abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32543117
nou hoor ik van jullie, "vaginaal gaat bijna vanzelf". Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen
Ik neem aan dat het gebeurd door stimulatie van de g-spott.
zouden jullie een beetje uitleg kunnen geven, ik zou het namelijk ook wel eens willen proberen.
pi_32543662
Klaarkomen, tja. Ik denk dat een vrouw het kan zodat er nog wat leuks aan seks is en blijft. Het zou saai worden voor een vrouw als alleen een man het kan. We zijn intelligente wezens en dan werkt het niet meer wie de sterkste is ofzo (zie je toch vaak bij veel diersoorten, mannetje neukt vrouwtje wat eigenlijk helemaal geen zin heeft; verkrachting???)

Maar bij dieren, en zeker de dommere diersoorten, is seks een instinct. Bij ons ligt dat toch anders, is er meer voor nodig.
pi_32543799
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef erodome het volgende:
Je bent belachelijk koppig, ik zei dat als er geen lichamelijke afwijking is, wat het ontbreken van die zenuwbanen nogal is he, het op gedachtegang neerkomt, iets wat in de sexuologie gewoon als een hard feit aangenomen wordt.

Ik heb helemaal niet gezegd dat vrouwen zichzelf dat aanpraten, waar haal je dat in godsnaam vandaan zeg?
Ik zeg wel dat als je van het kan niet uitgaat het ook niet zal kunnen gaan en dat is een vrij logische gevolgtrekking waar toch zelfs jij niet omheen zou moeten kunnen.

Dat er lichamelijke afwijkingen kunnen zijn wilde er wel in bij mij, die noem ik dan ook steeds erbij...
Waarom voer je dan juist dát stuk aan als onderbouwing van je verhaal? Je roept overal "de hersenen zijn het belangrijkste seksorgaan, je gedachten en niet je lichaam bepalen of je een orgasme krijgt"". Het stuk onderzoek dat je laat zien gaat dan wel over de hersenen, maar niet over de gedachtengang waar jij steeds op hamert. Het strookt totaal niet met wat je continu roept, is iig geen argument om jouw verhaal te onderbouwen. In jouw verhaal zijn de hersenen het belangrijkst omdat die je gedachten besturen, maar de hersenen worden hier gewoon als orgaan gezien.

En over dat aanpraten, dat is dus precies wat ik bedoel. Vrouwen die denken dat ze het niet kunnen, doen het zichzelf aan, dat zeg je hierboven zelf... Je brengt het als een feit dat, wanneer je denkt dat het niet lukt, het ook niet zal lukken. Terwijl je zelf in andere topics roept dat je vaak genoeg vrouwen mee hebt gemaakt die altijd dachten dat ze niet konden spuiten, en die het ineens toch lukte. Hoe kan dat dan???
quote:
En wbt dat onderzoek, ik heb aan zo'n onderzoek meegedaan in groningen, ongeveer dezelfde inhoudt, moesten een orgasme bereiken, meetapperatuur(nou ja stripje, steld niets voor) zowel anaal als vaginaal en de kop in een pet scan en voor het orgasme werd een radio actieve vloeistof ingespoten die zou laten zien wat er in de hersenen gebeurde.

Nadat ze de uitslagen op de monitor zagen bij mijn orgasme(moest er 3 krijgen, 1 is gelukt in die rare omstandigheden en dat vond ik al heel wat om eerlijk te zijn) vroeger ze zich af of de anderen wel eerlijk waren geweest en wat bleek, bij degene bij wie die monitor geen uitslag liet zien(de druk in vagina en anus) was er ook niet de reactie in de hersenen zoals bij vrouwen die wel die druk lieten zien tijdens het orgasme, conclusie die andere vrouwen hadden geen orgasme beleefd, conclusie van onderzoekers van de universiteit dus he....
In het verslag van dit onderzoek is door middel van hersensensoren en meetapparatuur die hartritme en bloeddruk meette, aangetoond dat deze vrouwen wel degelijk een orgasme hadden. Bij jouw onderzoek misschien anders, bij dit onderzoek was bij voorbaat de mogelijkheid tot faken al uitgesloten.
pi_32546209
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef innovative het volgende:

[..]

Waarom voer je dan juist dát stuk aan als onderbouwing van je verhaal? Je roept overal "de hersenen zijn het belangrijkste seksorgaan, je gedachten en niet je lichaam bepalen of je een orgasme krijgt"". Het stuk onderzoek dat je laat zien gaat dan wel over de hersenen, maar niet over de gedachtengang waar jij steeds op hamert. Het strookt totaal niet met wat je continu roept, is iig geen argument om jouw verhaal te onderbouwen. In jouw verhaal zijn de hersenen het belangrijkst omdat die je gedachten besturen, maar de hersenen worden hier gewoon als orgaan gezien.
Omdat het algemeen bekend is dat de hersenen het grootste seksorgaan zijn misschien wat goed te merken is vooral bij vrouwen omdat zodra er iets mis zit in de denkwijze het veelvuldig voorkomt dat er orgastische probemen zijn?
Dat dat naar mijn mening niet echt extra uitleg nodig heeft aangezien tegenwoordig iedereen toch wel zou moeten kunnen weten dat dat het belangerijkste orgaan is voor seks en de belevenis van seks.

Ik quote nog even een stuk voor sexuologen...
quote:
Het kunnen doorlopen van de plateau fase en het kunnen bereiken van een orgasme, samen ook wel de solo-fase genoemd, is daarbij grotendeels afhankelijk van het vermogen om de interactie met de partner tijdelijk los te laten en controle op cognities (gedachten, beelden, fantasieën, gevoelens) te laten varen. Onvermogen om controle, interactie en cognities “los te laten”, is een van de belangrijkste oorzaken voor orgasmestoornissen.
Dit stuk laat ik ook zien, maar ren je blijkbaar snel aan voorbij.
quote:
En over dat aanpraten, dat is dus precies wat ik bedoel. Vrouwen die denken dat ze het niet kunnen, doen het zichzelf aan, dat zeg je hierboven zelf... Je brengt het als een feit dat, wanneer je denkt dat het niet lukt, het ook niet zal lukken. Terwijl je zelf in andere topics roept dat je vaak genoeg vrouwen mee hebt gemaakt die altijd dachten dat ze niet konden spuiten, en die het ineens toch lukte. Hoe kan dat dan???
Als iemand bv vaginisme heeft, dan doet ze dat niet bewust zichzelf aan, maar wel onbewust, het is de (onbewuste) gedachte die de boel blokkeerd, dat is bij orgasme's presies hetzelfde, ik zeg nergens dat iemand dat lekker aan zichzelf te danken hebben, het komt meestal door vele omgevingsfactoren die een onbewuste verstoring in de gedachtegang geven waardoor er niet over de plateaufase heen gegaan kan worden.
Jij maakt daar van je schopt mensen de grond in, geeft ze het idee dat het hun schuld is, maar je zou het ook eerlijk kunnen bekijken en dan weet je dondersgoed dat wat ik hier zeg waar is.

Dat het zaak is die (onbewuste) gedachtegang weg te nemen en de boel weer op de juiste gedachtegang te zetten, je weet dat dit in veel gevallen te maken heeft met iemands zelfbeeld, maar ook met eerdere ervaringen, hoe iemand opgevoed is, hoe de rest van de omgeving met sexualiteit omging en nog vele andere factoren, al die factoren kunnen positief uitvallen, maar ook negatief omdat ze je gedachtepatronen beinvloeden.

Als jij bezig gaat met de intentie het lukt niet dan gaat het ook niet lukken, de reden dat die vrouwen het op ten duur wel lukt is dat ze die gedachte los kunnen laten, zowel die van het jagen naar een orgasme als het het kan niet, beide gedachten kunnen de boel verstoren, zie de quote die ik hier nogmaals geplaatst heb.
quote:
In het verslag van dit onderzoek is door middel van hersensensoren en meetapparatuur die hartritme en bloeddruk meette, aangetoond dat deze vrouwen wel degelijk een orgasme hadden. Bij jouw onderzoek misschien anders, bij dit onderzoek was bij voorbaat de mogelijkheid tot faken al uitgesloten.
Bij dit onderzoek dus ook aangezien ze presies in kaart brachten wat er in de hersenen gebeurt en zij komen blijkbaar tot een totaal andere conclusie.
Inc meetapperatuur en alles dus he, sensoren ingebracht voor de druk, bloeddruk en hartslag werden ook bijgehouden, een totaalbeeld dus.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32547957
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef bluecloud het volgende:
nou hoor ik van jullie, "vaginaal gaat bijna vanzelf". Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen
Ik neem aan dat het gebeurd door stimulatie van de g-spott.
zouden jullie een beetje uitleg kunnen geven, ik zou het namelijk ook wel eens willen proberen.
Het lukt mij ook pas sinds kort, door toedoen van heiden6. Ik heb het heel vaak zelf geprobeerd, andere vriendjes hebben geporbeerd mijn 'hot spot' te vinden, maar het lukte nooit echt. Maar ineens gebeurde het toen heiden6 me aan het vingeren was (erg hard, met twee vingers en hij heeft GROTE handen). Heel heftig. Ik benoemde het niet meteen als een 'orgasme', maar ik geloof toch dat het een vaginaal orgasme is. Het is heel heftig, ik heb al een aantal keer gehuild en naderhand tintelt mijn hele lichaam. Zeer intense ervaring.
pi_32547988
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef erodome het volgende:
Omdat het algemeen bekend is dat de hersenen het grootste seksorgaan zijn misschien wat goed te merken is vooral bij vrouwen omdat zodra er iets mis zit in de denkwijze het veelvuldig voorkomt dat er orgastische probemen zijn?Dat dat naar mijn mening niet echt extra uitleg nodig heeft aangezien tegenwoordig iedereen toch wel zou moeten kunnen weten dat dat het belangerijkste orgaan is voor seks en de belevenis van seks.
Nogmaals, waarom zet je dan een stuk neer dat gaat over de fysieke werking van het brein, en niet de psychische aspecten? Het brein kun je zien als een berg cellen en als een geest. Jij gaat steeds uit van een geest, maar dat stukje gaat uit van een berg cellen die hun taak niet goed vervullen... Snappuh?

En verder kap ik hiermee, heb mijn punt gemaakt en ga in herhaling vallen. Als je antwoord wilt begin je maar bij het begin van de discussie en lees je maar terug, al mijn punten staan er al...
pi_32548090
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:07 schreef innovative het volgende:
Nogmaals, waarom zet je dan een stuk neer dat gaat over de fysieke werking van het brein, en niet de psychische aspecten? Het brein kun je zien als een berg cellen en als een geest. Jij gaat steeds uit van een geest, maar dat stukje gaat uit van een berg cellen die hun taak niet goed vervullen... Snappuh?
Die 'berg cellen' IS je geest. Er bestaat niet zoiets als een onstoffelijke geest. Tenzij je gelovig bent ofzo.
pi_32548165
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lukt mij ook pas sinds kort, door toedoen van heiden6. Ik heb het heel vaak zelf geprobeerd, andere vriendjes hebben geporbeerd mijn 'hot spot' te vinden, maar het lukte nooit echt. Maar ineens gebeurde het toen heiden6 me aan het vingeren was (erg hard, met twee vingers en hij heeft GROTE handen). Heel heftig. Ik benoemde het niet meteen als een 'orgasme', maar ik geloof toch dat het een vaginaal orgasme is. Het is heel heftig, ik heb al een aantal keer gehuild en naderhand tintelt mijn hele lichaam. Zeer intense ervaring.
Vingeren doet 't bij dus net niet... Wel bijna, maar kom niet over dat randje zeg maar. Ws. ook omdat (wat ik al eerder aan gaf) hij het niet te hard mag doen. De boel is nu eenmaal kwetsbaar bij mij, snel geirriteerd, dus dat wil ik graag voorkomen... Grote handjes heeftie wel, trouwens... niet gezond meer.
pi_32548222
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Die 'berg cellen' IS je geest. Er bestaat niet zoiets als een onstoffelijke geest. Tenzij je gelovig bent ofzo.
Goed, scheiding tussen het psychische deel en het fysieke dan... Die scheiding is duidelijk aanwezig, en erodome heeft het steeds over het psychische deel (denken dat je geen orgasme kunt krijgen) terwijl het stuk dat ze neer zet over het fysieke deel gaat (niet goed doorkomen van signalen via de neurotransmitters.
pi_32548350
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef innovative het volgende:
Goed, scheiding tussen het psychische deel en het fysieke dan... Die scheiding is duidelijk aanwezig, en erodome heeft het steeds over het psychische deel (denken dat je geen orgasme kunt krijgen) terwijl het stuk dat ze neer zet over het fysieke deel gaat (niet goed doorkomen van signalen via de neurotransmitters.
Ikzelf vraag me af of er wel een scheiding bestaat tussen het psychische en het fysieke, maar dat is meer een filosofisch/wetenschappelijke discussie.
pi_32564088
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef innovative het volgende:

[..]

Je bent een zeur op het moment weet je dat, je rent voorbij aan de stukken die ik geplaatst heb die wel over gedachten gaan, blijft zaniken terwijl ik het al heb uitgelegd, moet je echt zo nodig je gelijk hebben, ik ben het echt zat nu dus aub hier heb je het, jij hebt gelijk, nu blij?

Daarbij geloof ik ook niet zo in de scheiding van lichaam en geest, maar in het samenzijn van beide, als het in de geest niet goed zit vertaald zich dat in de grijze massa, denk aan receptoren die verstoord worden, prikkels die niet goed meer doorkomen enz enz enz, wat in de geest zit vertaald zich in het lichaam, dit is wat mij betrefd igg een vrij vast gegeven ondersteund door vele voorbeelden.

Neem bv vaginisme, er zit iets fout in de geest, door een nare ervaring ofzo, het vertaald zich naar het lichaam door vaginisme, of bv iemand heeft veel stress, dit uit zich in het lichaam op verschillende manieren, denk aan spanningshoofdpijnen, rugpijnen waarbij het aan de soort van stress ligt waar die pijn zich manifisteerd, mensen die bv een hoge druk op zich hebben, veel te dragen hebben zie je vaak last krijgen van nek en schouders(juk op de schouders noemen we dat dan ook) en zo zijn er legio aan voorbeelden.

En andersom kan dit natuurlijk ook zo zijn, dat een lichamelijk probleem de geest beinvloed, er gaan stemmen op die zeggen dat alles in de geest begint en in het lichaam eindigt, maar zover wil ik zelf niet gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32564300
Als ik mod was zou ik zeggen: "hee Ero, Inno, stelletje eigenwijze PMS-godinnen! Kappen met dat moddergooien. Dit topic gaat niet om wie van jullie er gelijk krijgt, er moet een meisje worden geholpen! "

Maar ik ben geen mod, dus zal ik het alleen maar stilletjes denken
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32565884
Het lijkt mij ook wel verstandig als ero en inno de discussie tot een einde brengen.

Verder met EHBA - Eerste Hulp bij Anorgasmie.
pi_32566657
De discussie is wat mij betrefd al tot een einde, zie het geirriteerde bovenstukje in laatste post
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:48:20 #215
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32567264
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef erodome het volgende:
De discussie is wat mij betrefd al tot een einde, zie het geirriteerde bovenstukje in laatste post
En dan toch nog even reageren he...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')