Hoho...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nou, hoewel ik het er niet mee eens ben dat het zo zou moeten zijn, lijkt het mij inderdaad wel dat het vaker voorkomt dat een man klaarkomt dan dat een vrouw klaarkomt... Maar dat is naar mijn mening natuurlijk bepaald...
Even alleen over het klaarkomen: hoe denk je dat jij je zou voelen als jij elke keer 20 minuten aan de gang zou moeten om een orgasme bij je partner te veroorzaken, terwijl het bij jou telkens in 5 minuten gebeurd is...?
Is ook een beetje een kromme situatie dan; als je beide orgasmes even vaak wilt voor laten komen...
Tja, voor onze relatie gaat dat dus niet op: vaginaal kom ik weliswaar vrij snel, maar als het gaat om clitorale stimulatie, dan duurt het gewoon lang, ook al zijn we nu bijna 3 jaar samen. Sterker nog, als ik het zelf doe ben ik nog makkelijk een kwartier bezit (soms zelfs langer). Dan ben ik alleen, helemaal vertrouwd met mijn lijf etc, maar 't gaat gewoon niet sneller.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar als het goed is moet het steeds meer gelijktrekken als de relatie vordert: zij meer op d'r gemak en jij meer skills zodat zij sneller komt en jij meer beheersing om jouw orgasme evt. uit te stellen.
Mjah, het ging mij ook vooral om wat standaard lijkt te zijn... Feit is dat het de meeste vrouwen wat langer duurt voordat ze klaarkomen... En dan kan ik me voorstellen dat er mannen zijn die niet elke dag een half uur bezig willen zijn...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:11 schreef innovative het volgende:
[..]
Hoho...
Af en toe 20 minuten, de rest van de tijd kom ik 2 keer in de tijd dat jij 1 keer komt... Dus je hebt wat terug te betalen qua investeringstijd per orgasme hoor
Trouwens, bij jou gaat het handmatig of oraal dan misschien sneller dan bij mij, maar langer dan 5 minuten duurt 't wel...
En vind klaarkomen ook geen must, vind alleen dat het vrouwelijk orgasme niet standaard aan de kant geschoven moet worden. Soms even goed je best doen is ook best lief... En het hoeft echt niet altijd (maar dat wist je allang).
haha niet zo snel. ik zie haar aankomend weekend pas weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:51 schreef SadKingBilly het volgende:
...en?
dat heb ik er ook wel voor overquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:22 schreef innovative het volgende:
Ennuh, heb geduld. Sommige vrouwen doen er makkelijk een half uur over om te komen. Ja, dan heb je kramp in je tong of handen, maar soms moet je dat er voor over hebben.
Denk dat dat ook wel een redelijk vaststaand feit is. Neem het verhaal van innovative en bedenk dan dat driekwart van de vrouwen niet vaginaal klaarkomen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:25 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, het ging mij ook vooral om wat standaard lijkt te zijn... Feit is dat het de meeste vrouwen wat langer duurt voordat ze klaarkomen... En dan kan ik me voorstellen dat er mannen zijn die niet elke dag een half uur bezig willen zijn...
Laat erodome 't maar niet horen! die komt je finaal de oren wassen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel een redelijk vaststaand feit is. Neem het verhaal van innovative en bedenk dan dat driekwart van de vrouwen niet vaginaal klaarkomen.
Ik hoef ook niet elke keer voor het neuken gelikt te worden of gevingerd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:25 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah, het ging mij ook vooral om wat standaard lijkt te zijn... Feit is dat het de meeste vrouwen wat langer duurt voordat ze klaarkomen... En dan kan ik me voorstellen dat er mannen zijn die niet elke dag een half uur bezig willen zijn...
De rest weet ik ook... En je zou het ook gerust kunnen vergeten om elke keer dat we seks hebben vantevoren een clitoraal orgasme te krijgen... Dat trekken m'n vingers en tong gewoon niet...
Ja ik ben er 1 van, een G-spot lijk ik ook al niet te hebben. Ligt niet aan skills minnaar lijkt me.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel een redelijk vaststaand feit is. Neem het verhaal van innovative en bedenk dan dat driekwart van de vrouwen niet vaginaal klaarkomen.
Tja, zoveel vrouwen zeggen niet vaginaal te kunnen komen en doen het toch ergens in hun leven wel, kijk bv naar jezelf...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:45 schreef innovative het volgende:
[..]
Laat erodome 't maar niet horen! die komt je finaal de oren wassen!
Maar ja, ik heb geluk, ik kom dus bijna elke vrijpartij wel klaar. Nu vind ik een vaginaal orgasme door neuken minder heftig dan een clitoraal orgasme, maar 't is nog steeds errug lekker natuurlijk! Ik heb er dan ook geen problemen mee als hij niet elke keer drie jaar bezig is met mij, zou er wel problemen mee hebben als 't nooit voor komt.
In het begin met MikeyMan kwam ik ook niet vaginaal klaar, alleen clitoraal. Vond ik idd nog steeds niet dat hij altijd uren met me bezig moest zijn, maar af en toe verwachtte ik het toch wel een beetje... 't Gaat tenslotte ook om het verwennen van je partner, vind ik wel belangrijk!
Daarom heb ik ook heel voorzichtig het woordje 'kunnen' gemedenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:45 schreef innovative het volgende:
Laat erodome 't maar niet horen! die komt je finaal de oren wassen!
Het is ook vreemd dat het 'normaler' is dat een man een vrouw versiert en niet andersom. Het is bizar als het andersom gebeurt. Alsof vrouwen dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, ik ken natuurlijk de hele situatie niet. Maar ik vind het zo vreemd dat het blijkbaar 'normaler' is dat een meisje niet klaarkomt en de man wel binnen een relatie.
Terwijl het bizar klinkt als binnen een relatie de jongen nooit klaarkomt en het meisje wel en ze daar verder niets aan doen.
Alsof het mannelijk orgasme belangrijker of noodzakelijker is ofzo dan het vrouwelijk.
Natuurlijk is dit niet altijd de schuld van mannen, ik denk dat vrouwen zich er vaak bij neerleggen, zo van 'nou ja ik kom niet binnen 5 minuten als mijn vriend ook komt, laat dan maar' en niet voor zichzelf ook eisen dat ze goed aan de beurt komen.
lieve schat. tuurlijk denk jij van uit jezelf. maar maak de mannen er niet onzekerder door, want dan krijg je zo'n kleiklas van 8 jaar oud die zijn best doet het beste asbakje te kleien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, zoveel vrouwen zeggen niet vaginaal te kunnen komen en doen het toch ergens in hun leven wel, kijk bv naar jezelf...
Zo zijn er ook horde's met vrouwen die zeggen niet clitoraal te kunnen komen en die het toch echt ergens in hun leven wel leren...
Blijf ervan overtuigd dat, op lichamelijke afwijkingen hier en daar na, elke vrouw vaginaal kan komen, als er geen afwijkingen zijn is het lichaam in basis hetzelfde dus heeft iedere vrouw de mogelijkheid tot die verschillende orgasme's...
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
lieve schat. tuurlijk denk jij van uit jezelf.maar maak de mannen er niet onzekerder door, want dan krijg je zo'n kleiklas van 8 jaar oud die zijn best doet het beste asbakje te kleien.
Ja, bij dat soort vrouwen moet je wel, maar k vind dat toch een soort 'last resort',quote:ik ken op mijn leeftijd nog steeds vrouwen die of clitoraal of vaginaal niet klaarkomen. kan je van goede huize komen. ze kunnen het vaak zelf niet eens. daarom, nogmaals tot vervelens toe, duoberen.
lees anders mijn eerste post van deze pagina.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:33 schreef la-nina het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, bij dat soort vrouwen moet je wel, maar k vind dat toch een soort 'last resort',
dat 'duoberen' {om je terminologie maar even aan te hangen}.
Vrouwen moeten beter leren klaarkomenen mannen moeten vooral veel geduld en
volhardingtonen.
Het vrouwelijk orgasme wordt een beetje overschat vind ik, al dat mysterieuze gedoe![]()
Ahquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:10 schreef zoalshetis het volgende:
als het echt dramatische vormen aanneemt is samen masturberen (dus ieder voor zich) een prima plan, en erg geil.
quote:Op woensdag 23 november 2005 01:39 schreef la-nina het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik hoop dat er voor TS & vriendin meer hoop is![]()
Dat heb ik, ja...quote:Op zondag 20 november 2005 23:41 schreef Alchemila het volgende:
Misschien is zij op dat punt ook te gespannen, Zo van: 'verdorie, het zit eraan te komen, nu doorzetten!'
Ja, dan lukt het vaak niet meer, dus ik sluit me aan bij Addie..
Succes.. en veel plezier.
wat heeft nat of ruim zijn te maken of een vrouw wel of niet klaarkomt?quote:Op woensdag 23 november 2005 01:46 schreef klootje het volgende:
Wees blij dat je vriendin nooit klaar komt,je leuter in zo'n zwembad dauwen is niks aan,ik denk dat het 50/50 is bij de vrouwen,ik heb liever van die niet klaarkomers.
WTF lul jij nou manquote:Op woensdag 23 november 2005 01:46 schreef klootje het volgende:
Wees blij dat je vriendin nooit klaar komt,je leuter in zo'n zwembad dauwen is niks aan,ik denk dat het 50/50 is bij de vrouwen,ik heb liever van die niet klaarkomers.
Nee, jouw hele zaadlozingen trekken vollen zalen, wou je zeggen?quote:Op woensdag 23 november 2005 01:46 schreef klootje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |