Alle ingedienten zijn op biologisch verantwoorde wijze geproduceerdquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, alle vers afdelingen.
Maar volgens mij heb ik wel is te maken gehad met die rollen beschuit.
Als het tenminste die waren, klopt het dat daar geen tarwe ofzo in zitten?
Nou er is dus zo'n een vrouwtje dat geen tarwe of iets niet mag en daarom beschuit eet. Maar dat moest volgens mij dan weer die biologische zijn want in die andere zat het wel weer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef MewBie het volgende:
[..]
Alle ingedienten zijn op biologisch verantwoorde wijze geproduceerdofzoiets
![]()
geen idee, ikzelf ben wel een magazijn mederwerkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, alle vers afdelingen.
Maar volgens mij heb ik wel is te maken gehad met die rollen beschuit.
Als het tenminste die waren, klopt het dat daar geen tarwe ofzo in zitten?
Neuh.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit product is geproduceerd volgesn productiemethode SKAL980272702039
Yeah right, alsof de orderpicker in geldermalsen dat wat boeit
Alleen AH Geldermalsen en een of andere vage belg krijgen producten met die kreet er op.. slaat nergens op, maar wel terugsturen als die sticker eens vergeten word he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neuh.
Al hoorde ik wel wat leuks over de eieren.
Daar zou bij allergie info op staan dat er ei in zit.![]()
* meldtquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Letters vallen er af, scanners vallen uit, die scheidings balken moeten NODIG gesmeerd worden, kassa 'een' loopt traag, chronisch vieze banden
En je mag ze er niet eens op aansprekenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:29 schreef Webgangster het volgende:
Sinterklaas met zijn pieten vandaag bij ons in de appie.
Je komt de gekste mensen tegen bij de albert heijn.
Zo zijn er mensen die 36 dozen wijn willen en 200 blikjes soep.
En mensen die de hele dag boekjes staan te lezen bij de afwasmiddelen
Nee, alleen Retour van der Meulenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:06 schreef SHERMAN het volgende:
Staat er dan ook een afzender bij?
Van onze kant dan
Wel gedaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:56 schreef o-fiel het volgende:
[..]
En je mag ze er niet eens op aanspreken![]()
waarom verkoopt Deli XL dan nog wel Euroshopper producten?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Webgangster het volgende:
Omdat ze die verkocht hebben
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef Webgangster het volgende:
I don't know
Misschien zijn zei nu wel de leverancier ervan....
Meld je het gelijk eventjes aan filiaal 1148quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:01 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
* meldt
Bij ons ook, kassa's zijn zo brak als wat![]()
Maarrrrrr....... ik heb maandag het onderhoudsbedrijf gebeld, en ze komen binnenkort alle kassa's een grote onderhoudsbeurt geven![]()
Dat is wel nodig ook.
In Zweden bij de ICA hebben ze ook ESquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh... Wij leveren de Euroshoppe rproducten aan zowel AH als Deli XL, en een Noorwegen en Finland.
Mja, maar die hebben wel ICA roggebrood, dus dat leveren we nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:04 schreef MewBie het volgende:
[..]
In Zweden bij de ICA hebben ze ook ES
Heb je het nu over robert?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:45 schreef Mip1988 het volgende:
onze filiaalmanager is echt een amateur...
die kerel zit alleen maar boven in zn kantoor, en komt om half 9 eens kijken hoe ver we zijn.
nou dan biedt hij aan om de F'jes en S'jes wel even te lopen
alleereerst wist hij neit eens hoe dit meost, en nadat het hem is uitgelegt heeft hij het dermate hard lopen verknallen dat alles weg was. het ging om 11 pagina's
en dat noemt zich supermarktmanager![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |