heb het gister niet gezien. Netjes de video ingesteld. En de uitslag dacht ik 22:30 uur.... jah niet dus 23:30 uur.... heb ik dus een uur lang dancing with te stars op me viedeoband staanquote:Op zondag 1 januari 2006 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vertelden ze gisteren, Ariel had 2 % en Charissa 3%.
Anders lees je ook gewoon eerst even de gids ofzoquote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb het gister niet gezien. Netjes de video ingesteld. En de uitslag dacht ik 22:30 uur.... jah niet dus 23:30 uur.... heb ik dus een uur lang dancing with te stars op me viedeoband staan
Ik heb geen tvgids....quote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders lees je ook gewoon eerst even de gids ofzo.
Ze was wel de slechtste (leest: meest vals zingende) van de dames. Serge was uiteraard nog slechter qua zang.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ze was nog wel fan van. Tori Amos.
.
Maar jezus, ze kwam echt over als een heroinehoertje. Met die dunne armen en dan de hele tijd dat gezwabber..
Maar ze was niet het slechtste gister. Dat niet.
Ze is gewoon irritant!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
Ze lacht irritant op die webchat.
Dat is ze dan blijkbaar verleerd.quote:
Ik wilde eigenlijk iets soort gelijks zeggen, maar heb het toch maar gelatenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is ze dan blijkbaar verleerd..
Ik zag m al aankomen...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is ze dan blijkbaar verleerd..
Zo ziet ze eruitquote:
Had ik zin inquote:
Je gaat me niet vertellen dat ze pluspunten had?quote:
Ze was leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat ze pluspunten had?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze had iets liefs, stunteligs, heroïnehoertjesigs over zich heen..
Alleen die pony niet echtquote:Op zondag 5 maart 2006 00:29 schreef youvehadyourfun het volgende:
ranja...eens. Blijkbaar heeft ze n nieuwe coupe qua haar, gezien in de backstage. Duurde uberhaupt even voordat ik dr herkende met dat donkere en pony. wel leuk.![]()
I-Jay zong veel verschrikkelijker!quote:
Misschien is ze niet de beste zangeres maar ze is wel spontaan. Zijn er tenminste 2 die dat niet zijnquote:
Markquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat crackhoertje ziet er niet meer uit
Niet onze mark hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |