abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32439999
hallo, mijn vriendin en ik hebben nu ruim een half jaar met elkaar en de seks is prima opzich. alleen er 1 ding wat ik jammer vind.
mijn vriendin komt nooit klaar
ik begon eerst erg aan mij zelf te twijfelen of ik het wel goed deed e.d, maar wehebben er over gepraat, ze gaf wel aan dat ze gewoon moeilijk klaar komt en wanneer zij met zichzelf bezig is ze ook niet altijd komt.
nu denk ik van ok, misschien ligt het toch niet aan mij, maar toch wil ik haar proberen te laten komen. ik krijg haar wel in een heel ver stadium, waarbij ik denk van: ja nu gaat ie goed!, maar ze blijft daar dan inhangen en er komt geen hoogtepunt!. ze zegt het zelf niet erg te vinden, maar ik wil ook graag dat zij klaarkomt en niet alleen ik!
misschien dat jullie zo wat tips hebben? ze geeft voor de rest wel seintjes of laat het merken wanneer ik met mijn tong of vingers precies goed zit en vooral zo door meot gaan.
maarja. zoiets houd ik ook niet eeuwig vol!
pi_32440117
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:17 schreef barry86 het volgende:
hallo, mijn vriendin en ik hebben nu ruim een half jaar met elkaar en de seks is prima opzich. alleen er 1 ding wat ik jammer vind.
mijn vriendin komt nooit klaar
da's idd balen
quote:
ik begon eerst erg aan mij zelf te twijfelen of ik het wel goed deed e.d, maar wehebben er over gepraat, ze gaf wel aan dat ze gewoon moeilijk klaar komt en wanneer zij met zichzelf bezig is ze ook niet altijd komt.
maar soms ook wel
quote:
nu denk ik van ok, misschien ligt het toch niet aan mij, maar toch wil ik haar proberen te laten komen. ik krijg haar wel in een heel ver stadium, waarbij ik denk van: ja nu gaat ie goed!, maar ze blijft daar dan inhangen en er komt geen hoogtepunt!. ze zegt het zelf niet erg te vinden, maar ik wil ook graag dat zij klaarkomt en niet alleen ik!
en toch vind ze het wel erg hoor
quote:
misschien dat jullie zo wat tips hebben? ze geeft voor de rest wel seintjes of laat het merken wanneer ik met mijn tong of vingers precies goed zit en vooral zo door meot gaan.
1) langer volhouden, kramp krijgen is goed
2) andere dingen proberen
3) afwisselingen tussendoor
4) zorgen dat ze goed ontspannen is, een intieme sfeer verzorgen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_32440245
ja ik begrijp ook wel dat ze leuker/fijner vind als zij ook klaar komt! en ik zelf baal er ook wel van dat het mij niet lukt!, maar wat bedoel je met afwisseling tussen door? likken en vingeren afwisselen? of andere dingen?
pi_32440329
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:25 schreef barry86 het volgende:
ja ik begrijp ook wel dat ze leuker/fijner vind als zij ook klaar komt! en ik zelf baal er ook wel van dat het mij niet lukt!, maar wat bedoel je met afwisseling tussen door? likken en vingeren afwisselen? of andere dingen?
ik bedoelde dat je niet een uur lang met je vinger rondjes moet gaan draaien

lekker langzaam opbouwen, sex mag best de halve nacht duren.. als je met je vingers bezig bent geweest, mag je het best eens een paar minuten met rust laten, op een enkele plagende streling na, terwijl je je aandacht ergens anders op richt bijvoorbeeld.. daag haar uit..
pi_32440397
aha ok. ik dacht meer van als ze echt in een ver stadium kwam dan moet ik niet stoppen want dan zakt alles weg. en dan kan ik weer opnieuw beginnen. maar echt verder komt ze dan ook niet!
ik wil met plezier ergens anders op focusen
  zondag 20 november 2005 @ 23:41:44 #6
61221 Alchemila
Über mein dead body
pi_32440688
Misschien is zij op dat punt ook te gespannen, Zo van: 'verdorie, het zit eraan te komen, nu doorzetten!'
Ja, dan lukt het vaak niet meer, dus ik sluit me aan bij Addie..
Succes.. en veel plezier.
Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught. (Oscar Wilde)
  zondag 20 november 2005 @ 23:42:30 #7
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32440716
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:29 schreef addie84 het volgende:

.. als je met je vingers bezig bent geweest, mag je het best eens een paar minuten met rust laten, op een enkele plagende streling na, terwijl je je aandacht ergens anders op richt bijvoorbeeld.. daag haar uit..

een tip voor je vriendin : Diep ademhalen via je onderbuik helpt ook vaak om het gevoel vast
te houden zonder krampachtig te worden, en het ontspant.
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_32440995
Koop een vibrator. Uit onderzoeken blijkt dat sommige vrouwen die moeilijk een orgasme krijgen bij de minste aanraking van een trillende vibrator (er zijn ook heel kleintjes die vrijwel geen geluid produceren, bijvoorbeeld vinger- of tongvibrators!) al klaarkomen.

Hier werkt het in ieder geval goed, even het topje van een mini-vibo in haar anus schroeven bij een befbeurt en mevrouw gaat af als een vuurpijl
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_32441292
mits ze daarvan gediend is natuurlijk
pi_32441367
Waarschijnlijk helemaal uitgedroogd...
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_32441389
Ik kom ook nooit klaar bij mijn vriend. Dat hoeft van mij ook niet, als hij maar geniet. Als ik zelf speel kom ik wel altijd klaar.
pi_32441627
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:02 schreef addie84 het volgende:
mits ze daarvan gediend is natuurlijk
Natuurlijk, maar er zijn écht nog meer gebruiksopties voor een vibrator hoor, rechtstreekse stimulatie van de clitoris is dan ook waar ik het hierboven over had. Dat mijn vriendin een kinky trekje heeft wat dat betreft, daar hoor je mij niet over klagen
-
-
pi_32442025
Ik vind de tip van SadKingBilly echt heel erg goed...
mn vriendje heeft voor mij er ook een gehaald k vind het echt geweldig en het klaarkomen bij likken/vingeren gaat nu ook makkelijker...

Wat bij mij ook helpt om klaar te komen als ik er bijna ben is het aanspannen van mijn bekkenbodemspieren, dat geeft meestal het laatste beetje extra stimulatie...

Succes
pi_32442477
Probeer in ieder geval de focus van het klaarkomen af te halen, het gaat er uiteindelijk om dat je samen geniet van vrijen. Ik weet niet of je dat doet, maar als je vaak vraagt of ze klaarkomt kan er voor haar ook een druk op komen te liggen.
Misschien kan ze zelf eens voordoen wat ze wel fijn vindt, dus hoe ze zichzelf betast als ze klaarkomt, of dit doen terwijl jullie vrijen (bijv. haar clitoris stimuleren terwijl jij haar neemt).

De tip van SadKingBilly is ook wel iets om te proberen, zeker omdat je sommige dingen niet lang genoeg vol kan houden. Ik weet niet of ze open staat voor zulke experimentjes, maar je zou het zeker eens kunnen proberen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 21 november 2005 @ 01:02:46 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_32442637
Wat is niet eeuwig?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 november 2005 @ 01:47:15 #16
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32443503
Heb je andere standjes uitgeprobeerd? Iets waarmee je haar g-spot beter stimuleert enzo
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_32444312
Een vrouw is een gevoelig geslacht. Net iets teveel stress en het lukt niet. Net even de gedachte ergens anders en het lukt ook niet. Op seksueel gebied doet het denken aan de princes op de ewrt. Waarbij ogenschijnlijk kleine dingen als ewrt kunnen fungeren. Daarom moet ze zo ontspannen mogelijk zijn en de persoon met wie ze het bed deelt moet ze voor 200% kunnen vertouwen. Ze moet je goed kennen. Zowel geestelijk als lichamelijk. Nu is haar lichaam blijkbaar nog te gespannen als je met haar bezig bent. Zeg daarom dat, ondanks het feit dat jullie elkaar op geestelijk vlak al goed kennen, haar lichaam nog niet voldoende gewend is aan jouw genetische eigenschappen en dat ze eerst 10 je zaad moet slikken zodat haar lichaam kan wennen aan de "indringer" van buitenaf. Haar lichaam weet dan wat het in huis heeft en dat het goed is.

Niet dat dat helpt hoor, maar ze heeft dan in ieder geval je zaad geslikt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32444369
Kan het niet zo zijn dat zij problemen heeft zich te laten gaan? Zich over te geven? Is ze ergens onzeker over?
pi_32445495
quote:
Op maandag 21 november 2005 03:32 schreef sizzler het volgende:
Een vrouw is een gevoelig geslacht. Net iets teveel stress en het lukt niet. Net even de gedachte ergens anders en het lukt ook niet. Op seksueel gebied doet het denken aan de princes op de ewrt. Waarbij ogenschijnlijk kleine dingen als ewrt kunnen fungeren. Daarom moet ze zo ontspannen mogelijk zijn en de persoon met wie ze het bed deelt moet ze voor 200% kunnen vertouwen. Ze moet je goed kennen. Zowel geestelijk als lichamelijk. Nu is haar lichaam blijkbaar nog te gespannen als je met haar bezig bent. Zeg daarom dat, ondanks het feit dat jullie elkaar op geestelijk vlak al goed kennen, haar lichaam nog niet voldoende gewend is aan jouw genetische eigenschappen en dat ze eerst 10 je zaad moet slikken zodat haar lichaam kan wennen aan de "indringer" van buitenaf. Haar lichaam weet dan wat het in huis heeft en dat het goed is.

Niet dat dat helpt hoor, maar ze heeft dan in ieder geval je zaad geslikt.
geweldig een super serieuze post en dan die laatste zin
pi_32445646
quote:
Op maandag 21 november 2005 03:48 schreef Xennia het volgende:
Kan het niet zo zijn dat zij problemen heeft zich te laten gaan? Zich over te geven? Is ze ergens onzeker over?
niet dat ik weet.
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef Étoile het volgende:
Probeer in ieder geval de focus van het klaarkomen af te halen, het gaat er uiteindelijk om dat je samen geniet van vrijen. Ik weet niet of je dat doet, maar als je vaak vraagt of ze klaarkomt kan er voor haar ook een druk op komen te liggen.
Misschien kan ze zelf eens voordoen wat ze wel fijn vindt, dus hoe ze zichzelf betast als ze klaarkomt, of dit doen terwijl jullie vrijen (bijv. haar clitoris stimuleren terwijl jij haar neemt).
ik heb haar nog nooit gevraagd of ze komt. dat vind ik wel zo'n klote vraag om te stellen. dan is het echt zo van: nou kom je nog? ik wordt ook moe hoor...., zoiets merk je wel vind ik

en ze heeft het zelf niet voorgedaan. maar geeft me dus wel seintjes wanneer ik het goed doe of wanneer ik het iets anders moet doen
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:05 schreef supersnol het volgende:
Ik kom ook nooit klaar bij mijn vriend. Dat hoeft van mij ook niet, als hij maar geniet. Als ik zelf speel kom ik wel altijd klaar.
maar zou het niety fijn zijn als je bij hem ook klaar komt?
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef la-nina het volgende:

[..]

een tip voor je vriendin : Diep ademhalen via je onderbuik helpt ook vaak om het gevoel vast
te houden zonder krampachtig te worden, en het ontspant.
die zal ik haar eens voorleggen. kijken of het helpt

en dan van die vibrator zal ik haar eens voorleggen. ben benieuwd hoe ze er opreageerd!

maar bedankt voor de reacties allemaal
->
pi_32445717
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:10 schreef barry86 het volgende:

en dan van die vibrator zal ik haar eens voorleggeneens gebruiken. ben benieuwd hoe ze er opreageerd!

maar bedankt voor de reacties allemaal
->
pi_32470408
...en?
-
-
pi_32470493
pi_32470509
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:58 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Au!
pi_32470540
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

Au!

dinsdag 22 november 2005 @ 02:12:50 #26
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_32470632
Heb sinds kort een nieuwe vriendin ook, en ik vind juist dat zij supersnel klaarkomt, daar was ik echt door verrast :S ..
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_32470649
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 02:12 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Heb sinds kort een nieuwe vriendin ook, en ik vind juist dat zij supersnel klaarkomt, daar was ik echt door verrast :S ..
Dan ben jij de ideale persoon de TS wat tips te geven? Wat moet TS tenslotte met deze informatie?
pi_32470675
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 02:12 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Dat noemen ze ook wel een faker...
  dinsdag 22 november 2005 @ 02:18:30 #29
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_32470689
nee, niets, was misschien ook nuttelosso m te vermelden, maar nog nuttelozer om er een topic over te openen, ik vond het wel een mooi topic om verder te discusiëren over klaarkomen ..

Of zie ik dat verkeerd ?
pi_32470698
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef Henk_Telefoon het volgende:
nee, niets, was misschien ook nuttelosso m te vermelden, maar nog nuttelozer om er een topic over te openen, ik vond het wel een mooi topic om verder te discusiëren over klaarkomen ..

Of zie ik dat verkeerd ?
Nee hoor, ware het niet dat ik de discussiewaarde van jouw post niet zie
  dinsdag 22 november 2005 @ 02:19:39 #31
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_32470703
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 02:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Beetje vreemd reactie ook dit .. waarom dan ?
  dinsdag 22 november 2005 @ 02:21:49 #32
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_32470719
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 02:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee hoor, ware het niet dat ik de discussiewaarde van jouw post niet zie
Vrij simpel, de één kan snel klaarkomen, de ander juist niet .. Hoe kan dat .. Hier heb je discussie puntje ..
pi_32473058
Stop om te beginnen eens met druk leggen op haar, daar gaat ze niet sneller van komen, dat werkt alleen maar tegen je. Heb eens een paar keer seks zonder dat je uberhaupt van plan bent haar te laten komen. Verwen haar, laat haar genieten, maar ga niet krampachtig een orgasme opwekken.

Wat bij mij hielp was om het een keer zelf te doen, waar mijn vriend bij was. Als hij het probeerde waren er 2 "storende" factoren: ten eerste is hij mij niet, en weet dus niet precies waar hij moet zijn, ten tweede moest ik me laten gaan waar iemand bij was. Door het zelf te doen was iig dat eerste probleem, er net een kwart millimeter naast zitten, verholpen. Ineens lukte het. Daarna was de grens een stuk kleiner geworden en kwam ik makkelijker klaar.

Ennuh, heb geduld. Sommige vrouwen doen er makkelijk een half uur over om te komen. Ja, dan heb je kramp in je tong of handen, maar soms moet je dat er voor over hebben.
pi_32474984
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:22 schreef innovative het volgende:
Stop om te beginnen eens met druk leggen op haar, daar gaat ze niet sneller van komen, dat werkt alleen maar tegen je. Heb eens een paar keer seks zonder dat je uberhaupt van plan bent haar te laten komen. Verwen haar, laat haar genieten, maar ga niet krampachtig een orgasme opwekken.

Wat bij mij hielp was om het een keer zelf te doen, waar mijn vriend bij was. Als hij het probeerde waren er 2 "storende" factoren: ten eerste is hij mij niet, en weet dus niet precies waar hij moet zijn, ten tweede moest ik me laten gaan waar iemand bij was. Door het zelf te doen was iig dat eerste probleem, er net een kwart millimeter naast zitten, verholpen. Ineens lukte het. Daarna was de grens een stuk kleiner geworden en kwam ik makkelijker klaar.

Ennuh, heb geduld. Sommige vrouwen doen er makkelijk een half uur over om te komen. Ja, dan heb je kramp in je tong of handen, maar soms moet je dat er voor over hebben.
precies
pi_32478103
quote:
Op maandag 21 november 2005 03:32 schreef sizzler het volgende:
en dat ze eerst 10 je zaad moet slikken zodat haar lichaam kan wennen aan de "indringer" van buitenaf. Haar lichaam weet dan wat het in huis heeft en dat het goed is.
Haha, je brengt het zo goed dat ik je bijna zou gaan geloven
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 02:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat noemen ze ook wel jaloers...
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:17 schreef barry86 het volgende:
ze geeft voor de rest wel seintjes of laat het merken wanneer ik met mijn tong of vingers precies goed zit en vooral zo door meot gaan.
Sommige vrouwen komen snel klaar, sommige pas na heel veel stimulatie, anderen komen niet...
Het lijkt erop dat jij het erger vindt dat je vriendin niet klaarkomt dan zijzelf. Als het is zoals je zegt en ze geeft je tips over wat, waar en hoelang je je tong/ vingers moet gebruiken, zal het voor haar al reuze o.k. zijn. Jij houdt dat natuurlijk niet eeuwig vol, maar reken maar dat ze dan al een half uur heeft liggen genieten...Klaarkomen is niet altijd een must.
Het idee van moeten klaarkomen van je af zetten en dan komt het wel een keertje!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_32479670
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:28 schreef Serendips het volgende:

[..]

Haha, je brengt het zo goed dat ik je bijna zou gaan geloven
[..]
Dit is trouwen wel waar. Voor als men zwanger probeert te worden is dit een goede methode (uiteraard extra goed voor de man). Doordat de vrouw sperma van het man vaker binnenkrijgt raakt het vrouwelijk lichaam meer gewend aan sperma van de man. Het lichaam zal dus tijdens de seks sperma niet zo gauw als "vreemd goedje" ervaren en zal de sperma niet "aanvallen". De sperma heeft dan meer kans om een eitje te bevruchten.
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:41:39 #37
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32479834
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:34 schreef 455H07E het volgende:

[..]

Dit is trouwen wel waar. Voor als men zwanger probeert te worden is dit een goede methode (uiteraard extra goed voor de man). Doordat de vrouw sperma van het man vaker binnenkrijgt raakt het vrouwelijk lichaam meer gewend aan sperma van de man. Het lichaam zal dus tijdens de seks sperma niet zo gauw als "vreemd goedje" ervaren en zal de sperma niet "aanvallen". De sperma heeft dan meer kans om een eitje te bevruchten.
Klopt! Heeft op FP gestaan een tijdje terug.

Ik meen mij te herinneren dat een kans op miskraam ook wordt verkleind op deze manier, maar dat weet ik niet zeker
pi_32479909
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:05 schreef supersnol het volgende:
Wat een ontzettende klootzak van een vriend heb jij dan zeg, dat ie alleen maar aan zijn eigen genot denkt. Of zijn jullie nog pubers ofzo? Wacht maar, de tijd komt dan nog wel dat je dat niet meer pikt!
Een gemis trouwens voor hem ook, om zo met het eigen genot bezig te zijn, hij weet nog niet hoe goed het voelt om een meisje super te laten klaarkomen
pi_32480223
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wat een ontzettende klootzak van een vriend heb jij dan zeg, dat ie alleen maar aan zijn eigen genot denkt. Of zijn jullie nog pubers ofzo? Wacht maar, de tijd komt dan nog wel dat je dat niet meer pikt!
Een gemis trouwens voor hem ook, om zo met het eigen genot bezig te zijn, hij weet nog niet hoe goed het voelt om een meisje super te laten klaarkomen
Volgens mij geeft de posting van dat meisje aan dat ze er zelf prima tevreden over is, en dus zal ze haar vriend ook niet vragen om het anders te gaan doen. Ze zijn allebei tevreden zo. Dus wat zit jij dan te zeiken?
Typisch weer een tuinbroek-post...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32480337
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:56 schreef Gripper het volgende:

[..]
Een tuinbroek post??
pi_32480428
quote:

[..]

Volgens mij geeft de posting van dat meisje aan dat ze er zelf prima tevreden over is, en dus zal ze haar vriend ook niet vragen om het anders te gaan doen. Ze zijn allebei tevreden zo. Dus wat zit jij dan te zeiken?
Hehe ben geen dolle mina heur
Het meisje zegt dat ze tevreden is, maar natuurlijk is ze dat niet. Nu pikt ze het nog vanwege ws. de leeftijd...
Hoe zou jij het vinden als zodra je vriendin klaarkomt, zij met je stopt en gaat slapen en jij onbevredigd en gefrustreerd achterblijft?
pi_32480697
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]
Hehe ben geen dolle mina heur
Oeh, gelukkig!
quote:
Het meisje zegt dat ze tevreden is, maar natuurlijk is ze dat niet. Nu pikt ze het nog vanwege ws. de leeftijd...
IN dat geval is het te hopen dat ze, zodra het gaat knagen aan de bel trekt, en niet zoals het meiske in een ander topic 8 jaar lang aanmoddert en alleen maar als pornowijf fungeert voor hem...
quote:
Hoe zou jij het vinden als zodra je vriendin klaarkomt, zij met je stopt en gaat slapen en jij onbevredigd en gefrustreerd achterblijft?
Dat is wel heel hypothetisch wat je daar schetst, maar stel dat het niet hypothetisch zou zijn...
Ik zou wachten tot ze in slaap is en me dan over d'r gezicht aftrekken denk ik. De arrogante trol!
Uit bed trappen wil ook wel helpen. Ze is altijd erg gehecht aan mijn warmte, en ik slaap 's nachts met een raampje open, dus buiten het bed is het erg koud in deze tijd van het jaar...
Mijn foto's op Flickr!
pi_32480937
quote:

[..]

Vrouwen die af en toe ook een beetje aandacht en een orgasme voor zichzelf opeisen zijn niet standaard dolle mina's hoor. Dit is nu al de tweede keer dat je dat post in reactie op iemand die vind dat mannen ook weleens wat voor een vrouw mogen doen.

Zoals ik je vorige keer al heb uitgelegd, is seks voor wat hoort wat. Of eigenlijk nog meer dat je meer moet geven dan moet nemen, dan kom je uiteindelijk altijd goed uit in bed en kun je allebei genieten.

En evenals de vorige keer: als een meisje zich niet als een opblaaspop gedraagd moet je haar ook niet zo behandelen.
pi_32481254
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:26 schreef innovative het volgende:

[..]

Vrouwen die af en toe ook een beetje aandacht en een orgasme voor zichzelf opeisen zijn niet standaard dolle mina's hoor. Dit is nu al de tweede keer dat je dat post in reactie op iemand die vind dat mannen ook weleens wat voor een vrouw mogen doen.

Zoals ik je vorige keer al heb uitgelegd, is seks voor wat hoort wat. Of eigenlijk nog meer dat je meer moet geven dan moet nemen, dan kom je uiteindelijk altijd goed uit in bed en kun je allebei genieten.

En evenals de vorige keer: als een meisje zich niet als een opblaaspop gedraagd moet je haar ook niet zo behandelen.
Zulke postings à la "Ik verdien het" of "Wat een klootzak" worden nou eenmaal iets te vaak uit hun verband gelezen, en als feministisch opgevat. tenminste, dat zou ik er zelf in kunnen zien, of ik ben natuurlijk gewoon paranoïde
Ik vind niet dat 1 partner daarin meer waard is dan de ander, en ik ben de laatste vent op aarde die zich niet zal bekommeren om het genot van z'n meisje. Ik doe er best veel moeite voor, we praten er vaak over, en we proberen altijd om ons sexleven leuk en spannend te houden. En dat lukt vooralsnog aardig, ook al is het niet elke avond wereldsex.

Jouw posting kwam bij gewoon iets te hooghartig over, we verdienen het allebei evenveel, jij niet meer dan ik. En zo las ik het toch echt wel... Als partners vooral begaan zijn met het genot van de ander komt het met dat eigen genot ook echt wel goed! (trust me, I'm a doctor )
De posting van cinnamongirl was in mijn ogen ook een beetje voorbarig, want of dat meisje nou jong is of niet: ze is tevreden zo, laat niet horen dat ze ontevreden is, en dus is die vriend ook tevreden. Hem valt dan niks te verwijten, en hij is dan toch niet meteen een klootzak? De tekst geeft in ieder geval te weinig informatie om op basis daarvan te kunnen veroordelen. Mee eens?
Mijn foto's op Flickr!
pi_32481333
Vreemd, nooit geweten dat ze daar last van heeft.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32481573
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:37 schreef Gripper het volgende:

[..]

De posting van cinnamongirl was in mijn ogen ook een beetje voorbarig, want of dat meisje nou jong is of niet: ze is tevreden zo, laat niet horen dat ze ontevreden is, en dus is die vriend ook tevreden. Hem valt dan niks te verwijten, en hij is dan toch niet meteen een klootzak? De tekst geeft in ieder geval te weinig informatie om op basis daarvan te kunnen veroordelen. Mee eens?
Klopt, ik ken natuurlijk de hele situatie niet. Maar ik vind het zo vreemd dat het blijkbaar 'normaler' is dat een meisje niet klaarkomt en de man wel binnen een relatie.
Terwijl het bizar klinkt als binnen een relatie de jongen nooit klaarkomt en het meisje wel en ze daar verder niets aan doen.

Alsof het mannelijk orgasme belangrijker of noodzakelijker is ofzo dan het vrouwelijk.
Natuurlijk is dit niet altijd de schuld van mannen, ik denk dat vrouwen zich er vaak bij neerleggen, zo van 'nou ja ik kom niet binnen 5 minuten als mijn vriend ook komt, laat dan maar' en niet voor zichzelf ook eisen dat ze goed aan de beurt komen.
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:01:38 #47
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32481943
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Klopt, ik ken natuurlijk de hele situatie niet. Maar ik vind het zo vreemd dat het blijkbaar 'normaler' is dat een meisje niet klaarkomt en de man wel binnen een relatie.
Terwijl het bizar klinkt als binnen een relatie de jongen nooit klaarkomt en het meisje wel en ze daar verder niets aan doen.

Alsof het mannelijk orgasme belangrijker of noodzakelijker is ofzo dan het vrouwelijk.
Natuurlijk is dit niet altijd de schuld van mannen, ik denk dat vrouwen zich er vaak bij neerleggen, zo van 'nou ja ik kom niet binnen 5 minuten als mijn vriend ook komt, laat dan maar' en niet voor zichzelf ook eisen dat ze goed aan de beurt komen.
Nou, hoewel ik het er niet mee eens ben dat het zo zou moeten zijn, lijkt het mij inderdaad wel dat het vaker voorkomt dat een man klaarkomt dan dat een vrouw klaarkomt... Maar dat is naar mijn mening natuurlijk bepaald...
Even alleen over het klaarkomen: hoe denk je dat jij je zou voelen als jij elke keer 20 minuten aan de gang zou moeten om een orgasme bij je partner te veroorzaken, terwijl het bij jou telkens in 5 minuten gebeurd is...?
Is ook een beetje een kromme situatie dan; als je beide orgasmes even vaak wilt voor laten komen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_32482041
quote:

[..]
Ik denk wel dat wij kerels helaas iets te vaak gericht zijn op het klaarkomen. Dat voelt nou eenmaal lekker. Vrouwen genieten ook van het traject ernaartoe, en zijn misschien iets minder op dat vaste eindpunt gericht. Omdat de weg ernaartoe ook heel mooi is

Ik heb dat ook moeten leren: ik voelde me altijd heel schuldig als mijn vriendin eens een keer niet klaarkomt en ik wel (sporadisch) Diep van binnen weet je best dat ze het je niet al te kwalijk neemt, en dat als het niet altijd zo gaat ze echt wel van je blijft houden, maar je wilt als vent zo graag bewijzen dat je d'r kán laten klaarkomen. Als ik dan na het vrijen nog driftig ga liggen frutsen en likken, wordt het toch 9 van de 10 keer niks omdat ze denkt dat ik het doe uit plichtsbesef
Overigens, al die andere keren dat ze klaarkomt is het toch vaak genoeg 2-1 of 3-1 of nog-meer-tegen-2 voor haar, dus zo erg is het niet als ik eens een keer te snel ben.
Mijn foto's op Flickr!
pi_32482063
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Nou, hoewel ik het er niet mee eens ben dat het zo zou moeten zijn, lijkt het mij inderdaad wel dat het vaker voorkomt dat een man klaarkomt dan dat een vrouw klaarkomt... Maar dat is naar mijn mening natuurlijk bepaald...
Even alleen over het klaarkomen: hoe denk je dat jij je zou voelen als jij elke keer 20 minuten aan de gang zou moeten om een orgasme bij je partner te veroorzaken, terwijl het bij jou telkens in 5 minuten gebeurd is...?
Is ook een beetje een kromme situatie dan; als je beide orgasmes even vaak wilt voor laten komen...
het kan inderdaad jammer zijn als het bij de vrouw altijd veeel langer duurt dan voor de man, vooral als je neit veel tijd hebt.
Maar als het goed is moet het steeds meer gelijktrekken als de relatie vordert: zij meer op d'r gemak en jij meer skills zodat zij sneller komt en jij meer beheersing om jouw orgasme evt. uit te stellen.
pi_32482075
quote:

[..]

hoe denk je dat jij je zou voelen als jij elke keer 20 minuten aan de gang zou moeten om een orgasme bij je partner te veroorzaken, terwijl het bij jou telkens in 5 minuten gebeurd is...?
Ik heb dat tussenliggende kwartier hard nodig om weer op krachten te komen en een grote eiwit-melkshake op te drinken...
Mijn foto's op Flickr!
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:10:40 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32482157
ik zou vrouwen die niet of nauwelijks klaarkomen niet de kost willen geven ts. dat zijn er veel meer dan je denkt. ga maar eens samen naar een goede seksuoloog, die zegt je precies hetzelfde en misschien kan hij/zij nog wat handige tips geven.

soms moet je ook een vrouw geloven als ze zegt dat het haar niet uitmaakt. sommige vrouwen vinden het al fijn als ze er net tegenaan zitten, omdat er voor hen niet meer inzit. als het echt dramatische vormen aanneemt is samen masturberen (dus ieder voor zich) een prima plan, en erg geil.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32482164
quote:

[..]

Hoho...

Af en toe 20 minuten, de rest van de tijd kom ik 2 keer in de tijd dat jij 1 keer komt... Dus je hebt wat terug te betalen qua investeringstijd per orgasme hoor

Trouwens, bij jou gaat het handmatig of oraal dan misschien sneller dan bij mij, maar langer dan 5 minuten duurt 't wel...

En vind klaarkomen ook geen must, vind alleen dat het vrouwelijk orgasme niet standaard aan de kant geschoven moet worden. Soms even goed je best doen is ook best lief... En het hoeft echt niet altijd (maar dat wist je allang).
pi_32482234
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar als het goed is moet het steeds meer gelijktrekken als de relatie vordert: zij meer op d'r gemak en jij meer skills zodat zij sneller komt en jij meer beheersing om jouw orgasme evt. uit te stellen.
Tja, voor onze relatie gaat dat dus niet op: vaginaal kom ik weliswaar vrij snel, maar als het gaat om clitorale stimulatie, dan duurt het gewoon lang, ook al zijn we nu bijna 3 jaar samen. Sterker nog, als ik het zelf doe ben ik nog makkelijk een kwartier bezit (soms zelfs langer). Dan ben ik alleen, helemaal vertrouwd met mijn lijf etc, maar 't gaat gewoon niet sneller.
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:25:53 #54
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32482567
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:11 schreef innovative het volgende:

[..]

Hoho...

Af en toe 20 minuten, de rest van de tijd kom ik 2 keer in de tijd dat jij 1 keer komt... Dus je hebt wat terug te betalen qua investeringstijd per orgasme hoor

Trouwens, bij jou gaat het handmatig of oraal dan misschien sneller dan bij mij, maar langer dan 5 minuten duurt 't wel...

En vind klaarkomen ook geen must, vind alleen dat het vrouwelijk orgasme niet standaard aan de kant geschoven moet worden. Soms even goed je best doen is ook best lief... En het hoeft echt niet altijd (maar dat wist je allang).
Mjah, het ging mij ook vooral om wat standaard lijkt te zijn... Feit is dat het de meeste vrouwen wat langer duurt voordat ze klaarkomen... En dan kan ik me voorstellen dat er mannen zijn die niet elke dag een half uur bezig willen zijn...
De rest weet ik ook... En je zou het ook gerust kunnen vergeten om elke keer dat we seks hebben vantevoren een clitoraal orgasme te krijgen... Dat trekken m'n vingers en tong gewoon niet...
©DiscoveryChannel
pi_32482654
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:51 schreef SadKingBilly het volgende:
...en?
haha niet zo snel. ik zie haar aankomend weekend pas weer , zoiets ga ik niet over de telefoon bespreken
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:22 schreef innovative het volgende:

dat heb ik er ook wel voor over

veel reacties weer, super
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:36:04 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32482800
bekijk dit topic ook eens. misschien als ze wat meer vertrouwen heeft, dat het jou ook nog eens lukt: duoberen
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:39:05 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_32487533
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:25 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, het ging mij ook vooral om wat standaard lijkt te zijn... Feit is dat het de meeste vrouwen wat langer duurt voordat ze klaarkomen... En dan kan ik me voorstellen dat er mannen zijn die niet elke dag een half uur bezig willen zijn...
Denk dat dat ook wel een redelijk vaststaand feit is. Neem het verhaal van innovative en bedenk dan dat driekwart van de vrouwen niet vaginaal klaarkomen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32489475
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Denk dat dat ook wel een redelijk vaststaand feit is. Neem het verhaal van innovative en bedenk dan dat driekwart van de vrouwen niet vaginaal klaarkomen.
Laat erodome 't maar niet horen! die komt je finaal de oren wassen!

Maar ja, ik heb geluk, ik kom dus bijna elke vrijpartij wel klaar. Nu vind ik een vaginaal orgasme door neuken minder heftig dan een clitoraal orgasme, maar 't is nog steeds errug lekker natuurlijk! Ik heb er dan ook geen problemen mee als hij niet elke keer drie jaar bezig is met mij, zou er wel problemen mee hebben als 't nooit voor komt.

In het begin met MikeyMan kwam ik ook niet vaginaal klaar, alleen clitoraal. Vond ik idd nog steeds niet dat hij altijd uren met me bezig moest zijn, maar af en toe verwachtte ik het toch wel een beetje... 't Gaat tenslotte ook om het verwennen van je partner, vind ik wel belangrijk!
pi_32490262
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:25 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

De rest weet ik ook... En je zou het ook gerust kunnen vergeten om elke keer dat we seks hebben vantevoren een clitoraal orgasme te krijgen... Dat trekken m'n vingers en tong gewoon niet...
Ik hoef ook niet elke keer voor het neuken gelikt te worden of gevingerd.
Heel vaak help ik mezelf een handje tijdens het neuken, er past altijd wel een vingertje tussen
Is dit geen tip voor TS' vriendin? Of geneert ze zich om dit te doen?
pi_32490283
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja ik ben er 1 van, een G-spot lijk ik ook al niet te hebben. Ligt niet aan skills minnaar lijkt me.
pi_32491487
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:45 schreef innovative het volgende:

[..]

Maar ja, ik heb geluk, ik kom dus bijna elke vrijpartij wel klaar. Nu vind ik een vaginaal orgasme door neuken minder heftig dan een clitoraal orgasme, maar 't is nog steeds errug lekker natuurlijk! Ik heb er dan ook geen problemen mee als hij niet elke keer drie jaar bezig is met mij, zou er wel problemen mee hebben als 't nooit voor komt.

In het begin met MikeyMan kwam ik ook niet vaginaal klaar, alleen clitoraal. Vond ik idd nog steeds niet dat hij altijd uren met me bezig moest zijn, maar af en toe verwachtte ik het toch wel een beetje... 't Gaat tenslotte ook om het verwennen van je partner, vind ik wel belangrijk!
Tja, zoveel vrouwen zeggen niet vaginaal te kunnen komen en doen het toch ergens in hun leven wel, kijk bv naar jezelf...

Zo zijn er ook horde's met vrouwen die zeggen niet clitoraal te kunnen komen en die het toch echt ergens in hun leven wel leren...

Blijf ervan overtuigd dat, op lichamelijke afwijkingen hier en daar na, elke vrouw vaginaal kan komen, als er geen afwijkingen zijn is het lichaam in basis hetzelfde dus heeft iedere vrouw de mogelijkheid tot die verschillende orgasme's...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32491503
Gister was d'r niks aan het handje anders.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:52:58 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_32491537
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:45 schreef innovative het volgende:
Daarom heb ik ook heel voorzichtig het woordje 'kunnen' gemeden .
pi_32492182
quote:

[..]

Het is ook vreemd dat het 'normaler' is dat een man een vrouw versiert en niet andersom. Het is bizar als het andersom gebeurt. Alsof vrouwen dat niet kunnen.

Zelfde eeuwige discussie.
Lambo of Rekt
pi_32496067
Laat haar eerst maar eens haar eigen lichaam ontdekken...
  woensdag 23 november 2005 @ 00:56:04 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32497157
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, zoveel vrouwen zeggen niet vaginaal te kunnen komen en doen het toch ergens in hun leven wel, kijk bv naar jezelf...

Zo zijn er ook horde's met vrouwen die zeggen niet clitoraal te kunnen komen en die het toch echt ergens in hun leven wel leren...

Blijf ervan overtuigd dat, op lichamelijke afwijkingen hier en daar na, elke vrouw vaginaal kan komen, als er geen afwijkingen zijn is het lichaam in basis hetzelfde dus heeft iedere vrouw de mogelijkheid tot die verschillende orgasme's...
lieve schat. tuurlijk denk jij van uit jezelf. maar maak de mannen er niet onzekerder door, want dan krijg je zo'n kleiklas van 8 jaar oud die zijn best doet het beste asbakje te kleien.

ik ken op mijn leeftijd nog steeds vrouwen die of clitoraal of vaginaal niet klaarkomen. kan je van goede huize komen. ze kunnen het vaak zelf niet eens. daarom, nogmaals tot vervelens toe, duoberen.
  woensdag 23 november 2005 @ 01:33:09 #67
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32497755
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:56 schreef zoalshetis het volgende:

lieve schat. tuurlijk denk jij van uit jezelf.maar maak de mannen er niet onzekerder door, want dan krijg je zo'n kleiklas van 8 jaar oud die zijn best doet het beste asbakje te kleien.
quote:
ik ken op mijn leeftijd nog steeds vrouwen die of clitoraal of vaginaal niet klaarkomen. kan je van goede huize komen. ze kunnen het vaak zelf niet eens. daarom, nogmaals tot vervelens toe, duoberen.
Ja, bij dat soort vrouwen moet je wel, maar k vind dat toch een soort 'last resort',
dat 'duoberen' {om je terminologie maar even aan te hangen }.

Vrouwen moeten beter leren klaarkomen en mannen moeten vooral veel geduld en
volharding tonen.

Het vrouwelijk orgasme wordt een beetje overschat vind ik, al dat mysterieuze gedoe
  woensdag 23 november 2005 @ 01:34:49 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32497781
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:33 schreef la-nina het volgende:

[..]

[..]

Ja, bij dat soort vrouwen moet je wel, maar k vind dat toch een soort 'last resort',
dat 'duoberen' {om je terminologie maar even aan te hangen }.

Vrouwen moeten beter leren klaarkomen en mannen moeten vooral veel geduld en
volharding tonen.

Het vrouwelijk orgasme wordt een beetje overschat vind ik, al dat mysterieuze gedoe
lees anders mijn eerste post van deze pagina.
  woensdag 23 november 2005 @ 01:39:59 #69
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32497845
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:10 schreef zoalshetis het volgende:
als het echt dramatische vormen aanneemt is samen masturberen (dus ieder voor zich) een prima plan, en erg geil.
Ah

Ik hoop dat er voor TS & vriendin meer hoop is
  woensdag 23 november 2005 @ 01:40:55 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32497861
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:39 schreef la-nina het volgende:

[..]

Ah

Ik hoop dat er voor TS & vriendin meer hoop is
pi_32497908
Wees blij dat je vriendin nooit klaar komt,je leuter in zo'n zwembad dauwen is niks aan,ik denk dat het 50/50 is bij de vrouwen,ik heb liever van die niet klaarkomers.
  woensdag 23 november 2005 @ 10:22:19 #72
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_32501527
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:41 schreef Alchemila het volgende:
Misschien is zij op dat punt ook te gespannen, Zo van: 'verdorie, het zit eraan te komen, nu doorzetten!'
Ja, dan lukt het vaak niet meer, dus ik sluit me aan bij Addie..
Succes.. en veel plezier.
Dat heb ik, ja...

Enfin;
Je moet iig zorgen dat het niet alleen om het klaarkomen gaat, want dan komt er zo'n druk op te staan en denkt ze alleen maar dat ze moet komen. En verder sluit ik me wel zo'n beetje aan bij de tips die gegeven worden in dit topic.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  woensdag 23 november 2005 @ 11:15:41 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32502680
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:46 schreef klootje het volgende:
Wees blij dat je vriendin nooit klaar komt,je leuter in zo'n zwembad dauwen is niks aan,ik denk dat het 50/50 is bij de vrouwen,ik heb liever van die niet klaarkomers.
wat heeft nat of ruim zijn te maken of een vrouw wel of niet klaarkomt?
  woensdag 23 november 2005 @ 11:16:52 #74
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32502708
quote:
WTF lul jij nou man
  woensdag 23 november 2005 @ 11:21:03 #75
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_32502796
quote:
Nee, jouw hele zaadlozingen trekken vollen zalen, wou je zeggen?
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_32503067
quote:
Nou die spiersamentrekkingen tijdens een vrouwelijk orgasme schijnen erg stimulerend voor mannen te werken hoor. Bovendien is de vagina elastisch en daarna weer lekker strak. Mits ze haar spieren een beetje onder controle heeft.
pi_32506213
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:33 schreef Xennia het volgende:

[..]
Mits ze haar spieren een beetje onder controle heeft.
Gripper heeft ook geen probleem met ongecontroleerd samenknijpende spierstuipjes hoor...
Squeeze baby!
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 23 november 2005 @ 14:14:29 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_32507012
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:33 schreef Xennia het volgende:
Nou die spiersamentrekkingen tijdens een vrouwelijk orgasme schijnen erg stimulerend voor mannen te werken hoor.
Mwah.. Als je zo iemand bent die klaarkomt als een meisje naar je kijkt misschien.. Anders zijn ze niet sterk genoeg om erg stimulerend te zijn.
pi_32507629
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:14 schreef speknek het volgende:

[..]
Anders zijn ze niet sterk genoeg om erg stimulerend te zijn.
Dan moet jouw kut op pootjes misschien maar eens wat oefeningetjes gaan doen met het vasthouden van een wijnfles ( bij de hals natuurlijk), want ik heb toch echt weleens het gevoel gehad dat ik in een bankschroef zat. En als ik dat voel, ben ik niet meer tegen te houden...
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 23 november 2005 @ 14:36:47 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_32507701
Ehm, ze kan d'r spieren wel hard aantrekken, maar het lijkt me stug dat je stuiptrekkingen kan trainen? Anders zouden het geen stuiptrekkingen meer zijn..
  woensdag 23 november 2005 @ 14:56:57 #81
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32508239
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:10 schreef barry86 het volgende:

die zal ik haar eens voorleggen. kijken of het helpt
Kan ze 't al?
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:31 schreef Casualtie het volgende:

Wat bij mij ook helpt om klaar te komen als ik er bijna ben is het aanspannen van mijn bekkenbodemspieren, dat geeft meestal het laatste beetje extra stimulatie...
Ook een goeie tip
pi_32517315
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lieve schat. tuurlijk denk jij van uit jezelf. maar maak de mannen er niet onzekerder door, want dan krijg je zo'n kleiklas van 8 jaar oud die zijn best doet het beste asbakje te kleien.

Dit gaat om pure, harde biologie, afgezien van eventuele afwijkingen bij anderen is mijn lichaam niet anders dan dat van andere vrouwen, er zitten wat kleine verschilletjes in, maar de functionele delen heb ik en heeft iedere andere vrouw, zo simpel is het.

Dus in de basis heeft iedere vrouw alle mogelijkheden om klaar te kunnen komen, clitoraal en vaginaal.

Dat is de biologie van koude grond, maar er is ook het leven, de praktijk.

Dan geld erg hard dat het meest belangerijke seksorgaan niet tussen onze benen zit, maar tussen onze oren...

Het probleem met niet kunnen en dat zo zien vind ik dat er niet meer geprobeert wordt, er wordt uitgegaan van een het is onmogelijk ipv wie weet wat gebeurt als we lol hebben.

Wat mij betrefd bestaat er dus geen ik kan niet klaarkomen(op welke manier dan ook), maar bestaat er alleen ik heb nog niet uitgevonden hoe ik het voor elkaar krijg.

Dat maakt de insteek een stuk positiever en de uitkomst vaak beter.

Duoberen, ik ben er helemaal voor, zeker bij orgasme problemen, zelfbevrediging zie ik daarin toch al als 1 van de beste methode's om uit te vinden hoe je lichaam werkt en reageerd, dat gezamelijk doen is een perfecte methode voor je partner om mee te leren, om zelf gewend te raken aan de aanwezigheid van een ander tijdens dat intieme stuk en alles...

Maar zeggen dat er vrouwen(zonder lichamelijke afwijking) zijn die echt niet kunnen komen, die dat vermogen niet bezitten, nee, die vlieger gaat bij mij niet op en gelukkig denken de sexuologen er ook zo over.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32517416
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef speknek het volgende:
Ehm, ze kan d'r spieren wel hard aantrekken, maar het lijkt me stug dat je stuiptrekkingen kan trainen? Anders zouden het geen stuiptrekkingen meer zijn..
Als je bekkenbodem goed sterk is zijn die stuiptrekkingen ook zwaarder, zit wel logica in hoor
pi_32517568
Maar goed, helemaal ontopic...

Hoe krijg je een orgasme voor elkaar?

Zoals al vele keren gezegd is en naar mijn mening het belangerijkste is, laat het los, gewoon bezig zijn om het zo lekker en fijn mogelijk te maken allemaal en dat orgasme maar eens even vergeten.

Verder, zelfbevrediging en dan niet alleen richten op de klit, maar leer het lichaam eens kennen, laat haar elk hoekje van haar lichaam verkennen, doe dat in het samenspel ook, neem eerst eens de tijd om elke cm huid te strelen en te proeven.

Maar zelfbevrediging is super belangerijk, je voelt het dan zeg maar van binnen en van buiten, waar een partner niet direct kan voelen welk effect welke aanraking heeft.

Werk aan zelfvertrouwen, hoe onzekerder iemand is over zichzelf, hoe kleiner de kans op een orgasme.
Werk aan vertrouwen tussen beide, iemand moet instaat zijn zich over te geven aan iemand, niet bang zijn voor een oordeel, niet bang zijn iets fouts te kunnen doen.

Maar vooral, laat het los....
pi_32525973
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:14 schreef speknek het volgende:

[..]

Mwah.. Als je zo iemand bent die klaarkomt als een meisje naar je kijkt misschien.. Anders zijn ze niet sterk genoeg om erg stimulerend te zijn.
Ik kan iemand vermorzelen..
pi_32526648
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat zou een vrouw, volgens jou, dan kunnen doen om wél vaginaal klaar te komen? Specifieke tips?
Ordinary people do fucked up things when fucked up things become ordinary
  donderdag 24 november 2005 @ 02:49:06 #88
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_32527444
Wel ik heb dit bij mijn eerste vriendin ook wel eens voor gehad ... daar ging ik als volgt te werk om de cirkel te doorbreken

uur knuffelen (niet op de weker kijken maar tegen dat jij het beu bent ben je 10 minuten bezig )
dan langzaam aan plagerig langs de dijen strelen en nek kussen
haar vragen op haar buik te gaan liggen
zachtjes de vingertoppen langs de ruggengraat naar beneden laten glijden ...
bevochtig de vingers van de rechter hand als je rechtshandig bent en de linker als je linkshandig bent dit met de wijsvinger en de midden vinger(speeksel en best voldoende !!!).
Vraag haar om even de zijkant van de heup op te heffen. Plaats ondertussen jouw benen tussen de hare zodat er een spreiding ontstaat ...
Vinger nu met de vochtige vingers zachtjes . Ga niet naar binnen ... teasing en lichtjes stimmuleren ...
Doe dit zeker 10 minuten
Daarna rustig aan penetreren en blijven doorgaan met het zachtjes vingeren. Niet constant op de clitoris ... beweeg er rond en in willekeurige bewegingen ... zorg dat de stoting van de penetratie wel een constante beweging is die langzaam wordt opgebouwd. De beweging op zich mooi in ritme houden maar de diepte van de stoot soms afwisselen. Zorg dat ze zeker blijft liggen op zijn hondjes is het al stukken lastiger ... Maar al liggend kan ze niet weg en geeft haar zowieso een gevoel van overgave... Ook zijn er geen beschamende blikken gewoon wegdromen en ... klaarkomen.

nja dat was mijn tip ...
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_32527480
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:49 schreef HaerdenC het volgende:
uur knuffelen (niet op de weker kijken maar tegen dat jij het beu bent ben je 10 minuten bezig )
Welk een intrinsieke romantiek
pi_32529294
quote:
Wel ik heb dit bij mijn eerste vriendin ook wel eens voor gehad ... daar ging ik als volgt te werk om de cirkel te doorbreken

bevochtig de vingers van de rechter hand als je rechtshandig bent en de linker als je linkshandig bent dit met de wijsvinger en de midden vinger(speeksel en best voldoende !!!).
Vraag haar om even de zijkant van de heup op te heffen. Plaats ondertussen jouw benen tussen de hare zodat er een spreiding ontstaat ...
Vinger nu met de vochtige vingers zachtjes . Ga niet naar binnen ... teasing en lichtjes stimmuleren ...
Doe dit zeker 10 minuten
Daarna rustig aan penetreren en blijven doorgaan met het zachtjes vingeren. Niet constant op de clitoris ... beweeg er rond en in willekeurige bewegingen ... zorg dat de stoting van de penetratie wel een constante beweging is die langzaam wordt opgebouwd. De beweging op zich mooi in ritme houden maar de diepte van de stoot soms afwisselen. Zorg dat ze zeker blijft liggen op zijn hondjes is het al stukken lastiger ... Maar al liggend kan ze niet weg en geeft haar zowieso een gevoel van overgave... Ook zijn er geen beschamende blikken gewoon wegdromen en ... klaarkomen.

nja dat was mijn tip ...
Jij schrijft zeker bouquet romannetjes...
Mijn foto's op Flickr!
pi_32529603
quote:

Doe dit zeker 10 minuten

nja dat was mijn tip ...
Tja, leuk dat het werkte, maar ook hierbij, van de vrouw afhankelijk. Als je bij mij naar binnen gaat als ik probeer klaar te komen (op echt neuken na) wordt 't vaak al niet veel meer... Als je van mijn klit afgaat terwijl je probeert me klaar te laten komen kan je helemaal opnieuw gaan opbouwen, tease werkt niet...

Dus tja, de TS zou eigenlijk alles wat hier al genoemd is moeten proberen en er vooral ook over praten...
pi_32529626
quote:
Cool, hiermee kan dus nagenoeg iedereen een orgasme krijgen!!!

En het feit dat implantaten nodig zijn, zegt ook wel genoeg over het feit dat een orgasme niet alleen tussen de oren zit, maar dat er dus écht vrouwen zijn bij wie het niet lukt. Gelijke anatomie of niet.
pi_32529906
quote:
Op donderdag 24 november 2005 01:21 schreef DarkPipo het volgende:

[..]

Wat zou een vrouw, volgens jou, dan kunnen doen om wél vaginaal klaar te komen? Specifieke tips?
Echt hele specifieke tips zijn er gewoon niet omdat het grootste deel tussen de oren ligt en een heel groot deel daarvan toch wel vrij onbewust werkt.

Iemand kan dus echt wel willen en vanalles doen, maar het moet eerst "recht" klikken tussen die oren.

De allerbeste tip is je er niet druk om maken en gewoon lol maken samen, het zo lekker mogelijk maken, blijven expirimenteren met dingen en vooral, vooral niet gefrustreerd raken als het niet lukt!

Wat voor de een werkt werkt voor een ander totaal niet, dus het is gewoon een moeilijk iets, maar als je naar sexuologen luisterd dan hoor je dat zelfvertrouwen, vertrouwen in de partner en dat loslaten de belangerijkste ingredienten zijn, je kunnen laten gaan, een klein beetje egoisme om in jezelf en het gevoel op te kunnen gaan.

Wat ik zelf heb gemerkt, maar dit is niet meer dan een theorie zonder al teveel grond, is dat als iemand een vaginaal orgasme wil bereiken dat persoon van het wat stevigere werk moet houden, mij valt namelijk op(maar kan heel fout zitten!!!) dat de dames die klaarkomen van het neuken het meestal niet super zacht doen zeg maar...
pi_32529993
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:16 schreef innovative het volgende:

[..]

Cool, hiermee kan dus nagenoeg iedereen een orgasme krijgen!!!

En het feit dat implantaten nodig zijn, zegt ook wel genoeg over het feit dat een orgasme niet alleen tussen de oren zit, maar dat er dus écht vrouwen zijn bij wie het niet lukt. Gelijke anatomie of niet.
Nee hoor, dat betekend alleen dat het tussen die oortjes zo slecht gesteld is op dat gebied dat de blokkade zo groot is dat het niet zomaar even opgelost kan worden, dat dat iemand blijkbaar niet lukt om wat voor reden dan ook.
pi_32530278
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:41 schreef erodome het volgende:
Nee hoor, dat betekend alleen dat het tussen die oortjes zo slecht gesteld is op dat gebied dat de blokkade zo groot is dat het niet zomaar even opgelost kan worden, dat dat iemand blijkbaar niet lukt om wat voor reden dan ook.
Een psychisch probleem zal geen enkele arts operatief oplossen, zeker niet als het een operatie is die relatief zo risicovol is als deze: het opereren aan de ruggewervel kan altijd blijvende verlamming tot gevolg hebben.

Daarbij wordt in het artikel toch wel vrij duidelijk dat het fout gaat met de signalen vanuit het ruggemerg aan de hersenen, deze zijn er niet of te weinig, waardoor de hersenen het niet om kunnen zetten tot een orgasme.

De implantaten geven signalen aan de hersenen, en die dit omzetten in een orgasme. Getuige het feit dat de hersenen dat kunnen, kan wel gesteld worden dat het krijgen van het orgasme in dit geval niet iets is wat fout gaat tussen de oren, maar in het doorgeven van de signalen via de zenuwen.
pi_32530608
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:57 schreef innovative het volgende:

[..]

Een psychisch probleem zal geen enkele arts operatief oplossen, zeker niet als het een operatie is die relatief zo risicovol is als deze: het opereren aan de ruggewervel kan altijd blijvende verlamming tot gevolg hebben.

Daarbij wordt in het artikel toch wel vrij duidelijk dat het fout gaat met de signalen vanuit het ruggemerg aan de hersenen, deze zijn er niet of te weinig, waardoor de hersenen het niet om kunnen zetten tot een orgasme.

De implantaten geven signalen aan de hersenen, en die dit omzetten in een orgasme. Getuige het feit dat de hersenen dat kunnen, kan wel gesteld worden dat het krijgen van het orgasme in dit geval niet iets is wat fout gaat tussen de oren, maar in het doorgeven van de signalen via de zenuwen.
En om nou elke keer dat je seks wilt in te pluggen op de "orgasmatron" (wie bedenkt zo'n naam..) , dat heeft ook wel weer een hoog Matrix gehalte. Misschien dat als vrouwen baat hebben bij dit soort apparaten electrosex ook wel iets is? allebei een electrode op je geslachtsdelen en gaan...
Mijn foto's op Flickr!
pi_32531165
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:57 schreef innovative het volgende:

[..]

Dat is toch een lichamelijke afwijking meisje, dat hoort gewoon te werken bij een lichaam dat geheel in goede staat is....
pi_32531255
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is toch een lichamelijke afwijking meisje, dat hoort gewoon te werken bij een lichaam dat geheel in goede staat is....
Ik heb nooit ontkent dat het een afwijking is, sterker nog, ik heb het weleens vergeleken met het missen van een arm of reuk bijvoorbeeld. Heb je al vaker gezegd dat de anatomie van de mens gemiddeld gelijk is, maar dat er toch altijd duidelijke afwijkingen of verschillen in zitten. Alleen ben jíj degene die altijd roept dat élke vrouw het kan, dat het állemaal tussen de oren zit, dat je niet gelooft dat het onmogelijk is voor een vrouw.

En uit het feit dat er bij sommigen (of wellicht veel, dit is een nieuwe ingreep en dus nog niet zo bekend) een operatie nodig is om een orgasme te bewerkstelligen geeft duidelijk aan dat het niet tussen de oren zit. Het komt gewoon voor dat een vrouw écht niet kan klaarkomen, en dat het dan wel een fysiek defect is, maar dat maakt niet dat het niet aangeboren of onmogelijk kan zijn voor die vrouwen.

Kortom, je begint jezelf een beetje tegen te spreken inmiddels.
  donderdag 24 november 2005 @ 10:55:16 #99
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32531316
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Tsjah... Afwijking... Niemand heeft mij nog kunnen overtuigen van het feit dat het vrouwelijk orgasme in welke zin dan ook nuttig, danwel onmisbaar is...
©DiscoveryChannel
pi_32531379
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:55 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Tsjah... Afwijking... Niemand heeft mij nog kunnen overtuigen van het feit dat het vrouwelijk orgasme in welke zin dan ook nuttig, danwel onmisbaar is...
't kan inderdaad zelfs zo zijn dat het wel kunnen krijgen van een orgasme een afwijking is...

Er is idd nog steeds geen vaststaand nut van bewezen.
  donderdag 24 november 2005 @ 11:02:25 #101
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32531468
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:57 schreef innovative het volgende:

[..]

't kan inderdaad zelfs zo zijn dat het wel kunnen krijgen van een orgasme een afwijking is...

You freak
©DiscoveryChannel
pi_32531490
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:52 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik heb nooit ontkent dat het een afwijking is, sterker nog, ik heb het weleens vergeleken met het missen van een arm of reuk bijvoorbeeld. Heb je al vaker gezegd dat de anatomie van de mens gemiddeld gelijk is, maar dat er toch altijd duidelijke afwijkingen of verschillen in zitten. Alleen ben jíj degene die altijd roept dat élke vrouw het kan, dat het állemaal tussen de oren zit, dat je niet gelooft dat het onmogelijk is voor een vrouw.

En uit het feit dat er bij sommigen (of wellicht veel, dit is een nieuwe ingreep en dus nog niet zo bekend) een operatie nodig is om een orgasme te bewerkstelligen geeft duidelijk aan dat het niet tussen de oren zit. Het komt gewoon voor dat een vrouw écht niet kan klaarkomen, en dat het dan wel een fysiek defect is, maar dat maakt niet dat het niet aangeboren of onmogelijk kan zijn voor die vrouwen.

Kortom, je begint jezelf een beetje tegen te spreken inmiddels.
Je leest niet wat ik keek op keer zeg, dat als er GEEN lichamelijke afwijking is elke vrouw dat vermogen bezit...

Maar ook dit verteld me nog niet dat het vermogen er niet ligt, je doet net alsof ze al alles weten op dat gebied zeg, maar het staat nog maar in de kinderschoenen allemaal.

Zo dachten ze vroeger dat vaginisme goed op te lossen was door een operatie waarin de boel wat wijder werd gemaakt, nu weten we dat met veel geduld en liefde het allemaal echt wel weer goed kan komen.
pi_32531536
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:57 schreef innovative het volgende:

[..]

Jawel....

Grotere kans op bevruchting om in het voortplantingsstuk te blijven.

Verder heeft een orgasme ook nog andere gevolgen, betere doorbloeding, wat ook goed voor het hart is bv, hormonen die in je lichaam komen die je je algemeen goed laten voelen, verdiepen van banden, stressverlichting enz enz enz enz.

Als je je alleen blindstaart op voorplanting dan is het enige nut dat de kans op bevruchting groter is en dat het vrouwtje ontvankelijker is als ze geniet(hoe groter het genot, hoe liever ze het doet, hoe meer kans op nageslacht).
  donderdag 24 november 2005 @ 11:06:23 #104
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32531552
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Jawel....

Verder heeft een orgasme ook nog andere gevolgen, betere doorbloeding, wat ook goed voor het hart is bv, hormonen die in je lichaam komen die je je algemeen goed laten voelen, verdiepen van banden, stressverlichting enz enz enz enz.

Als je je alleen blindstaart op voorplanting dan is het enige nut dat de kans op bevruchting groter is en dat het vrouwtje ontvankelijker is als ze geniet(hoe groter het genot, hoe liever ze het doet, hoe meer kans op nageslacht).
Volgens mij haal je gevolg en doel een beetje door elkaar...
©DiscoveryChannel
pi_32531749
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:03 schreef erodome het volgende:
Je leest niet wat ik keek op keer zeg, dat als er GEEN lichamelijke afwijking is elke vrouw dat vermogen bezit...

Maar ook dit verteldt me nog niet dat het vermogen er niet ligt, je doet net alsof ze al alles weten op dat gebied zeg, maar het staat nog maar in de kinderschoenen allemaal.
Mijn God, als we het over de pot verwijt de ketel hebben zeg...

Ik zie jou op de vorige pagina posten dat "seksuologen het met je eens zijn", kortom, de specialisten zeggen het dus het is zo.

vervolgens ga je hier melden dat alle onderzoeken nog in de kinderschoenen staan en dat men er dus nog helemaal niks van weet...

Volg je jezelf nog wel helemaal?

Ook in vorige discussies heb ik al vaker aangekaard dat de deskundigen op dit gebied het niet eens zijn, zeker als het gaat om vaginaal klaarkomen en het bestaan van de g-spott. Dat wordt door jou nooit geloofd, je bent er telkens zeker van "dat het zo is, omdat (een paar) wetenschappers het zeggen". Nu kom je ineens met dit argument...
quote:
Zo dachten ze vroeger dat vaginisme goed op te lossen was door een operatie waarin de boel wat wijder werd gemaakt, nu weten we dat met veel geduld en liefde het allemaal echt wel weer goed kan komen.
Ja, en zo dachten ze vroeger ook dat een depressie aanstellerij was en dat je er wel vanaf kwam als je normaal ging doen, terwijl we nu weten dat sommige mensen er niet vanaf komen, dat het leven voor hen slechts dragelijk kan zijn als ze stijf staan van de medicijnen.

Wetenschap en de medische wereld veranderen, maar welke kant op weten we dus niet. Jij kan hier heel vrolijk gaan lopen verkondigen dat "elke vrouw het kan", maar zolang daar nog geen bewijs voor is en er nog steeds vrouwen zijn die gewoon niet klaar kunnen komen, wat ze ook proberen, ga ik nog even uit van het tegendeel... Nu weer gesteund door het bericht van Lupa.
pi_32531815
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Volgens mij haal je gevolg en doel een beetje door elkaar...
Nee, want die 2 hangen aan elkaar vast, het een is niet zonder het ander dus is het gevolg ook een doel...
  donderdag 24 november 2005 @ 11:17:18 #107
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32531827
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, want die 2 hangen aan elkaar vast, het een is niet zonder het ander dus is het gevolg ook een doel...
Right... Ik zou als ik jou was even een cursusje wetenschapsleer gaan volgen...

met als specialisatie: causaliteit
©DiscoveryChannel
pi_32531847
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Jawel....

Nog niet bewezen, is slechts een theorie. Verhaal is dat door een orgasme onder andere het zaad "naar binnen wordt gesleept", maar vraag me af waarom vrouwen dan zo gemaakt zijn dat ze ten eerste door penetratie geen (of moeilijk) een orgasme krijgen en dat daarnaast hun orgasme vaak eerder komt dan dat van de man.
quote:
Dezelfde hormonen kunnen vrijkomen door gewoon te sporten, een orgasme is daar niet voor nodig.
quote:
Het is nog steeds niet bewezen dat de kans op bevruchting groter is, zie boven. En dat tweede, de man is sterker en kan de vrouw dus dwingen tot geslachtsgemeenschap om zo bevruchting af te dwingen. Is ook een mogelijkheid.
pi_32531911
quote:
Dat wordt door jou nooit geloofd, je bent er telkens zeker van "dat het zo is, omdat (een paar) wetenschappers het zeggen". Nu kom je ineens met dit argument...
Nee hoor, dat wordt door mij niet geloofd omdat ik anders ervaar en meemaak bij anderen en bij best veel...

Net zoals ik meemaak dat vrouwen zeiden het niet te kunnen en het wel gaan kunnen op een bepaald moment, he was jij daar niet ook 1 van????????

Ik blijf erbij dat zonder lichamelijke afwijking iedere vrouw het kan ja, dodelijk simpel en niet te weerleggen, dat bericht van lupa laat ook dat weer zien, dat als het echt niet lukt er misschien een afwijking zit die het onmogelijk maakt en niet een gezond lichaam zoals het hoort.

Maarja, ga jij maar lekker tegen vrouwen zeggen je kan het toch niet, ik hou het liever open op wie weet wat er kan.
  donderdag 24 november 2005 @ 11:22:47 #110
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32531983
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee hoor, dat wordt door mij niet geloofd omdat ik anders ervaar en meemaak bij anderen en bij best veel...

Net zoals ik meemaak dat vrouwen zeiden het niet te kunnen en het wel gaan kunnen op een bepaald moment, he was jij daar niet ook 1 van????????

Ik blijf erbij dat zonder lichamelijke afwijking iedere vrouw het kan ja, dodelijk simpel en niet te weerleggen, dat bericht van lupa laat ook dat weer zien, dat als het echt niet lukt er misschien een afwijking zit die het onmogelijk maakt en niet een gezond lichaam zoals het hoort.

Maarja, ga jij maar lekker tegen vrouwen zeggen je kan het toch niet, ik hou het liever open op wie weet wat er kan.
Wederom; het subtiele verschil tussen "het kan niet" en "het zou kunnen dat het bij jou niet kan"...

the inappropriate and careless use of language is an enemy of science... Aldus dhr f. bacon...
©DiscoveryChannel
pi_32532075
quote:
Het is nog steeds niet bewezen dat de kans op bevruchting groter is, zie boven. En dat tweede, de man is sterker en kan de vrouw dus dwingen tot geslachtsgemeenschap om zo bevruchting af te dwingen. Is ook een mogelijkheid.
Bij een verkrachting is de kans op bevruchting vele malen kleiner dan bij gewone seks, bij seks met orgasme's is de kans groter als bij gewone seks zonder orgasme's, is redelijk bekend hoor...

En dat je die gevolgen ook door andere dingen op kan wekken haalt het nut van die manier nog niet weg, je kan ook dingen verwerken door te slapen, maar dat betekend niet dat het geen nut heeft om wakker ook het een en ander bewust te verwerken.
pi_32532105
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Je weet echt niet wat je wilt he? Je begint tegen mij te schreeuwen dat ik niet zo stellig mag zijn in wat ik zeg (en wat ik zeg kan alle kanten op, namelijk het kan wel of het kan niet en dat moet je voor jezelf uitvinden) omdat de onderzoeken nog in de kinderschoenen staan, nu kom je dus wederom met "feiten" zonder enige wetenschappelijke onderbouwing.

Erodome, als je zelf met de wetenschap en het onderzoek naar het vrouwelijk orgasme begint te schermen, moet je je zelf ook aan de feiten houden. En dat is niet je eigen bedpartners en de leuke avondjes die je hebt gehad projecteren op het gehele vrouwelijke deel van de mensheid.

Als je over wetenschap begint moet je je bij de feiten houden, en het niet verdraaien zoals jou dat uit komt. Als ik iets beweer staat het onderzoek in de kinderschoenen, als jij iets beweert dan is het ineens feit.
quote:
Nee, daar was ik er niet 1 van. Ik heb altijd gewoon klaar kunnen komen, kan me niet anders herinneren dan dat ik mezelf bevredigde, ook toen ik jong was, en klaar kwam, en ook een g-spott orgasme heb ik nooit uitgesloten.

Ik vond het alleen moeilijk klaar te komen bij een jongen, en heb ook altijd gezegd dat dat aan mij lag, aan het feit dat ik het niet durfde en eigenlijk ook niet wilde bij mijn ex-bedpartners.
quote:
Deze opmerking is ronduit laag, ik heb nog nooit tegen iemand gezegd "je kan het niet", ik zeg alleen dat meiden het voor zichzelf uit moeten zoeken.

Wat denk je dat jij bewerkstelligt met je eigen "wetenschap"? Dat meiden die het gewoonweg niet lukt om klaar te komen aan zichzelf gaan twijfelen... Want jij doet dus precies wat je mij verwijt, alleen laat je het woord niet weg en vervang je het door wel... "je kan het toch wel!!", ook al hebben die meiden alles al geprobeerd...
pi_32532143
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:22 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Wederom; het subtiele verschil tussen "het kan niet" en "het zou kunnen dat het bij jou niet kan"...

the inappropriate and careless use of language is an enemy of science... Aldus dhr f. bacon...
Ik vind uitgaan van het kan niet(of zou kunnen dat jij het niet kan) niet goed, een verkeerde insteek, als dat zo is mag een specialist dat vast stellen, hier op een forum lijkt mij het het beste als we uitgaan van het kan.

Gaat het na weet ik veel hoeveel dingen proberen nog niet dan ga je naar een specialist, iets wat ik ook aanraad aan mensen op ten duur.
Die kan dan zeggen of er wat aan de hand is lichamelijk.

En dan hebben we het echt over lichamelijke afwijkingen....
pi_32532153
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Bij een verkrachting is de kans op bevruchting vele malen kleiner dan bij gewone seks, bij seks met orgasme's is de kans groter als bij gewone seks zonder orgasme's, is redelijk bekend hoor...

En dat je die gevolgen ook door andere dingen op kan wekken haalt het nut van die manier nog niet weg, je kan ook dingen verwerken door te slapen, maar dat betekend niet dat het geen nut heeft om wakker ook het een en ander bewust te verwerken.
Hier heb ik dus nog nooit van gehoord. En hoe verklaar je het dan dat in bv oorlogen veel verkrachte vrouwen toch een kind krijgen van hun verkrachter? Dat ze het stiekem lekker vonden?

Leg eens uit hoe orgasme's invloed hebben op bevruchting. Hoe werkt dat?
pi_32532218
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er zijn theorien die zeggen dat bij een orgasme het sperma door de baarmoedermond naar binnen wordt "gezogen". Dit staat echter niet vast.

Sterker nog, als het al waar is, dan is al wel duidelijk dat het alleen geldt voor een orgasme dat een minuut voor tot enkele minuten na het orgasme van de man plaats vindt... Kortom, maar een heel beperkte periode, en zoals ik al zei, de meeste vrouwen komen niet eens van penetratie, en als het al gebeurt dan is dat lang niet altijd in die korte periode...
  donderdag 24 november 2005 @ 11:39:50 #116
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32532429
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik durf er, zonder dat ik er iets over gelezen/gehoord heb, bijna zeker een aardige som geld op te zetten dat (als het al waar is) dit komt door de factor stress en niet door een gebrek aan orgasme...
©DiscoveryChannel
  donderdag 24 november 2005 @ 11:41:15 #117
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32532472
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind uitgaan van het kan niet(of zou kunnen dat jij het niet kan) niet goed, een verkeerde insteek, als dat zo is mag een specialist dat vast stellen, hier op een forum lijkt mij het het beste als we uitgaan van het kan.

Gaat het na weet ik veel hoeveel dingen proberen nog niet dan ga je naar een specialist, iets wat ik ook aanraad aan mensen op ten duur.
Die kan dan zeggen of er wat aan de hand is lichamelijk.

En dan hebben we het echt over lichamelijke afwijkingen....
Nogmaals; dat staat er niet... Lees het nou een keer rustig en pak er desnoods een woordenboek bij... Jij zegt dat ze zegt dat het niet kan... Maar ze zegt dat het voor kan komen dat het bij bepaalde personen niet lukt...

En wederom nogmaals; je gaat mij nogsteeds niet wijs kunnen maken dat het niet kunnen krijgen van een orgasme een afwijking is...
©DiscoveryChannel
pi_32532657
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hier heb ik dus nog nooit van gehoord. En hoe verklaar je het dan dat in bv oorlogen veel verkrachte vrouwen toch een kind krijgen van hun verkrachter? Dat ze het stiekem lekker vonden?

De kans is kleiner, niet afwezig, zo is voor het zingen de kerk uitgaan geen methode om niet zwanger te worden, maar is de kans kleiner als bij gewoon zaad in de vagina spuiten.

Tijdens een orgasme trekt de boel van binnen samen, je hebt de spieren bij de opening zeg maar, maar je hebt ook een set spieren bovenin, bij de baarmoedermond/baarmoeder.
Komt een vrouw klaar dan "doopt" de baarmoedermond zich zeg maar in de vagina(deze beweging blijft langer aanhouden dan het orgasme trouwens, zo eens in de zoveel tijd trekt dat weer samen, waardoor het samen klaarkomen geen noodzaak is hiervoor).

Ligt er nu sperma in de vagina dan "hapt" de baarmoedermond dat zeg maar op, wat de kans dat er een spermacelletje erdoorheen komt en op de goede plaats komt groter maakt.

Dit is zelfs op discoverie channel geweest enzo, zo algemeen bekend(algemeen aangenomen) is dit.
pi_32532721
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:39 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Ik durf er, zonder dat ik er iets over gelezen/gehoord heb, bijna zeker een aardige som geld op te zetten dat (als het al waar is) dit komt door de factor stress en niet door een gebrek aan orgasme...
Dat weet ik wel zeker....

Ik zeg ook niet dat dat komt door het ontbreken van een orgasme(wist je dat er toch een redelijke groep vrouwen is die tijdens een verkrachting een "gedwongen" orgasme beleven, het lichaam reageert op de knopjes die ingedrukt worden, ook al wil de geest dat niet, nare belevenis volgens vrouwen), maar dat hoe meer genot er is, ontspanning, dat soort dingen, hoe groter de kans op bevruching.
pi_32532746
quote:
En wederom nogmaals; je gaat mij nogsteeds niet wijs kunnen maken dat het niet kunnen krijgen van een orgasme een afwijking is...
Dus als jij nooit meer een orgasme kan krijgen zie je dat niet als afwijking?
Dat is geen enkel probleem ofzo?
pi_32532815
Ik heb trouwens een ontzettende pleurisbeu en reageer daarom zwaar geirriteerd, niet teveel op letten, als het je lukt maar een beetje omheen kijken.
pi_32532827
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef erodome het volgende:
(deze beweging blijft langer aanhouden dan het orgasme trouwens, zo eens in de zoveel tijd trekt dat weer samen, waardoor het samen klaarkomen geen noodzaak is hiervoor).

Ligt er nu sperma in de vagina dan "hapt" de baarmoedermond dat zeg maar op, wat de kans dat er een spermacelletje erdoorheen komt en op de goede plaats komt groter maakt.

Dit is zelfs op discoverie channel geweest enzo, zo algemeen bekend(algemeen aangenomen) is dit.
Heb even op een wetenschappelijke site zitten zoeken, en daar staat dat dit slechts een theorie is, en dat het alleen op gaat voor orgasmes 1 minuut voor tot 10 tot 20 minuten na het orgasme van de man (óf inseminatie van sperma). Daarbij moet ook nog worden gezegd dat er geen enkele aanwijzing was dat het gevolgen had voor de bevruchting, het lijkt er alleen op dat relatief meer sperma de baarmoeder levend bereikt.

In alle andere gevallen (dus eerder dan 1 minuut voor de inseminatie of meer dan 10 tot 20 minuten erna) waren er sowieso geen aanwijzingen voor dat het orgasme ook maar enigszins nut had.

En voordat je deze post aan gaat grijpen als "zie je wel!!", het waren slechts aanwijzingen. Aanwijzingen leiden tot een theorie, maar een theorie is pas een wetenschappelijk feit als die aanwijzingen als hypothese zijn getoest en niet weerlegbaar blijkt te zijn. En dat is hier niet het geval, zeker niet omdat er wel degelijk al onderzoeken zijn die er op wijzen dat het vrouwelijk orgasme dit niet teweeg brengt. Allemaal aanwijzingen en allemaal theorien, maar hé, onderzoek stond toch nog in de kinderschoenen? Dat zeg je tenslotte zelf...
  donderdag 24 november 2005 @ 11:54:05 #123
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32532837
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Euh, bij mij heeft het bewezen praktisch nut... Ik ben er in feite voor gemaakt om me voort te planten, en dat gaat dan niet meer... Dus ja; dat is een afwijking...
©DiscoveryChannel
  donderdag 24 november 2005 @ 11:54:49 #124
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32532855
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker....

Ik zeg ook niet dat dat komt door het ontbreken van een orgasme(wist je dat er toch een redelijke groep vrouwen is die tijdens een verkrachting een "gedwongen" orgasme beleven, het lichaam reageert op de knopjes die ingedrukt worden, ook al wil de geest dat niet, nare belevenis volgens vrouwen), maar dat hoe meer genot er is, ontspanning, dat soort dingen, hoe groter de kans op bevruching.
Dude... Dat was -in deze- de enige reden waarom je met die verkrachting aan zou moeten komen
©DiscoveryChannel
pi_32532865
quote:

[..]

Bij een man is het van bewezen nut, noodzaak zelfs bijna als het gaat om bevruchting daar voorvocht dan wel spermacellen kan bevatten, maar deze cellen zijn bewezen slechter dan cellen uit een zaadlozing.
pi_32532900
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef MikeyMan het volgende:
Euh, bij mij heeft het bewezen praktisch nut... Ik ben er in feite voor gemaakt om me voort te planten, en dat gaat dan niet meer... Dus ja; dat is een afwijking...
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:55 schreef innovative het volgende:
Bij een man is het van bewezen nut, noodzaak zelfs bijna als het gaat om bevruchting daar voorvocht dan wel spermacellen kan bevatten, maar deze cellen zijn bewezen slechter dan cellen uit een zaadlozing.
Spuit 11...

doeg trouwens Mikey, ga eten zoeken en voor 15 min. naar school
pi_32533057
quote:

[..]

`

Een probleem is wat anders dan een afwijking.
Ik hoef niet bij elke sekspartij klaar te komen, geniet zonder orgasme net zo goed van seks.
Zeker als ik zin heb in harde, smerige seks heb ik geen behoefte klaar te komen.
pi_32533071
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, dus jij neukt niet zonde dat er kindjes van kunnen komen, geen bescherming enzo?
Want jouw orgasme heeft nu net zoveel nut als die van je meisje.

Dat het nut heeft is overduidelijk, daar kan je lang en kort over zijn, maar als het geen nut had gehad dan had een vrouw niet 7 manieren van orgasme's beleven in zich gehad, dan waren haar orgasme's niet dieper en langer dan dat van de man, dan stond haar hele hersenpan niet in lichterlaaie bij een orgasme(ook al een nut, de hele boel werkt darboven, in tegenstelling tot de man die maar een enkel stukje van de hersenen ervoor gebruikt).
pi_32533093
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

`

Een probleem is wat anders dan een afwijking.
Ik hoef niet bij elke sekspartij klaar te komen, geniet zonder orgasme net zo goed van seks.
Zeker als ik zin heb in harde, smerige seks heb ik geen behoefte klaar te komen.
Serieus he, dat zeggen echt alleen mensen die moeilijk of niet kunnen komen...
pi_32533166
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Serieus he, dat zeggen echt alleen mensen die moeilijk of niet kunnen komen...
Ja hoor, zegt de 'expert'.
Ik kan niet klaarkomen tijdens neuken, maar van lekker te worden gebefd heus wel.

Ik heb trouwens ook geen behoefte de energie te steken in klaarkomen als ik neuk. Dat werkt niet bij mij. Dan wordt het wat gevoelloos van onder.
  donderdag 24 november 2005 @ 12:10:32 #131
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32533254
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, dus jij neukt niet zonde dat er kindjes van kunnen komen, geen bescherming enzo?
Want jouw orgasme heeft nu net zoveel nut als die van je meisje.
Mjah... Een afwijking vind ik iets wat afwijkt van hoe het zou horen... Het hoort dat ik klaarkom, want dat is in feite mijn basisfunctie (het verwekken van kinderen)... Dat we dat dan vervolgens anders gebruiken heeft daar niks mee te maken. Dat het voor jou van levensbelang is, zegt niet dat het de bedoeling van de evolutie is geweest...
quote:
Dat het nut heeft is overduidelijk, daar kan je lang en kort over zijn, maar als het geen nut had gehad dan had een vrouw niet 7 manieren van orgasme's beleven in zich gehad, dan waren haar orgasme's niet dieper en langer dan dat van de man, dan stond haar hele hersenpan niet in lichterlaaie bij een orgasme(ook al een nut, de hele boel werkt darboven, in tegenstelling tot de man die maar een enkel stukje van de hersenen ervoor gebruikt).
Mjah, en dat is dus een voorbeeld van een causaliteitsprobleem... Het is allemaal leuk wat je neerzet, maar het is niet nuttig... Het heeft in de lijn der evolutie totaal geen toegevoegde waarde en kan zodoende nooit de bedoeling geweest zijn...
©DiscoveryChannel
pi_32533369
Erodome kan beter seksromannetjes gaan schrijven.
  donderdag 24 november 2005 @ 12:15:14 #133
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32533397
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Erodome kan beter seksromannetjes gaan schrijven.
Beter niet...
©DiscoveryChannel
  donderdag 24 november 2005 @ 12:17:08 #134
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_32533443
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef erodome het volgende:
dan heb ik dezelfde documentaire gezien.
Neerkomen wel!
pi_32533463
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Beter niet...
Voor 50+ dames die al lang geen vent meer in bed hebben gehad uiteraard.
pi_32534105
Het orgasme van een vrouw heeft ook biologisch nut hoor. Door de samentrekkingen wordt het sperma verder naar binnen getrokken.
pi_32534161
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het orgasme van een vrouw heeft ook biologisch nut hoor. Door de samentrekkingen wordt het sperma verder naar binnen getrokken.
Innovative beweert weer van niet (alhoewel ik zelf ook de mening toegedaan was dat het dit nut zou hebben..)
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:17 schreef innovative het volgende:

[..]

Nog niet bewezen, is slechts een theorie. Verhaal is dat door een orgasme onder andere het zaad "naar binnen wordt gesleept", maar vraag me af waarom vrouwen dan zo gemaakt zijn dat ze ten eerste door penetratie geen (of moeilijk) een orgasme krijgen en dat daarnaast hun orgasme vaak eerder komt dan dat van de man.
nodig.
pi_32534200
Nog niet alles gelezen, pardon. Maar het orgasme eerder dan de man? Bij mij nooit eigenlijk, maar dat komt misschien omdat ik tijdens het neuken niet kom.
pi_32534252
Maarreh, als het vrouwelijk orgasme geen enkel nut zou hebben, zou het niet bestaan, lijkt mij. Tenzij je gelooft in een algoede god misschien. En plezier is ook 'nut' natuurlijk.
pi_32534429
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:10 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Mjah... Een afwijking vind ik iets wat afwijkt van hoe het zou horen... Het hoort dat ik klaarkom, want dat is in feite mijn basisfunctie (het verwekken van kinderen)... Dat we dat dan vervolgens anders gebruiken heeft daar niks mee te maken. Dat het voor jou van levensbelang is, zegt niet dat het de bedoeling van de evolutie is geweest...
Als het niet de bedoeling was geweest, waarom zit het er dan in?

Afwijking is iets dat anders is als normaal, normaal is dat iedere vrouw, net zoals iedere man het vermogen bezit klaar te komen, is dit niet het geval dan is dat dus een afwijking.
Zo simpel is het en of het een nut heeft of niet heeft daar geen bal mee te maken, het hoort er te zitten, punt.

Onze blindedarm, heeft niet echt nut, je kan er makkelijk zonder, toch is het een afwijking als je zonder geboren wordt.
quote:
Mjah, en dat is dus een voorbeeld van een causaliteitsprobleem... Het is allemaal leuk wat je neerzet, maar het is niet nuttig... Het heeft in de lijn der evolutie totaal geen toegevoegde waarde en kan zodoende nooit de bedoeling geweest zijn...
Dat is jouw mening, daar denkt de evolutie blijkbaar heel erg anders over aangezien dat vermogen al sinds mensenheugenis er is en er nog steeds niet uit gemuteerd is.

Leuk voor jou dat jij het niet nuttig vindt en denkt dat de evolutie het niet zo bedoeld heeft, maar de feiten liggen anders, het is er, al sinds mensenheugenis en dus heeft de evolutie het zo bedoeld.
pi_32536577
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog niet alles gelezen, pardon. Maar het orgasme eerder dan de man? Bij mij nooit eigenlijk, maar dat komt misschien omdat ik tijdens het neuken niet kom.
Bij mij eigenlijk altijd... Nog nooit een man meegemaakt die (vlak) na het neuken zin had om mij nog even te plezieren, dus ik "eis" (owow... Gripper op mijn nek!) het vantevoren op als ik eens clitoraal wil klaarkomen... Daarnaast is seks veel lekkerder als ik al een keer gekomen ben, daar wordt het nog veel lekkerder en heftiger van!
pi_32536762
Geloof dat er maar weinig vrouwen zijn die tijdens de daad klaar kunnen komen.
En dat betekent dus niet dat al die vrouwen moeilijk of bijna nooit klaarkomen, Erodome.
pi_32536865
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Geloof dat er maar weinig vrouwen zijn die tijdens de daad klaar kunnen komen.
En dat betekent dus niet dat al die vrouwen moeilijk of bijna nooit klaarkomen, Erodome.
Dat zeg ik toch ook niet!!!!

Maar ze kunnen misschien wel clitoraal klaarkomen, maar niet vaginaal tijdens de daad en als ze dat niet of moeilijk kunnen hoor je vaak ik vind het niet zo belangerijk(erg goede instelling trouwens, niets aan veranderen, want erop jagen maakt alles minder leuk, dus gewoon genieten!!).

Ik heb nog nooit een vrouw die heel makkelijk klaarkomt horen zeggen ik vind het helemaal niet belangerijk, serieus niet.
Wat niet betekend dat het een ramp is als het een keer niet zou gebeuren, maar dan zeggen ze wel, pech gehad, slechte seks een keertje(kan vele redenen hebben zonder gelijk naar een partner te wijzen), ze zeggen niet, maakt me niets uit hoor...
pi_32536953
quote:
Afwijking is iets dat anders is als normaal, normaal is dat iedere vrouw, net zoals iedere man het vermogen bezit klaar te komen, is dit niet het geval dan is dat dus een afwijking.
Zo simpel is het en of het een nut heeft of niet heeft daar geen bal mee te maken, het hoort er te zitten, punt.
Dat is jouw mening. Als je een arm of been mist heb je een afwijking, klaarkomen heeft meer met bepaalde gevoelens te maken dan een lichaamsdeel wat ontbreekt.
Als je een arm mist zal het je leven moeilijker maken, maar het niet kunnen klaarkomen als vrouw zijnde heeft verder weinig tot geen invloed op je dagelijkse leven, behalve misschien je seksleven.
Maar als je niet kunt klaarkomen wordt je bij een sollicitatie gewoon aangenomen, daar vragen ze je niet naar, en als je een arm mist kun je een heleboel beroepen al niet uitoefenen.
Verder is niet kunnen klaarkomen niet aan je neus te zien en voor zover ik weet krijgen vrouwen die niet kunnen klaarkomen gezonde kinderen.

Misschien zou het voor jou een groot probleem zijn en een afwijking al vindt je zelf als het je zou overkomen niet meer klaar te kunnen komen Erodome, maar voor veel andere mensen is dit niet hetzelfde.
pi_32537023
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef innovative het volgende:

[..]

Bij mij eigenlijk altijd... Nog nooit een man meegemaakt die (vlak) na het neuken zin had om mij nog even te plezieren, dus ik "eis" (owow... Gripper op mijn nek!) het vantevoren op als ik eens clitoraal wil klaarkomen... Daarnaast is seks veel lekkerder als ik al een keer gekomen ben, daar wordt het nog veel lekkerder en heftiger van!
Ik hap niet...
Ben je al klaargekomen liefje? Mooi, dan hoef ik me niet meer in te houden
Mijn vriendinnetje vindt het ook prettig als ik r laat klaarkomen voor het neuken, en de kans dat ze tijdens het neuken komt is dan ook een stuk groter. Sowieso hou je je natuurlijk als man in, of stel je het uit totdat zij klaargekomen is. Als ik ben klaargekomen heb ik nl. geen interesse meer, herkenbaar...
eigenlijk ben ik best een redelijke vent
Mijn foto's op Flickr!
pi_32537035
quote:
Dat zeg ik toch ook niet!!!!
Toen ik zei niet altijd persé te hoeven klaarkomen tijdens het neuken beweerde je dat ik iemand was die dan wel moeilijk of helemaal niet kan klaarkomen.
pi_32537127
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Als je een arm of been mist heb je een afwijking, klaarkomen heeft meer met bepaalde gevoelens te maken dan een lichaamsdeel wat ontbreekt.
Als je een arm mist zal het je leven moeilijker maken, maar het niet kunnen klaarkomen als vrouw zijnde heeft verder weinig tot geen invloed op je dagelijkse leven, behalve misschien je seksleven.
Maar als je niet kunt klaarkomen wordt je bij een sollicitatie gewoon aangenomen, daar vragen ze je niet naar, en als je een arm mist kun je een heleboel beroepen al niet uitoefenen.
Verder is niet kunnen klaarkomen niet aan je neus te zien en voor zover ik weet krijgen vrouwen die niet kunnen klaarkomen gezonde kinderen.

Misschien zou het voor jou een groot probleem zijn en een afwijking al vindt je zelf als het je zou overkomen niet meer klaar te kunnen komen Erodome, maar voor veel andere mensen is dit niet hetzelfde.
Zucht...

Je blindedarm kan je ook prima zonder, toch als je geboren wordt zonder een blindedarm wordt dit een afwijking genoemd....
Je kan ook met 1 nier prima oud worden, toch is het een afwijking als je er maar 1 hebt.

Geen van beide dingen zie je, geen van beide dingen heeft nadelige gevolgen, geen van beide wordt je niet door aangenomen, geen van beide hebben gevolgen voor je nageslacht, toch zijn het afwijkingen, waarom, afwijking=het afwijken van de norm => aberratie, anomalie, deviatie, met dank aan de vandale.

De norm is een lichaam met het vermogen om klaar te komen, dit is een lichaam zoals het hoort, zonder afwijking, als dat vermogen er niet is, echt afwezig is(en niet geblokkeerd) dan is dat dus een afwijking, het is echt heel simpel hoor...

Ik heb het dus over mensen die het vermogen in het geheel niet bezitten, waar in het lichaam ergens iets fout gaat waardoor dat helemaal onmogelijk is(behalve dan misschien door een operatieve ingreep), ik heb het niet over mensen die het orgasme nog niet gevonden hebben maar wel de lichamelijke mogelijkheid bezitten.
pi_32537169
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Toen ik zei niet altijd persé te hoeven klaarkomen tijdens het neuken beweerde je dat ik iemand was die dan wel moeilijk of helemaal niet kan klaarkomen.
Nou vertel eens, jij kan dus met gemak klaarkomen tijdens de daad maar doet het niet omdat je er niet altijd zin in hebt?

Hoe doe je dat, leg eens uit, want als ik neuk en het lekker vind kom ik klaar, is niet echt iets wat ik bewust oproep ofzo.
Ben dus erg benieuwd.
pi_32537189
Wie bepaald dat het de norm is om als vrouw zijnde klaar te komen?
pi_32537239
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wie bepaald dat het de norm is om als vrouw zijnde klaar te komen?
De natuur die dat vermogen erin gezet heeft?

De norm is dat de lichamelijke mogelijkheid er ligt, niet dat het ook gebeurt, dat vind ik een norm, maar niet allen.
pi_32537285
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou vertel eens, jij kan dus met gemak klaarkomen tijdens de daad maar doet het niet omdat je er niet altijd zin in hebt?

Hoe doe je dat, leg eens uit, want als ik neuk en het lekker vind kom ik klaar, is niet echt iets wat ik bewust oproep ofzo.
Ben dus erg benieuwd.
Leer eens net zo goed lezen als je kan klaarkomen.
pi_32537314
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Leer eens net zo goed lezen als je kan klaarkomen.
Dus je kan niet makkelijk klaarkomen, niet vaginaal blijkbaar, dus i rest my case...
pi_32537362
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:45 schreef erodome het volgende:

[..]

De natuur die dat vermogen erin gezet heeft?

De norm is dat de lichamelijke mogelijkheid er ligt, niet dat het ook gebeurt, dat vind ik een norm, maar niet allen.
Wat een bouttheorie. Laat je dan ook maar niet meer neuken in je kont, de natuur heeft in je kontgat toch een ander vermogen gelegd...
En vanaf nu moeten alle vrouwen borstvoeding blijven geven en niet makkelijk op flesvoeding overgaan, want je borsten hebben toch echt dat vermogen van de natuur gekregen...
pi_32537407
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Dus je kan niet makkelijk klaarkomen, niet vaginaal blijkbaar, dus i rest my case...
Och god, probeert ze me nog een complex aan te praten ook.
pi_32537430
Ero,

ik heb een beetje de indruk dat jij met hetzelfde enthousiasme als een evangelist die de blijde boodschap verkondigt ook duidelijk wil maken dat klaarkomen standaard is, en alles wat niet tot klaarkomen leidt minder waard. Je hebt een vrij aparte en vrijgevochten manier van omgaan met sex, een manier die lang niet iedereen hier op dit forum naleeft.

Kijk er dan ook niet vreemd van op als andere mensen het anders beleven dan jij, en praat ze niet meteen een trauma aan, want dat is onbewust (en waarschijnlijk onbedoeld) precies wat er gebeurt. Al die vrouwen die niet klaarkomen gaan nu juist nog harder proberen om dat te doen, want als jij zegt dat het zo logisch en makkelijk is, dan worden ze alleen maar bozer en gefrustreerder als blijkt dat het bij hun persoonlijk niet zo gaat.

Je hebt best veel kennis in huis, en dat is fijn, maar breng die dan wel graag genuanceerd...
Ook al ben je in een rotstemming, je kunt het!!
Mijn foto's op Flickr!
pi_32537479
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat een bouttheorie. Laat je dan ook maar niet meer neuken in je kont, de natuur heeft in je kontgat toch een ander vermogen gelegd...
En vanaf nu moeten alle vrouwen borstvoeding blijven geven en niet makkelijk op flesvoeding overgaan, want je borsten hebben toch echt het dat vermogen van de natuur gekregen...
Nee, geen bout theorie...

Jij leest zelf gewoon niet goed, ik zeg alleen dat elke vrouw zonder lichamelijke afwijkingen het vermogen tot klaarkomen in zich heeft, clitoraal en vaginaal(ook nog wel andere manieren, maar die laat ik even weg).

Ik zeg niet dat dat MOET, ik zeg niet dat het alleen volgens de natuurlijke manier mag, ik zeg niet dat je het zelf niet anders mag invullen, het enige wat ik zeg is dat dat vermogen erin ligt als er geen lichamelijke afwijking is.

Dat schijnt nogal naar te zijn blijkbaar aangezien mensen er nogal overstuur van raken, weet niet waarom, want wat ik zeg is echt hartstikke logisch.

Ik hoop juist dat mensen die het wel willen opzoek gaan naar de blokkade die er ligt en niet denken het is onmogelijk, dat kan wel, er zijn lichamelijke afwijkingen, maar ga daar in de eerste instantie eens niet vanuit.
pi_32537582
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Neen, in het geheel niet zelfs, je voelt jezelf aangevallen om niets....

Ik zeg dat ik geen enkele vrouw tegen ben gekomen die heel makkelijk klaarkomt op die manier die dat helemaal niet belangerijk vindt, die vinden het net zo belangerijk als de man meestal...

Ik zeg niet dat jij minder bent omdat je dat niet kan, zo kan ik belachelijk makkelijk klaarkomen door neuken, maar is clitoraal soms een hele klus en zijn er momenten dat dat niet lukt, daar heb ik dan weer een lichtelijke blokkade liggen, zo heeft iedereen wel wat.

Maar het is gewoon waar dat dat niet belangerijk vinden redelijk vastligt aan het feit of iemand makkelijk of moeilijk komt, als het heel veel moeite kost of niet lukt dan is het beter dat een beetje los te laten zelfs omdat het anders het totale genot vergalt.
pi_32537624
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, want het complex dat ze jou aan wil praten bestaat volgens haar niet...

ofzo...

Iig, Erodome, nog 1 ding dat ik even wil toevoegen: je roept hier dat "als het niet fysiek is, het dus tussen de oren zit" en impliciet beweer je hier continu dat het dus wél kan, als je maar anders gaat denken. Daarnaast zeg je zelf ook al dat er weinig onderzoek naar is gedaan...

Ben je nu eigenlijk niet net zo ignorant als al die artsen en medemensen die in de eerste helft van de vorige eeuw mensen met een depressie aanstellers noemden, mensen met schizofrenie zonder pardon opsloten? Ze wisten immers niet beter, je moest maar gewoon "normaal" doen. Inmiddels weten we echter dat er gewoon psychische ziektes zijn, ziektes die dan misschien niet fysiek aantoonbaar zijn, maar daarom niet minder bestaan.

En dan vraag ik me dus af, waarom zou het niet zo kunnen zijn dat er een psychische ziekte is die klaarkomen onmogelijk maakt? Want het is een feit dat mensen geestesziek kunnen zijn om het zo te zeggen en dat ze daar niet vanaf komen. Waarom moet er volgens jou zo definitief een fysieke "afwijking" zijn en ga je -met al je eigen spiritualiteit- voorbij aan dat hele andere scala aan "afwijkingen" en ziektes, waar we zo mogelijk nog minder over weten dan over ons lijf?

Je zegt het zelf, te weinig onderzoek nog... Toch hamer je op fysieke afwijkingen en "anders kan het wel". Ergens zou ik er absoluut niet van opkijken als dit te maken heeft met een mentale "afwijking", zoals we inmiddels depressies, postnatale depressies, fobien, schizofrenie en psychoses erkennen.

Let wel, bovenstaande is pure speculatie, maar gezien het feit dat er nog geen onderzoeken naar gedaan zijn die het bevestigen dan wel het tegendeel staven, een zeer reële mogelijkheid lijkt mij.
pi_32537706
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:

[..]
Dat schijnt nogal naar te zijn blijkbaar aangezien mensen er nogal overstuur van raken, weet niet waarom, want wat ik zeg is echt hartstikke logisch.
Gek he, dat ze ervan "overstuur" raken? Da's precies hetzelfde als de dokter die tegen zijn patiënt zegt: "mevrouwtje, gaat u maar naar huis, het zit allemaal tussen de oren" Dat is wel waar, maar hij zal het niet daadwerkelijk zeggen, want'z'n patiënt schiet er niks mee op.

Als je erachter komt dat je probleem inderdaad tussen je oren zit kan dat redelijke paniek opwekken, want het is veel minder grijpbaar en makkelijk oplosbaar dan een lichamelijk ingreepje (zoals die plug in je rug)
Je helpt mensen dus eigenlijk van de wal in de sloot nu...
Mijn foto's op Flickr!
pi_32537756
Ik zie het zo: klaarkomen is geil, leuk, fijn, hoeft niet altijd. Vind dat je er helemaal niet over na moet denken in termen als: klaarkomen is een norm, niet kunnen klaarkomen is een afwijking....
Als een vrouw niet kan klaarkomen heeft het vaak psychische oorzaken of misschien met medicijngebruik te maken. Ik heb nog nooit gehoord van een lichamelijke oorzaak dat je niet kan klaarkomen. Ja, een dwarsleasi ofzo dan.
En dat er honderdduizend verschillende manieren zijn voor een vrouw om klaar te komen vind ik heel fijn, maar daar kom ik nog wel eens achter als ik daar zin in heb (of niet).

Ik mis in ieder geval niks, en m'n vriend ook niet. Maar jij geeft een beetje het gevoel alsof je als je niet op die manieren hebt geleerd klaar te komen je niet normaal bent ofzo.
pi_32537800
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Gripper het volgende:
Als je erachter komt dat je probleem inderdaad tussen je oren zit kan dat redelijke paniek opwekken, want het is veel minder grijpbaar en makkelijk oplosbaar dan een lichamelijk ingreepje (zoals die plug in je rug)
Vaak is de intonatie die gepaard gaat met die zin "het zit tussen je oren" nog veel erger. Impliciet betekent het eigenlijk "je stelt je aan, je moet doen zoals 'iedereen' dat doet, gewoon normaal dus, het is je eigen schuld dat 't je niet lukt".
pi_32537946
Klaarkomen lukt je ook alleen als je lekker in je vel zit.
Toen m'n moeder overleed, de periode vlak ervoor en erna, dacht ik er niet eens aan. Wel degelijk psychisch dus.
  donderdag 24 november 2005 @ 15:42:42 #163
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32538848
Mjah, erodome... Hoe dan ook... Totdat jij met wetenschappelijk bewijs komt dat het klaarkomen nut heeft, blijf ik aannemen dat dit niet zo is... Dat het toevallig kan; goed... We kunnen ook toevallig de 100m lopen in iets meer dan 9 seconden, 10kilometer schaatsen (waar we volgens mij sowieso niet voor bedoeld waren) in 13 minuten, 800 man tegelijk de lucht in sturen om aan de andere kant van de wereld weer te landen... Kan allemaal; zou niet zo horen...
En zo is het ook met het vrouwelijk orgasme... Mooi als het zo kan, maar je gaat mij niet wijsmaken dat het hoort...
©DiscoveryChannel
pi_32538930
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:51 schreef Gripper het volgende:
Ero,

ik heb een beetje de indruk dat jij met hetzelfde enthousiasme als een evangelist die de blijde boodschap verkondigt ook duidelijk wil maken dat klaarkomen standaard is, en alles wat niet tot klaarkomen leidt minder waard. Je hebt een vrij aparte en vrijgevochten manier van omgaan met sex, een manier die lang niet iedereen hier op dit forum naleeft.

Kijk er dan ook niet vreemd van op als andere mensen het anders beleven dan jij, en praat ze niet meteen een trauma aan, want dat is onbewust (en waarschijnlijk onbedoeld) precies wat er gebeurt. Al die vrouwen die niet klaarkomen gaan nu juist nog harder proberen om dat te doen, want als jij zegt dat het zo logisch en makkelijk is, dan worden ze alleen maar bozer en gefrustreerder als blijkt dat het bij hun persoonlijk niet zo gaat.

Je hebt best veel kennis in huis, en dat is fijn, maar breng die dan wel graag genuanceerd...
Ook al ben je in een rotstemming, je kunt het!!
Ik zeg nergens dat het makkelijk is, het enige (en dit is echr de laatste keer anders ga ik dit zinnetje dromen) wat ik zeg is dat als er geen lichamelijke afwijkingen zijn er de mogelijkheid tot klaarkomen ligt.

Dat er soms een hoop nodig is dat boven te krijgen veranderd daar niets aan.
pi_32539030
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef innovative het volgende:

[..]

Nee, want het complex dat ze jou aan wil praten bestaat volgens haar niet...

ofzo...

Iig, Erodome, nog 1 ding dat ik even wil toevoegen: je roept hier dat "als het niet fysiek is, het dus tussen de oren zit" en impliciet beweer je hier continu dat het dus wél kan, als je maar anders gaat denken. Daarnaast zeg je zelf ook al dat er weinig onderzoek naar is gedaan...

Ben je nu eigenlijk niet net zo ignorant als al die artsen en medemensen die in de eerste helft van de vorige eeuw mensen met een depressie aanstellers noemden, mensen met schizofrenie zonder pardon opsloten? Ze wisten immers niet beter, je moest maar gewoon "normaal" doen. Inmiddels weten we echter dat er gewoon psychische ziektes zijn, ziektes die dan misschien niet fysiek aantoonbaar zijn, maar daarom niet minder bestaan.

En dan vraag ik me dus af, waarom zou het niet zo kunnen zijn dat er een psychische ziekte is die klaarkomen onmogelijk maakt? Want het is een feit dat mensen geestesziek kunnen zijn om het zo te zeggen en dat ze daar niet vanaf komen. Waarom moet er volgens jou zo definitief een fysieke "afwijking" zijn en ga je -met al je eigen spiritualiteit- voorbij aan dat hele andere scala aan "afwijkingen" en ziektes, waar we zo mogelijk nog minder over weten dan over ons lijf?

Je zegt het zelf, te weinig onderzoek nog... Toch hamer je op fysieke afwijkingen en "anders kan het wel". Ergens zou ik er absoluut niet van opkijken als dit te maken heeft met een mentale "afwijking", zoals we inmiddels depressies, postnatale depressies, fobien, schizofrenie en psychoses erkennen.

Let wel, bovenstaande is pure speculatie, maar gezien het feit dat er nog geen onderzoeken naar gedaan zijn die het bevestigen dan wel het tegendeel staven, een zeer reële mogelijkheid lijkt mij.
Een geestelijke afwijking is ook een afwijking, sorry mevrouw dat ik niet elk dingetje apart heb genoemd hoor en in deze me gericht heb op het lichamelijke omdat dat in dat artikel stond, van waar we uit begonnen met deze inmiddels oeverloze discussie.

Nogmaals, zonder afwijkingen ligt de mogelijkheid er bij iedere vrouw, net zoals zonder afwijkingen elk mens het vermogen tot zien heeft en vele andere dingen.
  donderdag 24 november 2005 @ 15:50:00 #166
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32539071
Nogmaals: HET IS GEEN AFWIJKING!

Wie zegt dat het zo hoort??!??!?!?!
©DiscoveryChannel
pi_32539172
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Gripper het volgende:

[..]

Gek he, dat ze ervan "overstuur" raken? Da's precies hetzelfde als de dokter die tegen zijn patiënt zegt: "mevrouwtje, gaat u maar naar huis, het zit allemaal tussen de oren" Dat is wel waar, maar hij zal het niet daadwerkelijk zeggen, want'z'n patiënt schiet er niks mee op.

Nee juist niet, want vele vrouwen zeggen het kan niet, in het geheel niet, dus we proberen het maar niet meer, de g-spot bestaat niet, dus laten we daar niet mee bezig gaan, het vaginaal orgasme is een mythe dus vooral je best niet op doen...

Het is juist van belang de blokkade te erkennen om er wat aan te kunnen doen, als je denkt dat het een lichamelijke onmogelijkheid is zal je er nooit komen, als je uitgaat van de mogelijkheid ligt er wel, maar je moet je er niet te druk om maken(iets wat ik toch wel steeds benadruk) dan ligt de wereld open op dat gebied en wie weet wat de tijd brengt, zeker als je aan zelfvertrouwen e.d. werkt wat gunstig is voor alles in het leven.
pi_32539244
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie het zo: klaarkomen is geil, leuk, fijn, hoeft niet altijd. Vind dat je er helemaal niet over na moet denken in termen als: klaarkomen is een norm, niet kunnen klaarkomen is een afwijking....
Als een vrouw niet kan klaarkomen heeft het vaak psychische oorzaken of misschien met medicijngebruik te maken. Ik heb nog nooit gehoord van een lichamelijke oorzaak dat je niet kan klaarkomen. Ja, een dwarsleasi ofzo dan.
En dat er honderdduizend verschillende manieren zijn voor een vrouw om klaar te komen vind ik heel fijn, maar daar kom ik nog wel eens achter als ik daar zin in heb (of niet).

Ik mis in ieder geval niks, en m'n vriend ook niet. Maar jij geeft een beetje het gevoel alsof je als je niet op die manieren hebt geleerd klaar te komen je niet normaal bent ofzo.
Dat is niet waar, dat maak jij erv an, het enige wat ik zeg is dat jij dit vermogen ook bezit en wie weet of je er eens tegenaan loopt als je zin hebt erin.

Deze topic gaat wel over iemand die dat orgasme zoekt he, dus wel mist blijkbaar.

En trouwens, het tussen de oren hierin is anders bedoeld, het grootste seksorgaan van de mens zijn de hersenen, het brandpunt van sexualiteit zit niet tussen de benen, maar tussen de oren en dat is een keihard feit mensen!!!!
pi_32539279
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:50 schreef MikeyMan het volgende:
Nogmaals: HET IS GEEN AFWIJKING!

Wie zegt dat het zo hoort??!??!?!?!
Het lichaam waar dit vermogen al sinds mensenheugenis inzit, mijn god zeg!!!!!!!!!!
  donderdag 24 november 2005 @ 15:58:12 #170
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32539335
Jah, nogmaals... Wie zegt dat het er al sinds mensenheugenis inzit en dat het uberhaupt bereikt wordt...???
©DiscoveryChannel
pi_32539387
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Klaarkomen lukt je ook alleen als je lekker in je vel zit.
Toen m'n moeder overleed, de periode vlak ervoor en erna, dacht ik er niet eens aan. Wel degelijk psychisch dus.
Dankje voor het aantonen dat de hersenen het grootste seksorgaan zijn en dat als daar wat mis zit dat dat het vermogen aardig in de weg kan zitten.

Dit is dus presies wat ik zeg, maar waar jullie allemaal overstuur van raken blijkbaar.

Je bent het vermogen tot dat orgasme niet kwijt geweest toen, het was geblokkeerd, die blokkade kan opgelost worden, een eventuele lichamelijke afwijking(waarover deze discussie begon, zie stuk dat lupa geplaatst heeft) kan niet zo even opgelost worden, ja door een operatieve ingreep misschien maar verder niet.
pi_32539421
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef erodome het volgende:
Dat is niet waar, dat maak jij erv an, het enige wat ik zeg is dat jij dit vermogen ook bezit en wie weet of je er eens tegenaan loopt als je zin hebt erin.
Ik mag niet zeggen "dat het misschien niet lukt om een orgasme te krijgen (op welke manier ook", jij mag wel mensen blijven intimideren met jouw eigen "zekerheid"? Ik vind echt dat je ontzettend over de gevoelens van mensen heen walst en daarnaast jouw eigen ervaringen nogal op anderen projecteert...

En dat vind ik in deze hele discussie. Je begint jezelf behoorlijk tegen te spreken, haalt aan dat er weinig onderzoeken zijn en dat er dus niets zeker is, om vervolgens jouw waarheid daar dwars overheen te blaten...

Waar is de nuance?
pi_32539433
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:58 schreef MikeyMan het volgende:
Jah, nogmaals... Wie zegt dat het er al sinds mensenheugenis inzit en dat het uberhaupt bereikt wordt...???
Nou ja, al 1000-den en 1000-den jaren dan voor een zeurmiep, zie de oude geschriften die in geuren en kleuren vertellen over de geweldige vrouwelijke orgasme's, die ze ophemelen en alles.
  donderdag 24 november 2005 @ 16:01:46 #174
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32539459
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou ja, al 1000-den en 1000-den jaren dan voor een zeurmiep, zie de oude geschriften die in geuren en kleuren vertellen over de geweldige vrouwelijke orgasme's, die ze ophemelen en alles.
Laat maar zien...
©DiscoveryChannel
pi_32539480
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik mag niet zeggen "dat het misschien niet lukt om een orgasme te krijgen (op welke manier ook", jij mag wel mensen blijven intimideren met jouw eigen "zekerheid"? Ik vind echt dat je ontzettend over de gevoelens van mensen heen walst en daarnaast jouw eigen ervaringen nogal op anderen projecteert...

En dat vind ik in deze hele discussie. Je begint jezelf behoorlijk tegen te spreken, haalt aan dat er weinig onderzoeken zijn en dat er dus niets zeker is, om vervolgens jouw waarheid daar dwars overheen te blaten...

Waar is de nuance?
Vandaag is mijn nuance zoek...
pi_32539518
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:01 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Laat maar zien...
Ik raad je de oude boeddhistische geschriften aan, de oeroude traditie van tantra en het taoisme...

Kom op zeg, dat weet je best wel...
pi_32539548
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:58 schreef MikeyMan het volgende:
Inderdaad... We kunnen allerlei skeletten opgraven en daar kunnen we aan zien wat men zoal at, hoe oud men werd, hoe men omging met dingen als botbreuken ed. maar ontdekken of er een orgasme bij vrouwen kon komen, dat weten we niet...

Daarnaast zijn er een hoop diersoorten waarbij geen vrouwelijk orgasme bestaat. Daar wij (volgens Darwins theorie) vanuit dezelfde lijn als de dieren zijn geëvolueerd, moeten we dus ergens een andere weg ingeslagen zijn. Wanneer was dat? Bij de neanderthaler? Bij de homo erectus? Pas toen we homo sapiens werden? Logischerwijs is die evolutie bij één iemand begonnen en steeds verder uitgesprijdt, waarschijnlijk over de tijd van eeuwen, millenia, en wie zegt dat we daar niet nog steeds mee bezig zijn?
pi_32539570
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef erodome het volgende:
Vandaag is mijn nuance zoek...
Niet alleen vandaag
  donderdag 24 november 2005 @ 16:06:11 #179
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32539597
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik raad je de oude boeddhistische geschriften aan, de oeroude traditie van tantra en het taoisme...

Kom op zeg, dat weet je best wel...
Jah, lul niet met je dat weet je best wel... Je loopt als een klein kind te dreinen over allerlei onzin, en gaat vervolgens verwijzen naar allerlei oude tiefuszooi die ik persoonlijk schaar onder de noemer "mythen en fabelen"... Hippocrates en dat soort figuren zou ik enige waarde aan hechten... Die 1001 nacht verhalen duidelijk niet...
©DiscoveryChannel
pi_32539645
Volgens de evolutie is het alleen interessant voor een vrouwenorgasme om te paren, dus voortzetting van de soort.
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_32539652
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:04 schreef innovative het volgende:

[..]

Inderdaad... We kunnen allerlei skeletten opgraven en daar kunnen we aan zien wat men zoal at, hoe oud men werd, hoe men omging met dingen als botbreuken ed. maar ontdekken of er een orgasme bij vrouwen kon komen, dat weten we niet...

Daarnaast zijn er een hoop diersoorten waarbij geen vrouwelijk orgasme bestaat. Daar wij (volgens Darwins theorie) vanuit dezelfde lijn als de dieren zijn geëvolueerd, moeten we dus ergens een andere weg ingeslagen zijn. Wanneer was dat? Bij de neanderthaler? Bij de homo erectus? Pas toen we homo sapiens werden? Logischerwijs is die evolutie bij één iemand begonnen en steeds verder uitgesprijdt, waarschijnlijk over de tijd van eeuwen, millenia, en wie zegt dat we daar niet nog steeds mee bezig zijn?
Bonobo's, misschien niet voor niets onze meest naaste verwanten?

Kom op zeg, jullie hebben echt een plaat voor de kop, lees de oude traditie's er maar op na, tantrisme en taoisme, toch wel erg oud, heel erg oud...
pi_32539681
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:05 schreef innovative het volgende:

[..]

Niet alleen vandaag
En dat vind ik nou ook van jou, je bent net zo koppig als ik ben in deze, maar omdat je zelf vindt dat je gelijk hebt zie je dat ineens anders.
  donderdag 24 november 2005 @ 16:09:14 #183
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32539714
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Kom op zeg, jullie hebben echt een plaat voor de kop, lees de oude traditie's er maar op na, tantrisme en taoisme, toch wel erg oud, heel erg oud...
En inderdaad helemaal nergens op gebaseerd...
©DiscoveryChannel
pi_32539726
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Wie zegt dat bonobo's orgames hebben?
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_32539768
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Jah, lul niet met je dat weet je best wel... Je loopt als een klein kind te dreinen over allerlei onzin, en gaat vervolgens verwijzen naar allerlei oude tiefuszooi die ik persoonlijk schaar onder de noemer "mythen en fabelen"... Hippocrates en dat soort figuren zou ik enige waarde aan hechten... Die 1001 nacht verhalen duidelijk niet...
Die oude traditie's worden tot op de dag van vandaag in praktijk gebracht met extreem veel succes, we weten dat die traditie's vroeger de norm waren daar dus dat de mensen idd zo dachten toen.

Ik vind dit persoonlijk een beetje zielig gedoe om toch je gelijk te kunnen behalen, anatomie is duidelijk, oude geschriften zijn duidelijk en we weten allen dat onze anatomie niet de afgelopen tijd ineens drastisch is veranderd waardoor vrouwen een klit hebben gekregen en de andere gevoelige delen op dat gebied.
pi_32539846
@ERODOME,
lees de openingspost nog eens voordat je zo hard gaat schreeuwen
  donderdag 24 november 2005 @ 16:15:50 #187
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32539923
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Die oude traditie's worden tot op de dag van vandaag in praktijk gebracht met extreem veel succes, we weten dat die traditie's vroeger de norm waren daar dus dat de mensen idd zo dachten toen.

Ik vind dit persoonlijk een beetje zielig gedoe om toch je gelijk te kunnen behalen, anatomie is duidelijk, oude geschriften zijn duidelijk en we weten allen dat onze anatomie niet de afgelopen tijd ineens drastisch is veranderd waardoor vrouwen een klit hebben gekregen en de andere gevoelige delen op dat gebied.
Niks zielig, je hebt zelf nog niet één wetenschappelijk verantwoord argument gegeven, behalve die rotzooi die bij een of andere oude afhaalchinees als dikke stront is op komen zetten... Daar zit totaal geen wetenschappelijke basis in...

Oude geschriften stellen geen ene ruk voor, zonder dat daar het waarheidsgehalte van bepaald is... De anatomie is inderdaad niet veranderd, maar misschien zit die klit er wel gewoon om nat te kunnen worden... Dat we dat als mensheid overdrijven tot een orgasme zou net zo goed een gelukje kunnen zijn...
©DiscoveryChannel
pi_32539929
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:08 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat vind ik nou ook van jou, je bent net zo koppig als ik ben in deze, maar omdat je zelf vindt dat je gelijk hebt zie je dat ineens anders.
Even, ik blijf voornamelijk hameren op wetenschap en het feit dat er helemaal niks vast staat, dat het dus vooralsnog mogelijk is dat er vrouwen zijn die geen orgasme kunnen krijgen. Mogelijk ja, niet de waarheid, maar iets dat niet uitgesloten wordt, zoals nog niet eens bekend is of het krijgen van een orgasme een afwijking is of het niet krijgen hiervan.

Jij hebt inmiddels je eigen waarheid hier verkondigt, projecteert die op alles en iedereen en elke vrouw die haar eigen lichaam denkt te kennen en weet wat ze kan, maar niet alle vormen van orgasmes kan krijgen heeft het fout volgens jou of heeft een afwijking...
pi_32540116
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:09 schreef fiat126 het volgende:
De wetenschap

Alleen hebben bonobo's geen seks om een orgasme te krijgen, dus wat dat betreft zijn bonobo's in deze discussie niet relevant. Bonobo's hebben seks vanwege de binding met anderen, voor het oplossen van ruzies en om stress kwijt te raken.
pi_32540159
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:09 schreef fiat126 het volgende:

[..]

Zucht....

Ik ga wat stukken plaatsen, niet alleen als antwoord op jou...
quote:
Zo wordt allengs duidelijker dat de schaamstreek zich niet alleen tussen de benen bevindt. Het grootste geslachtsorgaan van de mens is niet de penis, en zelfs niet de clitoris, die zoals we sinds kort weten het mannelijk orgaan in omvang overtreft. Nee, we hebben het hier over de hersenen. Neem het gebiedje in de hersenen dat officieel als de medische preoptische kern bekend staat, maar in de wandeling tot ejaculadestrookje gedoopt is. Prikkelen de wetenschappers mannetjesratten op deze plek, dan komen ze ter plekke klaar
Zie je, hersenen het belangerijkste seksorgaan....
quote:
Psychiater Mareel Waldinger: 'We willen binnen een tot twee jaar PET-scans maken van mensen terwijl ze een orgasme of een erectie hebben.' Nu al genereert het dieronderzoek intrigerende conclusies. Bijvoorbeeld dat bij vrouwtjesratten die seks hebben hetzelfde hersengebiedje geprikkeld wordt als bij ejaculerende ratten. Dat is niet zo vanzelfsprekend, omdat bij vrouwtjesdieren (op enkele apen en mensapen na) nooit is waargenomen dat ze tijdens seks gedrag vertoonden dat gebruikelijk is bij een orgasme.

Neuro-anatoom Jan Veening gaat nog niet zover dat hij de copulerende vrouwtjesratten een orgasme toedicht, maar geeft toe dat alles erop wijst dat ook bij dieren de vrouwen plezier beleven aan seks. Veening: 'Het lijkt op een orgasme.' Over de seksuele anatomie van de vrouw is de afgelopen jaren trouwens een stuk meer duidelijkheid geschapen. Zo leverde het in wendig filmen van de geslachtsgemeenschap met behulp van een minicamera onder de eikel wonderschone shots vanuit de vagina op, die zo door de EO (altijd tuk op fraaie natuur) kunnen worden geprogrammeerd
Zoals je ziet apen en mensapen en zelfs ratten...
quote:
Bij de copulatie bleek een grote rol weggelegd voor de baarmoederhals. Die steekt als een 'roze zeeanemoon' door het dak van de vagina. Tijdens het stoten zakt ze langzaam naar beneden.Na de ejaculatie vormt zich een plasje zaad op de bodem van de vagina. De baarmoederhals laat zich vervolgens daarin zakken, vingers van sperma reiken het laatste stukje omhoog en na enkele minuten trekt de baarmoederhals zich weer terug. Die paar minuten contact tussen baarmoederhals en zaadplas zijn bijna net zo essentieel als de aanval op de eicel zelf, realiseerde de Engelse zoöloog Robin Baker zich enkele jaren geleden. Baker begon zijn biologische loopbaan door in de jaren zeventig te bestuderen hoe vogels naar hun nest navigeren
Zie hier dat "dopen" van de baarmoedermond.
quote:
De Engelse bioloog (die zich sinds het succes van De Sperma Oorlog samen met zijn tweede, aanzienlijk jongere vrouw toelegt op het schrijven van bestsellers) vermoedt ook een antwoord te hebben op de vraag naar de rol van het vrouwelijk orgasme bij seks. Die is minder voor de hand liggend: ejaculatie is immers noodzakelijk voor de bevruchting, een vrouwelijk orgasme niet. Het vrouwelijk orgasme lijkt een toegift van de natuur.

Na zijn onderzoekingen van het sperma dat na de daad terugloopt, meent Baker echter dat een orgasme de kans op zwangerschap verhoogt. Sommige orgasmen (gelijktijdig met de ejaculatie of vlak daarna) houden vier maal zoveel sperma vast. Aldus helpt haar lichaam de vrouw om de beste vader voor haar kinderen uit te pikken. Een man die in staat is haar een orgasme te bezorgen, dat wil zeggen iemand die niet alleen aan zijn eigen genoegens denkt, is vermoedelijk ook beter in staat om samen met haar voor de kinderen te zorgen. Baker: 'Als een vrouw binnen enkele dagen seks met twee mannen heeft, kan ze met haar orgasmen de spermabalans tussen die twee mannen beïnvloeden.'
pi_32540594
quote:
De huidige wetenschappelijke en klinische seksuologie werkt met een aantal modellen, paradigma’s voor de beschrijving van het seksuele proces. Twee van deze modellen zijn de psychosomatische cirkel volgens Bancroft (6) en de seksuele responscyclus naar Masters en Johnson (7), Kaplan (8) en Slob (9). Volgens de psychosomatische cirkel van Bancroft (fig.1) bestaat opwinding uit een subjectieve (cognitieve) component en uit een lichamelijke (objectieve) component. Het op gang komen van de lichamelijk seksuele respons kan via twee routes geïnitieerd worden: ofwel door centrale cognitieve processen die het gevolg zijn van externe (beelden, geluiden, geuren) of interne (verlangens, gedachten, fantasieën) stimuli ofwel via directe tactiele (genitale) stimulatie. De centrale (cognitieve) processen kunnen geïnhibeerd worden door contextuele factoren als normen, waarden en eerdere ervaringen. De directe, genitale prikkeling verloopt min of meer onafhankelijk van cognities en vrijwel automatisch op reflex niveau. Idealiter lopen cognitieve en lichamelijke, genitale opwinding synchroon, waarbij bewustwording van de lichamelijke respons de cognitieve opwinding versterkt en toenemende cognitieve opwinding via een cascade van neurofysiologische en neuro-endocriene processen leidt tot intensivering van de lichamelijke reacties: de psychosomatische cirkel “loopt” en leidt bij doorgaande stimuli en een intact biologisch systeem uiteindelijk tot een orgasme, dat wederom bestaat uit een positief gelabeld orgasmegevoel en objectief waarneembare lichamelijke reacties.
quote:
Het kunnen doorlopen van de plateau fase en het kunnen bereiken van een orgasme, samen ook wel de solo-fase genoemd, is daarbij grotendeels afhankelijk van het vermogen om de interactie met de partner tijdelijk los te laten en controle op cognities (gedachten, beelden, fantasieën, gevoelens) te laten varen. Onvermogen om controle, interactie en cognities “los te laten”, is een van de belangrijkste oorzaken voor orgasmestoornissen.
quote:
Seksuele disfuncties
De seksuele disfuncties worden ingedeeld in stoornissen in de fase van het verlangen, opwindingsstoornissen, orgasmestoornissen en stoornissen in de herstelfase. Ook de seksuele pijnsyndromen (dyspareunie, vulvaire vestibulitis) en vaginisme worden tot deze categorie gerekend. Elk van deze disfuncties wordt in de meerderheid van de gevallen veroorzaakt door een combinatie van somatische, psycho-seksuele en contextuele (relationele) factoren en kunnen alleen adequaat gediagnostiseerd en behandeld worden door gelijktijdige aandacht voor elk van deze factoren.
Niet kunnen klaarkomen wordt dus een seksuele disfunctie genoemd, nu kan je dat als beledigend ervaren als je dat wil, maar dat zou niet nodig moeten zijn, het betekend juist dat het misschien wel opgelost kan worden als jij dat wil.
pi_32540776
Heel veel blabla en leuke wetenschapsfeitjes, ik vind dat ook allemaal geweldig interessant. Fascinerend bijvoorbeeld hoe een baarmoeder zaad kan opslurpen, echt mooi (no pun intended)

Maar tijdens het neuken ben ik bezig met passie, en denk ik niet aan wetenschap. Zo ook de vrouwen die niet gemakkelijk kunnen klaarkomen, die zullen dan ook bar weinig aan je gequote onderzoekjes hebben....
Wil je nou je eigen gelijk halen of daadwerkelijk mensen gouden tip geven?
Mijn foto's op Flickr!
pi_32541088
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:23 schreef erodome het volgende:
Zie je, hersenen het belangerijkste seksorgaan....
Ja, maar héél wat anders dan wat jij claimt: dit onderzoek gaat over de zenuwbanen die gestimuleerd dienen te worden, zoals ook dat artikel van Lupa (aangezien de rugzenuwen in direct contact staan met de hersenen). Zoals je misschien gelezen hebt, heb ik al eerder gezegd dat het vanuit dat artikel dus ging om het niet goed doorkomen van signalen. Een fysiek probleem in de hersenen en zenuwbanen dus... Wat ik al eerder heb aangehaald...

Jíj daarentegen hield het er continu op dat het om de gedachtengang gaat. Dat die vrouwen het zichzelf ongeveer aanpraten. Dat het ook fysiek (en ja, ook in je hersenen kunnen fysieke problemen zich voordoen) kan zijn wilde er in eerste instantie al niet in.
quote:
Zoals je ziet apen en mensapen en zelfs ratten...
Zoals je ziet, heb ik nooit ontkent, 't is echter wel zo dat bonobo's om een andere reden seks hebben dan wij, namelijk niet om een orgasme te krijgen en zeer zeker ook niet om bevrucht te worden. Hun orgasme hangt daar dan ook niet mee samen...
quote:
Zie hier dat "dopen" van de baarmoedermond.
Zie hier een artikel dat stelt dat het niet bij elke vrouw zo gaat
quote:
Eleven nulliparous women manually self-stimulated to orgasm, each on three separate occasions. Pelvic contraction pressure was measured by an anal probe and a vaginal probe simultaneously. Near the perceived start of orgasm, a series of regular contractions began in nine of the women. Two women had no regular contractions during reported orgasms.
afkomstig van de universiteit van Minneapolis, Minnesota

En nog iets, over het wel of niet kunnen krijgen van een orgasme verschillen de meningen dus nogal... Of het iets "normaals" is, of iets dat door een echte dysfunctionaliteit ("afwijking") komt... En da's nou precies mijn hele punt, dat er nog niks, maar dan ook niks met stelligheid te zeggen is over het normaal of abnormaal zijn als je niet of moeilijk tot een orgasme komt. Alle oude geschriften of wat ook daargelaten, hier ging de hele discussie om:
quote:
Sexual difficulties are common among women, but whether a problem causing distress is a "dysfunction" as opposed to a normal or logical physical state or response to difficult circumstances (e.g., a problem with the relationship, sexual context or cultural factors) remains controversial.
afkomstig van Universiteit van Brits Colombia in samenwerking met de afdeling gyneacologie van het ziekenhuis in Vancouver
pi_32541118
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:46 schreef Gripper het volgende:
Heel veel blabla en leuke wetenschapsfeitjes, ik vind dat ook allemaal geweldig interessant. Fascinerend bijvoorbeeld hoe een baarmoeder zaad kan opslurpen, echt mooi (no pun intended)

Maar tijdens het neuken ben ik bezig met passie, en denk ik niet aan wetenschap. Zo ook de vrouwen die niet gemakkelijk kunnen klaarkomen, die zullen dan ook bar weinig aan je gequote onderzoekjes hebben....
Wil je nou je eigen gelijk halen of daadwerkelijk mensen gouden tip geven?

Nou ja, mijn doel mag duidelijk zijn, wil vrouwen geen complex aanpraten als het ze niet lukt om klaar te komen.
pi_32541529
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef erodome het volgende:
Zo werkt dat echt niet bij mij hoor. Klaarkomen is wel degelijk iets wat ik bewust moet oproepen, het gebeurt niet spontaan. Ik heb hele specifieke stimulatie nodig om klaar te kunnen komen.
pi_32541632
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zo werkt dat echt niet bij mij hoor. Klaarkomen is wel degelijk iets wat ik bewust moet oproepen, het gebeurt niet spontaan. Ik heb hele specifieke stimulatie nodig om klaar te kunnen komen.
Voor een clitoraal orgasme, same here, dat kost echt tijd en vakmanschap. Een vaginaal orgasme gaat makkelijker mits de man groot geschapen is, maar ook dat kost een behoorlijke berg concentratie.
pi_32541786
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef innovative het volgende:
Voor een clitoraal orgasme, same here, dat kost echt tijd en vakmanschap. Een vaginaal orgasme gaat makkelijker mits de man groot geschapen is, maar ook dat kost een behoorlijke berg concentratie.
Vaginaal gaat bij mij ook makkelijker, maar lukt echt niet door neuken. Alleen door flink rammen (anders kan ik 't niet omschrijven) met een stel vingers.
pi_32542255
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Vaginaal gaat bij mij ook makkelijker, maar lukt echt niet door neuken. Alleen door flink rammen (anders kan ik 't niet omschrijven) met een stel vingers.
Tja, met vingers is 't dus nog niet gelukt, flink rammen met vingers mag sowieso niet omdat de boel kwetsbaar is vanbinnen... Neukend lukt 't gelukkig wel, en heb nu een g-spottvibo waar ik goede verwachtingen van heb...
pi_32542532
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:57 schreef innovative het volgende:

[..]

Ja, maar héél wat anders dan wat jij claimt: dit onderzoek gaat over de zenuwbanen die gestimuleerd dienen te worden, zoals ook dat artikel van Lupa (aangezien de rugzenuwen in direct contact staan met de hersenen). Zoals je misschien gelezen hebt, heb ik al eerder gezegd dat het vanuit dat artikel dus ging om het niet goed doorkomen van signalen. Een fysiek probleem in de hersenen en zenuwbanen dus... Wat ik al eerder heb aangehaald...

Jíj daarentegen hield het er continu op dat het om de gedachtengang gaat. Dat die vrouwen het zichzelf ongeveer aanpraten. Dat het ook fysiek (en ja, ook in je hersenen kunnen fysieke problemen zich voordoen) kan zijn wilde er in eerste instantie al niet in.
[..]

Zoals je ziet, heb ik nooit ontkent, 't is echter wel zo dat bonobo's om een andere reden seks hebben dan wij, namelijk niet om een orgasme te krijgen en zeer zeker ook niet om bevrucht te worden. Hun orgasme hangt daar dan ook niet mee samen...
[..]

Zie hier een artikel dat stelt dat het niet bij elke vrouw zo gaat
[..]

afkomstig van de universiteit van Minneapolis, Minnesota

En nog iets, over het wel of niet kunnen krijgen van een orgasme verschillen de meningen dus nogal... Of het iets "normaals" is, of iets dat door een echte dysfunctionaliteit ("afwijking") komt... En da's nou precies mijn hele punt, dat er nog niks, maar dan ook niks met stelligheid te zeggen is over het normaal of abnormaal zijn als je niet of moeilijk tot een orgasme komt. Alle oude geschriften of wat ook daargelaten, hier ging de hele discussie om:
[..]

afkomstig van Universiteit van Brits Colombia in samenwerking met de afdeling gyneacologie van het ziekenhuis in Vancouver
Je bent belachelijk koppig, ik zei dat als er geen lichamelijke afwijking is, wat het ontbreken van die zenuwbanen nogal is he, het op gedachtegang neerkomt, iets wat in de sexuologie gewoon als een hard feit aangenomen wordt.

Ik heb helemaal niet gezegd dat vrouwen zichzelf dat aanpraten, waar haal je dat in godsnaam vandaan zeg?
Ik zeg wel dat als je van het kan niet uitgaat het ook niet zal kunnen gaan en dat is een vrij logische gevolgtrekking waar toch zelfs jij niet omheen zou moeten kunnen.

Dat er lichamelijke afwijkingen kunnen zijn wilde er wel in bij mij, die noem ik dan ook steeds erbij...

Even een quote hoor van pagina 2 waar mijn eerste bewering hierover staat...
quote:
En wbt dat onderzoek, ik heb aan zo'n onderzoek meegedaan in groningen, ongeveer dezelfde inhoudt, moesten een orgasme bereiken, meetapperatuur(nou ja stripje, steld niets voor) zowel anaal als vaginaal en de kop in een pet scan en voor het orgasme werd een radio actieve vloeistof ingespoten die zou laten zien wat er in de hersenen gebeurde.

Nadat ze de uitslagen op de monitor zagen bij mijn orgasme(moest er 3 krijgen, 1 is gelukt in die rare omstandigheden en dat vond ik al heel wat om eerlijk te zijn) vroeger ze zich af of de anderen wel eerlijk waren geweest en wat bleek, bij degene bij wie die monitor geen uitslag liet zien(de druk in vagina en anus) was er ook niet de reactie in de hersenen zoals bij vrouwen die wel die druk lieten zien tijdens het orgasme, conclusie die andere vrouwen hadden geen orgasme beleefd, conclusie van onderzoekers van de universiteit dus he....
pi_32542568
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Clitoraal gaat bij mij ook niet vanzelf hoor, dat kan aardig wat moeite kosten en soms lukt het zelfs niet, vaginaal gaat echt vrijwel vanzelf mits de man die ik tref een klein beetje kan neuken.
pi_32543117
nou hoor ik van jullie, "vaginaal gaat bijna vanzelf". Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen
Ik neem aan dat het gebeurd door stimulatie van de g-spott.
zouden jullie een beetje uitleg kunnen geven, ik zou het namelijk ook wel eens willen proberen.
pi_32543662
Klaarkomen, tja. Ik denk dat een vrouw het kan zodat er nog wat leuks aan seks is en blijft. Het zou saai worden voor een vrouw als alleen een man het kan. We zijn intelligente wezens en dan werkt het niet meer wie de sterkste is ofzo (zie je toch vaak bij veel diersoorten, mannetje neukt vrouwtje wat eigenlijk helemaal geen zin heeft; verkrachting???)

Maar bij dieren, en zeker de dommere diersoorten, is seks een instinct. Bij ons ligt dat toch anders, is er meer voor nodig.
pi_32543799
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef erodome het volgende:
Je bent belachelijk koppig, ik zei dat als er geen lichamelijke afwijking is, wat het ontbreken van die zenuwbanen nogal is he, het op gedachtegang neerkomt, iets wat in de sexuologie gewoon als een hard feit aangenomen wordt.

Ik heb helemaal niet gezegd dat vrouwen zichzelf dat aanpraten, waar haal je dat in godsnaam vandaan zeg?
Ik zeg wel dat als je van het kan niet uitgaat het ook niet zal kunnen gaan en dat is een vrij logische gevolgtrekking waar toch zelfs jij niet omheen zou moeten kunnen.

Dat er lichamelijke afwijkingen kunnen zijn wilde er wel in bij mij, die noem ik dan ook steeds erbij...
Waarom voer je dan juist dát stuk aan als onderbouwing van je verhaal? Je roept overal "de hersenen zijn het belangrijkste seksorgaan, je gedachten en niet je lichaam bepalen of je een orgasme krijgt"". Het stuk onderzoek dat je laat zien gaat dan wel over de hersenen, maar niet over de gedachtengang waar jij steeds op hamert. Het strookt totaal niet met wat je continu roept, is iig geen argument om jouw verhaal te onderbouwen. In jouw verhaal zijn de hersenen het belangrijkst omdat die je gedachten besturen, maar de hersenen worden hier gewoon als orgaan gezien.

En over dat aanpraten, dat is dus precies wat ik bedoel. Vrouwen die denken dat ze het niet kunnen, doen het zichzelf aan, dat zeg je hierboven zelf... Je brengt het als een feit dat, wanneer je denkt dat het niet lukt, het ook niet zal lukken. Terwijl je zelf in andere topics roept dat je vaak genoeg vrouwen mee hebt gemaakt die altijd dachten dat ze niet konden spuiten, en die het ineens toch lukte. Hoe kan dat dan???
quote:
En wbt dat onderzoek, ik heb aan zo'n onderzoek meegedaan in groningen, ongeveer dezelfde inhoudt, moesten een orgasme bereiken, meetapperatuur(nou ja stripje, steld niets voor) zowel anaal als vaginaal en de kop in een pet scan en voor het orgasme werd een radio actieve vloeistof ingespoten die zou laten zien wat er in de hersenen gebeurde.

Nadat ze de uitslagen op de monitor zagen bij mijn orgasme(moest er 3 krijgen, 1 is gelukt in die rare omstandigheden en dat vond ik al heel wat om eerlijk te zijn) vroeger ze zich af of de anderen wel eerlijk waren geweest en wat bleek, bij degene bij wie die monitor geen uitslag liet zien(de druk in vagina en anus) was er ook niet de reactie in de hersenen zoals bij vrouwen die wel die druk lieten zien tijdens het orgasme, conclusie die andere vrouwen hadden geen orgasme beleefd, conclusie van onderzoekers van de universiteit dus he....
In het verslag van dit onderzoek is door middel van hersensensoren en meetapparatuur die hartritme en bloeddruk meette, aangetoond dat deze vrouwen wel degelijk een orgasme hadden. Bij jouw onderzoek misschien anders, bij dit onderzoek was bij voorbaat de mogelijkheid tot faken al uitgesloten.
pi_32546209
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef innovative het volgende:

[..]

Waarom voer je dan juist dát stuk aan als onderbouwing van je verhaal? Je roept overal "de hersenen zijn het belangrijkste seksorgaan, je gedachten en niet je lichaam bepalen of je een orgasme krijgt"". Het stuk onderzoek dat je laat zien gaat dan wel over de hersenen, maar niet over de gedachtengang waar jij steeds op hamert. Het strookt totaal niet met wat je continu roept, is iig geen argument om jouw verhaal te onderbouwen. In jouw verhaal zijn de hersenen het belangrijkst omdat die je gedachten besturen, maar de hersenen worden hier gewoon als orgaan gezien.
Omdat het algemeen bekend is dat de hersenen het grootste seksorgaan zijn misschien wat goed te merken is vooral bij vrouwen omdat zodra er iets mis zit in de denkwijze het veelvuldig voorkomt dat er orgastische probemen zijn?
Dat dat naar mijn mening niet echt extra uitleg nodig heeft aangezien tegenwoordig iedereen toch wel zou moeten kunnen weten dat dat het belangerijkste orgaan is voor seks en de belevenis van seks.

Ik quote nog even een stuk voor sexuologen...
quote:
Het kunnen doorlopen van de plateau fase en het kunnen bereiken van een orgasme, samen ook wel de solo-fase genoemd, is daarbij grotendeels afhankelijk van het vermogen om de interactie met de partner tijdelijk los te laten en controle op cognities (gedachten, beelden, fantasieën, gevoelens) te laten varen. Onvermogen om controle, interactie en cognities “los te laten”, is een van de belangrijkste oorzaken voor orgasmestoornissen.
Dit stuk laat ik ook zien, maar ren je blijkbaar snel aan voorbij.
quote:
En over dat aanpraten, dat is dus precies wat ik bedoel. Vrouwen die denken dat ze het niet kunnen, doen het zichzelf aan, dat zeg je hierboven zelf... Je brengt het als een feit dat, wanneer je denkt dat het niet lukt, het ook niet zal lukken. Terwijl je zelf in andere topics roept dat je vaak genoeg vrouwen mee hebt gemaakt die altijd dachten dat ze niet konden spuiten, en die het ineens toch lukte. Hoe kan dat dan???
Als iemand bv vaginisme heeft, dan doet ze dat niet bewust zichzelf aan, maar wel onbewust, het is de (onbewuste) gedachte die de boel blokkeerd, dat is bij orgasme's presies hetzelfde, ik zeg nergens dat iemand dat lekker aan zichzelf te danken hebben, het komt meestal door vele omgevingsfactoren die een onbewuste verstoring in de gedachtegang geven waardoor er niet over de plateaufase heen gegaan kan worden.
Jij maakt daar van je schopt mensen de grond in, geeft ze het idee dat het hun schuld is, maar je zou het ook eerlijk kunnen bekijken en dan weet je dondersgoed dat wat ik hier zeg waar is.

Dat het zaak is die (onbewuste) gedachtegang weg te nemen en de boel weer op de juiste gedachtegang te zetten, je weet dat dit in veel gevallen te maken heeft met iemands zelfbeeld, maar ook met eerdere ervaringen, hoe iemand opgevoed is, hoe de rest van de omgeving met sexualiteit omging en nog vele andere factoren, al die factoren kunnen positief uitvallen, maar ook negatief omdat ze je gedachtepatronen beinvloeden.

Als jij bezig gaat met de intentie het lukt niet dan gaat het ook niet lukken, de reden dat die vrouwen het op ten duur wel lukt is dat ze die gedachte los kunnen laten, zowel die van het jagen naar een orgasme als het het kan niet, beide gedachten kunnen de boel verstoren, zie de quote die ik hier nogmaals geplaatst heb.
quote:
In het verslag van dit onderzoek is door middel van hersensensoren en meetapparatuur die hartritme en bloeddruk meette, aangetoond dat deze vrouwen wel degelijk een orgasme hadden. Bij jouw onderzoek misschien anders, bij dit onderzoek was bij voorbaat de mogelijkheid tot faken al uitgesloten.
Bij dit onderzoek dus ook aangezien ze presies in kaart brachten wat er in de hersenen gebeurt en zij komen blijkbaar tot een totaal andere conclusie.
Inc meetapperatuur en alles dus he, sensoren ingebracht voor de druk, bloeddruk en hartslag werden ook bijgehouden, een totaalbeeld dus.
pi_32547957
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef bluecloud het volgende:
nou hoor ik van jullie, "vaginaal gaat bijna vanzelf". Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen
Ik neem aan dat het gebeurd door stimulatie van de g-spott.
zouden jullie een beetje uitleg kunnen geven, ik zou het namelijk ook wel eens willen proberen.
Het lukt mij ook pas sinds kort, door toedoen van heiden6. Ik heb het heel vaak zelf geprobeerd, andere vriendjes hebben geporbeerd mijn 'hot spot' te vinden, maar het lukte nooit echt. Maar ineens gebeurde het toen heiden6 me aan het vingeren was (erg hard, met twee vingers en hij heeft GROTE handen). Heel heftig. Ik benoemde het niet meteen als een 'orgasme', maar ik geloof toch dat het een vaginaal orgasme is. Het is heel heftig, ik heb al een aantal keer gehuild en naderhand tintelt mijn hele lichaam. Zeer intense ervaring.
pi_32547988
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef erodome het volgende:
Omdat het algemeen bekend is dat de hersenen het grootste seksorgaan zijn misschien wat goed te merken is vooral bij vrouwen omdat zodra er iets mis zit in de denkwijze het veelvuldig voorkomt dat er orgastische probemen zijn?Dat dat naar mijn mening niet echt extra uitleg nodig heeft aangezien tegenwoordig iedereen toch wel zou moeten kunnen weten dat dat het belangerijkste orgaan is voor seks en de belevenis van seks.
Nogmaals, waarom zet je dan een stuk neer dat gaat over de fysieke werking van het brein, en niet de psychische aspecten? Het brein kun je zien als een berg cellen en als een geest. Jij gaat steeds uit van een geest, maar dat stukje gaat uit van een berg cellen die hun taak niet goed vervullen... Snappuh?

En verder kap ik hiermee, heb mijn punt gemaakt en ga in herhaling vallen. Als je antwoord wilt begin je maar bij het begin van de discussie en lees je maar terug, al mijn punten staan er al...
pi_32548090
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:07 schreef innovative het volgende:
Nogmaals, waarom zet je dan een stuk neer dat gaat over de fysieke werking van het brein, en niet de psychische aspecten? Het brein kun je zien als een berg cellen en als een geest. Jij gaat steeds uit van een geest, maar dat stukje gaat uit van een berg cellen die hun taak niet goed vervullen... Snappuh?
Die 'berg cellen' IS je geest. Er bestaat niet zoiets als een onstoffelijke geest. Tenzij je gelovig bent ofzo.
pi_32548165
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lukt mij ook pas sinds kort, door toedoen van heiden6. Ik heb het heel vaak zelf geprobeerd, andere vriendjes hebben geporbeerd mijn 'hot spot' te vinden, maar het lukte nooit echt. Maar ineens gebeurde het toen heiden6 me aan het vingeren was (erg hard, met twee vingers en hij heeft GROTE handen). Heel heftig. Ik benoemde het niet meteen als een 'orgasme', maar ik geloof toch dat het een vaginaal orgasme is. Het is heel heftig, ik heb al een aantal keer gehuild en naderhand tintelt mijn hele lichaam. Zeer intense ervaring.
Vingeren doet 't bij dus net niet... Wel bijna, maar kom niet over dat randje zeg maar. Ws. ook omdat (wat ik al eerder aan gaf) hij het niet te hard mag doen. De boel is nu eenmaal kwetsbaar bij mij, snel geirriteerd, dus dat wil ik graag voorkomen... Grote handjes heeftie wel, trouwens... niet gezond meer.
pi_32548222
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Die 'berg cellen' IS je geest. Er bestaat niet zoiets als een onstoffelijke geest. Tenzij je gelovig bent ofzo.
Goed, scheiding tussen het psychische deel en het fysieke dan... Die scheiding is duidelijk aanwezig, en erodome heeft het steeds over het psychische deel (denken dat je geen orgasme kunt krijgen) terwijl het stuk dat ze neer zet over het fysieke deel gaat (niet goed doorkomen van signalen via de neurotransmitters.
pi_32548350
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef innovative het volgende:
Goed, scheiding tussen het psychische deel en het fysieke dan... Die scheiding is duidelijk aanwezig, en erodome heeft het steeds over het psychische deel (denken dat je geen orgasme kunt krijgen) terwijl het stuk dat ze neer zet over het fysieke deel gaat (niet goed doorkomen van signalen via de neurotransmitters.
Ikzelf vraag me af of er wel een scheiding bestaat tussen het psychische en het fysieke, maar dat is meer een filosofisch/wetenschappelijke discussie.
pi_32564088
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef innovative het volgende:

[..]

Je bent een zeur op het moment weet je dat, je rent voorbij aan de stukken die ik geplaatst heb die wel over gedachten gaan, blijft zaniken terwijl ik het al heb uitgelegd, moet je echt zo nodig je gelijk hebben, ik ben het echt zat nu dus aub hier heb je het, jij hebt gelijk, nu blij?

Daarbij geloof ik ook niet zo in de scheiding van lichaam en geest, maar in het samenzijn van beide, als het in de geest niet goed zit vertaald zich dat in de grijze massa, denk aan receptoren die verstoord worden, prikkels die niet goed meer doorkomen enz enz enz, wat in de geest zit vertaald zich in het lichaam, dit is wat mij betrefd igg een vrij vast gegeven ondersteund door vele voorbeelden.

Neem bv vaginisme, er zit iets fout in de geest, door een nare ervaring ofzo, het vertaald zich naar het lichaam door vaginisme, of bv iemand heeft veel stress, dit uit zich in het lichaam op verschillende manieren, denk aan spanningshoofdpijnen, rugpijnen waarbij het aan de soort van stress ligt waar die pijn zich manifisteerd, mensen die bv een hoge druk op zich hebben, veel te dragen hebben zie je vaak last krijgen van nek en schouders(juk op de schouders noemen we dat dan ook) en zo zijn er legio aan voorbeelden.

En andersom kan dit natuurlijk ook zo zijn, dat een lichamelijk probleem de geest beinvloed, er gaan stemmen op die zeggen dat alles in de geest begint en in het lichaam eindigt, maar zover wil ik zelf niet gaan.
pi_32564300
Als ik mod was zou ik zeggen: "hee Ero, Inno, stelletje eigenwijze PMS-godinnen! Kappen met dat moddergooien. Dit topic gaat niet om wie van jullie er gelijk krijgt, er moet een meisje worden geholpen! "

Maar ik ben geen mod, dus zal ik het alleen maar stilletjes denken
Mijn foto's op Flickr!
pi_32565884
Het lijkt mij ook wel verstandig als ero en inno de discussie tot een einde brengen.

Verder met EHBA - Eerste Hulp bij Anorgasmie.
pi_32566657
De discussie is wat mij betrefd al tot een einde, zie het geirriteerde bovenstukje in laatste post
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:48:20 #215
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32567264
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef erodome het volgende:
De discussie is wat mij betrefd al tot een einde, zie het geirriteerde bovenstukje in laatste post
En dan toch nog even reageren he...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')