Wat heeft de dag des herens u al gebracht?quote:
Daar heb je ook gewoon groot gelijk in. Dat zou zo veel beter zijn, maar het lukt me eigenlijk heel slecht. Ik heb altijd het idee dat ik iets grondig fout doe... En anderen kijken je er inderdaad wel op aan "Goh, je bent al 23 en je hebt nog stééds geen relatie"quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
En jij moet je, als ik zo vrij mag zijn, echt minder aan gaan trekken van wat anderen vinden/denken/doen/hebben.
Gister echt me helemaal vol laten lopen met gewoon kraanwater.quote:
Misschien kunnen we uit beider afwezigheid wel voorzichtige conclusies trekken,quote:
Die keuze lijkt me snel gemaakt.quote:Op zondag 20 november 2005 16:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou dat wordt een moeilijke keuze: Langdurig single zijn met Plato, of een lekkur wijf mooie dame.
Vivi en Konnie bevestigen dat het nog wèl kanquote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef Barb het volgende:
[..]
Misschien kunnen we uit beider afwezigheid wel voorzichtige conclusies trekken,.
Verliefd zijn zonder dat het wederzijds is vind ik anders niet bepaald aanlokkelijk hoor,quote:Op zondag 20 november 2005 16:02 schreef Barb het volgende:
[..]. Nee, niks gevonden. Maar ook niet echt gezocht. Ik wil eigenlijk ff geen relatie. Ik wil alleen maar verliefd worden, maakt niet uit op wie. Maar ja. Dat is nou net weer zo'n ding waar je niet voor kan kiezen, it happens or it doesn't.
Nou ja, it doesn't dus,.
het gore lef!quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef Barb het volgende:
[..]
Misschien kunnen we uit beider afwezigheid wel voorzichtige conclusies trekken,.
Ik ken dat probleemquote:Op zondag 20 november 2005 16:05 schreef Viper_74 het volgende:
Ik had me voorgenomen zondag wat op te ruimen, af te wassen, stofzuigen en dat soort vunzige ongein.
inmiddels is het 4 uur en ik zit nog steeds in een broek op de bank met me laptop en een biertjedaar gaan me goede voornemens
Ach, het droomt gewoon wat leuker. Dromen dat je verliefd bent op iemand terwijl je daar niet verliefd op bent, schiet al helemaal niet op. Iedere keer weer zo'n teleurstelling als je hem/haar ziet.quote:Op zondag 20 november 2005 16:04 schreef Frezer het volgende:
Verliefd zijn zonder dat het wederzijds is vind ik anders niet bepaald aanlokkelijk hoor,.
Kijk op het moment dat je dat denkt even naar mschtoppel,quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar heb je ook gewoon groot gelijk in. Dat zou zo veel beter zijn, maar het lukt me eigenlijk heel slecht. Ik heb altijd het idee dat ik iets grondig fout doe... En anderen kijken je er inderdaad wel op aan "Goh, je bent al 23 en je hebt nog stééds geen relatie"
Probeer je er minder mee bezig te houden als je uitgaat,quote:Maar over het algemeen gaat het best goed hoor. Het afgelopen jaar kon ik gewoon uitgaan zonder extreem depressief te worden tussen 3 en 4 (dat gebeurde dus serieus wel vaker). Het is echt wel aan het verbeteren, maar er is nog steeds een vreemd soort 'social pressure' aanwezig.
Dat dacht ik,quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die keuze lijkt me snel gemaakt.![]()
Dan kies je natuurlijk voor het bestaan aan Plato' s zijde.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 16:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kijk op het moment dat je dat denkt even naar mschtoppel,.
[..]
Ik doe mijn best!quote:Probeer je er minder mee bezig te houden als je uitgaat,. Vrouw-beesten kun je btw ook op andere plaatsen tegen het lijf lopen hoor,
.
A girl's got to do, what a girl's got to do,quote:Op zondag 20 november 2005 16:13 schreef Insomaniac het volgende:
BRAB POST HIER!!!!!!!!!!!!1
*Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
PENIEK!!!!!!!!!!!!11111111111
Ze is niet alleen een plaatje met prachtig mooie ogen, maar ze loopt ook nog eens over van de empathie.quote:Op zondag 20 november 2005 16:17 schreef Barb het volgende:
[..]
A girl's got to do, what a girl's got to do,.
GEZELLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!quote:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef milagro het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik gil mee, zomaar voor de leuk!11111111111111
Ik hou ongeveer het volgende patroon aan.quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar over het algemeen gaat het best goed hoor. Het afgelopen jaar kon ik gewoon uitgaan zonder extreem depressief te worden tussen 3 en 4 (dat gebeurde dus serieus wel vaker). Het is echt wel aan het verbeteren, maar er is nog steeds een vreemd soort 'social pressure' aanwezig.
quote:Op zondag 20 november 2005 16:23 schreef Insomaniac het volgende:
Ze is niet alleen een plaatje met prachtig mooie ogen, maar ze loopt ook nog eens over van de empathie.Brab
.
Ook wel bekend als gillende keuekenmeiden. Gewoon meegillen of links laten liggen. Voor de rest weinig bijzonders aan de hand.quote:
Dat zeg ik elke weekquote:Op zondag 20 november 2005 16:28 schreef Barb het volgende:
Och, geeft het toch gewoon op Viper. Die afwas kan morgen ook nog.
En voldoende egoisme om het voor je zelf te houden.quote:Op zondag 20 november 2005 16:27 schreef Barb het volgende:
[..]That's me, baby, that's me.
Eén grote berg empathie hier.
Het doet me altijd aan Maria Kerrie denken...quote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ook wel bekend als gillende keuekenmeiden. Gewoon meegillen of links laten liggen. Voor de rest weinig bijzonders aan de hand.
Rustig doorlopen..
Naar mijn idee hebben ze de speeltuinfase al doorlopen en zitten ze nu in een laboratorium het wiel uit te vinden. Kunnen ze ook ergens anders kijken.quote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat zeg ik elke week
inmiddels is het een speeltuin voor micro-orgranisme
Egoïsme?quote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef Breetai het volgende:
En voldoende egoisme om het voor je zelf te houden.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 16:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
GEZELLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!
ik ben oud en den dagen moe, Insoquote:Op zondag 20 november 2005 16:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je me gemist?.
Ik was druk, druk, druk, je kent het wel. Al heb jij als oma achter de geraniums daar nu natuurlijk geen last meer van..
die heeft toch geen gewei naar mijn idee?quote:Op zondag 20 november 2005 16:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het doet me altijd aan Maria Kerrie denken...![]()
Waar was je dan in [dat] topic, hè, nou, nou?quote:Op zondag 20 november 2005 16:27 schreef Barb het volgende:
[..]That's me, baby, that's me.
Eén grote berg empathie hier.
Narcistisch???quote:Op zondag 20 november 2005 16:31 schreef Barb het volgende:
Neu, misschien egocentrisch en/of narcistisch, maar egoïstisch ben ik toch echt niet.
Preciesquote:Op zondag 20 november 2005 16:33 schreef Breetai het volgende:
[..]
Meestal lopen gillende dames in de stad niet echt over van geiligheid. Kan je beter een praatje gaan maken met die eenzame dame ergens tegen de muur. Of als je hoog inzet moet je het heeeel goed spelen.
Succes Breetaiquote:Op zondag 20 november 2005 16:37 schreef Breetai het volgende:
Ik ga een eindje wandelen om alles in m'n kop weer een beetje op een rij te krijgen.
En nog wat zuurstof erbij. Ook wel lekker op z'n tijd.
Ik had even pauze?quote:Op zondag 20 november 2005 16:34 schreef milagro het volgende:
Waar was je dan in [dat] topic, hè, nou, nou?
Meisje meisje toch!quote:Op zondag 20 november 2005 16:33 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
ik ben oud en den dagen moe, Inso
de geraniums zijn dood, en kan dus ook daar met mijn verlepte lijf niet achter schuilen
en mijn kids zijn nog te jong , ik heb dus ook al geen kleinkinderen om nog enige invulling te geven aan dit verder kleurloze bestaan
en Konniekipke moet me ook al niet
waaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , iedereen haat me!!!!!!!!!!!
behalve jij
Als jij in het echie ook zo kort door de bocht bent, snap ik wel waarom je geen relatie hebt.quote:Op zondag 20 november 2005 16:35 schreef Breetai het volgende:
Narcistisch???
Jij gaat ook al voor ikke en ikkuh.
Brabquote:Op zondag 20 november 2005 16:39 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik had even pauze? Ik was zo druk met bidden dat ik geen tijd had om te posten.
Hier in ALkmaar is het iig prachtig wandelweer, geniet ze.quote:Op zondag 20 november 2005 16:37 schreef Breetai het volgende:
Ik ga een eindje wandelen om alles in m'n kop weer een beetje op een rij te krijgen.
En nog wat zuurstof erbij. Ook wel lekker op z'n tijd.
weduwnarenquote:Op zondag 20 november 2005 16:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meisje meisje toch!
Ik steek vanavond een kaarsje voor je aan en dan komt het allemaal goed..
Bij mij op de sportschool hebben ze speciale uurtjes voor senioren, mss moet je daar je verlepte lijf eens heenslepen. Én je bent de deur uit, én je doet wat aan je lijf en je ontmoet leuke weduwnaars.. Een typische win-win-win situatie.
.
Yup. Empatisch ben ik he?quote:Op zondag 20 november 2005 16:42 schreef milagro het volgende:
[..]
weduwnaren
zeg, een kaarsje aansteken voor wijf met verlept lijf, is dat zoiets als bidden voor Ndugu? dat ie maar geen honger heeft en zo?
schoenen poetsenquote:Op zondag 20 november 2005 17:05 schreef Viper_74 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar toch iets ga doen ofzo
I have no idea what
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |