Laat het twistjuh maar niet horenquote:Op zondag 20 november 2005 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, natuurlijk is het geen CherryLips Melis. Als ik die zou meeten dan mag de vlag nationaal wel uit
Was het Sabrina?quote:Op zondag 20 november 2005 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, natuurlijk is het geen CherryLips Melis. Als ik die zou meeten dan mag de vlag nationaal wel uit
Zullen we haar fotoboek gaan vol spammen, wie weet geeft zij dan het verlossende antwoord.quote:Op zondag 20 november 2005 13:57 schreef melismay het volgende:
Ja dat dacht ik zelf misschien ook ja Plato
Dat hoeft niet hoor. Het is haarquote:Op zondag 20 november 2005 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zullen we haar fotoboek gaan vol spammen, wie weet geeft zij dan het verlossende antwoord.![]()
Wanneer staat de volgende meet gepland?quote:
Dat moeten we nog afspreken eigenlijk. We hebben het beide erg druk de komende weekquote:Op zondag 20 november 2005 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wanneer staat de volgende meet gepland?![]()
![]()
![]()
Nee, die heeft een relatie met een Duitser. Maar ik heb haar toevallig wel donderdag nog gebeld jaquote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef Viper_74 het volgende:
ow ik dacht deze: Fotoboek van Tristessa
Leuk joh!quote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat moeten we nog afspreken eigenlijk. We hebben het beide erg druk de komende week. Maar die meet komt er zeker
Je kan uit Viper's verhaal ook concluderen dat hij wanhopig en jaloers is.quote:Op zondag 20 november 2005 14:15 schreef melismay het volgende:
Bullshittttttt, Annie had gewoon een succesvolle date, Leuk he!?
Het staat ergens hierboven.quote:Op zondag 20 november 2005 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Had al teruggelezen.Wie is het nou, Annie? Anyone we know?
Weer een concurrent minder voor ons.quote:
Ja, jullie zijn de volgende.quote:Op zondag 20 november 2005 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weer een concurrent minder voor ons.![]()
Diertjuhquote:Op zondag 20 november 2005 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Had al teruggelezen.Wie is het nou, Annie? Anyone we know?
Zo laat je het net klinken alsof we in de dodencel zitten wachtend op de verlossende electrisch stoelquote:
Ik ben er al dagen over na aan het denken of ik dat wel wilquote:
Soms dan komt het ook aanvliegenquote:Op zondag 20 november 2005 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met zo'n instelling red je het niet.
Met een andere instelling ook niet.quote:Op zondag 20 november 2005 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Begin je nu al arrogant te worden?quote:Op zondag 20 november 2005 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nouja, dan nietquote:Op zondag 20 november 2005 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik wilde niet op je wachten
Ik blijf bescheiden.quote:Op zondag 20 november 2005 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Begin je nu al arrogant te worden?![]()
Kom je nog leuk even msnen?quote:
Geweldig. Ik zie alles erg positief in op dit moment (ik luister zelfs naar de Beach Boys nuquote:Op zondag 20 november 2005 14:45 schreef melismay het volgende:
Wat nu weer? Raak je door Annie's goede nieuws weer in een singlesdip?
Jaquote:Op zondag 20 november 2005 14:45 schreef melismay het volgende:
Wat nu weer? Raak je door Annie's goede nieuws weer in een singlesdip?
Dan ben jij wel echt het toonbeeld van "alles komt goed als je verliefd bent"quote:Op zondag 20 november 2005 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geweldig. Ik zie alles erg positief in op dit moment (ik luister zelfs naar de Beach Boys nu) en iemand anders krijgt een depressie.
I love it when a plan comes together
Het helpt wel.quote:Op zondag 20 november 2005 14:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan ben jij wel echt het toonbeeld van "alles komt goed als je verliefd bent"
Ow come on, ga iets doen wat je leuk vindtquote:
Ik zal het proberenquote:Op zondag 20 november 2005 14:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow come on, ga iets doen wat je leuk vindt
mispoes is ook goed bezig (check: "Nog nooit vriend(in) of sex gehad deel n")quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef melismay het volgende:
Kom op, dan lukt het natuurlijk nooit
Hahaha, het sarcasme straalt er vanafquote:Op zondag 20 november 2005 15:01 schreef Mokster het volgende:
He gatver! Sex op de eerste date? Dat doe je toch niet???? Stelletje slettebakken!!
![]()
Ik ben er ook nog hoor en ik ben volgens mij nog ouder dan jij ook... Dus loop eens niet zo te piepenquote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
mispoes is ook goed bezig (check: "Nog nooit vriend(in) of sex gehad deel n")![]()
Ben ik dan ECHT de laatste![]()
Ja? Kwam het een beetje goed over?quote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, het sarcasme straalt er vanaf
En binnenkort opeens ook niet meer zekerquote:Op zondag 20 november 2005 15:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor en ik ben volgens mij nog ouder dan jij ook... Dus loop eens niet zo te piepen![]()
Ik geloofde je niet eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 november 2005 15:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja? Kwam het een beetje goed over?
Die kans is er ja, maar die is er voor jou ook... .Als je zo wanhopig bezig bent vindt je het echt niet hoor, dat weet ik uit ervaring....quote:Op zondag 20 november 2005 15:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En binnenkort opeens ook niet meer zeker![]()
![]()
Het moet echt allemaal niet al te lang meer gaan duren nuVolgende week maar weer eens rondkijken
![]()
Precies. Alsof ik verwachtingen had gisteren. Ik dacht gewoon wat gezellig te gaan drinken en niet dat we tegen het einde van de dag zoenend eindigden.quote:Op zondag 20 november 2005 15:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Die kans is er ja, maar die is er voor jou ook... .Als je zo wanhopig bezig bent vindt je het echt niet hoor, dat weet ik uit ervaring....
Hahaha, how weird is thatquote:Op zondag 20 november 2005 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Alsof ik verwachtingen had gisteren. Ik dacht gewoon wat gezellig te gaan drinken en niet dat we tegen het einde van de dag zoenend eindigden.
Ik niet, ik denk dat ik hem vanaf nu Mussert ga noemen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ben wel blij voor je hoor Anthraxx
Maar je hebt het wel maar mooi voor elkaarquote:Op zondag 20 november 2005 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Alsof ik verwachtingen had gisteren. Ik dacht gewoon wat gezellig te gaan drinken en niet dat we tegen het einde van de dag zoenend eindigden.
Plato, doe eens niet zo bitter schatquote:Op zondag 20 november 2005 15:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk dat ik hem vanaf nu Mussert ga noemen.![]()
Je wekt ook helemaal niet de indruk dat je het erg vindt.quote:Op zondag 20 november 2005 15:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel maar mooi voor elkaar![]()
Ik heb daarentegen nog steeds niemandNiet dat het erg is overigens
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 15:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel maar mooi voor elkaar![]()
Ik heb daarentegen nog steeds niemandNiet dat het erg is overigens
![]()
De verraderquote:Op zondag 20 november 2005 15:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk dat ik hem vanaf nu Mussert ga noemen.![]()
Ik doe niet bitter, ik uit slechts mijn gevoelens.quote:Op zondag 20 november 2005 15:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Plato, doe eens niet zo bitter schat
En die zijn nogal bitter?quote:Op zondag 20 november 2005 15:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doe niet bitter, ik uit slechts mijn gevoelens.![]()
Ik ookquote:
Nee hoor, ik voel me alleen verraden.quote:
Ja, er was ontsingleling van 1 van De Grote Driequote:
Yeah Yeah, tot er iemand op jouw pad komt en dan vind je het allemaal maar onzin dat er zoveel drukte over wordt gemaaktquote:Op zondag 20 november 2005 15:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me alleen verraden.![]()
Momenteel is er alleen nog een Grote Twee.quote:Op zondag 20 november 2005 15:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, er was ontsingleling van 1 van De Grote Drie
Dat zal niet gebeuren kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 20 november 2005 15:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Yeah Yeah, tot er iemand op jouw pad komt en dan vind je het allemaal maar onzin dat er zoveel drukte over wordt gemaakt
Ik mag dat niet meer zeggen, dus ik vind dat jij dat ook niet meer magquote:Op zondag 20 november 2005 15:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren kan ik je verzekeren.![]()
Ik zeg wat ik denk en ik denk wat ik zeg.quote:Op zondag 20 november 2005 15:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer zeggen, dus ik vind dat jij dat ook niet meer mag![]()
What was he thinking ??quote:Op zondag 20 november 2005 15:21 schreef melismay het volgende:
Ja, er was ontsingleling van 1 van De Grote Drie
Luister nou maar gewoon naar me, het is waarquote:Op zondag 20 november 2005 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik denk en ik denk wat ik zeg.![]()
Ik geloof je pas als ik het bewijs gezien heb.quote:Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Luister nou maar gewoon naar me, het is waar
Ik maak toch nog wel deel uit van de Grote Drie?quote:Op zondag 20 november 2005 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Momenteel is er alleen nog een Grote Twee.
It's lonely at the top en het cliché dat het makkelijker is om aan de top te komen dan om er te blijven gaat maar weer eens op.![]()
Misschien komt t bewijs wel bij mij, is het dan ook goed?quote:Op zondag 20 november 2005 15:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof je pas als ik het bewijs gezien heb.![]()
Nee, je ligt er uit.quote:Op zondag 20 november 2005 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik maak toch nog wel deel uit van de Grote Drie?
Wie is dan de (on)gelukkige ??quote:
Diertjuhquote:Op zondag 20 november 2005 15:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wie is dan de (on)gelukkige ??
Mits jij het eerste rondje betaalt wil ik wel met de hand over mijn hart strijken.quote:Op zondag 20 november 2005 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrienden, wat doe je?
We gaan dus ook niet meer drinken?
En jij weet er toevallig niet meer van?quote:
Ik houd me er even buiten.quote:Op zondag 20 november 2005 15:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
En jij weet er toevallig niet meer van?
Maar dan wil ik nog wel bij de grote drie horen. Noem het dan de grote 2.5 ofzoquote:Op zondag 20 november 2005 15:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits jij het eerste rondje betaalt wil ik wel met de hand over mijn hart strijken.![]()
Je ziet je hele veilige leventje aan je voorbijflitsen?quote:
Eerst maar eens even zien hoe het zich gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar dan wil ik nog wel bij de grote drie horen. Noem het dan de grote 2.5 ofzo
Opeens weet je het: je wordt deeltijd-langdurig-single.quote:Op zondag 20 november 2005 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar dan wil ik nog wel bij de grote drie horen. Noem het dan de grote 2.5 ofzo
Jaquote:Op zondag 20 november 2005 15:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Je ziet je hele veilige leventje aan je voorbijflitsen?
Je gaat mij toch niet stalken en haar manipuleren he?quote:Op zondag 20 november 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eerst maar eens even zien hoe het zich gaat ontwikkelen.![]()
Ja, Q, Annie en Platoquote:Op zondag 20 november 2005 15:33 schreef Mokster het volgende:
Was er hier sprake van de grote 3 dan
Heb ik iets gemist? Ik dacht dat ik gewoon nummer 1 was!
PhaE wat vind jij ervan?
Jah, halloquote:Op zondag 20 november 2005 15:35 schreef melismay het volgende:
[..]
En wat heeft Phae er mee te maken?
Die is echt meesterlijk!quote:Op zondag 20 november 2005 15:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Opeens weet je het: je wordt deeltijd-langdurig-single.
Nee, ik ga haar stalken en jou manipuleren.quote:Op zondag 20 november 2005 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet stalken en haar manipuleren he?
Oehquote:Op zondag 20 november 2005 15:33 schreef Mokster het volgende:
PhaE wat vind jij ervan?
Phae!!quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:33 schreef Mokster het volgende:
PhaE wat vind jij ervan?
Ja, ze heet Zoot.quote:Op zondag 20 november 2005 15:35 schreef Viper_74 het volgende:
Ben er weer
Did I miss something
Heeft antrax al kindjes
quote:Op zondag 20 november 2005 15:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ga haar stalken en jou manipuleren.![]()
Soms heb ook ik een geniale ingeving,quote:Op zondag 20 november 2005 15:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Die is echt meesterlijk!Mag ik m als sig alsje alsje bliefftttttt ????
Jah! Wat dacht jij dan?quote:
Ik ben blij dat je de weg terug naar ons gevonden hebtquote:Op zondag 20 november 2005 15:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Melismay
kwas een beetje verdwaald, zat in USSC
Mijn account, wat doe je ?!quote:Op zondag 20 november 2005 15:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jah! Wat dacht jij dan?
Sex voor je 35e
En dat krijg je dan als je samen op de bank zit met één computer![]()
Je bevestigd alle vermoedensquote:Op zondag 20 november 2005 15:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jah! Wat dacht jij dan?
Sex voor je 35e
quote:Op zondag 20 november 2005 15:39 schreef Viper_74 het volgende:
Niet te vaak doen hè, dan gaat je imago als longtime randdebiel eraan
al moet je dan wel veel goeie ingevingen hebben wil je dat lukken
just kidding
Dank je, ik ookquote:Op zondag 20 november 2005 15:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de weg terug naar ons gevonden hebt
Als je niet wil kan je ook weer weggaan hoorquote:
arme jijquote:Op zondag 20 november 2005 15:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dat imago staat als een huis, daar is niks meer aan te veranderen.
Sex, bah!quote:Op zondag 20 november 2005 15:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jah! Wat dacht jij dan?
Sex voor je 35e
Is dat zo? Ik beloof je dat ik dat niet zal doenquote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind dat er hier de laatste tijd verdacht veel op relaties lijkende dingen ontstaan.![]()
Relaties, bah!quote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind dat er hier de laatste tijd verdacht veel op relaties lijkende dingen ontstaan.![]()
Alleen maar bankhangen natuurlijk he!quote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Als je niet wil kan je ook weer weggaan hoor![]()
Dusseeeee jij en Moksy???Wel lief voor d'r zijn hoor!
Ik wist wel dat ik op jou kon rekenen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik beloof je dat ik dat niet zal doen![]()
Whiskey 's always a better friend,quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef Breetai het volgende:
Verder belde gisteren 1 van m'n maten af voor m'n verjaardagsfeest. Zijn date was ook een iets te groot succes geworden. De whiskey die hij had uitgezocht werd gelukkig wel afgeleverd.
Ik vind jullie anders wel een mooi stel samenquote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen maar bankhangen natuurlijk he!
en tis een schatje
Beter dan mensen met een relatie.quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef Barb het volgende:
[..]
Whiskey 's always a better friend,.
Voel jij je ook zo verraden door Anthraxx?quote:
Don't look at me, ik hoor niet bij dat soort mensen,quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind jullie anders wel een mooi stel samen
Eenquote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Don't look at me, ik hoor niet bij dat soort mensen,.
quote:
Misschien moet je je principes even in overweging nemenquote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Als ik aan relaties zou doen, zou ik er zeker even goed over nadenken
Doe ik ook niet hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Don't look at me, ik hoor niet bij dat soort mensen,.
Ow, dààr hoor ik dan weer wél bij. Maar ja, ik ben dan ook een meisje.quote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zeg het verkeerd. Mensen die een relatie kunnen krijgen![]()
![]()
En jij moet je, als ik zo vrij mag zijn, echt minder aan gaan trekken van wat anderen vinden/denken/doen/hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zeg het verkeerd. Mensen die een relatie kunnen krijgen![]()
![]()
Dat ja!quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef Barb het volgende:
[..]
Ow, dààr hoor ik dan weer wél bij. Maar ja, ik ben dan ook een meisje.
Die hebben het voor het uitkiezen,.
Zeggen ze,.
Ze maken je kapot, meneer.quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, meisjes.
quote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Als ik aan relaties zou doen, zou ik er zeker even goed over nadenken
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga vanaf vandaag gewoon wel alvast aan sex beginnen!quote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moet je je principes even in overweging nemen![]()
Q. was blij voor me! Was jij dat ook maar dan was mijn leven weer compleet geweestquote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo verraden door Anthraxx?![]()
Oehquote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga vanaf vandaag gewoon wel alvast aan sex beginnen!
Wat een Jut en Jul zijn jullie ookquote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga vanaf vandaag gewoon wel alvast aan sex beginnen!
Al een leuke relatie gevonden???quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef Barb het volgende:
Ow, dààr hoor ik dan weer wél bij. Maar ja, ik ben dan ook een meisje.
Die hebben het voor het uitkiezen,.
Dan maar een incompleet leven.quote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Q. was blij voor me! Was jij dat ook maar dan was mijn leven weer compleet geweest
quote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Q. was blij voor me! Was jij dat ook maar dan was mijn leven weer compleet geweest
Volgens mij is Q er nog niet achter dat het een miesje isquote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, meisjes.
Hè? Welke relatie? Heb ik helemaal geen tijd voor mên. Veels te druk.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef Anthraxx het volgende:
Zie ik het nou verkeerd, maar sinds het Singles topic er niet meer is gaat het er veel positiever aan toe met meer relaties?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Breetai het volgende:
Al een leuke relatie gevonden???
Of toch maar niet gekozen.
Nou dat wordt een moeilijke keuze: Langdurig single zijn met Plato, of een lekkur wijf mooie dame.quote:
Wat heeft de dag des herens u al gebracht?quote:
Daar heb je ook gewoon groot gelijk in. Dat zou zo veel beter zijn, maar het lukt me eigenlijk heel slecht. Ik heb altijd het idee dat ik iets grondig fout doe... En anderen kijken je er inderdaad wel op aan "Goh, je bent al 23 en je hebt nog stééds geen relatie"quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
En jij moet je, als ik zo vrij mag zijn, echt minder aan gaan trekken van wat anderen vinden/denken/doen/hebben.
Gister echt me helemaal vol laten lopen met gewoon kraanwater.quote:
Misschien kunnen we uit beider afwezigheid wel voorzichtige conclusies trekken,quote:
Die keuze lijkt me snel gemaakt.quote:Op zondag 20 november 2005 16:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou dat wordt een moeilijke keuze: Langdurig single zijn met Plato, of een lekkur wijf mooie dame.
Vivi en Konnie bevestigen dat het nog wèl kanquote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef Barb het volgende:
[..]
Misschien kunnen we uit beider afwezigheid wel voorzichtige conclusies trekken,.
Verliefd zijn zonder dat het wederzijds is vind ik anders niet bepaald aanlokkelijk hoor,quote:Op zondag 20 november 2005 16:02 schreef Barb het volgende:
[..]. Nee, niks gevonden. Maar ook niet echt gezocht. Ik wil eigenlijk ff geen relatie. Ik wil alleen maar verliefd worden, maakt niet uit op wie. Maar ja. Dat is nou net weer zo'n ding waar je niet voor kan kiezen, it happens or it doesn't.
Nou ja, it doesn't dus,.
het gore lef!quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef Barb het volgende:
[..]
Misschien kunnen we uit beider afwezigheid wel voorzichtige conclusies trekken,.
Ik ken dat probleemquote:Op zondag 20 november 2005 16:05 schreef Viper_74 het volgende:
Ik had me voorgenomen zondag wat op te ruimen, af te wassen, stofzuigen en dat soort vunzige ongein.
inmiddels is het 4 uur en ik zit nog steeds in een broek op de bank met me laptop en een biertjedaar gaan me goede voornemens
Ach, het droomt gewoon wat leuker. Dromen dat je verliefd bent op iemand terwijl je daar niet verliefd op bent, schiet al helemaal niet op. Iedere keer weer zo'n teleurstelling als je hem/haar ziet.quote:Op zondag 20 november 2005 16:04 schreef Frezer het volgende:
Verliefd zijn zonder dat het wederzijds is vind ik anders niet bepaald aanlokkelijk hoor,.
Kijk op het moment dat je dat denkt even naar mschtoppel,quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar heb je ook gewoon groot gelijk in. Dat zou zo veel beter zijn, maar het lukt me eigenlijk heel slecht. Ik heb altijd het idee dat ik iets grondig fout doe... En anderen kijken je er inderdaad wel op aan "Goh, je bent al 23 en je hebt nog stééds geen relatie"
Probeer je er minder mee bezig te houden als je uitgaat,quote:Maar over het algemeen gaat het best goed hoor. Het afgelopen jaar kon ik gewoon uitgaan zonder extreem depressief te worden tussen 3 en 4 (dat gebeurde dus serieus wel vaker). Het is echt wel aan het verbeteren, maar er is nog steeds een vreemd soort 'social pressure' aanwezig.
Dat dacht ik,quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die keuze lijkt me snel gemaakt.![]()
Dan kies je natuurlijk voor het bestaan aan Plato' s zijde.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 16:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kijk op het moment dat je dat denkt even naar mschtoppel,.
[..]
Ik doe mijn best!quote:Probeer je er minder mee bezig te houden als je uitgaat,. Vrouw-beesten kun je btw ook op andere plaatsen tegen het lijf lopen hoor,
.
A girl's got to do, what a girl's got to do,quote:Op zondag 20 november 2005 16:13 schreef Insomaniac het volgende:
BRAB POST HIER!!!!!!!!!!!!1
*Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
PENIEK!!!!!!!!!!!!11111111111
Ze is niet alleen een plaatje met prachtig mooie ogen, maar ze loopt ook nog eens over van de empathie.quote:Op zondag 20 november 2005 16:17 schreef Barb het volgende:
[..]
A girl's got to do, what a girl's got to do,.
GEZELLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!quote:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef milagro het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik gil mee, zomaar voor de leuk!11111111111111
Ik hou ongeveer het volgende patroon aan.quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar over het algemeen gaat het best goed hoor. Het afgelopen jaar kon ik gewoon uitgaan zonder extreem depressief te worden tussen 3 en 4 (dat gebeurde dus serieus wel vaker). Het is echt wel aan het verbeteren, maar er is nog steeds een vreemd soort 'social pressure' aanwezig.
quote:Op zondag 20 november 2005 16:23 schreef Insomaniac het volgende:
Ze is niet alleen een plaatje met prachtig mooie ogen, maar ze loopt ook nog eens over van de empathie.Brab
.
Ook wel bekend als gillende keuekenmeiden. Gewoon meegillen of links laten liggen. Voor de rest weinig bijzonders aan de hand.quote:
Dat zeg ik elke weekquote:Op zondag 20 november 2005 16:28 schreef Barb het volgende:
Och, geeft het toch gewoon op Viper. Die afwas kan morgen ook nog.
En voldoende egoisme om het voor je zelf te houden.quote:Op zondag 20 november 2005 16:27 schreef Barb het volgende:
[..]That's me, baby, that's me.
Eén grote berg empathie hier.
Het doet me altijd aan Maria Kerrie denken...quote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ook wel bekend als gillende keuekenmeiden. Gewoon meegillen of links laten liggen. Voor de rest weinig bijzonders aan de hand.
Rustig doorlopen..
Naar mijn idee hebben ze de speeltuinfase al doorlopen en zitten ze nu in een laboratorium het wiel uit te vinden. Kunnen ze ook ergens anders kijken.quote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat zeg ik elke week
inmiddels is het een speeltuin voor micro-orgranisme
Egoïsme?quote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef Breetai het volgende:
En voldoende egoisme om het voor je zelf te houden.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 16:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
GEZELLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!
ik ben oud en den dagen moe, Insoquote:Op zondag 20 november 2005 16:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je me gemist?.
Ik was druk, druk, druk, je kent het wel. Al heb jij als oma achter de geraniums daar nu natuurlijk geen last meer van..
die heeft toch geen gewei naar mijn idee?quote:Op zondag 20 november 2005 16:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het doet me altijd aan Maria Kerrie denken...![]()
Waar was je dan in [dat] topic, hè, nou, nou?quote:Op zondag 20 november 2005 16:27 schreef Barb het volgende:
[..]That's me, baby, that's me.
Eén grote berg empathie hier.
Narcistisch???quote:Op zondag 20 november 2005 16:31 schreef Barb het volgende:
Neu, misschien egocentrisch en/of narcistisch, maar egoïstisch ben ik toch echt niet.
Preciesquote:Op zondag 20 november 2005 16:33 schreef Breetai het volgende:
[..]
Meestal lopen gillende dames in de stad niet echt over van geiligheid. Kan je beter een praatje gaan maken met die eenzame dame ergens tegen de muur. Of als je hoog inzet moet je het heeeel goed spelen.
Succes Breetaiquote:Op zondag 20 november 2005 16:37 schreef Breetai het volgende:
Ik ga een eindje wandelen om alles in m'n kop weer een beetje op een rij te krijgen.
En nog wat zuurstof erbij. Ook wel lekker op z'n tijd.
Ik had even pauze?quote:Op zondag 20 november 2005 16:34 schreef milagro het volgende:
Waar was je dan in [dat] topic, hè, nou, nou?
Meisje meisje toch!quote:Op zondag 20 november 2005 16:33 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
ik ben oud en den dagen moe, Inso
de geraniums zijn dood, en kan dus ook daar met mijn verlepte lijf niet achter schuilen
en mijn kids zijn nog te jong , ik heb dus ook al geen kleinkinderen om nog enige invulling te geven aan dit verder kleurloze bestaan
en Konniekipke moet me ook al niet
waaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , iedereen haat me!!!!!!!!!!!
behalve jij
Als jij in het echie ook zo kort door de bocht bent, snap ik wel waarom je geen relatie hebt.quote:Op zondag 20 november 2005 16:35 schreef Breetai het volgende:
Narcistisch???
Jij gaat ook al voor ikke en ikkuh.
Brabquote:Op zondag 20 november 2005 16:39 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik had even pauze? Ik was zo druk met bidden dat ik geen tijd had om te posten.
Hier in ALkmaar is het iig prachtig wandelweer, geniet ze.quote:Op zondag 20 november 2005 16:37 schreef Breetai het volgende:
Ik ga een eindje wandelen om alles in m'n kop weer een beetje op een rij te krijgen.
En nog wat zuurstof erbij. Ook wel lekker op z'n tijd.
weduwnarenquote:Op zondag 20 november 2005 16:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meisje meisje toch!
Ik steek vanavond een kaarsje voor je aan en dan komt het allemaal goed..
Bij mij op de sportschool hebben ze speciale uurtjes voor senioren, mss moet je daar je verlepte lijf eens heenslepen. Én je bent de deur uit, én je doet wat aan je lijf en je ontmoet leuke weduwnaars.. Een typische win-win-win situatie.
.
Yup. Empatisch ben ik he?quote:Op zondag 20 november 2005 16:42 schreef milagro het volgende:
[..]
weduwnaren
zeg, een kaarsje aansteken voor wijf met verlept lijf, is dat zoiets als bidden voor Ndugu? dat ie maar geen honger heeft en zo?
schoenen poetsenquote:Op zondag 20 november 2005 17:05 schreef Viper_74 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar toch iets ga doen ofzo
I have no idea what
Hey, kijk uit met wat je zegt, hè ??quote:
oh sorry .quote:Op zondag 20 november 2005 17:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey, kijk uit met wat je zegt, hè ??![]()
![]()
Je heb een nieuwe ava!quote:Op zondag 20 november 2005 17:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey, kijk uit met wat je zegt, hè ??![]()
![]()
Is al een ouwe van vorig jaar . . .quote:
Ik kan af en toe wel bot doen en ook wat vervelend uit de hoek komen. Meestal red ik me daar wel weer uit.quote:Op zondag 20 november 2005 16:40 schreef Barb het volgende:
Als jij in het echie ook zo kort door de bocht bent, snap ik wel waarom je geen relatie hebt.
Ik vind m coolquote:Op zondag 20 november 2005 18:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is al een ouwe van vorig jaar . . .![]()
quote:
Iets beter. Had gisteren iets verrekt in m'n rug (en toch naar de bios gaan) en straalde door naar m'n schouder en nek, maar vandaag heb ik er weinig last van . . .quote:Hoe is t met je?
Dat doe je goed, ik wou dat ik zo kon denkenquote:Op zondag 20 november 2005 18:29 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb lekker gewandeld en als conclusie: Fuck it, 't giet zoals 't giet.
2 uur hobblen door een troosteloos landschap doet wonderen. Zeker als het ook nog donker word.quote:Op zondag 20 november 2005 18:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat doe je goed, ik wou dat ik zo kon denken![]()
Ja, was het gezellig?quote:Op zondag 20 november 2005 18:37 schreef PhaE het volgende:
Hallo allemaal
Ben weer thuis na een druk en erg gezellig weekend
Ga nu ff relaxen op de bank, en NIET meer de deur uit, wie er ook belt
quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, was het gezellig?
Wel flauw hoor Phae, wilde net voorstellen wat te gaan drinken ofzo![]()
Ik ben beschikbaarquote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, was het gezellig?
Wel flauw hoor Phae, wilde net voorstellen wat te gaan drinken ofzo![]()
Hahaha, toch handig om te weten dat ik die overredingskracht hebquote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Okay is goed, kom eraan!
sjees, ik ben echt zwak...
Hhehehe is goedquote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, toch handig om te weten dat ik die overredingskracht hebDat jij dan zwak bent, laten we dan maar achterwege
![]()
Maar ga jij maar lekker op de bank hoor, doe ik zelf ook
Feestje was bij jouw tochquote:Op zondag 20 november 2005 18:56 schreef Breetai het volgende:
Oke, Viper waar is valt er wat te drinken?
Geloof je het niet Melis?quote:
Ik vind dat je nogal snel switcht, maar goed, dat kan met gevoel, i know... Maar goed, als jij het zegt zal het waar zijn he?!quote:
Ja, sorryquote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal snel switcht, maar goed, dat kan met gevoel, i know... Maar goed, als jij het zegt zal het waar zijn he?!
Dat valt best wel mee hoorquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar zo gaat het altijd. De ene keer zit ik een paar uur in de put omdat het niet wil lukken
. En het andere moment gaat het wel weer heel goed en kan het me niet zoveel schelen
![]()
Wat ben ik toch een in en in triest figuur in dat opzicht![]()
![]()
Maar meestal niet zo snel lijkt mequote:Op zondag 20 november 2005 20:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee hoorIk ken die moodswings wel
Klopt, ik wou dat het eens goed lukte. Ik kan al zowat depressief worden als ik weer denk aan dat een vriend van me bijvoorbeeld pas een relatie gehad heeft en een week later alweer een nieuwe vriendin gevonden heeft. En het houdt natuurlijk niet op bij één persoon. Dat geldt voor meerdere personen in mijn omgevingquote:Op zondag 20 november 2005 20:35 schreef melismay het volgende:
@BttD, ik ken het ook wel zo snel, maar ik weet ook dat daar wel iets aan te doen is hoorJe kunt de erge pieken en dalen eruit halen...
Je komt nogal labiel over.quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar zo gaat het altijd. De ene keer zit ik een paar uur in de put omdat het niet wil lukken
. En het andere moment gaat het wel weer heel goed en kan het me niet zoveel schelen
![]()
Wat ben ik toch een in en in triest figuur in dat opzicht![]()
![]()
Misschien moet je er hulp voor zoeken als je het niet zelf voor elkaar krijgt?quote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, ik wou dat het eens goed lukte. Ik kan al zowat depressief worden als ik weer denk aan dat een vriend van me bijvoorbeeld pas een relatie gehad heeft en een week later alweer een nieuwe vriendin gevonden heeft. En het houdt natuurlijk niet op bij één persoon. Dat geldt voor meerdere personen in mijn omgeving![]()
Anderen zijn in mijn ogen altijd beter bezig![]()
Bedanktquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moet je er hulp voor zoeken als je het niet zelf voor elkaar krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |