Afgezien van de manier van posten (apart topic, als OP in het centrale topic, als faq), krijg je met jouw wensen niet een erg brede prijslijst (en is dat wel wenselijk binnen fok?).quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:03 schreef RubberenRobbie het volgende:
Inmiddels heb ik de offerte van mijn huidige verzekeraar binnen (VGZ) en deze vind ik aan de hoge kant (incl. aanvullende verzekering ¤ 102 p/m). Het lijkt mij een goed idee om een topic te openen, waar mensen kunnen posten wat de premie wordt bij hun verzekeringsmaatschappij.
Wat jij wil, maar dan moet jij niet beginnen met 'zullen we deze smiley's maar eens ff achterwege laten'. Ik hou niet zo van dergelijke intimiderende uitspraken, je had het ook normaal kunnen vragen/zeggen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb gewoon (nogmaals, laatste keer) een simpel verzoek. Je kunt normaal reageren (ja, in [WGR] FB) of anders heb ik liever niet dat je reageert.
Volgende posts over dit gezeik worden gewoon als off topic uit het topic gewist.
Dank jequote:
Sorry hoor, maar dat is mijn manier van iets te zeggen(je chargeert overigens welquote:Wat jij wil, maar dan moet jij niet beginnen met 'zullen we deze smiley's maar eens ff achterwege laten'. Ik hou niet zo van dergelijke intimiderende uitspraken, je had het ook normaal kunnen vragen/zeggen.
Nou ja, ik ken de WGR regels zo niet, maar dequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Sorry hoor, maar dat is mijn manier van iets te zeggen(je chargeert overigens wel, zo zei ik het niet): een "gaap"-smiley is niet de manier om duidelijk te maken hoe je over iemand denkt (in elk geval in [WGR] niet).
Dan ga ik zo reageren, ja.
Natuurlijkquote:Het was in elk geval bedoeld als:
Zou je ajb zonder die smilies kunnen reageren?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Zou je zonder die smilies kunnen reageren?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Oversight, dat ging per ongeluk, sorry...
Dan had 'ie naar [ONZ] gegaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Mr-Z het volgende:
Problemen met voorwaarden autoverzekering!
Had hem dan op z'n minst ergens anders heen geplaatst
En het is totaal geen BHFH-topicIk heb de topics van deze user eigenlijk nooit echt goed bekeken..
Des noods...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:33 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan had 'ie naar [ONZ] gegaan.
Ik hoop dat dat een compliment isquote:En wat dat laatste betreft: je mist niets
Ik sluit het topic toch ook nietquote:Op donderdag 17 november 2005 10:15 schreef halion het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet. het is een onderwerp dat de gemoederen bezig houdt in dit land.
Er reageren dan ook veel mensen op. Wees er blij mee Mr. Mod, het houdt jou in ieder geval van de straat.
Overleg gepleegd en besloten:quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:03 schreef RubberenRobbie het volgende:
Dag geëerde moderators,
Er zijn al een aantal topics over de nieuwe Zorgverzekeringswet in WGR, maar ik wil eigenlijk nog een apart topic openen. De huidige topics gaan over de nieuwe zorgverzekering in het algemeen en over de zorgtoeslag. Ik wil eigenlijk nog een topic openen over de offertes die nu door de verzekeraars verstuurd worden.
Inmiddels heb ik de offerte van mijn huidige verzekeraar binnen (VGZ) en deze vind ik aan de hoge kant (incl. aanvullende verzekering ¤ 102 p/m). Het lijkt mij een goed idee om een topic te openen, waar mensen kunnen posten wat de premie wordt bij hun verzekeringsmaatschappij. Zo krijg je een toch een beeld van de premies die de verschillende maatschappijen vragen. Ik denk dat het lukraak posten van premies in het centrale topic niet echt handig is, omdat hier gauw overheen gelezen wordt vanwege de discussies die daar ook lopen.
Wat vinden jullie ervan? Of moeten we voor het vergelijken van premies naar www.independer.nl of www.kiesbeter.nl?
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef dvdk het volgende:
ik denk dat het tijd is om naar bedje te gaan.
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef JeRa het volgende:
Het is vast toegestaan om een scriptkiddiescriptje te draaien waardoor de verdachte last gaat krijgen van een DoS
Als ik het topic voor het eerst zie en ik vind dat het wel in het andere topic verder kan, dan ga ik niet meer schonen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef Oversight het volgende:
aanhouding van een verdachte, en nu?
beste mod, waarom wordt er niet opgetreden tegen offtopic reacties?
quote:en waarom moet mijn topic dicht, en verder in een ander topic dat hier helemaal niet over gaat ?
quote:en áls dat dan al moet, waarom worden ze dan niet samengevoegd?
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Als ik het topic voor het eerst zie en ik vind dat het wel in het andere topic verder kan, dan ga ik niet meer schonen.
quote:Wat mij betreft is het een vervolg op het andere topic. Dus dat kan verder prima in het originele topic.
quote:Had ik ook voor kunnen kiezen. Als je dat persé wilt, dan vraag ik het direct even aan.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef Oversight het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/779741en waarom moet mijn topic dicht, en verder in een ander topic dat hier helemaal niet over gaat ?
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh, Oversight:
-knip- in de periodes dat je hier opduikt -knip-
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
en ik gaf toch heel duidelijk aan dat het twee compleet verschillende topics waren?
vervolg ? ik probeer twee compleet verschillende zaken in de wet te bespreken...
en het volgende is:quote:Mag je de melder van dit bericht aanmerken als verdachte en op heterdaad aanhouden?
Lijkt me taalkundig/logisch gezien een juiste volgorde.quote:Stel, je constateert een strafbaar feit op heterdaad en je besluit de verdachte aan te houden.
quote:maar jij bent de mod, en ik zal me conform jouw wensen gedragen, hoewel ik niet begrijp waarom ze niet appart mochten bestaan als er in het éne topic een duidelijke discussie loopt over wát heterdaad is en wat niet, en in het andere topic een goede discussie op gang komt over dwangmiddelen in de wet, en wijze van inzetten daarvan...
quote:Zoals je inmiddels van mij gewend bent zal ik morgen de discussie die ik voor oggen had zó duidelijk herformuleren in een nieuw topic, dat er géén misverstanden kunnen bestaan over de bedoeling van het nieuwe topic.....
Nee en jij bent ook niet achterlijk.quote:tenzij jij bepaalt dat voortaan alle recht-gerelateerde zaken in 1 topic verder moeten......
Wat mij betreft voorkom ik daarmee een wildgroei aan topics die separaat geen bestaansrecht hebben, maar in één topic prima passen.quote:In dat geval wens ik je sterkte met het modereren, want ik beloof je dat dát een comleet onoverzichtelijke chaos zou worden....
Helemaal primaquote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
Sorry dat ik een tijdje geen tijd had om langs te komen.
Om de teleurstelling bij je weg te nemen beloof ik dat ik vanaf vandaag dagelijks tijd aan WGR zal besteden.....
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat mij betreft is (nog steeds) het laatste geval een (eventueel) logisch gevolg van je eerste topic.
quote:Omdat een wildgroei aan topics met meer dan één raakvlak gewoon niet wenselijk is, wat mij betreft.
quote:Wat mij betreft voorkom ik daarmee een wildgroei aan topics die separaat geen bestaansrecht hebben, maar in één topic prima passen.
Ik zou eens goed lezen wat er in mijn quote staat. ("eventueel"). Ik voeg topics samen (net zoals je zelf al gevraagd had, dus ik zie je probleem niet) die door dezelfde TS binnen 3 dagen over hetzelfde onderwerp zijn gestart.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ga je straks ook alle andere topics die meer dan 1 raakvlak hebben samenvoegen?
quote:WOW, je hebt in twee verschillende topics één zin uit de op gelicht die wat jou betreft over hetzelfde gaan, en vind nu dat ze dáárom samen horen.
Ik laat je gewoon even uitrazen nu. Het zou misschien eens fijn zijn als je je zou houden aan de "regel": TS begint. (al zal dat waarschijnlijk jouw doel voorbij schieten....)quote:vandaar dat ik Dwangmiddelen in de wet, en toepassing daarvan. heb geopend.....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik laat je gewoon even uitrazen nu.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
Cóól.
Ik ben een hele serie dergelijke topics van plan, die écht allemaal over een ander aspect van de strafrechtelijke materie zullen gaan, is dat een probleem?
Mag ik vragen waaromquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
Cóól.
Ik ben een hele serie dergelijke topics van plan, die écht allemaal over een ander aspect van de strafrechtelijke materie zullen gaan.
is dat een probleem?
quote:
Wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
vragen staat vrij,....
moet ik een reden hebben om tegelijkertijd verschillende topics te openen?
quote:
quote:
Dit heeft niets met "voor rede vatbaar" te maken maar met de aloude "netiquette" die ook op Fok! van toepassing is.quote:Verder kan de crew posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet
Had je maar vast half zekerheidquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:16 schreef Oversight het volgende:
En hier krijg ik geen vrouw met hormoonschommelingen op mijn pad....
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een maand vrij !!!!
En hier krijg ik geen vrouw met hormoonschommelingen op mijn pad....
Dit is een stukje ontspanning !
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ben onder de indruk![]()
van je welwillendheid, uiteraard![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 13:12 schreef _-rally-_ het volgende:
Het enige wat ik tegen Overdinges' Edah topic in zou weten te brengen is dat 'ie niet zelf inhoudelijk begonnen is.
quote:Op zondag 20 november 2005 13:10 schreef Oversight het volgende:
vraagje naar aanleiding van jouw beslissing over [CENTRAAL] Edah-medewerkers topic
is er een reden dat er voor de AH medewerkers een uitzondering wordt gemaakt?
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 10]
quote:Op zondag 20 november 2005 13:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat is in het volgende deel zéker opgelost,.....
Maar we wachten even totdat de Mod een beslissing heeft kunnen nemen over het centrale AH-topic.....
quote:Op zondag 20 november 2005 13:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, daar is een reden voor:
De topics van [TPG] en [AH] stonden in [GC]. Daar wilde men er vanaf, omdat men de reeksen niet meer wilde én omdat men vond dat het beter paste in [WGR]. Wij zijn akkoord gegaan met het verplaatsen daarvan, omdat het; 1: een langlopende reeks was, 2: een concrete groep met users is.
Het zijn feitelijk uitzonderingen omdat slowchat-topics in [WGR] nu eigenlijk niet de bedoeling zijn. Deze topics zijn verder niet lastig en er wordt "leuk" in geleuterd over het wel en wee van de bedrijven. Daar is animo voor.
Nu open jij dat topic en wij(jij en ik) weten wel waarom. Laat ik het zo zeggen: er moet wat mij (en ik spreek even namens mijzelf) toch voldoende draagvlak zijn voor nóg een topic. Ís dat er, dan zouden we kunnen besluiten dat toe te staan. In dat geval wacht ik de grote schare [insert bedrijfsnaam]-users graag op in dit topic.
quote:Op zondag 20 november 2005 13:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei:
Met het openen van een tweede topic mag je wachten.
quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Akkoord, dank voor je uitleg, lijkt me heel redelijk.
Dat kan ik helaas niet op voorhand zeggen. (en nee, ik ga echt niet flauw zijn, hoor).quote:kun je mij een richtlijn geven voor hoeveel users [insert bedrijfsnaam] er nodig zijn om voor de kwalificatie voldoende draagvlak in aanmerking te komen ?
Ik kan er vást wel wat bij elkaar scharrelen in mijn andere topics.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |