongelooflijke mazzelpik.
Dat is volgens mij het enige wat ze hebben momenteel in de richting waarin jij zoekt.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:37 schreef blieblie het volgende:
Dank u!!!
Alleen die werkervaring moet dan ff doorheen gebluft worden.
Jawel hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 09:56 schreef omegaproject het volgende:
Flow; je gaat me niet vertellen dat je complimenten hebt gekregen op je 1001-AMD logo's trui
Kijk... ik ben gelukkig niet de enige die dat ding enorm fout vindtquote:
OMG, heeft ie voor dat ding ook nog eens een berg geld neergeteld??quote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef r8ality het volgende:
Om over de prijs maar niet te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |