vanaf nuquote:Op maandag 5 september 2005 21:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Duoberenis dat een bestaand woord?!
da's dan weer minder geil...quote:
ehm...quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoor vaak dat heterosexuele mannen dit samen doen, en dan kijken wie het verste spuit
Samen met de partner is wel geilallen ik kan het nooit laten hem er toch in te steken
Te veel info!quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoor vaak dat heterosexuele mannen dit samen doen, en dan kijken wie het verste spuit
Samen met de partner is wel geilallen ik kan het nooit laten hem er toch in te steken
nee heel logisch. Want er ziijn ook tweezijdige dildos op de makrt, zodat twee dames tegelijk met 1 dildo kunnen berenquote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef vigier het volgende:
Bij het lezen van het woord "duoberen" dacht ik aan een onwijs grote dubbele dildo, maar dat kan ook aan mij liggen
ik dacht bij het woord duoberen aan één grote dildo, immers alles is veroorlooft om de orgasmestrijd te winnen. maar als jij een anale dildo fijn vindt, be my guest....quote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef vigier het volgende:
Bij het lezen van het woord "duoberen" dacht ik aan een onwijs grote dubbele dildo, maar dat kan ook aan mij liggen
quote:
...duoberen'...quote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef Neolith het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik dacht meteen aan 'ik zag twee beren...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |