quote:
quote:3. poofter
A male homosexual, often one who is also effeminite in his mannerisms. Used exclusively in a negative sense by heterosexuals. Word variant: poof
quote:Op zondag 20 november 2005 19:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vPff... Welke mod verandert m ff ?
Of geven we hem de Vanitas behandeling met het Sodomiet topic en begint er iemand alsnog een nieuw Topic met de correcte instrukties?quote:Op zondag 20 november 2005 19:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vPff... Welke mod verandert m ff ?
En dįt zou een veertienjarige weten?quote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef Great_Expectations het volgende:
The noun poof is (mainly) British slang meaning “a male homosexual,” as is its cognate poofter; both are disparaging and therefore taboo in polite use..
Toch.quote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef Great_Expectations het volgende:
The noun poof is (mainly) British slang meaning “a male homosexual,” as is its cognate poofter; both are disparaging and therefore taboo in polite use..
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, het is tenslotte nog maar een poefje.quote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En dįt zou een veertienjarige weten?
quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef creno het volgende:
ach, je hebt je signature weer eens waargemaakt
quote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, het is tenslotte nog maar een poefje..
Tori Amos - Riot Poofquote:Op zondag 20 november 2005 19:10 schreef creno het volgende:
gay =
HOMO=
holebi=
nicht=
battyboy of mietje kan er ook nog mee door
maar WTF is poofters
quote:Op zondag 20 november 2005 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Je wist het he!
Je wist dat ik altijd deed CTRL-F'en he!
CTRL-F'en op HOMO!
DAAROM heb je geen homo in de TT gezet!
Je wilde niet dat ik kwam posten!
HOER!
Heb ik ook altijd last van jah. Erg vervelend.quote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
"Batman Begins" is een goeie film..
Alleen blijft zijn pak stom. Hij kan niet eens z'n hoofd/nek draaien door die rare rubberen vleermuis-muts.
Jij hebt ook een rubber pak? Met rits?quote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik ook altijd last van jah. Erg vervelend.
Hij heeft geen lippen...quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Je wist het he!
Je wist dat ik altijd deed CTRL-F'en he!
CTRL-F'en op HOMO!
DAAROM heb je geen homo in de TT gezet!
Je wilde niet dat ik kwam posten!
HOER!
Awwww..... Kon je ook het topic niet vinden?quote:
Neuh.. kheb niks van bf gehoordquote:Op zondag 20 november 2005 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awwww..... Kon je ook het topic niet vinden?
quote:Op zondag 20 november 2005 20:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zijn hoofd.. neuh
Zijn lichaam.. ow yeah
Flikker eens op met je Tatsuyaquote:Op zondag 20 november 2005 20:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hell yeah
Toch vind ik het buikje van Tatsuya liever.![]()
Zelfs geen epsemepsje?!quote:Op zondag 20 november 2005 20:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neuh.. kheb niks van bf gehoord, terwijl ik het hier impliciet moet lezen waar ie opeens uitspookt. Is dit normaal?
quote:Op zondag 20 november 2005 20:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hell yeah
Toch vind ik het buikje van Tatsuya liever.![]()
Crenoliaans? Wat is datquote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef creno het volgende:
okay wiz, das niet tof, maar ga niet crenoliaans doen hoor
En dat is? De auto pakken en er naartoe rijden?quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef creno het volgende:
okay wiz, das niet tof, maar ga niet crenoliaans doen hoor
Ow dat.. neuh ik ben boos dat ie niks van zich heeft laten horenquote:Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef creno het volgende:
paniek, kwaad worden, bang zijn... kortom van alles in je hoofd halen om niets
maar het is te onderdrukken hoor
kapotte/gejatte/lege gsm ?quote:Op zondag 20 november 2005 20:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow dat.. neuh ik ben boos dat ie niks van zich heeft laten horen.
Omg.quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef Ang3l het volgende:
ages
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In de machinist ziet z'n lijf er IETS anders uit
Imogen Heap (en in het bijzonder Frou Frou) sowiesoquote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Imogen Heap - Hide & Seek
..blijft mooi in combinatie met de scenes van The OC
hijs nog zo jongquote:
Iddquote:Op zondag 20 november 2005 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
hijs nog zo jongje hebt hem wel verteld dat hij geen snoep moet nemen van vreemdelingen?
Jamaa, als ie ontvoerd is... dna moet ie wel op tijd terug zijn voor de 17e hoor!!!!quote:
en wordt hij dan ook boos ?quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou meestal ben ik juist degene met een kapotte of vergeten gsm.
Inderdaad, want anders ga ik maarquote:Op zondag 20 november 2005 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaa, als ie ontvoerd is... dna moet ie wel op tijd terug zijn voor de 17e hoor!!!!
een paaar dagenquote:Op zondag 20 november 2005 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou jah.. Hij maakt zich zorgen als ik ff een paar dagen niet reageer.
Nou jah.. toen was ik m'n gsm gewoon vergeten.. en de Unk en de trut een dag daarop was gewoon gezellig.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Inderdaad, want anders ga ik maar![]()
met Ang3l tijdens Innercity 2005 en dan gaan we zeker wel flink de bloemetjes buitenzetten.
![]()
Ach, ik weet dat van tim ook niet.quote:Op zondag 20 november 2005 20:53 schreef creno het volgende:
ik zal trouwens het nummer van mun ventje eens in mijn hoofd gaan prenten, want stel ik ben mijn gsm kwijt of hij is gejat of ik ben hem vergeten of weet ik het wat...
ik had dat dus vorige week, ff een andere gsm bij, en zijn nummer stond daar dus niet in en toen kon ik dus niet laten weten waar ik was.
Je weet z'n nummer niet eens uit je hoofd?quote:Op zondag 20 november 2005 20:53 schreef creno het volgende:
ik zal trouwens het nummer van mun ventje eens in mijn hoofd gaan prenten, want stel ik ben mijn gsm kwijt of hij is gejat of ik ben hem vergeten of weet ik het wat...
ik had dat dus vorige week, ff een andere gsm bij, en zijn nummer stond daar dus niet in en toen kon ik dus niet laten weten waar ik was.
Ik ook nietquote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je weet z'n nummer niet eens uit je hoofd?
mijn gsm heeft een telefoonboek, en dat is toch veel makkelijker dan 0623184790 intypenquote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je weet z'n nummer niet eens uit je hoofd?
Achquote:Op zondag 20 november 2005 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we ons dan niet teveel (ge)misdragen![]()
Wat is dat?quote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/11/3231401239.jpg]afbeelding][/url]![]()
.
En washandje? Een pluche muppet?quote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/11/3231401239.jpg]afbeelding][/url]![]()
.
FUZZJE!!!quote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef creno het volgende:
een konijn met een tattoo !
Idd jah. Gewoon de bloemetjes buiten zetten, hoe dan ookquote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AchGedragen, misdragen... het is in the eye of the beholder
Wil je soms dood zijn ofzo?quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Een dood fuzzy warm konijntje voor om je nek.
Begonia's, tulpen, vlijtige liesjes! ja, de liesjes zullen vlijtig zijnquote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd jah. Gewoon de bloemetjes buiten zetten, hoe dan ook![]()
ik denk eerder rijkquote:
Afrikaantjes zijn wel leukquote:Op zondag 20 november 2005 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begonia's, tulpen, vlijtige liesjes! ja, de liesjes zullen vlijtig zijn
*knabbel*quote:
jamaar het staat weer zo maatschappelijk onverantwoord als ik zeg "We gaan de afrikaantjes buiten zetten"quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar het staat weer zo maatschappelijk onverantwoord als ik zeg "We gaan de afrikaantjes buiten zetten"
alleen als het illegale afrikaantjes zijnquote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar het staat weer zo maatschappelijk onverantwoord als ik zeg "We gaan de afrikaantjes buiten zetten"
Ik dacht dat jij alle autochtonen het land uit ging zetten.quote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
Ach ja.. soms hebben ze ook een frisse lucht nodig.
Ow god ik lees het zelf ook al.. wat een foute opmerking van mijquote:Op zondag 20 november 2005 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alle autochtonen het land uit ging zetten.
quote:
die kettingquote:Op zondag 20 november 2005 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
Ik neem voor nooit te gaan roken.
En 3 jeansmaten omlaag te gaan..
Resultaat.
[afbeelding]
Ja ik weet hetquote:Op zondag 20 november 2005 21:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey die vent van jou he... die was hier.
Holy crapquote:Op zondag 20 november 2005 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
Ik neem voor nooit te gaan roken.
En 3 jeansmaten omlaag te gaan..
Resultaat.
[afbeelding]
peuterschool bedoel jequote:Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef creno het volgende:
[..]
die ketting![]()
die laarzen![]()
zo loop je toch niet rond ? of is dat de trend nu op basisscholen rocky ?
Dus dįįįįr was ie!quote:
Ik boijf voorlopig mijlenver bij he wegquote:
dat is toch het vriendje van rocky ?!quote:
Jullie ook?quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef creno het volgende:
wij moesten vroeger ook zo'n ketting aan als we naar de wc gingen op de kleuterschool
quote:Op zondag 20 november 2005 21:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd.. that's it.. We gaan saampjes naar Innercity![]()
Dan gooi ik m'n ouders wel ff uitquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef Ang3l het volgende:
Dan geef ze maar oordopjes voor sinterklaas
Dansen, op innercityquote:
En daarna gewoon doorstampenquote:
Kan Wiz die niet beter zelf houden zodat jullie kort voor de DJ booth tussen de boxen kunnen dansen midden in de spotlightquote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef Ang3l het volgende:
Dan geef ze maar oordopjes voor sinterklaas
Handigquote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De afterparty kan ook bij mij he herenWoon vlakbij de RAI
Idd superhandigquote:Op zondag 20 november 2005 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HandigAnders moe'k wachten op de eerste trein naar E
Ja, we gaan tot het gaatje hoor!quote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Of lekker bonken op 'deep'house![]()
Ur welcomequote:Op zondag 20 november 2005 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HandigAnders moe'k wachten op de eerste trein naar E
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 22:26 schreef keizerpinguin het volgende:
Lorenzo bleek verborgen talenten te hebben, het is de middelst met het krullende haar!!![]()
http://www.nachtsuite.nl/media/video/drag1.wmv
Jaquote:Op zondag 20 november 2005 22:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh en jij als Seleb stalker zegt![]()
ieuwquote:Op zondag 20 november 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Is dat weer die chippendale creep dan?
Hey, ben jij niet die ene?quote:
Everybody, come on, dance and singquote:
En ja hoor, daar is Maddy weerquote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Everybody, come on, dance and sing
Everybody, get up and do your thing
Everybody, come on, dance and sing
Everybody, get up and do your thing
![]()
![]()
![]()
dan moet je ff dit lijstje invullenquote:
Ja van die andere idd!quote:
lees dit maar ff Ang3l!quote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo, daar zijn we weer!!
Nou het COC leiden!!
Het was echt wel heel erg gezellig! Het was er niet heet!! ze hadden dus wel airco het was eerder koud dan warm. er liepen best wel leuke jongens rond....
Drinken was ook niet duur.
en natuurlijk werd ik erg behandelt als nieuw wild vlees, de een na de andere kwam me vertellen dat hij me wel leuk vond!
Er was er echte een die mijn aandacht wel vast hield! Lorenzo..... een erg leuke spontane, gezellige jongen. maar daar zal het wel bij blijven denk ik!
nou vanmiddag weer terug naar huis.... einde weekend en vakantie!
gaan er vanavond nog mensen naar Hunk in eindhoven?
Jah maar je bent toch die ENE?! Je weet wel, met die grote? Van dat voorval? Met die ander?quote:Op zondag 20 november 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja van die andere idd!Ik lurk al een tijdje mee... Dit topic is mijn lurk en mijn leven, ik denk zeg ik, ik zeg ik denk dat ik maar eens een keertje hier ga posten en alles.
.
Oooow, DAT is Lorenzoquote:
ja weet ik ook niet hoe het was, ben nietr geweest maar duurde maar tot 2 uur hoor dus mooie tijd hoor! kun je ook nog redelijk wat uurtjes slapen!quote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow, DAT is Lorenzo
Was Hunk leuk? Was in de Rechter toch?
Of is dat vanaaf?
edit: da's vanaaf
Waarom zijn die kutfeesten altijd op zondag?!!!?
Volgens mij zal d'r toch weinig KUT te bekennen zijn daar in de Rechter vanaafquote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Kheb meestal zoiets van "waarom heb ik al m'n colleges op maandag"..quote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow, DAT is Lorenzo
Was Hunk leuk? Was in de Rechter toch?
Of is dat vanaaf?
edit: da's vanaaf
Ook dat, ook datquote:Op zondag 20 november 2005 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb meestal zoiets van "waarom heb ik al m'n colleges op maandag"..
Ga ik volgend semester ook doen.. Alle maandagen en vrijdagen vrijhouden.quote:Op zondag 20 november 2005 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat
Ik stel voor dat ik iedere maandagochtend vrijneem voortaan
Gheghegheghequote:Op zondag 20 november 2005 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet je ff dit lijstje invullen![]()
Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef G_E het volgende:[/b]
Het inschrijfformulier - opgesteld door IBG (wie anders)
Wat is je voornaam? Donny
Wat is de betekenis van je nickname? Het is een statement an sich
En die van je user-icoon? Een citroenvormige discobol, want ik ik ik ben zelf gewoon één grote discobol en de tic in jullie drankjes
En van je signature? Dat is de titel van een studieboek
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Via H. uit Z.
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Neen, lijkt me ook zeer onverstandig.
Hoe oud ben je? Oud genoeg om mee te doen iig
Wat voor studie/werk doe je? Ik ben schrijver/journalist/filosoof/levenskunstenaar
Waar woon je (ongeveer)? In de buurt van de A28 (niet hoorbaar hoor, thuis)
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Ja
Heb je een vriendje? (of zoiets) Neen. Mijn vriendin is recentelijk vergast.
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Noem het op en ik interesseer me er in, ik ben zoooo makkelijk om me ergens in te interesseren!
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Ja ik denk het lijstje doet me een beetje Duits aan, en dan schijn je niet te mogen/kunnen weigeren.
Wat is je eerste indruk van ons? Digitaal.
Wat wil je ons nog vragen? Heb je misschien een eurootje voor een koppie koffie?
Meid, dat worden veel bloemetjes danquote:Op zondag 20 november 2005 22:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ga ik volgend semester ook doen.. Alle maandagen en vrijdagen vrijhouden.
jaaa, dan heb ik dus een weekend-baantjequote:Op zondag 20 november 2005 22:53 schreef Sunjammer het volgende:
Ze moesten gewoon eens weekenden van 7 dagen bedenken ofzo
Idd jah.. Lijkt me niet zo'n goed idee als ik zo nadenkquote:Op zondag 20 november 2005 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meid, dat worden veel bloemetjes dan
Oohhhh met die banaan en die pruim!quote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah maar je bent toch die ENE?! Je weet wel, met die grote? Van dat voorval? Met die ander?
Jah, dan passen er geen bloemetjes buiten meer en dan moet je de "bloemetjes binnen zetten"quote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd jah.. Lijkt me niet zo'n goed idee als ik zo nadenk![]()
Doen we toch al tijdens innercityquote:Op zondag 20 november 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, dan passen er geen bloemetjes buiten meer en dan moet je de "bloemetjes binnen zetten"
Nou, en bij dat voorval ging het niet alleen om het GEHEUGEN van een olifant! Poe heyquote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhhh met die banaan en die pruim!Ja dat klopt, van toen met dat enorme dingesgeval idd!
![]()
Jij hebt ook het geheugen van een olifant hey!!
Jahquote:Op zondag 20 november 2005 22:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doen we toch al tijdens innercity?
erg kalm hierquote:Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is je pandje nu weer Qlimax kabaal vrij, of hebben ze vandaag nog wat lopen afteren?
ja, en m'n fietsje stond nog precies zoals ik em had achtergelaten (bovenop 2 andere fietsen)quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja, en m'n fietsje stond nog precies zoals ik em had achtergelaten (bovenop 2 andere fietsen)
Jij loopt nog met het idee rond dat fietsje dan ook oranje is en op de stang Polly staatquote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]Fietsje
Heb je ookzijwieltjes
er aan zitten?
Hup hup, door de keuring!quote:Op zondag 20 november 2005 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een nieuwe bril.. Echt kei hip & kewl.
Maar ik durf er geen foto's van te posten..
quote:Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens DM zou ik er eigenlijk een heel nieuw topic voor moeten openen..
ik kan al zonder hoorquote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]Fietsje
Heb je ookzijwieltjes
er aan zitten?
Maar dan zou dat dus ook een topic buiten ONZ moeten zijnquote:Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, volgens hem moet je zelfs weg en ben jij triest omdat jij alleen hier post. En daar ergert hij zich aan.quote:Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
dus Quell un garcon de Allemagnequote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Mijn Grote Liefde zou zeggen "wat een nazi"..
Wie zou het dan ook wagen om iets met jouw fietsje te doen?quote:Op zondag 20 november 2005 23:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja, en m'n fietsje stond nog precies zoals ik em had achtergelaten (bovenop 2 andere fietsen)
Vond de gedachtengang ook een behoorlijk Germaanse sfeer van een jaartje of zestig, zeventig geleden hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Mijn Grote Liefde zou zeggen "wat een nazi"..
Ik jump op een >70 min mix van Tigaquote:Op zondag 20 november 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog ff jumpen voor het slapen gaan![]()
Oeps sorry, ik dacht dat hij een inwoner van les pays de Marianne wasquote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoho, mijn G_L is half Duits..
Hij is frans / duits.quote:Op zondag 20 november 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeps sorry, ik dacht dat hij een inwoner van les pays de Marianne was![]()
Schoolvoorbeeld van European dus, half duits, half frans, en wonend in Nederlandquote:Op zondag 20 november 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij is frans / duits..
En lief.quote:Op zondag 20 november 2005 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van European dus, half duits, half frans, en wonend in Nederland
Sweet Dreams Crenoquote:Op zondag 20 november 2005 23:31 schreef creno het volgende:
muziek: uit
licht: uit aan KP zit er nog
pc: uit
schoeisel: uit
kleding: uit
wekker: aan
ogen: dicht
truste
Komt net een Topic te laatquote:
ja heb het ook gezien!! geweldig!! hylarisch!quote:Op zondag 20 november 2005 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt net een Topic te laat![]()
Maar vondt het wel geweldig zoals Paul de Leeuw gisteren die crematiedienst voor Wilhelm Mus in beeld wist te brengen![]()
En dan ook echt alleen maar D artiesten met vogel in hun naam in de stoetquote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja heb het ook gezien!! geweldig!! hylarisch!
And the last of the neon-hookers has arrived!quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And the last of the neon-hookers has arrived!
Haaaaj ploepje!
Alles goed, mijn suikerpluimpje?quote:
O ooooooowquote:
Wel ok.quote:Op zondag 20 november 2005 23:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben erg moe.. maar verder gaat het helemaal prima..
Met jou?
Je klinkt niet overtuigdquote:Op zondag 20 november 2005 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel ok.
Hoe was je weekend? Wie staat er nu bij op het lijstje?
Het lijstje van mannen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je klinkt niet overtuigd
uhm, welk lijstje?
quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijstje van mannen.
Ik sta inmiddels op 4 na tim
Hoe gaat ie met jou?
1 sinds gister?quote:
Voor mij nietquote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Is 't al bedtijd?
Coldplay gaat sowieso steeds meer op u2 lijken vind k ..quote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, even hartstikke tussendoor, maar Talk van Coldplay klinkt toch wel érg U2 hoor
Niet dat dat verkeerd is...
Glaminatrixquote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij blijft mooi aan de lijn bij innercity.. veel te risky anders.. glamatrash!
niet vragen hņe het kan.. maar geniet er vanquote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, even hartstikke tussendoor, maar Talk van Coldplay klinkt toch wel érg U2 hoor
Niet dat dat verkeerd is...
quote:Op zondag 20 november 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Coldplay gaat sowieso steeds meer op u2 lijken vind k ..
O jaquote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
cmallagirl en dominatrix.. combinatie = claminatrix.. maar maar.. je was toch slaafje?
is je duitse helm groen of grijs?quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik lees terug dat die lieve Waxxer me al zo ongeveer voor nazi uitmaakt....
En morgen ook een half uur later beginnen?quote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef Stroekie het volgende:
Voor mij niet
ben heel het weekend liev geweest dus ik mag nog een half uurtje opblijven![]()
Yammiequote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Lamsvlees
Gevuld met paturain of zachte geitenkaas, omhuld met parmaham, en een sausje van honing en mosterd
kom je nu wel over met je maand en je centjes dan?quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet vragen hņe het kan.. maar geniet er van
net als van lamsdingetjes.. *huppel**dartel**tjak**pruttel**smak-smak*
Afschieten!!quote:
't is al bijna tijd voor loonquote:Op maandag 21 november 2005 00:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
kom je nu wel over met je maand en je centjes dan?
je mąg best komen heur.. free for all enzo![]()
kan ik lekker met ballen staan zwaaien achter het raamquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef petre86 het volgende:
en zwolle is een huis met neon voor de ramen rijker
Dat is nog ongewisquote:Op maandag 21 november 2005 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En morgen ook een half uur later beginnen?.
OMG!! zijn paardebloemen niet giftig?!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
*vinger in keel stop*
gewoon sparen!quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hahai!
Maar het valt me op idd dat het gitaargeluid op zich al haast hetzelfde is, laat staan hetgene dįt ermee gespeeld wordt...
Ik heb vrijdag en zaterdag heel vaak en heel veel eenpoes
op schoot gehad!!
heb je wel zin of ga je liever kijken naar:quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
kan ik lekker met ballen staan zwaaien achter het raam
Ghegheghequote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik lees terug dat die lieve Waxxer me al zo ongeveer voor nazi uitmaakt....
quote:Op maandag 21 november 2005 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je wel zin of ga je liever kijken naar:
[..]
Die is nu wel thuis hoor...quote:Op maandag 21 november 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo, dus alleen XMN8R is nog on the road
Bepaald gedachtengoed uit het vroegere Duitsland he?quote:Op maandag 21 november 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
Ghegheghe
érg goedkoop, DM, érg goedkoop....
Maar dat levert dan weer wel een geweldige film op over die stille lammetjesquote:Op maandag 21 november 2005 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
OMG!! zijn paardebloemen niet giftig?!!
They killed the lamb!!
jahaaaquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bepaald gedachtengoed uit het vroegere Duitsland he?.
Over goedkoop gesproken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor camp trashy chiquequote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
jahaaa
maar thema is nog nie bekend.. Des denkt iets glama of pink
angel hoopt vanniet
ik denk een combi :")
Ik ga me toch niet kleden op het thema... onzin gedoequote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
jahaaa
angel hoopt vanniet
quote:Op maandag 21 november 2005 00:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die is nu wel thuis hoor...
denk ik...
nee hoor die is ook thuis!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo, dus alleen XMN8R is nog on the road
Er komt dit jaar geen echt thema!quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
jahaaa
angel hoopt vanniet
quote:Op maandag 21 november 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja zeg, ga eens gauw over Nazi's kwebbelen in NWS of POL ofzo. Straks komt SCH hier ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
een jumpsuite!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:13 schreef wizarddragon het volgende:
Jammer opzich wel vet, maar ik hield me ook niet echt aan de dresscode. Gewoon kleren om mee te jumpen. Lekker praktisch en makkelijk.
een 5.4?quote:Op maandag 21 november 2005 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb net DOOM - the Movie gekeken....
ik hield mij ook nooit aan de dresscode, maar kon wel veel respect hebben voor mensen die dat wel deden en er veel werk van hadden gemaakt. Zo liepen er een paar jaar terug toen het thema Rusland was een hele boel mensen in oude Russische militaire uniformen rond.quote:Op maandag 21 november 2005 00:13 schreef wizarddragon het volgende:
Jammer opzich wel vet, maar ik hield me ook niet echt aan de dresscode. Gewoon kleren om mee te jumpen. Lekker praktisch en makkelijk.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een jumpsuite!!
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 00:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een jumpsuite!!
[afbeelding]
![]()
![]()
cute!quote:
Nee da's nixquote:
OMG.. Die outfitjes wil ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 00:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou een van deze twee dan das pas cute!!
[afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |