Feestje was bij jouw tochquote:Op zondag 20 november 2005 18:56 schreef Breetai het volgende:
Oke, Viper waar is valt er wat te drinken?
Geloof je het niet Melis?quote:
Ik vind dat je nogal snel switcht, maar goed, dat kan met gevoel, i know... Maar goed, als jij het zegt zal het waar zijn he?!quote:
Ja, sorryquote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal snel switcht, maar goed, dat kan met gevoel, i know... Maar goed, als jij het zegt zal het waar zijn he?!
Dat valt best wel mee hoorquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar zo gaat het altijd. De ene keer zit ik een paar uur in de put omdat het niet wil lukken
. En het andere moment gaat het wel weer heel goed en kan het me niet zoveel schelen
![]()
Wat ben ik toch een in en in triest figuur in dat opzicht![]()
![]()
Maar meestal niet zo snel lijkt mequote:Op zondag 20 november 2005 20:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee hoorIk ken die moodswings wel
Klopt, ik wou dat het eens goed lukte. Ik kan al zowat depressief worden als ik weer denk aan dat een vriend van me bijvoorbeeld pas een relatie gehad heeft en een week later alweer een nieuwe vriendin gevonden heeft. En het houdt natuurlijk niet op bij één persoon. Dat geldt voor meerdere personen in mijn omgevingquote:Op zondag 20 november 2005 20:35 schreef melismay het volgende:
@BttD, ik ken het ook wel zo snel, maar ik weet ook dat daar wel iets aan te doen is hoorJe kunt de erge pieken en dalen eruit halen...
Je komt nogal labiel over.quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar zo gaat het altijd. De ene keer zit ik een paar uur in de put omdat het niet wil lukken
. En het andere moment gaat het wel weer heel goed en kan het me niet zoveel schelen
![]()
Wat ben ik toch een in en in triest figuur in dat opzicht![]()
![]()
Misschien moet je er hulp voor zoeken als je het niet zelf voor elkaar krijgt?quote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, ik wou dat het eens goed lukte. Ik kan al zowat depressief worden als ik weer denk aan dat een vriend van me bijvoorbeeld pas een relatie gehad heeft en een week later alweer een nieuwe vriendin gevonden heeft. En het houdt natuurlijk niet op bij één persoon. Dat geldt voor meerdere personen in mijn omgeving![]()
Anderen zijn in mijn ogen altijd beter bezig![]()
Bedanktquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moet je er hulp voor zoeken als je het niet zelf voor elkaar krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |