Crenoliaans? Wat is datquote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef creno het volgende:
okay wiz, das niet tof, maar ga niet crenoliaans doen hoor
En dat is? De auto pakken en er naartoe rijden?quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef creno het volgende:
okay wiz, das niet tof, maar ga niet crenoliaans doen hoor
Ow dat.. neuh ik ben boos dat ie niks van zich heeft laten horenquote:Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef creno het volgende:
paniek, kwaad worden, bang zijn... kortom van alles in je hoofd halen om niets
maar het is te onderdrukken hoor
kapotte/gejatte/lege gsm ?quote:Op zondag 20 november 2005 20:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow dat.. neuh ik ben boos dat ie niks van zich heeft laten horen.
Omg.quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef Ang3l het volgende:
ages
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In de machinist ziet z'n lijf er IETS anders uit
Imogen Heap (en in het bijzonder Frou Frou) sowiesoquote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Imogen Heap - Hide & Seek
..blijft mooi in combinatie met de scenes van The OC
hijs nog zo jongquote:
Iddquote:Op zondag 20 november 2005 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
hijs nog zo jongje hebt hem wel verteld dat hij geen snoep moet nemen van vreemdelingen?
Jamaa, als ie ontvoerd is... dna moet ie wel op tijd terug zijn voor de 17e hoor!!!!quote:
en wordt hij dan ook boos ?quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou meestal ben ik juist degene met een kapotte of vergeten gsm.
Inderdaad, want anders ga ik maarquote:Op zondag 20 november 2005 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaa, als ie ontvoerd is... dna moet ie wel op tijd terug zijn voor de 17e hoor!!!!
een paaar dagenquote:Op zondag 20 november 2005 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou jah.. Hij maakt zich zorgen als ik ff een paar dagen niet reageer.
Nou jah.. toen was ik m'n gsm gewoon vergeten.. en de Unk en de trut een dag daarop was gewoon gezellig.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Inderdaad, want anders ga ik maar![]()
met Ang3l tijdens Innercity 2005 en dan gaan we zeker wel flink de bloemetjes buitenzetten.
![]()
Ach, ik weet dat van tim ook niet.quote:Op zondag 20 november 2005 20:53 schreef creno het volgende:
ik zal trouwens het nummer van mun ventje eens in mijn hoofd gaan prenten, want stel ik ben mijn gsm kwijt of hij is gejat of ik ben hem vergeten of weet ik het wat...
ik had dat dus vorige week, ff een andere gsm bij, en zijn nummer stond daar dus niet in en toen kon ik dus niet laten weten waar ik was.
Je weet z'n nummer niet eens uit je hoofd?quote:Op zondag 20 november 2005 20:53 schreef creno het volgende:
ik zal trouwens het nummer van mun ventje eens in mijn hoofd gaan prenten, want stel ik ben mijn gsm kwijt of hij is gejat of ik ben hem vergeten of weet ik het wat...
ik had dat dus vorige week, ff een andere gsm bij, en zijn nummer stond daar dus niet in en toen kon ik dus niet laten weten waar ik was.
Ik ook nietquote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je weet z'n nummer niet eens uit je hoofd?
mijn gsm heeft een telefoonboek, en dat is toch veel makkelijker dan 0623184790 intypenquote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je weet z'n nummer niet eens uit je hoofd?
Achquote:Op zondag 20 november 2005 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we ons dan niet teveel (ge)misdragen![]()
Wat is dat?quote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/11/3231401239.jpg]afbeelding][/url]![]()
.
En washandje? Een pluche muppet?quote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/11/3231401239.jpg]afbeelding][/url]![]()
.
FUZZJE!!!quote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef creno het volgende:
een konijn met een tattoo !
Idd jah. Gewoon de bloemetjes buiten zetten, hoe dan ookquote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AchGedragen, misdragen... het is in the eye of the beholder
Wil je soms dood zijn ofzo?quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Een dood fuzzy warm konijntje voor om je nek.
Begonia's, tulpen, vlijtige liesjes! ja, de liesjes zullen vlijtig zijnquote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd jah. Gewoon de bloemetjes buiten zetten, hoe dan ook![]()
ik denk eerder rijkquote:
Afrikaantjes zijn wel leukquote:Op zondag 20 november 2005 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begonia's, tulpen, vlijtige liesjes! ja, de liesjes zullen vlijtig zijn
*knabbel*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |