Maar dan zou dat dus ook een topic buiten ONZ moeten zijnquote:Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens DM zou ik er eigenlijk een heel nieuw topic voor moeten openen..
Nee, volgens hem moet je zelfs weg en ben jij triest omdat jij alleen hier post. En daar ergert hij zich aan.quote:Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens DM zou ik er eigenlijk een heel nieuw topic voor moeten openen..
dus Quell un garcon de Allemagnequote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Mijn Grote Liefde zou zeggen "wat een nazi"..
Wie zou het dan ook wagen om iets met jouw fietsje te doen?quote:Op zondag 20 november 2005 23:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja, en m'n fietsje stond nog precies zoals ik em had achtergelaten (bovenop 2 andere fietsen)
Vond de gedachtengang ook een behoorlijk Germaanse sfeer van een jaartje of zestig, zeventig geleden hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Mijn Grote Liefde zou zeggen "wat een nazi"..
Ik jump op een >70 min mix van Tigaquote:Op zondag 20 november 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog ff jumpen voor het slapen gaan![]()
Oeps sorry, ik dacht dat hij een inwoner van les pays de Marianne wasquote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoho, mijn G_L is half Duits..
Hij is frans / duits.quote:Op zondag 20 november 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeps sorry, ik dacht dat hij een inwoner van les pays de Marianne was![]()
Schoolvoorbeeld van European dus, half duits, half frans, en wonend in Nederlandquote:Op zondag 20 november 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij is frans / duits..
En lief.quote:Op zondag 20 november 2005 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van European dus, half duits, half frans, en wonend in Nederland
Sweet Dreams Crenoquote:Op zondag 20 november 2005 23:31 schreef creno het volgende:
muziek: uit
licht: uit aan KP zit er nog
pc: uit
schoeisel: uit
kleding: uit
wekker: aan
ogen: dicht
truste
Komt net een Topic te laatquote:
ja heb het ook gezien!! geweldig!! hylarisch!quote:Op zondag 20 november 2005 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt net een Topic te laat![]()
Maar vondt het wel geweldig zoals Paul de Leeuw gisteren die crematiedienst voor Wilhelm Mus in beeld wist te brengen![]()
En dan ook echt alleen maar D artiesten met vogel in hun naam in de stoetquote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja heb het ook gezien!! geweldig!! hylarisch!
And the last of the neon-hookers has arrived!quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And the last of the neon-hookers has arrived!
Haaaaj ploepje!
Alles goed, mijn suikerpluimpje?quote:
O ooooooowquote:
Wel ok.quote:Op zondag 20 november 2005 23:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben erg moe.. maar verder gaat het helemaal prima..
Met jou?
Je klinkt niet overtuigdquote:Op zondag 20 november 2005 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel ok.
Hoe was je weekend? Wie staat er nu bij op het lijstje?
Het lijstje van mannen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je klinkt niet overtuigd
uhm, welk lijstje?
quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijstje van mannen.
Ik sta inmiddels op 4 na tim
Hoe gaat ie met jou?
1 sinds gister?quote:
Voor mij nietquote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Is 't al bedtijd?
Coldplay gaat sowieso steeds meer op u2 lijken vind k ..quote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, even hartstikke tussendoor, maar Talk van Coldplay klinkt toch wel érg U2 hoor
Niet dat dat verkeerd is...
Glaminatrixquote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij blijft mooi aan de lijn bij innercity.. veel te risky anders.. glamatrash!
niet vragen hòe het kan.. maar geniet er vanquote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, even hartstikke tussendoor, maar Talk van Coldplay klinkt toch wel érg U2 hoor
Niet dat dat verkeerd is...
quote:Op zondag 20 november 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Coldplay gaat sowieso steeds meer op u2 lijken vind k ..
O jaquote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
cmallagirl en dominatrix.. combinatie = claminatrix.. maar maar.. je was toch slaafje?
is je duitse helm groen of grijs?quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik lees terug dat die lieve Waxxer me al zo ongeveer voor nazi uitmaakt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |