En morgen ook een half uur later beginnen?quote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef Stroekie het volgende:
Voor mij niet
ben heel het weekend liev geweest dus ik mag nog een half uurtje opblijven![]()
Yammiequote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Lamsvlees
Gevuld met paturain of zachte geitenkaas, omhuld met parmaham, en een sausje van honing en mosterd
kom je nu wel over met je maand en je centjes dan?quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet vragen hòe het kan.. maar geniet er van
net als van lamsdingetjes.. *huppel**dartel**tjak**pruttel**smak-smak*
Afschieten!!quote:
't is al bijna tijd voor loonquote:Op maandag 21 november 2005 00:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
kom je nu wel over met je maand en je centjes dan?
je màg best komen heur.. free for all enzo![]()
kan ik lekker met ballen staan zwaaien achter het raamquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef petre86 het volgende:
en zwolle is een huis met neon voor de ramen rijker
Dat is nog ongewisquote:Op maandag 21 november 2005 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En morgen ook een half uur later beginnen?.
OMG!! zijn paardebloemen niet giftig?!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
*vinger in keel stop*
gewoon sparen!quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hahai!
Maar het valt me op idd dat het gitaargeluid op zich al haast hetzelfde is, laat staan hetgene dát ermee gespeeld wordt...
Ik heb vrijdag en zaterdag heel vaak en heel veel eenpoes
op schoot gehad!!
heb je wel zin of ga je liever kijken naar:quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
kan ik lekker met ballen staan zwaaien achter het raam
Ghegheghequote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik lees terug dat die lieve Waxxer me al zo ongeveer voor nazi uitmaakt....
quote:Op maandag 21 november 2005 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je wel zin of ga je liever kijken naar:
[..]
Die is nu wel thuis hoor...quote:Op maandag 21 november 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo, dus alleen XMN8R is nog on the road
Bepaald gedachtengoed uit het vroegere Duitsland he?quote:Op maandag 21 november 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
Ghegheghe
érg goedkoop, DM, érg goedkoop....
Maar dat levert dan weer wel een geweldige film op over die stille lammetjesquote:Op maandag 21 november 2005 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
OMG!! zijn paardebloemen niet giftig?!!
They killed the lamb!!
jahaaaquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bepaald gedachtengoed uit het vroegere Duitsland he?.
Over goedkoop gesproken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor camp trashy chiquequote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
jahaaa
maar thema is nog nie bekend.. Des denkt iets glama of pink
angel hoopt vanniet
ik denk een combi :")
Ik ga me toch niet kleden op het thema... onzin gedoequote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
jahaaa
angel hoopt vanniet
quote:Op maandag 21 november 2005 00:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die is nu wel thuis hoor...
denk ik...
nee hoor die is ook thuis!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo, dus alleen XMN8R is nog on the road
Er komt dit jaar geen echt thema!quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
jahaaa
angel hoopt vanniet
quote:Op maandag 21 november 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja zeg, ga eens gauw over Nazi's kwebbelen in NWS of POL ofzo. Straks komt SCH hier ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
een jumpsuite!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:13 schreef wizarddragon het volgende:
Jammer opzich wel vet, maar ik hield me ook niet echt aan de dresscode. Gewoon kleren om mee te jumpen. Lekker praktisch en makkelijk.
een 5.4?quote:Op maandag 21 november 2005 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb net DOOM - the Movie gekeken....
ik hield mij ook nooit aan de dresscode, maar kon wel veel respect hebben voor mensen die dat wel deden en er veel werk van hadden gemaakt. Zo liepen er een paar jaar terug toen het thema Rusland was een hele boel mensen in oude Russische militaire uniformen rond.quote:Op maandag 21 november 2005 00:13 schreef wizarddragon het volgende:
Jammer opzich wel vet, maar ik hield me ook niet echt aan de dresscode. Gewoon kleren om mee te jumpen. Lekker praktisch en makkelijk.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een jumpsuite!!
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 00:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een jumpsuite!!
[afbeelding]
![]()
![]()
cute!quote:
Nee da's nixquote:
OMG.. Die outfitjes wil ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 00:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou een van deze twee dan das pas cute!!
[afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |