Laat het twistjuh maar niet horenquote:Op zondag 20 november 2005 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, natuurlijk is het geen CherryLips Melis. Als ik die zou meeten dan mag de vlag nationaal wel uit
Was het Sabrina?quote:Op zondag 20 november 2005 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, natuurlijk is het geen CherryLips Melis. Als ik die zou meeten dan mag de vlag nationaal wel uit
Zullen we haar fotoboek gaan vol spammen, wie weet geeft zij dan het verlossende antwoord.quote:Op zondag 20 november 2005 13:57 schreef melismay het volgende:
Ja dat dacht ik zelf misschien ook ja Plato
Dat hoeft niet hoor. Het is haarquote:Op zondag 20 november 2005 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zullen we haar fotoboek gaan vol spammen, wie weet geeft zij dan het verlossende antwoord.![]()
Wanneer staat de volgende meet gepland?quote:
Dat moeten we nog afspreken eigenlijk. We hebben het beide erg druk de komende weekquote:Op zondag 20 november 2005 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wanneer staat de volgende meet gepland?![]()
![]()
![]()
Nee, die heeft een relatie met een Duitser. Maar ik heb haar toevallig wel donderdag nog gebeld jaquote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef Viper_74 het volgende:
ow ik dacht deze: Fotoboek van Tristessa
Leuk joh!quote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat moeten we nog afspreken eigenlijk. We hebben het beide erg druk de komende week. Maar die meet komt er zeker
Je kan uit Viper's verhaal ook concluderen dat hij wanhopig en jaloers is.quote:Op zondag 20 november 2005 14:15 schreef melismay het volgende:
Bullshittttttt, Annie had gewoon een succesvolle date, Leuk he!?
Het staat ergens hierboven.quote:Op zondag 20 november 2005 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Had al teruggelezen.Wie is het nou, Annie? Anyone we know?
Weer een concurrent minder voor ons.quote:
Ja, jullie zijn de volgende.quote:Op zondag 20 november 2005 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weer een concurrent minder voor ons.![]()
Diertjuhquote:Op zondag 20 november 2005 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Had al teruggelezen.Wie is het nou, Annie? Anyone we know?
Zo laat je het net klinken alsof we in de dodencel zitten wachtend op de verlossende electrisch stoelquote:
Ik ben er al dagen over na aan het denken of ik dat wel wilquote:
Soms dan komt het ook aanvliegenquote:Op zondag 20 november 2005 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met zo'n instelling red je het niet.
Met een andere instelling ook niet.quote:Op zondag 20 november 2005 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Begin je nu al arrogant te worden?quote:Op zondag 20 november 2005 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nouja, dan nietquote:Op zondag 20 november 2005 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik wilde niet op je wachten
Ik blijf bescheiden.quote:Op zondag 20 november 2005 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Begin je nu al arrogant te worden?![]()
Kom je nog leuk even msnen?quote:
Geweldig. Ik zie alles erg positief in op dit moment (ik luister zelfs naar de Beach Boys nuquote:Op zondag 20 november 2005 14:45 schreef melismay het volgende:
Wat nu weer? Raak je door Annie's goede nieuws weer in een singlesdip?
Jaquote:Op zondag 20 november 2005 14:45 schreef melismay het volgende:
Wat nu weer? Raak je door Annie's goede nieuws weer in een singlesdip?
Dan ben jij wel echt het toonbeeld van "alles komt goed als je verliefd bent"quote:Op zondag 20 november 2005 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geweldig. Ik zie alles erg positief in op dit moment (ik luister zelfs naar de Beach Boys nu) en iemand anders krijgt een depressie.
I love it when a plan comes together
Het helpt wel.quote:Op zondag 20 november 2005 14:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan ben jij wel echt het toonbeeld van "alles komt goed als je verliefd bent"
Ow come on, ga iets doen wat je leuk vindtquote:
Ik zal het proberenquote:Op zondag 20 november 2005 14:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow come on, ga iets doen wat je leuk vindt
mispoes is ook goed bezig (check: "Nog nooit vriend(in) of sex gehad deel n")quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef melismay het volgende:
Kom op, dan lukt het natuurlijk nooit
Hahaha, het sarcasme straalt er vanafquote:Op zondag 20 november 2005 15:01 schreef Mokster het volgende:
He gatver! Sex op de eerste date? Dat doe je toch niet???? Stelletje slettebakken!!
![]()
Ik ben er ook nog hoor en ik ben volgens mij nog ouder dan jij ook... Dus loop eens niet zo te piepenquote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
mispoes is ook goed bezig (check: "Nog nooit vriend(in) of sex gehad deel n")![]()
Ben ik dan ECHT de laatste![]()
Ja? Kwam het een beetje goed over?quote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, het sarcasme straalt er vanaf
En binnenkort opeens ook niet meer zekerquote:Op zondag 20 november 2005 15:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor en ik ben volgens mij nog ouder dan jij ook... Dus loop eens niet zo te piepen![]()
Ik geloofde je niet eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 november 2005 15:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja? Kwam het een beetje goed over?
Die kans is er ja, maar die is er voor jou ook... .Als je zo wanhopig bezig bent vindt je het echt niet hoor, dat weet ik uit ervaring....quote:Op zondag 20 november 2005 15:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En binnenkort opeens ook niet meer zeker![]()
![]()
Het moet echt allemaal niet al te lang meer gaan duren nuVolgende week maar weer eens rondkijken
![]()
Precies. Alsof ik verwachtingen had gisteren. Ik dacht gewoon wat gezellig te gaan drinken en niet dat we tegen het einde van de dag zoenend eindigden.quote:Op zondag 20 november 2005 15:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Die kans is er ja, maar die is er voor jou ook... .Als je zo wanhopig bezig bent vindt je het echt niet hoor, dat weet ik uit ervaring....
Hahaha, how weird is thatquote:Op zondag 20 november 2005 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Alsof ik verwachtingen had gisteren. Ik dacht gewoon wat gezellig te gaan drinken en niet dat we tegen het einde van de dag zoenend eindigden.
Ik niet, ik denk dat ik hem vanaf nu Mussert ga noemen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ben wel blij voor je hoor Anthraxx
Maar je hebt het wel maar mooi voor elkaarquote:Op zondag 20 november 2005 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Alsof ik verwachtingen had gisteren. Ik dacht gewoon wat gezellig te gaan drinken en niet dat we tegen het einde van de dag zoenend eindigden.
Plato, doe eens niet zo bitter schatquote:Op zondag 20 november 2005 15:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk dat ik hem vanaf nu Mussert ga noemen.![]()
Je wekt ook helemaal niet de indruk dat je het erg vindt.quote:Op zondag 20 november 2005 15:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel maar mooi voor elkaar![]()
Ik heb daarentegen nog steeds niemandNiet dat het erg is overigens
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 15:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel maar mooi voor elkaar![]()
Ik heb daarentegen nog steeds niemandNiet dat het erg is overigens
![]()
De verraderquote:Op zondag 20 november 2005 15:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk dat ik hem vanaf nu Mussert ga noemen.![]()
Ik doe niet bitter, ik uit slechts mijn gevoelens.quote:Op zondag 20 november 2005 15:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Plato, doe eens niet zo bitter schat
En die zijn nogal bitter?quote:Op zondag 20 november 2005 15:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doe niet bitter, ik uit slechts mijn gevoelens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |