Hey, kijk uit met wat je zegt, hè ??quote:
oh sorry .quote:Op zondag 20 november 2005 17:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey, kijk uit met wat je zegt, hè ??![]()
![]()
Je heb een nieuwe ava!quote:Op zondag 20 november 2005 17:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey, kijk uit met wat je zegt, hè ??![]()
![]()
Is al een ouwe van vorig jaar . . .quote:
Ik kan af en toe wel bot doen en ook wat vervelend uit de hoek komen. Meestal red ik me daar wel weer uit.quote:Op zondag 20 november 2005 16:40 schreef Barb het volgende:
Als jij in het echie ook zo kort door de bocht bent, snap ik wel waarom je geen relatie hebt.
Ik vind m coolquote:Op zondag 20 november 2005 18:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is al een ouwe van vorig jaar . . .![]()
quote:
Iets beter. Had gisteren iets verrekt in m'n rug (en toch naar de bios gaan) en straalde door naar m'n schouder en nek, maar vandaag heb ik er weinig last van . . .quote:Hoe is t met je?
Dat doe je goed, ik wou dat ik zo kon denkenquote:Op zondag 20 november 2005 18:29 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb lekker gewandeld en als conclusie: Fuck it, 't giet zoals 't giet.
2 uur hobblen door een troosteloos landschap doet wonderen. Zeker als het ook nog donker word.quote:Op zondag 20 november 2005 18:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat doe je goed, ik wou dat ik zo kon denken![]()
Ja, was het gezellig?quote:Op zondag 20 november 2005 18:37 schreef PhaE het volgende:
Hallo allemaal
Ben weer thuis na een druk en erg gezellig weekend
Ga nu ff relaxen op de bank, en NIET meer de deur uit, wie er ook belt
quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, was het gezellig?
Wel flauw hoor Phae, wilde net voorstellen wat te gaan drinken ofzo![]()
Ik ben beschikbaarquote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, was het gezellig?
Wel flauw hoor Phae, wilde net voorstellen wat te gaan drinken ofzo![]()
Hahaha, toch handig om te weten dat ik die overredingskracht hebquote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Okay is goed, kom eraan!
sjees, ik ben echt zwak...
Hhehehe is goedquote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, toch handig om te weten dat ik die overredingskracht hebDat jij dan zwak bent, laten we dan maar achterwege
![]()
Maar ga jij maar lekker op de bank hoor, doe ik zelf ook
Feestje was bij jouw tochquote:Op zondag 20 november 2005 18:56 schreef Breetai het volgende:
Oke, Viper waar is valt er wat te drinken?
Geloof je het niet Melis?quote:
Ik vind dat je nogal snel switcht, maar goed, dat kan met gevoel, i know... Maar goed, als jij het zegt zal het waar zijn he?!quote:
Ja, sorryquote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal snel switcht, maar goed, dat kan met gevoel, i know... Maar goed, als jij het zegt zal het waar zijn he?!
Dat valt best wel mee hoorquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar zo gaat het altijd. De ene keer zit ik een paar uur in de put omdat het niet wil lukken
. En het andere moment gaat het wel weer heel goed en kan het me niet zoveel schelen
![]()
Wat ben ik toch een in en in triest figuur in dat opzicht![]()
![]()
Maar meestal niet zo snel lijkt mequote:Op zondag 20 november 2005 20:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee hoorIk ken die moodswings wel
Klopt, ik wou dat het eens goed lukte. Ik kan al zowat depressief worden als ik weer denk aan dat een vriend van me bijvoorbeeld pas een relatie gehad heeft en een week later alweer een nieuwe vriendin gevonden heeft. En het houdt natuurlijk niet op bij één persoon. Dat geldt voor meerdere personen in mijn omgevingquote:Op zondag 20 november 2005 20:35 schreef melismay het volgende:
@BttD, ik ken het ook wel zo snel, maar ik weet ook dat daar wel iets aan te doen is hoorJe kunt de erge pieken en dalen eruit halen...
Je komt nogal labiel over.quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar zo gaat het altijd. De ene keer zit ik een paar uur in de put omdat het niet wil lukken
. En het andere moment gaat het wel weer heel goed en kan het me niet zoveel schelen
![]()
Wat ben ik toch een in en in triest figuur in dat opzicht![]()
![]()
Misschien moet je er hulp voor zoeken als je het niet zelf voor elkaar krijgt?quote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, ik wou dat het eens goed lukte. Ik kan al zowat depressief worden als ik weer denk aan dat een vriend van me bijvoorbeeld pas een relatie gehad heeft en een week later alweer een nieuwe vriendin gevonden heeft. En het houdt natuurlijk niet op bij één persoon. Dat geldt voor meerdere personen in mijn omgeving![]()
Anderen zijn in mijn ogen altijd beter bezig![]()
Bedanktquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moet je er hulp voor zoeken als je het niet zelf voor elkaar krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |