arme jijquote:Op zondag 20 november 2005 15:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dat imago staat als een huis, daar is niks meer aan te veranderen.
Sex, bah!quote:Op zondag 20 november 2005 15:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jah! Wat dacht jij dan?
Sex voor je 35e
En dat krijg je dan als je samen op de bank zit met één computer![]()
Is dat zo? Ik beloof je dat ik dat niet zal doenquote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind dat er hier de laatste tijd verdacht veel op relaties lijkende dingen ontstaan.![]()
Relaties, bah!quote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind dat er hier de laatste tijd verdacht veel op relaties lijkende dingen ontstaan.![]()
Alleen maar bankhangen natuurlijk he!quote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Als je niet wil kan je ook weer weggaan hoor![]()
Dusseeeee jij en Moksy???Wel lief voor d'r zijn hoor!
Ik wist wel dat ik op jou kon rekenen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik beloof je dat ik dat niet zal doen![]()
Whiskey 's always a better friend,quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef Breetai het volgende:
Verder belde gisteren 1 van m'n maten af voor m'n verjaardagsfeest. Zijn date was ook een iets te groot succes geworden. De whiskey die hij had uitgezocht werd gelukkig wel afgeleverd.
Ik vind jullie anders wel een mooi stel samenquote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen maar bankhangen natuurlijk he!
en tis een schatje
Beter dan mensen met een relatie.quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef Barb het volgende:
[..]
Whiskey 's always a better friend,.
Voel jij je ook zo verraden door Anthraxx?quote:
Don't look at me, ik hoor niet bij dat soort mensen,quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind jullie anders wel een mooi stel samen
Eenquote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Don't look at me, ik hoor niet bij dat soort mensen,.
quote:
Misschien moet je je principes even in overweging nemenquote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Als ik aan relaties zou doen, zou ik er zeker even goed over nadenken
Doe ik ook niet hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Don't look at me, ik hoor niet bij dat soort mensen,.
Ow, dààr hoor ik dan weer wél bij. Maar ja, ik ben dan ook een meisje.quote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zeg het verkeerd. Mensen die een relatie kunnen krijgen![]()
![]()
En jij moet je, als ik zo vrij mag zijn, echt minder aan gaan trekken van wat anderen vinden/denken/doen/hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zeg het verkeerd. Mensen die een relatie kunnen krijgen![]()
![]()
Dat ja!quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef Barb het volgende:
[..]
Ow, dààr hoor ik dan weer wél bij. Maar ja, ik ben dan ook een meisje.
Die hebben het voor het uitkiezen,.
Zeggen ze,.
Ze maken je kapot, meneer.quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, meisjes.
quote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Als ik aan relaties zou doen, zou ik er zeker even goed over nadenken
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga vanaf vandaag gewoon wel alvast aan sex beginnen!quote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moet je je principes even in overweging nemen![]()
Q. was blij voor me! Was jij dat ook maar dan was mijn leven weer compleet geweestquote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo verraden door Anthraxx?![]()
Oehquote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga vanaf vandaag gewoon wel alvast aan sex beginnen!
Wat een Jut en Jul zijn jullie ookquote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga vanaf vandaag gewoon wel alvast aan sex beginnen!
Al een leuke relatie gevonden???quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef Barb het volgende:
Ow, dààr hoor ik dan weer wél bij. Maar ja, ik ben dan ook een meisje.
Die hebben het voor het uitkiezen,.
Dan maar een incompleet leven.quote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Q. was blij voor me! Was jij dat ook maar dan was mijn leven weer compleet geweest
quote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Q. was blij voor me! Was jij dat ook maar dan was mijn leven weer compleet geweest
Volgens mij is Q er nog niet achter dat het een miesje isquote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, meisjes.
Hè? Welke relatie? Heb ik helemaal geen tijd voor mên. Veels te druk.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef Anthraxx het volgende:
Zie ik het nou verkeerd, maar sinds het Singles topic er niet meer is gaat het er veel positiever aan toe met meer relaties?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Breetai het volgende:
Al een leuke relatie gevonden???
Of toch maar niet gekozen.
Nou dat wordt een moeilijke keuze: Langdurig single zijn met Plato, of een lekkur wijf mooie dame.quote:
Wat heeft de dag des herens u al gebracht?quote:
Daar heb je ook gewoon groot gelijk in. Dat zou zo veel beter zijn, maar het lukt me eigenlijk heel slecht. Ik heb altijd het idee dat ik iets grondig fout doe... En anderen kijken je er inderdaad wel op aan "Goh, je bent al 23 en je hebt nog stééds geen relatie"quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
En jij moet je, als ik zo vrij mag zijn, echt minder aan gaan trekken van wat anderen vinden/denken/doen/hebben.
Gister echt me helemaal vol laten lopen met gewoon kraanwater.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |