Een van de betere foto's, vind ik zelf. En dat zegt heel wat, gezien de afgrijselijke rest op de idols site.quote:Op zondag 20 november 2005 20:09 schreef -Numlock- het volgende:
Een normale smoel?
quote:Op zondag 20 november 2005 20:09 schreef -Numlock- het volgende:
Een normale smoel?
Ik heb een nog betere foto van haar gevonden hoorquote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een van de betere foto's, vind ik zelf. En dat zegt heel wat, gezien de afgrijselijke rest op de idols site.
Was ie kwijt dan?quote:Op zondag 20 november 2005 20:24 schreef G-Mart het volgende:
Kan iemand Henny Huisman even roepen? Volgens mij is Snuitje eindelijk teruggevonden![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze viel mij ook op.....maar alleen omdat het een van de betere foto's was.![]()
Straks even luisteren hoe ze zong.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef Jossos het volgende:
[..]
Was ie kwijt dan?
OT: Joh..Smaken verschillen zal ik maar zeggen..?
Ach, dan heeft de Sint dit jaar een wat aantrekkelijkere knol te berijdenquote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]Een wijs gezegde, blijkt maar weer.
Ja hallo!!??!? Als ik die link copy/paste krijg ik dit: javascript:void(0).quote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
Geef dan ook een link naar het filmpje, lul.
.
ah, dus ponylover is jouw kloonquote:Op zondag 20 november 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Niks mis mee, hoor.
Nog niet half de randmongool die de moeite neemt dat aan die randmongolen te vertellen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef Salvad0R het volgende:
idols
Wat voor randmongool ben je dan, als je dat serieus neemt.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar geen paardenbek hebben hoor. Leuk meisje wel
quote:Op zondag 20 november 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
*suikerklontje geeft.
Hierboven ergens staat wel een link naar het filmpje.quote:Op maandag 21 november 2005 00:09 schreef sbientje het volgende:
wat een huilies, een paardenbek zeggen ze dan!ik vind het wel een mooie meid hoor! maar ik heb geen idee hoe ze zingt dus daar ga ik niets over zeggen
quote:
Datissernie!quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef G-Mart het volgende:
Jezus wat een grafkop, het zal je paard maar wezen.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef youvehadyourfun het volgende:
Renske door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaaaaaaaaaaaa, alleen weer bijna niet gezien en niet gehoord...waar slaaaat dat op? op de idols site staat wel haar solo, maar ik wil t op tv zien.....
En jij hebt geen smaak.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:34 schreef Ivatje het volgende:
Zij heeft geen mooie stem, geen mooie kop, geen goede uitstraling...ERUIT met haar!![]()
BVO valt wel op paarden jaquote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik wel op jou kon rekenen!!
Plastische chirurgie denk ik. Wat die kop van d'r is echt om op te kotsen. Ik zou m'n hond er niet eens tegenaan laten zeiken.quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]![]()
Mooi meisje, mooie stem. Wat wil je nog meer?
quote:Op zondag 27 november 2005 01:46 schreef Yeahinho het volgende:
Inderdaad, ik bedoel Floortje zie ik nu.
wie is Renske dan?
Ook dat is niet de meest charmante foto.quote:Op zondag 27 november 2005 04:08 schreef youvehadyourfun het volgende:
ff voor de duidelijkheid: dit is haar:
[afbeelding]
Dat was geen debiel man!quote:Op zondag 27 november 2005 01:36 schreef Yeahinho het volgende:
Was dat dat kleine blonde ding die met die grote debiel moest zingen en daar totaal geen zin in had?
Hij liet anders wel heel onsubtiel merken dat ie haar een geil ding vondquote:Op zondag 27 november 2005 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat was geen debiel man!
Ski hut koning!![]()
Dat is ze toch ookquote:Op zondag 27 november 2005 12:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij liet anders wel heel onsubtiel merken dat ie haar een geil ding vond. En hij kon niet zingen
.
Wat ben jij zuur zeg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:20 schreef BVO het volgende:
Grijze muis, geen opvallende persoonlijkheid, geen buitengewoon smakelijke verschijning, geen bijzondere stem, maakt weinig indruk.
En ze heeft Don't Speak verkracht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
Ik weet iig dat ik haar haar vanavond stom vond, los zit het veel leuker en ik vind zeker niet dat ze het heeft. Een irritant meisje.
Sowieso dat ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ze heeft Don't Speak verkracht.!
Wellicht zou je het anders kunnen verwoordenquote:
Doe niet zo politiek correctquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wellicht zou je het anders kunnen verwoorden?
Ze studeert inderdaad aan de RUG, Viking84. Literatuurwetenschappen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind t wel een mooi meisje, mijn naamgenootje
volgens mij zit ze op de RuG. De rector staat deze week in de UniversiteitsKrant met een foto van haar
![]()
en jij kent haar?quote:Op zondag 11 december 2005 18:52 schreef makinghistory23 het volgende:
[..]
Ze studeert inderdaad aan de RUG, Viking84. Literatuurwetenschappen.
En qua CV: ze heeft inderdaad veel dingen gedaan, maar dat het haar komt aanwaaien: verre van. Ze knokt er keihard voor!
Alsof een lang CV alles zegt over je levensgeluk. Dat is ook weer typisch zo'n westers, maar vooral Nederlands, misverstand. Natuurlijk kan het handig zijn voor je toekomst, dat ontken ik zeker niet, maar het is mijn eigen ervaring met mensen in mijn omgeving dat het uiteindelijk echt niets uitmaakt. Het gaat erom dat je jezelf waar kunt maken en jezelf kunt verkopen. Of je dan wel of niet in één of andere studentencommissie hebt gezeten maakt echt geen bal uit. Mensen vindne het vooral leuk om interessant mee te doen, maar dat heeft niets met het functionele aspect te maken.quote:Op zondag 11 december 2005 16:19 schreef apestaartje het volgende:
Het lijkt me zo'n zondagskind wat altijd alles in het leven lukt en dat alles in haar schoot geworpen krijgt (in de trant van Tooske Breugem, misschien wel de vrouw met het langste cv van Nederland). Toen ze, voor haar optreden, opnoemde wat ze in haar leven al gedaan had... En nu is het haar wéér gelukt. Ik hoop niet dat ze er te arrogant van gaat worden.
Ik ben haar nog nooit tegengekomen in Groningen. Alle studentes lijken trouwens op elkaar hier (blond) dus. Ik zou haar vast wel een keer zijn tegengekomen, maar dat meisje valt gewoon niet opquote:Op maandag 12 december 2005 07:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze studeert in Groningen, nooit tegengekomen dat kleine ding Gollem?
En jij bent zeker een vriendin of een bekende van Renske...quote:Op maandag 12 december 2005 09:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond Renske (qua zang) een erg aangename verrassing. Terecht dat ze door is.
De zang vond ook ik eigenlijk behoorlijk klote. Mijn katten janken mooier dan ze zingt. En om nou te zeggen dat haar voorkomen zo verpletterend was, nee. Die achterlijke HJ moet gewoon ffies optiefen, want hij ziet het allemaal niet meer zo helder.quote:Op maandag 12 december 2005 10:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
En jij bent zeker een vriendin of een bekende van Renske...![]()
of je bent doof
ik kijk zo over haar heen denk ik.... of ze moet gaan zingen, dan zal ze wel opvallenquote:Op maandag 12 december 2005 07:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze studeert in Groningen, nooit tegengekomen dat kleine ding Gollem?
quote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef G-Mart het volgende:
Jezus wat een grafkop, het zal je paard maar wezen.
Dat zou fantastisch voor haar zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 15:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
met een beetje geluk komt ze mij nog een keer tegen![]()
En dat is negatief bedoeld!quote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Renske is in mijn ogen "de ALICE" van 2006!
Ik ken haar goed, ben haar niet, haha! Ga vanavond een biertje met haar halenquote:Op maandag 12 december 2005 00:05 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
[..]
en jij kent haar?
of ben je haar?
Tja, dat dacht ik ook. Ariel was ook over-enthousiast, maar dan op een andere manier die ik wel leuk vind, terwijl ik bij Renske toch weer een beetje dat "in the pocket" gevoel kreeg. En dat gescherm met haar CV hoefde van mij ook niet. Is vast indrukwekkend allemaal, maar binnen Idols zegt het niks. Er lopen bij Idols ook mensen rond bij wie het CV met gemak op de achterkant van een postzegel past, maar die kunnen ook ver komen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:56 schreef Cee het volgende:
Ik vind 'r geen mooie stem hebben, maar ze leek me wel een aardig meisje gisteren. Alhoewel dat ook 't geval was bij Alice. Volgens mij gaat dat over-enthousiaste hiephoi-gedrag binnen de kortste keren irriteren.
Jezus, kan zij er wat aan doen dat ze warempel interessantere bezigheden en hobby's heeft dan de doorsnee kandidaat? En denk je dat zij zelf bepaalt wat er over haar wordt verteld in de uitzending? Come on... dit is wel zo ongeveer het zwakste anti-Renske-argument dat ik heb gehoord...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
En dat gescherm met haar CV hoefde van mij ook niet. Is vast indrukwekkend allemaal, maar binnen Idols zegt het niks. Er lopen bij Idols ook mensen rond bij wie het CV met gemak op de achterkant van een postzegel past, maar die kunnen ook ver komen.
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus, kan zij er wat aan doen dat ze warempel interessantere bezigheden en hobby's heeft dan de doorsnee kandidaat? En denk je dat zij zelf bepaalt wat er over haar wordt verteld in de uitzending? Come on... dit is wel zo ongeveer het zwakste anti-Renske-argument dat ik heb gehoord...![]()
quote:
Nee, waarschijnlijk omdat ze gewoon lelijk isquote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
OMG...
![]()
Is er dan geen enkele leuke headshot van haar te vinden?!
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk omdat ze gewoon lelijk is
Veranderd worden in watquote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Spindoc het volgende:
Kan de topic-titel niet veranderd worden?
Niks ervan!quote:
hahahaha daar gaat je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vertelden ze gisteren, Ariel had 2 % en Charissa 3%.
Echt nietquote:Op zondag 1 januari 2006 18:34 schreef ranja het volgende:
er waren zoveel veel mindere nog.
Bekijk het eens van de positieve kant! Waar die ook mag zijn!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef BVO het volgende:
Ja, ze had slechts 1 procent van de stemmen.
heb het gister niet gezien. Netjes de video ingesteld. En de uitslag dacht ik 22:30 uur.... jah niet dus 23:30 uur.... heb ik dus een uur lang dancing with te stars op me viedeoband staanquote:Op zondag 1 januari 2006 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vertelden ze gisteren, Ariel had 2 % en Charissa 3%.
Anders lees je ook gewoon eerst even de gids ofzoquote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb het gister niet gezien. Netjes de video ingesteld. En de uitslag dacht ik 22:30 uur.... jah niet dus 23:30 uur.... heb ik dus een uur lang dancing with te stars op me viedeoband staan
Ik heb geen tvgids....quote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders lees je ook gewoon eerst even de gids ofzo.
Ze was wel de slechtste (leest: meest vals zingende) van de dames. Serge was uiteraard nog slechter qua zang.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ze was nog wel fan van. Tori Amos.
.
Maar jezus, ze kwam echt over als een heroinehoertje. Met die dunne armen en dan de hele tijd dat gezwabber..
Maar ze was niet het slechtste gister. Dat niet.
Ze is gewoon irritant!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
Ze lacht irritant op die webchat.
Dat is ze dan blijkbaar verleerd.quote:
Ik wilde eigenlijk iets soort gelijks zeggen, maar heb het toch maar gelatenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is ze dan blijkbaar verleerd..
Ik zag m al aankomen...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is ze dan blijkbaar verleerd..
Zo ziet ze eruitquote:
Had ik zin inquote:
Je gaat me niet vertellen dat ze pluspunten had?quote:
Ze was leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat ze pluspunten had?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze had iets liefs, stunteligs, heroïnehoertjesigs over zich heen..
Alleen die pony niet echtquote:Op zondag 5 maart 2006 00:29 schreef youvehadyourfun het volgende:
ranja...eens. Blijkbaar heeft ze n nieuwe coupe qua haar, gezien in de backstage. Duurde uberhaupt even voordat ik dr herkende met dat donkere en pony. wel leuk.![]()
I-Jay zong veel verschrikkelijker!quote:
Misschien is ze niet de beste zangeres maar ze is wel spontaan. Zijn er tenminste 2 die dat niet zijnquote:
Markquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat crackhoertje ziet er niet meer uit
Niet onze mark hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |