ieuwquote:Op zondag 20 november 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Is dat weer die chippendale creep dan?
Hey, ben jij niet die ene?quote:
Everybody, come on, dance and singquote:
En ja hoor, daar is Maddy weerquote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Everybody, come on, dance and sing
Everybody, get up and do your thing
Everybody, come on, dance and sing
Everybody, get up and do your thing
![]()
![]()
![]()
dan moet je ff dit lijstje invullenquote:
Ja van die andere idd!quote:
lees dit maar ff Ang3l!quote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo, daar zijn we weer!!
Nou het COC leiden!!
Het was echt wel heel erg gezellig! Het was er niet heet!! ze hadden dus wel airco het was eerder koud dan warm. er liepen best wel leuke jongens rond....
Drinken was ook niet duur.
en natuurlijk werd ik erg behandelt als nieuw wild vlees, de een na de andere kwam me vertellen dat hij me wel leuk vond!
Er was er echte een die mijn aandacht wel vast hield! Lorenzo..... een erg leuke spontane, gezellige jongen. maar daar zal het wel bij blijven denk ik!
nou vanmiddag weer terug naar huis.... einde weekend en vakantie!
gaan er vanavond nog mensen naar Hunk in eindhoven?
Jah maar je bent toch die ENE?! Je weet wel, met die grote? Van dat voorval? Met die ander?quote:Op zondag 20 november 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja van die andere idd!Ik lurk al een tijdje mee... Dit topic is mijn lurk en mijn leven, ik denk zeg ik, ik zeg ik denk dat ik maar eens een keertje hier ga posten en alles.
.
Oooow, DAT is Lorenzoquote:
ja weet ik ook niet hoe het was, ben nietr geweest maar duurde maar tot 2 uur hoor dus mooie tijd hoor! kun je ook nog redelijk wat uurtjes slapen!quote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow, DAT is Lorenzo
Was Hunk leuk? Was in de Rechter toch?
Of is dat vanaaf?
edit: da's vanaaf
Waarom zijn die kutfeesten altijd op zondag?!!!?
Volgens mij zal d'r toch weinig KUT te bekennen zijn daar in de Rechter vanaafquote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Kheb meestal zoiets van "waarom heb ik al m'n colleges op maandag"..quote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow, DAT is Lorenzo
Was Hunk leuk? Was in de Rechter toch?
Of is dat vanaaf?
edit: da's vanaaf
Ook dat, ook datquote:Op zondag 20 november 2005 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb meestal zoiets van "waarom heb ik al m'n colleges op maandag"..
Ga ik volgend semester ook doen.. Alle maandagen en vrijdagen vrijhouden.quote:Op zondag 20 november 2005 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat
Ik stel voor dat ik iedere maandagochtend vrijneem voortaan
Gheghegheghequote:Op zondag 20 november 2005 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet je ff dit lijstje invullen![]()
Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef G_E het volgende:[/b]
Het inschrijfformulier - opgesteld door IBG (wie anders)
Wat is je voornaam? Donny
Wat is de betekenis van je nickname? Het is een statement an sich
En die van je user-icoon? Een citroenvormige discobol, want ik ik ik ben zelf gewoon één grote discobol en de tic in jullie drankjes
En van je signature? Dat is de titel van een studieboek
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Via H. uit Z.
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Neen, lijkt me ook zeer onverstandig.
Hoe oud ben je? Oud genoeg om mee te doen iig
Wat voor studie/werk doe je? Ik ben schrijver/journalist/filosoof/levenskunstenaar
Waar woon je (ongeveer)? In de buurt van de A28 (niet hoorbaar hoor, thuis)
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Ja
Heb je een vriendje? (of zoiets) Neen. Mijn vriendin is recentelijk vergast.
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Noem het op en ik interesseer me er in, ik ben zoooo makkelijk om me ergens in te interesseren!
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Ja ik denk het lijstje doet me een beetje Duits aan, en dan schijn je niet te mogen/kunnen weigeren.
Wat is je eerste indruk van ons? Digitaal.
Wat wil je ons nog vragen? Heb je misschien een eurootje voor een koppie koffie?
Meid, dat worden veel bloemetjes danquote:Op zondag 20 november 2005 22:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ga ik volgend semester ook doen.. Alle maandagen en vrijdagen vrijhouden.
jaaa, dan heb ik dus een weekend-baantjequote:Op zondag 20 november 2005 22:53 schreef Sunjammer het volgende:
Ze moesten gewoon eens weekenden van 7 dagen bedenken ofzo
Idd jah.. Lijkt me niet zo'n goed idee als ik zo nadenkquote:Op zondag 20 november 2005 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meid, dat worden veel bloemetjes dan
Oohhhh met die banaan en die pruim!quote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah maar je bent toch die ENE?! Je weet wel, met die grote? Van dat voorval? Met die ander?
Jah, dan passen er geen bloemetjes buiten meer en dan moet je de "bloemetjes binnen zetten"quote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd jah.. Lijkt me niet zo'n goed idee als ik zo nadenk![]()
Doen we toch al tijdens innercityquote:Op zondag 20 november 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, dan passen er geen bloemetjes buiten meer en dan moet je de "bloemetjes binnen zetten"
Nou, en bij dat voorval ging het niet alleen om het GEHEUGEN van een olifant! Poe heyquote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhhh met die banaan en die pruim!Ja dat klopt, van toen met dat enorme dingesgeval idd!
![]()
Jij hebt ook het geheugen van een olifant hey!!
Jahquote:Op zondag 20 november 2005 22:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doen we toch al tijdens innercity?
erg kalm hierquote:Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is je pandje nu weer Qlimax kabaal vrij, of hebben ze vandaag nog wat lopen afteren?
ja, en m'n fietsje stond nog precies zoals ik em had achtergelaten (bovenop 2 andere fietsen)quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja, en m'n fietsje stond nog precies zoals ik em had achtergelaten (bovenop 2 andere fietsen)
Jij loopt nog met het idee rond dat fietsje dan ook oranje is en op de stang Polly staatquote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]Fietsje
Heb je ookzijwieltjes
er aan zitten?
Hup hup, door de keuring!quote:Op zondag 20 november 2005 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een nieuwe bril.. Echt kei hip & kewl.
Maar ik durf er geen foto's van te posten..
quote:Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens DM zou ik er eigenlijk een heel nieuw topic voor moeten openen..
ik kan al zonder hoorquote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]Fietsje
Heb je ookzijwieltjes
er aan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |