Wat ben jij zuur zeg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:20 schreef BVO het volgende:
Grijze muis, geen opvallende persoonlijkheid, geen buitengewoon smakelijke verschijning, geen bijzondere stem, maakt weinig indruk.
En ze heeft Don't Speak verkracht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
Ik weet iig dat ik haar haar vanavond stom vond, los zit het veel leuker en ik vind zeker niet dat ze het heeft. Een irritant meisje.
Sowieso dat ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ze heeft Don't Speak verkracht.!
Wellicht zou je het anders kunnen verwoordenquote:
Doe niet zo politiek correctquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wellicht zou je het anders kunnen verwoorden?
Ze studeert inderdaad aan de RUG, Viking84. Literatuurwetenschappen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind t wel een mooi meisje, mijn naamgenootje
volgens mij zit ze op de RuG. De rector staat deze week in de UniversiteitsKrant met een foto van haar
![]()
en jij kent haar?quote:Op zondag 11 december 2005 18:52 schreef makinghistory23 het volgende:
[..]
Ze studeert inderdaad aan de RUG, Viking84. Literatuurwetenschappen.
En qua CV: ze heeft inderdaad veel dingen gedaan, maar dat het haar komt aanwaaien: verre van. Ze knokt er keihard voor!
Alsof een lang CV alles zegt over je levensgeluk. Dat is ook weer typisch zo'n westers, maar vooral Nederlands, misverstand. Natuurlijk kan het handig zijn voor je toekomst, dat ontken ik zeker niet, maar het is mijn eigen ervaring met mensen in mijn omgeving dat het uiteindelijk echt niets uitmaakt. Het gaat erom dat je jezelf waar kunt maken en jezelf kunt verkopen. Of je dan wel of niet in één of andere studentencommissie hebt gezeten maakt echt geen bal uit. Mensen vindne het vooral leuk om interessant mee te doen, maar dat heeft niets met het functionele aspect te maken.quote:Op zondag 11 december 2005 16:19 schreef apestaartje het volgende:
Het lijkt me zo'n zondagskind wat altijd alles in het leven lukt en dat alles in haar schoot geworpen krijgt (in de trant van Tooske Breugem, misschien wel de vrouw met het langste cv van Nederland). Toen ze, voor haar optreden, opnoemde wat ze in haar leven al gedaan had... En nu is het haar wéér gelukt. Ik hoop niet dat ze er te arrogant van gaat worden.
Ik ben haar nog nooit tegengekomen in Groningen. Alle studentes lijken trouwens op elkaar hier (blond) dus. Ik zou haar vast wel een keer zijn tegengekomen, maar dat meisje valt gewoon niet opquote:Op maandag 12 december 2005 07:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze studeert in Groningen, nooit tegengekomen dat kleine ding Gollem?
En jij bent zeker een vriendin of een bekende van Renske...quote:Op maandag 12 december 2005 09:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond Renske (qua zang) een erg aangename verrassing. Terecht dat ze door is.
De zang vond ook ik eigenlijk behoorlijk klote. Mijn katten janken mooier dan ze zingt. En om nou te zeggen dat haar voorkomen zo verpletterend was, nee. Die achterlijke HJ moet gewoon ffies optiefen, want hij ziet het allemaal niet meer zo helder.quote:Op maandag 12 december 2005 10:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
En jij bent zeker een vriendin of een bekende van Renske...![]()
of je bent doof
ik kijk zo over haar heen denk ik.... of ze moet gaan zingen, dan zal ze wel opvallenquote:Op maandag 12 december 2005 07:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze studeert in Groningen, nooit tegengekomen dat kleine ding Gollem?
quote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef G-Mart het volgende:
Jezus wat een grafkop, het zal je paard maar wezen.
Dat zou fantastisch voor haar zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 15:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
met een beetje geluk komt ze mij nog een keer tegen![]()
En dat is negatief bedoeld!quote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Renske is in mijn ogen "de ALICE" van 2006!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |