Een van de betere foto's, vind ik zelf. En dat zegt heel wat, gezien de afgrijselijke rest op de idols site.quote:Op zondag 20 november 2005 20:09 schreef -Numlock- het volgende:
Een normale smoel?
quote:Op zondag 20 november 2005 20:09 schreef -Numlock- het volgende:
Een normale smoel?
Ik heb een nog betere foto van haar gevonden hoorquote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een van de betere foto's, vind ik zelf. En dat zegt heel wat, gezien de afgrijselijke rest op de idols site.
Was ie kwijt dan?quote:Op zondag 20 november 2005 20:24 schreef G-Mart het volgende:
Kan iemand Henny Huisman even roepen? Volgens mij is Snuitje eindelijk teruggevonden![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze viel mij ook op.....maar alleen omdat het een van de betere foto's was.![]()
Straks even luisteren hoe ze zong.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef Jossos het volgende:
[..]
Was ie kwijt dan?
OT: Joh..Smaken verschillen zal ik maar zeggen..?
Ach, dan heeft de Sint dit jaar een wat aantrekkelijkere knol te berijdenquote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]Een wijs gezegde, blijkt maar weer.
Ja hallo!!??!? Als ik die link copy/paste krijg ik dit: javascript:void(0).quote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
Geef dan ook een link naar het filmpje, lul.
.
ah, dus ponylover is jouw kloonquote:Op zondag 20 november 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Niks mis mee, hoor.
Nog niet half de randmongool die de moeite neemt dat aan die randmongolen te vertellen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef Salvad0R het volgende:
idols
Wat voor randmongool ben je dan, als je dat serieus neemt.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar geen paardenbek hebben hoor. Leuk meisje wel
quote:Op zondag 20 november 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
*suikerklontje geeft.
Hierboven ergens staat wel een link naar het filmpje.quote:Op maandag 21 november 2005 00:09 schreef sbientje het volgende:
wat een huilies, een paardenbek zeggen ze dan!ik vind het wel een mooie meid hoor! maar ik heb geen idee hoe ze zingt dus daar ga ik niets over zeggen
quote:
Datissernie!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |