Whaha!quote:Op zondag 20 november 2005 13:03 schreef febster het volgende:
Ook fijn, ontsteking aan mijn voet, moet ik hoogstwaarschijnlijk een week of 2 achter de kassa plaatsnemen
Ik om 07.00quote:Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef GotC het volgende:
Een goedenmorgen!
..moet morgen om 6 uur beginnen. 's Ochtends wel.
Mijn vriendin staat iedere zaterdag in de kantine.quote:Op zondag 20 november 2005 13:02 schreef phux het volgende:
Goeie middag collega's,
Zijn er ook mensen hier die in de kantine werken ?
Komende week is het week 47 jaquote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef super-muffin het volgende:
Volgende week is het toch week 47 of niet?
Yep, en dus loonquote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef super-muffin het volgende:
Volgende week is het toch week 47 of niet?
5 uur hierquote:Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef GotC het volgende:
Een goedenmorgen!
..moet morgen om 6 uur beginnen. 's Ochtends wel.
Jaquote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef Mip1988 het volgende:
woensdag/donderdag salaris..?
Hij is boos.quote:Op zondag 20 november 2005 13:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Komende week is het week 47 ja
-edit-
ff lachen:
[CENTRAAL] Edah-medewerkers topic
whaha
Noem er maar meer. Zal ze doorgeven een Carpento want die OP mag wel weer is een beurt krijgen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:47 schreef blrrrt het volgende:
Misschien is het leuk om een woordenlijst op te nemen in de OP met uitleg van echte AH-woorden en afkortingen?bv:
Replenishment = Het automatische bestelsysteem van AH. Dit is een zeer intelligent systeem dat rekening houdt met o.a. het weer.
Zoiets dus en dan voor alle woorden als Dasa, FVOS, R&R, MOMO etc.
whahahaquote:
Bij ons is de disc er zaterdag in gegaanquote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef GotC het volgende:
Wanneer komen de sinterklaasliedjes weer in de winkel?Deze week gok ik..
![]()
.
op de huismerkproductenquote:Op zondag 20 november 2005 23:03 schreef Weemz het volgende:
Zo tijdje geleden... Is het jullie ook al opgevallen dat er tegenwoordig op de producten zelf staat dat klanten de bon mee moeten nemen als ze iets terugbrengen of willen ruilen?
Verschrikkelijk héquote:Op zondag 20 november 2005 23:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij ons is de disc er zaterdag in gegaan![]()
Gelukkig zijn ze gemixed met normale liedjes, wat het wat draaglijker maakt...quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef qwox het volgende:
Zal me eerst even voor stellen
werk in AH-5 1032 Arnhem ben verkoper-2 afdeling houdbaar/magezijn
Ook bij ons zijn de liedjes zaterdag weer aangegaan en heb weer van iedereen gehoort dat ze er sjaggie van worden, werk er zelf lang genoeg om alle muziek niet meer te horen.
Is waarschijnlijk een gewone hoognodige verbouwingquote:Op maandag 21 november 2005 11:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik werk er zelf niet hoor, maar wat een bende was het hier zaterdagavond! Vrachtwagens bleven maar rijden!
De AH wordt hier heel erg verbouwd. (heemskerk)
Gisteravond waren ze om 22.00 nog bezig.
Zaterdagavond begonnen en ze willen donderdag weer open zijn. Het zal mij benieuwen hoe revolutionair het zal zijn.
Nee, dit is het pand wat laatst nog in het nieuws was. Het wordt een piotwinkel.quote:Op maandag 21 november 2005 12:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een gewone hoognodige verbouwing
Meer koelruimte en misschien een iets andere indeling.
Onze normale CD klinkt als bij die erotische films op SBS6. Dan is sinterklaas muziek een stuk beter.quote:Op maandag 21 november 2005 11:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hé(werk zelf bij de V&D en daar staat kinderkoor De Lievertjes ook de hele dag op)...
Dat is een nieuwe formulequote:Op maandag 21 november 2005 17:32 schreef Meki het volgende:
En wat is dat ?
Seconden pro productquote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef Brammie1 het volgende:
wat wil dat 3,09 zeggen dan? (nee ik kan geen kassa)
Dat is het gemiddelde aantal secondes dat je er over doet om een product te scannen.quote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef Brammie1 het volgende:
wat wil dat 3,09 zeggen dan? (nee ik kan geen kassa)
WOW! Die diepvries-reclamezuil! Plasmaschermen en gewoon een kast ipv. zo'n suf banca'tje...quote:Op maandag 21 november 2005 19:33 schreef Meki het volgende:
NIEUWE AH TILBURG
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben gewoon part-timer voor de zaterdag en eigenlijk doe ik normaal counter. Maar op de maandag, ben ik de hele dag vrij van school, doe ik in de hele winkel ondersteunende werkzaamheden.quote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
als je 2.30 hebt.
HOE vaak zit je dan achter de kassa?
Weinig boodschapjes hoor, kwam eens op de 100000quote:Op maandag 21 november 2005 20:47 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon part-timer voor de zaterdag en eigenlijk doe ik normaal counter. Maar op de maandag, ben ik de hele dag vrij van school, doe ik in de hele winkel ondersteunende werkzaamheden.
Afglopen week 117 klanten geholpen en 1886 producten langs de scanner gehaald. Komt neer op een gemiddelde van 13.21 producten per klant. De counter klanten worden trouwens niet mee berekend in het rapport.
Normaal schommel ik tussen de 2.30 en 2.38, dat ook met 680 klanten en 8834 producten (gemiddeld 12.99 producten per klant).
jaquote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef highway101 het volgende:
Iemand die worp van het jaar (maaltijden) al gedaan? 100 nieuwe produkten, in de DW stonden halve happy-meals achtige shit. Zag dr wel vaag uit. Ik moet het nog zien, en das morgen, want dan ga ik die worp doen. Ik wacht het af
Wij krijgen ook 2 keer vers, alleen op Dinsdag en Woensdag 1 keer in de ochtendquote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef highway101 het volgende:
Vandaag kwam onze LVC-zending pas met de middagzending. Donders veel vulling 's middags's ochtends alle vakken leeg (ja we krijgen 2x per dag vers en 2x houdbaar, nogal klein magazijn)
In 1 woord belachelijk die worp. Het ziet er niet uit (alles staat door elkaarquote:Op maandag 21 november 2005 22:31 schreef Radjesh het volgende:
[..]
ja
wel leuk
Bij ons zit de worp erin, vandaag gedaan![]()
Bij ons trekt de zondag de hele week een stuk omhoog. Zomaar een dagomzet in die 6 uurtjes dat we open zijn...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef Renesite het volgende:
Merken jullie ook een verschuiving in de omzet?
Maandag en dinsdag laag, woensdag hoger, donderdag en vrijdag verdacht hoog en zaterdag zakt weer wat![]()
De drukte op zaterdag zakt wat in de laatste tijd
Bij ons zijn de laatste weken alle dagen drukker, alleen de zaterdag iéts minder.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef Renesite het volgende:
Merken jullie ook een verschuiving in de omzet?
Maandag en dinsdag laag, woensdag hoger, donderdag en vrijdag verdacht hoog en zaterdag zakt weer wat![]()
De drukte op zaterdag zakt wat in de laatste tijd
Loopt leuk zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de laatste weken alle dagen drukker, alleen de zaterdag iéts minder.
Overigens gaat de omzet flink stijgen, want de andere super in het WKC gaat een dikke week dicht.
ja, maarliefst 11 enveloppen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Loopt leuk zo
Trouwens, salarisstrookjes zijn binnen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:46 schreef highway101 het volgende:
[..]
ja, maarliefst 11 enveloppen!![]()
1 echte, en 10 herberekeningen...![]()
Ik kreeg vorig jaar een keertje 1,50 erbij omdat die dat een foute berekening was van de vorige maand.quote:
Dat hangt ook van je dienstjaren af, dus dat is zo niet te zeggen. ikzelf werk nu een jaartje of 10 bij AH en zit inmiddels (ruim)op het dubbele (9.76).quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef zenith_ust het volgende:
ik ben nu 18 wat gaat ik de volgende periode verdienen.. bij volledige werkmaand als 18 jaar.
zit nu op 4.27
ik ook nog nooit tegen gevallen ...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
Salaris is idd binnen, is wel grappig ik heb bijna elke maand meer loon dan ik verwacht te krijgen
.
ik ben 17 en verdien hetzelfdequote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef zenith_ust het volgende:
ik ben nu 18 wat gaat ik de volgende periode verdienen.. bij volledige werkmaand als 18 jaar.
zit nu op 4.27
450 hier, maar dat is ook weer snel wegquote:Op woensdag 23 november 2005 15:24 schreef Renesite het volgende:
Heb weer keiveelvoor mijn doen.
197![]()
830 euro hierquote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef Radjesh het volgende:
[..]
450 hier, maar dat is ook weer snel weg![]()
Ja, dat wil ik ook weten eigenlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef febster het volgende:
Weet trouwens iemand wanneer nou die Ahold zorgverzekering er komt? 1 januari is namelijk niet zo enorm ver meer
Hoeveel uur werk je dan?quote:
Hoeveel procent?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef Mip1988 het volgende:
volgende maand winstuitkering erbij!
Beter! Volgende maand krijg ik ook al mijn vakantie uren uitbetaaldquote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef Mip1988 het volgende:
volgende maand winstuitkering erbij!
Had dit jaar te weinigquote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Beter! Volgende maand krijg ik ook al mijn vakantie uren uitbetaald.
JA...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:05 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik ben 17 en verdien hetzelfde
ben je verkoper 2?
dat je daar mee rond kan komenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:24 schreef Renesite het volgende:
Heb weer keiveelvoor mijn doen.
197![]()
16 jarigequote:Op donderdag 24 november 2005 16:05 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
dat je daar mee rond kan komen
Ik kom ook wel rond, maar ik krijg nog zak en kleedgeld wat samen zo'n 85 euro isquote:Op donderdag 24 november 2005 16:05 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
dat je daar mee rond kan komen
is nog geen 50 euro per week ...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
16 jarige![]()
Ik krijg het niet gauw op...
Ik hoef niet zelf kleren te kopenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
is nog geen 50 euro per week ...
zal mij wel lukken maar dan moet ik geen kleding kopen.
ja en ik ben 18 en ga misschien vaker uit.
DC belt op: Ja niet meer bellen maar de vracht heeft gemiddeld tussen een uur en 7 uur vertragingquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik hoefde vandaag gelukkig niet te werken, maar volgens mij is de vers wagen er nu nog steeds niet.
Het begon 3cm per uur te sneeuwen vanaf 18:00 dus de laatste 3 uur had je een bijna lege winkel, wat uniek is op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:35 schreef Weemz het volgende:
Bij ons was het echt té druk om 18:00, maar daarnaa ook té druk om 19:00-21:00...
Bij ons vandaag ook pinstoring ja. En druk....viel amper doorheen te komen! Alle kassa's open en nog steeds rijenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef Renesite het volgende:
Gisteravond moesten ze tot half 11 door bij ons, iedereen zo flauw als een kwartje
Vandaag een algehele pinstoring, KEI druk, Sinterklaas, weer een pinstoring, nog drukker, meer pieten en toen ik wegging stonden ze nog tot de schappen zo druk.
Die was bij ons ook niet slecht, in elk geval een stuk beter dan de concurrent.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef Meki het volgende:
Bij ons geen pinstoring maar wel een record omzet
Het is meestal iets van 60-80% van je gemiddelde salaris toch?quote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef Douwe het volgende:
Iemand al enig idee van de winstuitkering? Kan wel even wat extra's gebruiken
Ik hoor vaak dat het zélfs 100% kan wordenquote:Op maandag 28 november 2005 11:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is meestal iets van 60-80% van je gemiddelde salaris toch?
quote:Op maandag 28 november 2005 13:28 schreef qwox het volgende:
heb trouwens de vorige keer netje me gegevens in me eerste bericht gezet, kom ik dan ook in het overzicht in de OP.
Ik!quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef highway101 het volgende:
Wie gaat er naar de nieuwe AH in Heemskerk?
Kan er wel eventjes een keertje heenlopen. Werk er wel niet, maar is toch om de hoek.quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef highway101 het volgende:
Wie gaat er naar de nieuwe AH in Heemskerk?
quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef GotC het volgende:
Wacht effe, ik heb nog geen nieuw jaar meegemaakt op het werk..dus hoe werkt dat met die winstuitkering?
Ze werkt bij een franchiser dus dat gaat waarschijnlijk wat andersquote:Op maandag 28 november 2005 15:00 schreef Douwe het volgende:
Je krijgt gewoon een bepaald percentage van je gemiddelde jaarloon, that's it
jeujquote:Op maandag 28 november 2005 15:00 schreef Douwe het volgende:
En het is natuurlijk een percentage van je gemiddelde periodeloon.quote:Op maandag 28 november 2005 15:00 schreef Douwe het volgende:
Hmm ben benieuwd dan! Een bonus is nooit wegquote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Ze werkt bij een franchiser dus dat gaat waarschijnlijk wat anders
Moah, ja, krantenbak gelegtquote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef highway101 het volgende:
Hmmm vandaag een bult info gekregen over de nieuwe zorgverzekering via Ahold. Ik ga het eens goed bekijken, kan nog van pas komen.
Ik werk ook bij een franchiser en dan krijg je inderdaad geen winstuitkering. Is ook logisch, want een ondernemer heeft het qua financiën meestal wat zwaarder dan een grote onderneming als Ahold.quote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik werk ook bij een franchise filiaal en wij krijgen geen winstuitkering, ik weet niet hoe dat bij andere franchisers is. Wij mogen al blij zijn met een kerstpakket, stelletje gierige bazen.
'quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:35 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een franchiser en dan krijg je inderdaad geen winstuitkering. Is ook logisch, want een ondernemer heeft het qua financiën meestal wat zwaarder dan een grote onderneming als Ahold.
Kerstpakket krijgen we wel elk jaar![]()
Als je geen loonstrookje krijgt met de tekst "Ahold" erop, dan werk je bij een franchise-winkelquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef Webgangster het volgende:
Hoe weet je of je winkel een franchiser is ?
De gehele 8xxx range is voor franchise. Daarnaast kun je het met een getraind oog wel zien, dan weken ze meestal op bepaalde zaken af van het normale beleidquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:18 schreef highway101 het volgende:
Aan je baas vragen...![]()
Volgens mij kan je het zien als je filiaalnummer hoger is dan 8500 oid...
Als je in een AH loopt en je denkt; Hé, die artikelen heb ik nog nooit gezien, of; Dat meubel ken ik niet. dan loop je waarschijnlijk in een franchiserquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:52 schreef febster het volgende:
[..]
De gehele 8xxx range is voor franchise. Daarnaast kun je het met een getraind oog wel zien, dan weken ze meestal op bepaalde zaken af van het normale beleid
Dat kan CAO technisch gezien niet, volgens mij ligt de bandbreedte van de winstuitkering tussen de 43 en 95%, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:58 schreef Douwe het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens boven de 100%, heb er hard genoeg voor gewerkt dit jaar
Damn.... Had jij ff een kut dag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef Douwe het volgende:
Ik had vandaag helemaal iets kuts... tilde een doos wijnflessen op, bodem er uit. Resultaat: 1,5e liter wijn over de vloer. Ik vrolijk met de schoonmaakmachine er overheen, alles goed, klaar... loop ik met de schoonmaakmachine en al naar het magazijn, als de telefoon gaat.
Opgewekt als ik was nam ik vrolijk op, en zocht even snel wat uit. Afijn, nog steeds niks aan de hand. Totdat... de schoonmaakmachine door afbreken van een wiel omviel, en zodoende de gehele inhoud (50 liter goor water) over de vloer mikte.
Ik onder de zooi, een paar klanten woest, stellage met toiletpapier doorweekt, liters water onder de schappen, halve winkel onklaar...
Niet echt doorgelezen eigk.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:43 schreef Webgangster het volgende:
Lijkt mij niet de schuld van Douwe maar van de winkel zelf, kapotte machine hoort niet gebruikt te worden he.
Iemand die een fiets van Albert Heijn gaat nemen ? Stond zaterdag in het Ahaaa krantje wat iedereen heeft gekregen...
Ik weet het. Eindelijk!!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
vandaag wordt de nieuwe winkel in Heemskerk geopend
Voor het eerst te zien in Heemskerk?quote:- Wat is volgens u de belangrijkste trend in de supermarktbranche?
,,De absolute megatrend is 'gezondheid', steeds meer consumenten willen gezond en bewust leven. Daar gaan wij nog veel meer op inspelen. In onze Zweedse keten Ica hebben we bijvoorbeeld een productlijn onder het merk 'Good life', die lijn komt straks ook bij Albert Heijn te liggen. En zo kunnen onze verschillende dochters nog veel meer van elkaar leren.''
Zal er morgen even een kijkje nemen.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
vandaag wordt de nieuwe winkel in Heemskerk geopend
Geen idee, die was er nietquote:Op woensdag 30 november 2005 07:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Damn.... Had jij ff een kut dag.
Wat vond je VM er van?
quote:De nieuwe vestiging telt maar liefst negen flatscreens waarop Albert Heijn met zijn klanten communiceert.
quote:Albert Heijn hanteert in de vernieuwde formule in Heemskerk een lager prijspeil dan gebruikelijk.
quote:Albert Heijn verkoopt geen melk meer van de grote A-merken. De winkel heeft alleen nog de eigen huismerken van Albert Heijn.
quote:Een liter melk van Zaanse Hoeve kost voortaan nog maar 0,44 cent, zo meldt de verslaggever van Distrifood ter plekke.
quote:De servicebalie is er voortaan louter voor de service. Alle verkoopfuncties zijn geschrapt. Strippenkaarten, tabak en postzegels zijn nog louter uit automaten te koop.
quote:Het oranje van de huidige bonusstraat is in de nieuwe winkel vervangen door de kleur geel in de actiestraat.
quote:Bij kruidenierswaren is gekozen voor verticale presentatie, waarbij om de 1,20 of 1,40 meter een scheidingswandje is geplaatst. Dit zou de maximale lengte van een schap zijn waar klanten in één keer naar kijken.
quote:Hier is een groot assortiment aan boeken, dvd's, kantoorbenodigdheden en mobiele telefoons te vinden. Meer mobiele telefoons dan welke andere supermarkt dan ook, zo stelt Dick Boer van Albert Heijn.
Hier komt de fotoreportage.quote:De versgroepen zijn volledig in zelfbediening. Albert Heijn noemt het zelf 'excellente zelfbediening' omdat er voldoende personeel aanwezig is om klanten te adviseren en om hen te laten proeven.
Mwoah bij ons zou 't wel een uitkomst zijn. Nu staan we soms met 3 man op de counter, met 2 counterkassa's en vaak is het nog te druk daar.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef Renesite het volgende:
dat counter gebeuren is vaag joh, dan is het soms niets te doen
Alleen zaterdagquote:Op woensdag 30 november 2005 15:50 schreef highway101 het volgende:
[..]
Mwoah bij ons zou 't wel een uitkomst zijn. Nu staan we soms met 3 man op de counter, met 2 counterkassa's en vaak is het nog te druk daar.
Wedden dat het wel kanquote:Op woensdag 30 november 2005 17:34 schreef Renesite het volgende:
Je moet bij ons dan naar de counter vragen om de sleutel van de wc,
misbruik ervan kan dus niet, want er word 'geregistreerd' dat er een iemand naar de wc is
Dat plafond ziet er idd niet uit, net als de vloer.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ziet er wel gaaf uit, alleen dat plafond.
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef Douwe het volgende:
Soms verveel je je, en kloot je maar even wat aan in 'Toepassingen'. Ineens kwam ik daar vandaag onder SRVP tegen dat ik teksten op bonnen kon aanpassen. Resultaat:
[afbeelding]
Wij nietquote:Op woensdag 30 november 2005 17:31 schreef Renesite het volgende:
Nog een noviteit: er is een klantentoilet.
HEBBEN WIJ OOK![]()
Wij hebben sinds de verbouwing ook wc's in het magazijn en die gebruiken we ook als klantenwc. Er loopt dan eigenlijk altijd wel iemand mee.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij nietAls een klant naar de wc moet, moet er gewoon iemand meelopen naar boven, naar onze wc's. Heeft nog niemand over geklaagd ofzo, en werkt okay
Niet teveel mensen hoeven naar de wc, scheelt.
Wie is wij??quote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef Meki het volgende:
Wij krijgen ook een winkel als in Heemskerk
eerst zou dat een XL worden maar dat gaat niet door het wordt nu een nieuwe formule zoals die in Heemskerk
Albert Heijn Amsterdamquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er zitten gelukkig maar 60 AH's in Amsterdam
weet niet helemaal zeker, maar ik dacht dat wij die wel krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef blrrrt het volgende:
Artikel in het Noord Hollands Dagblad
http://www.noordhollandsd(...)1589-723605-,00.html
Heeft iemand thuis toevallig het Dagblad Kennemerland?
Als je het blad krijgt vandaag, en je hebt de mogelijkheid om het artikel te scannen, laat je dan vooral niet tegenhoudenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef AversusZ het volgende:
[..]
weet niet helemaal zeker, maar ik dacht dat wij die wel krijgen.
Hangt van de bezorger af. Krijgen hem niet altijd maar als ik hem ontvang zal ik hem zeker scannen en hier plaatsen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je het blad krijgt vandaag, en je hebt de mogelijkheid om het artikel te scannen, laat je dan vooral niet tegenhouden
Commotie om niks? Voor Albert Heijn is het totaal iets nieuws. Zelfscan-winkels zijn eerder geflopt maar hebben zeker de toekomst.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:48 schreef Agrafes het volgende:
Wat een commotie voor niks daar in Heemskerk, het is gewoon een veredelde ALDI met zogenmaade noviteiten, menu bij elkaar zetten gebeurt al maanden in andere winkels, evenals zelfscan. Ik denk niet dat dit gaat aanslaan, AH zal altijd het imago van de duurst houden
kan jij ervoor zorgen dat de vracht op tijd komt en niet laatquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef wlzooo het volgende:
Zijn er ook mensen van DC's hier? Ben gevalletje DC Zaandam...
Krijg je daar geen gezeik mee?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef Douwe het volgende:
Soms verveel je je, en kloot je maar even wat aan in 'Toepassingen'. Ineens kwam ik daar vandaag onder SRVP tegen dat ik teksten op bonnen kon aanpassen. Resultaat:
[afbeelding]
Is het bij elke AH niet anders? Of nja, bij de franchisors wel.. AH Honselersdijk draait onwijs leuke, beetje moderne muziek, wij draaien wat rustigere muziek. En de komende paar dagen tot 18:00 sinterklaasmuziekquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef Webgangster het volgende:
Ah oke.
Nog even wat, de liedjes die ze draaien bij de albert heijn.
Welke liedjes zijn dat ?
Ik weet op dit moment alleen: Ace of Base - Life is a flower
Zijn er mensen die er nog meer weten ? (a)
Periode is toch 3 maand?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Dipstaart het volgende:
Mededeling Winkelweb:
"De voorlopige wnstuitkering voor Albert Heijn-medewerkers over 2006 is op 60% van het periodesalaris vastgesteld. Je ontvangt de winstuitkering met het periodesalaris in week 51"
Dit houd dus in 60% van het salaris dat je die maand ontvangt? Vind het maar raar.... dan zou ik vorig jaar december meer dan 100% winstuitkering hebben ontvangen :/
het gata om het gemiddelde salaris van dat jaar, en eventuele bonusjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Dipstaart het volgende:
Mededeling Winkelweb:
"De voorlopige wnstuitkering voor Albert Heijn-medewerkers over 2006 is op 60% van het periodesalaris vastgesteld. Je ontvangt de winstuitkering met het periodesalaris in week 51"
Dit houd dus in 60% van het salaris dat je die maand ontvangt? Vind het maar raar.... dan zou ik vorig jaar december meer dan 100% winstuitkering hebben ontvangen :/
Wat heeft een filiaal er mee te maken als het HK plat ligt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
De Albert Hein belde net trouwens hier heen dat er in Zaandam een computer crash was geweest en toen wouden ze weten of ik vandaag nog moest werken.
zoiets verstond ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef wlzooo het volgende:
Alweer crash in Zaandam? Dat wordt leuk vannacht... Dacht trouwens dat winstuitkering ging over gemiddeld salaris per maand??? Oftewel, heb je in de zomer extra gewerkt, dan wordt dat ook meegerekend met het gemiddelde...?!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef wlzooo het volgende:
Alweer crash in Zaandam? Dat wordt leuk vannacht... Dacht trouwens dat winstuitkering ging over gemiddeld salaris per maand??? Oftewel, heb je in de zomer extra gewerkt, dan wordt dat ook meegerekend met het gemiddelde...?!
Je neemt het complete jaarsalaris. Dat deel je door 13. Dan heb je je periodesalaris waar de 60% over wordt berekend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Dipstaart het volgende:
Mededeling Winkelweb:
Je kan kiezen tussen Agis, De Amersfoortse en OZ-zorgverzekering. Bij alle 3 krijg je 10% korting op de basis-natura-verzekering en korting op de aanvullende verzekeringenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef MewBie het volgende:
Hoe zit het trouwens met die collectieve verzekering voor volgend jaar?
* MewBie heeft deze week nog niet gewerktgeen zin om nog 2 uur te wachten
![]()
En dat zeg je niet eens effe! Ik dwarrelde ook beetje rond woensdagquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:10 schreef super-muffin het volgende:
GotC ik was in jou filliaal afgelopen woensdag
Wat een smalle paden zeg.
Sinterklaas en Ernst en Bobby.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef Webgangster het volgende:
Ah oke.
Nog even wat, de liedjes die ze draaien bij de albert heijn.
Welke liedjes zijn dat ?
Ik weet op dit moment alleen: Ace of Base - Life is a flower
Zijn er mensen die er nog meer weten ? (a)
Wij ergens in mei waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:13 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat zeg je niet eens effe! Ik dwarrelde ook beetje rond woensdag.
En yup, smalle paden, maar niemand klaagt daaroverPlus, we gaan verbouwen in januari
Hopen ze hier ook op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:23 schreef Renesite het volgende:
Ik hoop dat wij binnekort ook gaan verbouwen, ben een beetje zat van die brakke kassa's bij ons![]()
Letters vallen er af, scanners vallen uit, die scheidings balken moeten NODIG gesmeerd worden, kassa 'een' loopt traag, chronisch vieze bandenquote:
1: kan je bestellenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Letters vallen er af, scanners vallen uit, die scheidings balken moeten NODIG gesmeerd worden, kassa 'een' loopt traag, chronisch vieze banden
Niet zeuren. De meeste kassa's hebben die leeftijd. De onze ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:46 schreef Renesite het volgende:
Ja tskZe zijn al minstens 15 jaar oud
Het lijkt een hypequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef SHERMAN het volgende:
Wat gaat er bij wie trouwens worden verbouwd?
Nee ik had onverwachts een kwartier 'pauze' tussen een aansluiting. Maar over 2 weken ben ik er weer waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:13 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat zeg je niet eens effe! Ik dwarrelde ook beetje rond woensdag.
En yup, smalle paden, maar niemand klaagt daaroverPlus, we gaan verbouwen in januari
Dat ben ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik als medewerker van toeleverancier hier ook posten?
wat mijn baas levert:
AH Rogge (alle soorten)
Euroshopper rogge
Euroshopper toast
AH Bio beschuit (allen aan Geldermalsen btw, hoe zit dat?)
En de gewone Van der Meulen /. Melba producten uiteraard
Wij gaan ook verbouwen onze winkel wordt dan zo groot als AH XL maar gaat geen naam XL dragenquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik als medewerker van toeleverancier hier ook posten?
wat mijn baas levert:
AH Rogge (alle soorten)
Euroshopper rogge
Euroshopper toast
AH Bio beschuit (allen aan Geldermalsen btw, hoe zit dat?)
En de gewone Van der Meulen /. Melba producten uiteraard
Nee, alle vers afdelingen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe. Zit je daar in het magazijn?![]()
Alle ingedienten zijn op biologisch verantwoorde wijze geproduceerdquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, alle vers afdelingen.
Maar volgens mij heb ik wel is te maken gehad met die rollen beschuit.
Als het tenminste die waren, klopt het dat daar geen tarwe ofzo in zitten?
Nou er is dus zo'n een vrouwtje dat geen tarwe of iets niet mag en daarom beschuit eet. Maar dat moest volgens mij dan weer die biologische zijn want in die andere zat het wel weer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef MewBie het volgende:
[..]
Alle ingedienten zijn op biologisch verantwoorde wijze geproduceerdofzoiets
![]()
geen idee, ikzelf ben wel een magazijn mederwerkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, alle vers afdelingen.
Maar volgens mij heb ik wel is te maken gehad met die rollen beschuit.
Als het tenminste die waren, klopt het dat daar geen tarwe ofzo in zitten?
Neuh.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit product is geproduceerd volgesn productiemethode SKAL980272702039
Yeah right, alsof de orderpicker in geldermalsen dat wat boeit
Alleen AH Geldermalsen en een of andere vage belg krijgen producten met die kreet er op.. slaat nergens op, maar wel terugsturen als die sticker eens vergeten word he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neuh.
Al hoorde ik wel wat leuks over de eieren.
Daar zou bij allergie info op staan dat er ei in zit.![]()
* meldtquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Letters vallen er af, scanners vallen uit, die scheidings balken moeten NODIG gesmeerd worden, kassa 'een' loopt traag, chronisch vieze banden
En je mag ze er niet eens op aansprekenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:29 schreef Webgangster het volgende:
Sinterklaas met zijn pieten vandaag bij ons in de appie.
Je komt de gekste mensen tegen bij de albert heijn.
Zo zijn er mensen die 36 dozen wijn willen en 200 blikjes soep.
En mensen die de hele dag boekjes staan te lezen bij de afwasmiddelen
Nee, alleen Retour van der Meulenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:06 schreef SHERMAN het volgende:
Staat er dan ook een afzender bij?
Van onze kant dan
Wel gedaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:56 schreef o-fiel het volgende:
[..]
En je mag ze er niet eens op aanspreken![]()
waarom verkoopt Deli XL dan nog wel Euroshopper producten?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Webgangster het volgende:
Omdat ze die verkocht hebben
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef Webgangster het volgende:
I don't know
Misschien zijn zei nu wel de leverancier ervan....
Meld je het gelijk eventjes aan filiaal 1148quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:01 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
* meldt
Bij ons ook, kassa's zijn zo brak als wat![]()
Maarrrrrr....... ik heb maandag het onderhoudsbedrijf gebeld, en ze komen binnenkort alle kassa's een grote onderhoudsbeurt geven![]()
Dat is wel nodig ook.
In Zweden bij de ICA hebben ze ook ESquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh... Wij leveren de Euroshoppe rproducten aan zowel AH als Deli XL, en een Noorwegen en Finland.
Mja, maar die hebben wel ICA roggebrood, dus dat leveren we nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:04 schreef MewBie het volgende:
[..]
In Zweden bij de ICA hebben ze ook ES
Heb je het nu over robert?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:45 schreef Mip1988 het volgende:
onze filiaalmanager is echt een amateur...
die kerel zit alleen maar boven in zn kantoor, en komt om half 9 eens kijken hoe ver we zijn.
nou dan biedt hij aan om de F'jes en S'jes wel even te lopen
alleereerst wist hij neit eens hoe dit meost, en nadat het hem is uitgelegt heeft hij het dermate hard lopen verknallen dat alles weg was. het ging om 11 pagina's
en dat noemt zich supermarktmanager![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |