Whaha!quote:Op zondag 20 november 2005 13:03 schreef febster het volgende:
Ook fijn, ontsteking aan mijn voet, moet ik hoogstwaarschijnlijk een week of 2 achter de kassa plaatsnemen
Ik om 07.00quote:Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef GotC het volgende:
Een goedenmorgen!
..moet morgen om 6 uur beginnen. 's Ochtends wel.
Mijn vriendin staat iedere zaterdag in de kantine.quote:Op zondag 20 november 2005 13:02 schreef phux het volgende:
Goeie middag collega's,
Zijn er ook mensen hier die in de kantine werken ?
Komende week is het week 47 jaquote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef super-muffin het volgende:
Volgende week is het toch week 47 of niet?
Yep, en dus loonquote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef super-muffin het volgende:
Volgende week is het toch week 47 of niet?
5 uur hierquote:Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef GotC het volgende:
Een goedenmorgen!
..moet morgen om 6 uur beginnen. 's Ochtends wel.
Jaquote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef Mip1988 het volgende:
woensdag/donderdag salaris..?
Hij is boos.quote:Op zondag 20 november 2005 13:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Komende week is het week 47 ja
-edit-
ff lachen:
[CENTRAAL] Edah-medewerkers topic
whaha
Noem er maar meer. Zal ze doorgeven een Carpento want die OP mag wel weer is een beurt krijgen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:47 schreef blrrrt het volgende:
Misschien is het leuk om een woordenlijst op te nemen in de OP met uitleg van echte AH-woorden en afkortingen?bv:
Replenishment = Het automatische bestelsysteem van AH. Dit is een zeer intelligent systeem dat rekening houdt met o.a. het weer.
Zoiets dus en dan voor alle woorden als Dasa, FVOS, R&R, MOMO etc.
whahahaquote:
Bij ons is de disc er zaterdag in gegaanquote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef GotC het volgende:
Wanneer komen de sinterklaasliedjes weer in de winkel?Deze week gok ik..
![]()
.
op de huismerkproductenquote:Op zondag 20 november 2005 23:03 schreef Weemz het volgende:
Zo tijdje geleden... Is het jullie ook al opgevallen dat er tegenwoordig op de producten zelf staat dat klanten de bon mee moeten nemen als ze iets terugbrengen of willen ruilen?
Verschrikkelijk héquote:Op zondag 20 november 2005 23:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij ons is de disc er zaterdag in gegaan![]()
Gelukkig zijn ze gemixed met normale liedjes, wat het wat draaglijker maakt...quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef qwox het volgende:
Zal me eerst even voor stellen
werk in AH-5 1032 Arnhem ben verkoper-2 afdeling houdbaar/magezijn
Ook bij ons zijn de liedjes zaterdag weer aangegaan en heb weer van iedereen gehoort dat ze er sjaggie van worden, werk er zelf lang genoeg om alle muziek niet meer te horen.
Is waarschijnlijk een gewone hoognodige verbouwingquote:Op maandag 21 november 2005 11:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik werk er zelf niet hoor, maar wat een bende was het hier zaterdagavond! Vrachtwagens bleven maar rijden!
De AH wordt hier heel erg verbouwd. (heemskerk)
Gisteravond waren ze om 22.00 nog bezig.
Zaterdagavond begonnen en ze willen donderdag weer open zijn. Het zal mij benieuwen hoe revolutionair het zal zijn.
Nee, dit is het pand wat laatst nog in het nieuws was. Het wordt een piotwinkel.quote:Op maandag 21 november 2005 12:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een gewone hoognodige verbouwing
Meer koelruimte en misschien een iets andere indeling.
Onze normale CD klinkt als bij die erotische films op SBS6. Dan is sinterklaas muziek een stuk beter.quote:Op maandag 21 november 2005 11:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hé(werk zelf bij de V&D en daar staat kinderkoor De Lievertjes ook de hele dag op)...
Dat is een nieuwe formulequote:Op maandag 21 november 2005 17:32 schreef Meki het volgende:
En wat is dat ?
Seconden pro productquote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef Brammie1 het volgende:
wat wil dat 3,09 zeggen dan? (nee ik kan geen kassa)
Dat is het gemiddelde aantal secondes dat je er over doet om een product te scannen.quote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef Brammie1 het volgende:
wat wil dat 3,09 zeggen dan? (nee ik kan geen kassa)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |