Amen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:55 schreef Sjeen het volgende:
Als we nu dan weer gewoon als volwassenen met elkaar kunnen omgaan... Ik ga hier echt geen edits of notes aan vuilmaken![]()
Thank youquote:Op maandag 3 april 2006 15:10 schreef Tafkahs het volgende:
gefeliciteerd, Sjeen
Ik heb een vriendelijk verzoek gekregen alle verwijzende informatie uit het topic te verwijderen. Dat heb ik gedaan en verder het verzoek geplaatst hier in elk geval geen details meer neer te zetten. Wat er verder op de FP gebeurd, daar heb ik geen invloed op...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:37 schreef Tobbes het volgende:
Je begrijpt dat het nergens op slaat om users te verbieden relevante informatie die nota bene op de frontpage is gepubliceerd te plaatsen?
Dat vroeg de TS?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb een vriendelijk verzoek gekregen alle verwijzende informatie uit het topic te verwijderen. Dat heb ik gedaan en verder het verzoek geplaatst hier in elk geval geen details meer neer te zetten. Wat er verder op de FP gebeurd, daar heb ik geen invloed op...
Dat jij het nergens op vindt slaan, da's je goed recht.
Dat doet niet ter zakequote:
Weldegelijk.quote:
Iedereen wordt geacht de wet te kennen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Weldegelijk.
Als het de TS was die het verzoek indiende is het niet gegrond. TS wéét dat bij het openen van een dergelijk topic het bericht gepost gaat worden. Dan moet hij het topic niet openen. En als hij dat niet wist, dan had hij het moeten weten.
Kletskoek. Een krant is tenslotte ook niet verplicht om iedere ingezonden brief te plaatsen. Daar mogen ze naar eigen inzicht vanaf zien.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:58 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb bijna de neiging hier een principiële discussie van te maken.
Je hebt het recht om 'objectional posts' zoals dat heet weg te halen, maar wat je nu doet is een censuur op leggen, en daar heeft niemand het recht toe.
Een mening en een nieuwsbericht zijn hetzelfde?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kletskoek. Een krant is tenslotte ook niet verplicht om iedere ingezonden brief te plaatsen. Daar mogen ze naar eigen inzicht vanaf zien.
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
@Five_Horizons: Ik zie dat je mijn postjes consequent wist. De reden hiertoe ontgaat me. De gegeven adviezen in deze postings zijn oprecht en correct. Hoe je het ook wendt of keert, mijn ervaring in de vastgoedbranche en op de beurs kan veel gebruikers tot nut zijn.
Stuur me desnoods een mailtje waarin je e.e.a. toelicht. Ik heb geen enkel onheus advies gegeven, spam verstuurd of iemand op wat voor manier dan ook beledigd of benadeeld.
Toch een vriendelijke groet voor D.B. van B.D.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef _-rally-_ het volgende:
Hé, volgens mij is het 'er worden geen topics op verzoek gesloten, ze zakken vanzelf naar beneden' bij een aantal users niet echt duidelijk ?
Ach, op een bepaald moment zal het ze wel duidelijk wordenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef _-rally-_ het volgende:
Hé, volgens mij is het 'er worden geen topics op verzoek gesloten, ze zakken vanzelf naar beneden' bij een aantal users niet echt duidelijk ?
Heaven7, er staan een aantal nuttige tips in je topic, die ook voor anderen van pas kunnen komen. Het topic zal daarom sowieso niet gedelete worden. Als je zelf niet meer reageert, zal het topic uiteindelijk vanzelf wegzakken...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef heaven7 het volgende:
Slotje graag Topic delete graag: Uit huis gaan---> Waar te beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |