Verbaasd mij niks er moet iemand anders naar huisquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Dido vertelde net aan Nathalie dat ze in de dbk is geweest en dat ze daar vinden dat Nathalie er goed mee omgaat en dat ze gewoon weer wat meer moet lachen en dat ze dat dan ook op tv gaan laten zien.
WTF
Jij roelt!quote:
Mevrouw van de Tonnekreekquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
Welke mafkees heeft bedacht dat ze kaarten geven wel eens spannende beelden op zou kunnen leveren???
Dat is een aardig tuintje + zwembadquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
Hier de beloofde foto van de prachtige roze pot in mijn tuin!
En nu allemaal tegelijk: "ooh, wat mooi!"
[afbeelding]
ooh wat mooi!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Jullie zijn rijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Heb jij een zwembad??quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Denk dat het behoorlijk meevalt, ze hebben immers elke dag wel wat gedronken dus dan moet ie wel zeer zwaar aan de zuip gaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
Roel is straks stom stom dronken.
Die kan de plee straks niet vinden
Hij is gaaf!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
wow wat een tuinquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Aaaaah leuk!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Die pot vind ik echt scheitlelijke pauperkitsch, maar dat huis vind ik echt mooi.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
waar zijn ze nou toch mee bezig daarquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "BB heeft ook gezegd dat er gelukkig voor mij mensen in huis zijn met wie ik alles kan delen"
Nathalie: "Oh wat lief!"
Dido: "Ze bedoelden jou"
Nathalie: "Oh wat lief"
Dido: "En misschien Rob."
O, wat roze mooiquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Roel is wel erg snel erg dronkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat het behoorlijk meevalt, ze hebben immers elke dag wel wat gedronken dus dan moet ie wel zeer zwaar aan de zuip gaan
Nog 2 bier dus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat het behoorlijk meevalt, ze hebben immers elke dag wel wat gedronken dus dan moet ie wel zeer zwaar aan de zuip gaan
nee weet je nog hoe hij reageerde toen Joost hem voor het eerst nomineerde?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Roel vindt nu helemaal niet dat Dido overdreven reageerde op de nominaties.
Als ik iemand sla ben ik boos en dat komt omdat ik om die iemand geef, dus het eigenlijk gewoon lievigheid... Tuuuuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:00 schreef Wup het volgende:
Dido: ik ben een gevoleig meisje en als ik me dingen aantrek dan geeft ik een harde reactie
dat is gewoon lievigheid
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die pot vind ik echt scheitlelijke pauperkitsch, maar dat huis vind ik echt mooi.
Roel is een slijmjurkquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Alsof Roel in zaken die Dido aangaan een objectieve mening heeft....quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Jij bent scherp.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:06 schreef Wup het volgende:
nee weet je nog hoe hij reageerde toen Joost hem voor het eerst nomineerde?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Misschien als je er meer zou hebben, meerdere kleuren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:06 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Hij is zo kitscherig dat het gewoon mooi wordt.
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:08 schreef Jappie het volgende:
cuall...is het je trouwens al opgevallen dat "melke" wel wat weg heeft van "Rick"
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:00 schreef Wup het volgende:
Dido: ik ben een gevoleig meisje en als ik me dingen aantrek dan geeft ik een harde reactie
dat is gewoon lievigheid
We verhuren het volgend jaar aan BB-vipsquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:08 schreef cuall het volgende:
[..]
"ooh, wat mooi!"........is dat jou huis bunnyma? Whau
![]()
Misschien een domme vraag maar wie is Rick en en hoezo heb ik daar wat weg van?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:08 schreef Jappie het volgende:
cuall...is het je trouwens al opgevallen dat "melke" wel wat weg heeft van "Rick"
Ik heb ook nog een witte, die is wat kleiner.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien als je er meer zou hebben, meerdere kleuren.
roel laat zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie is gewoon bi... dat merk je aan allesquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie moet wel echt heel erg verliefd zijn op Dido. Dat kán gewoon niet anders. Het kwijl loopt haar bijna de mond uit als ze Dido aankijkt.
mwah.. zoek wle even verder vind 't iets wat aan de kleine kantquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Ik wacht op de dag dat ze Roel gaat nomineren omdat ze Dido voor zich alleen wil.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie moet wel echt heel erg verliefd zijn op Dido. Dat kán gewoon niet anders. Het kwijl loopt haar bijna de mond uit als ze Dido aankijkt.
Hebben ze de vogelgriep dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
kan iemand ff die kippen de nek omdraaien ?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar wie is Rick en en hoezo heb ik daar wat weg van?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar wie is Rick en en hoezo heb ik daar wat weg van?
Lijkt me lachen als dido en nath liggen te vrijen op bed en roel komt de slaapkamer binnenlopen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathalie is gewoon bi... dat merk je aan alles
We hadden het iig beide over een potquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
mwah.. zoek wle even verder vind 't iets wat aan de kleine kant![]()
Sjesus wat een kiet. Mensenlieve zeg. Mooi hoor.
De pot is trouwens ook geweldig![]()
In dat geval: "Oooh wat mooi!"quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb ook nog een witte, die is wat kleiner.
Moet nog neer gezet worden.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt de tuin van Gordon welquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Haha nou apart beest. Maar ik ben geen mannelijke iemand, ben de vrouwelijke uitvoeringquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lijkt me lachen geil als dido en nath liggen te vrijen op bed en roel komt de slaapkamer binnenlopen.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hadden het iig beide over een pot
Ik hem medelijden met die oma van Roel. Ze krijgt Nathalie erbijquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef woestijnroos het volgende:
Hebben de oma van Roel en de opa van Natte Lie nog steeds verkering ?
Kleine kans dat Dido dan in de familie intreedt, die blijven een blok vormen met z,n drieen!
Ooh wat mooi!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef woestijnroos het volgende:
Hebben de oma van Roel en de opa van Natte Lie nog steeds verkering ?
Kleine kans dat Dido dan in de familie intreedt, die blijven een blok vormen met z,n drieen!
Dat is sarcasme hoop ik?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef farceman het volgende:
Echt wel leuk gesprek tussen roel, dido en naat
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hadden het iig beide over een pot
Nathalie zei straks, toen ze aan de wijn/rosé ging, dat ze die alleen vanochtend genomen had.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie roze pillen, volgens mij is dat Ibuprofen
Volgens mij ìs ze dat ook! De mnanier van kijken, achter haar aanlopen, tegen haar aan (en in) kruipen, om kusjes bedelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
allebei nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:26 schreef cuall het volgende:
Dido had ze tuk zegt ze, nou ik denk meer dat het andersom was
![]()
Ja inderdaad! Lieske heeft toch ook al vaker genomineerd gestaan. Die heeft toch ook geen hoop gezeik van die nominaties gemaakt. Dido blijft aan de gang. Roel slijmt ondertussen verder dat ze het prima doet zo. Nou, als ze zo door gaat mag ze ipv Nathalie donderdag het huis verlatenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Weet je wat ze niet kunnen begrijpen. Dat het heel anders is als je het verwacht. Dat maakt zoveel verschil."
Roel: "Ze hebben alledrie nog nooit genomineerd gestaan" (WTF![]()
![]()
)
Echt niet want die heb ik ook gehoord en Chantal vertelde het vanavond praktisch hetzelfde tegen Didoquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:26 schreef sleepy1958 het volgende:
Chantal is schijnheilig. haar woorden tijdens de tuin-seccies met ingrid zijn veel
valser dan dido ooit zal zeggen.
ja daar werd nathalie resoluut afgekapt:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik moet het naast me neer leggen en klaar. Ik ben niet gewend dat mensen me niet aardig vinden. En dat vinden ze nu niet en daar moet ik het mee doen."
Nathalie: "Dat is ook niet helemaal waar. Dat is bullshit. "
Dido: "Ik vraag het me af. Ik vraag het me echt af"
Nathalie: "Nou Lieske.... "
Dido: "Lies wel."
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:27 schreef Pinball het volgende:
Waarom worden Roel en Nathalie nou nooit eens moe van dat EEEEEEEEEEEEUWIGE ge-didodidodidodidodidodido.
Het gaat alleen maar over haar.
Creativiteitquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oke, aangezien Peter6000 niet wist wat tvp betekende durf ik het hier ook te vragenWaarom hebben er opeens veel users zo'n rood vlak met hun naam erin (zoals Peter6000) ??
![]()
maak ik er ook snel eentje aan oke?
Jodeljongen... by farquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
Wie is erger? Nathalie of Dido?
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oke, aangezien Peter6000 niet wist wat tvp betekende durf ik het hier ook te vragenWaarom hebben er opeens veel users zo'n rood vlak met hun naam erin (zoals Peter6000) ??
![]()
maak ik er ook snel eentje aan oke?
Nathalie imhoquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
Als je houdt van een gesprek waar er alleen maar veren in elkaars reet gestoken worden, dan wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef farceman het volgende:
Echt wel leuk gesprek tussen roel, dido en naat
Nathalie is gluiperd uitgekooktquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
nee oke ik vind Ingrid de ergste van de vrouwen die er nu nog inzittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef melke het volgende:
Die optie stond er niet bij
Ja maar die stond er niet tussen hequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:32 schreef Wup het volgende:
[..]
nee oke ik vind Ingrid de ergste van de vrouwen die er nu nog inzitten
Nattelie... vieze gluiperige meeloopster. Ja en amen in iemands gezicht, maar ondertussen zo uitgekookt en achterbaks als maar zijn kanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
ja dat wilde ze even duidelijk hebben vastgesteld toenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:33 schreef melke het volgende:
Dido denkt dat Lieske denkt dat Dido haar genomineerd heeft. Hallo mens, je hebt haar donderdagavond zelf gezegd dat jij dat niet gedaan hebt!
Zeker last van dementie. Waarom zegt ze nou tegen Nathalie iets heel anders?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat wilde ze even duidelijk hebben vastgesteld toen
Ik zit al 5 minuten te denken, maar ik kan geen keuze maken. Roel dan maar....quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
dat weet ik maar er heerst hier al zo een anti-Nathalie sfeer:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:33 schreef melke het volgende:
Ja maar die stond er niet tussen he
Dat was ook al voor de bed-bash van Menno hoor... het valt alleen nu misschien meer opquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
[..]
dat weet ik maar er heerst hier al zo een anti-Nathalie sfeer:)
Ja dat geklef tussen die 3 vind ik vreselijk. Donderdag mag 1 van de 3 naar huis. Scheelt al veel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Die drie beginnen me zo langzamerhand écht de keel uit te hangen
Dit gaat hen alledrie behoorlijk wat stemmen kosten. Het lijkt verdorie wel een driehoeksverhouding, maar dan zónder sex
nee hoor dat is al heel lang zo dat weet ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Dat was ook al voor de bed-bash van Menno hoor... het valt alleen nu misschien meer op
Naaaaaaaaaaaad-haat-liequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
Ik heb restjes geitenkaas in mijn koelkast die diepzinnigere gesprekken hebben dan Roel en Dido.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:36 schreef melke het volgende:
Roel en Dido hebben het over hele diepzinnige dingen? Umn, ik kan me geen diepzinnig gesprek tussen die 2 herinneren hoor. Gaat alleen maar over hoe geweldig Roel Dido vind, meer niet.
Ja, daar verbaas ik mezelf ook behoorlijk over. Het is nu net zo'n roddeltante geworden. Eigenlijk zonde van de jongen. Hij deed het namelijk erg leuk...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef bunnyma het volgende:
Wat is die Roel in de loop van dit programma veranderd!
Het was best een stoere, relaxte knul maar zoals hij zich nu gedraagt is meer dan erg.
Wat een vrouw al niet kan doen met een man!!!
Wat zei die dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:39 schreef Sonique het volgende:
Deed Roel daar nou Dido beledigen zonder dat ze het door heeft, of heb ik het mis?
Dat zou ik fantastisch vinden. Het maakt me niet uit wie van de drie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat geklef tussen die 3 vind ik vreselijk. Donderdag mag 1 van de 3 naar huis. Scheelt al veel.
Hé! Eerst mijn mondhoeken in alle mogelijke standen, mijn kipfiletjes, en dán pas het achterste van mijn tong!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Ik ben iemand die wel vrij veel de kat uit de boom kijkt en die niet meteen het achterste van haar tong laat zien."
Hoe lang duurt dat 'niet meteen' dan? 30 jaar?
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef frizti het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Op z'n talpa's noemen we dat tegenwoordig.
Het gesmoes over niks gezeur over de nominaties, het geklef tussen dido en roel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat geklef tussen die 3 vind ik vreselijk. Donderdag mag 1 van de 3 naar huis. Scheelt al veel.
Ze moeten echt nodig met z'n drieen even een geile nacht beleven. Misschien dat het daardoor wat beter wordtquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef blekboks het volgende:
Ik krijg kotsneigingen van die drie op de bank.
De bank druipt van het voorvocht
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hé! Eerst mijn mondhoeken in alle mogelijke standen, mijn kipfiletjes, en dán pas het achterste van mijn tong!
hehe het enige voordeel hiervan is dat eindelijk eens mensen Roel onleuk gaan vinden:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:42 schreef Jappie het volgende:
Eik zou Roel er als eerste uitmoeten...die domme grijns op dat zelfvoldane smoelwerk trek ik echt niet veel langer meer![]()
Roel: "Bij sommige heb je dat je iets zegt, en de ander zegt iets terug en dan denk je 'huh'. En bij sommige heb je dat je iets zegt, en de ander zegt iets terug dat je meteen zoiets hebt van 'Jaa precies' en dan wil je meteen weer iets nieuws zeggen"quote:
Ja vind ik ook. Hij is nu zo'n loopse hond die alleen nog maar oog voor Dido heeft. De andere vrouwen laat hij compleet links liggen. Zie heb zelden/nooit met Chantal, Lieske en Ingrid praten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef bunnyma het volgende:
Wat is die Roel in de loop van dit programma veranderd!
Het was best een stoere, relaxte knul maar zoals hij zich nu gedraagt is meer dan erg.
Wat een vrouw al niet kan doen met een man!!!
ja dat hebben ze hem in de DBK gezegdquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:42 schreef bunnyma het volgende:
Zei Roel nu zelf: "Jullie hebben een doetje van me gemaakt"?
Dat kunnen ze toch niet maken , Scan? Het lijkt mij stug dat ze willens en wetens Lieske eruit willen hebben. Vervelend is dat tanjalies iedere keer gelijk had.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
En dan te bedenken dat de kans groot is dat geen van deze drie eruit vliegt donderdag
Lieske zal wel de klos zijn en zij krijgt dan het idee dat NL Nathalie leuker vindt dan haar.
ik geloof er niks van dat Roel Nathalie te pruimen zou vinden als Dido er niet wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef sleepy1958 het volgende:
Wat zaniken jullie nou. is gewoon een leuk gesprek tussen drie mensen die elkaar
in het huis volledig hebben gevonden.
Dido tegen Naat: jou heb ik voor de intieme (vrouwen)gesprekken en Roel heb ik voor
de liefde. Zit echt wel goed tussen deze drie hoor.
idd...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Die Nathalie en Dido vinden zichzelf echt wel ongelooflijk geweldig. Ze vinden zichzelf ook zeer interessant, want ze praten graag over 'ik'. Waar ze ook goed in zijn is de mening over hunzelf aan een ander vragen. Hee doorzichtig vissen naar komplimentjes dus. Het is te walgelijk voor woorden allemaal. Dat ze hun eten binnen kunnen houden is een groot wonder.
Het is niet hopen dan zitten we alleen nog maar naar sukkels te kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
En dan te bedenken dat de kans groot is dat geen van deze drie eruit vliegt donderdag
Lieske zal wel de klos zijn en zij krijgt dan het idee dat NL Nathalie leuker vindt dan haar.
Ik denk niet dat Lieske eruit vliegt. Je ziet op het internet toch wel dat ze populair is. Als ze dat zouden doen zou niemand dat hele stemgebeuren meer vertrouwen. Denk toch dat het Nathalie, Dido (Chantal of Ingrid) gaat worden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
En doet hij daar niets aan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat hebben ze hem in de DBK gezegd
Daarom. Tanjalies weet via via dat BB een heel draaiboek heeft klaarliggen en daar pasten Menno en Lieske niet in. Menno is al weg (tegen álle verwachtingen in) en nu zal Lieske wel aan de beurt zijn. Ze brengen de tussenstanden gewoon zeer tactisch in beeld, waardoor ze bepaalde mensen aanzetten om veel te bellen en anderen juist niet. Dat is wat Menno de kop heeft gekost en zo zullen ze dat met Lieske ook gaan doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet maken , Scan? Het lijkt mij stug dat ze willens en wetens Lieske eruit willen hebben. Vervelend is dat tanjalies iedere keer gelijk had.
he... nee hoor Lieske MOET gewoon blijven.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Menno was ook populair en Linda ook al... Toch vlogen ze eruit...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lieske eruit vliegt. Je ziet op het internet toch wel dat ze populair is. Als ze dat zouden doen zou niemand dat hele stemgebeuren meer vertrouwen. Denk toch dat het Nathalie, Dido (Chantal of Ingrid) gaat worden.
Leuk gesprekje? Het was gewoon een opgeil gesprek. Steek elkaar nog maar ff wat meer veren in de reet. Ik vind er niets leuks aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef sleepy1958 het volgende:
Wat zaniken jullie nou. is gewoon een leuk gesprek tussen drie mensen die elkaar
Dido tegen Naat: jou heb ik voor de intieme (vrouwen)gesprekken en Roel heb ik voor
Als je dat een leuk gesprek vond heb ik oprecht medeleven met je.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef sleepy1958 het volgende:
Veren zijn best leuk, maar daar gaat het met hele kippen tegelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef melke het volgende:
[..]
Leuk gesprekje? Het was gewoon een opgeil gesprek. Steek elkaar nog maar ff wat meer veren in de reet. Ik vind er niets leuks aan
En hoezo is dat nieuw?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet hopen dan zitten we alleen nog maar naar sukkels te kijken.
Ja klopt ook wel weer. Maar toch blijf ik erbij dat Dido of Nathalie de pineut zijn. Dido scheelde ook maar 1 procent van Menno hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno was ook populair en Linda ook al... Toch vlogen ze eruit...
En wat dacht je van het debacle rondom Rob?
Het gaat niet om populairiteit, het gaat erom of je fans genoeg geld overhebben om voor je te SMSsen...
nee het was niet goed voor zijn image [ofzo] hadden ze daar gezegdquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef bunnyma het volgende:
En doet hij daar niets aan?
Of bedoelden ze het in de DBK positief?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Die Nathalie en Dido vinden zichzelf echt wel ongelooflijk geweldig. Ze vinden zichzelf ook zeer interessant, want ze praten graag over 'ik'. Waar ze ook goed in zijn is de mening over hunzelf aan een ander vragen. Hee doorzichtig vissen naar komplimentjes dus. Het is te walgelijk voor woorden allemaal. Dat ze hun eten binnen kunnen houden is een groot wonder.
Dat was Menno ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lieske eruit vliegt. Je ziet op het internet toch wel dat ze populair is.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd m'n bedje in vandaag, zie flugelmannetje me ook nog een keer...
In combinatie met de tussenstanden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat niet om populairiteit, het gaat erom of je fans genoeg geld overhebben om voor je te SMSsen...
De opmerking van tanjalies is al een paar weken oud.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet maken , Scan? Het lijkt mij stug dat ze willens en wetens Lieske eruit willen hebben. Vervelend is dat tanjalies iedere keer gelijk had.
Denken jullie dat echt? Is het al bekend dat Lieske naar huis moet dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom. Tanjalies weet via via dat BB een heel draaiboek heeft klaarliggen en daar pasten Menno en Lieske niet in. Menno is al weg (tegen álle verwachtingen in) en nu zal Lieske wel aan de beurt zijn. Ze brengen de tussenstanden gewoon zeer tactisch in beeld, waardoor ze bepaalde mensen aanzetten om veel te bellen en anderen juist niet. Dat is wat Menno de kop heeft gekost en zo zullen ze dat met Lieske ook gaan doen.
Ben die lul al een tijd meer dan zat....maargoed dat mag je niet hardop roepen anders zal hij wel ff...................zijn broer op je afsturenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:42 schreef Jappie het volgende:
Eik zou Roel er als eerste uitmoeten...die domme grijns op dat zelfvoldane smoelwerk trek ik echt niet veel langer meer![]()
Dat is vroeg maargoed welterustenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd m'n bedje in vandaag, zie flugelmannetje me ook nog een keer...
Dido en Nathalie geilen elkaar enorm op en slijmen elkaar naar de bek. Ze hebben dat even nodig nadat ze door Chantal behoorlijk zijn afgemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik val net in.... wat heeft Nathalie nou weer???? Aandacht trekkerij?
Waar staat dat dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opmerking van tanjalies is al een paar weken oud.
Misschien is er een verandering in het script gekomen.
Wel nee joh...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef sleepy1958 het volgende:
Slaap ze... of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef flugeltje het volgende:
heb je een verderkijker bij jequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Regie is weer aardig....
Het ligt allemaal aan de tussenstanden. De personen die dan in dit geval niet op de onderste twee posities staan, zullen het meeste risico lopen. BB weet dat donders goed en zo kunnen ze redelijk goed manipuleren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel weer. Maar toch blijf ik erbij dat Dido of Nathalie de pineut zijn. Dido scheelde ook maar 1 procent van Menno hoor
Die van Roel volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
er is een zender overstuur
Enkel gekneusd met sporten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
hebben ze kaarten gekregen?
Wat is er met Naat
Ik weet het niet hoor. Denk toch dat er vrouwen zijn die veeel minder populair zijn. De afgelopen keer waren de tussenstanden raar ja, de andere keren niet echtquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de tussenstanden. De personen die dan in dit geval niet op de onderste twee posities staan, zullen het meeste risico lopen. BB weet dat donders goed en zo kunnen ze redelijk goed manipuleren.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb je een verderkijker bij je![]()
![]()
![]()
Dat is precies zoals ik het zie, alleen met minder scheldwoorden.quote:
Het is al eens eerder gezegd, maar was heel erg treffend. Nathalie is het type meisje dat op school op zoek gaat naar de meest populaire en zich daar vervolgens bij aansluit om ook tot de populairen te behoren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:53 schreef Sonique het volgende:
Natte Lie zit in dit groepje voor één rede en dat is uiterlijk. Natte Lie vind uiterlijk heel belangrijk, het is een soort obsessie voor haar (ze kijkt constant in de spiegels en dergelijke). De keuzes in haar leven zijn grotendeels op uiterlijk gebaseerd en daarom kleeft ze zo aan Dido; het mooiste meisje van de klas...
Heeft hij in het begin al wel eens verteld.quote:
Idd want ze hebben het over slaap je bij mij of niet...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
Geluid laat ik maar op stream1 ook is het niks.
Maar dat gelul van snip en snap ben ik nu wel heeel erg zat
Zij denkt dat God haar gestraft heeft voor het voetveegincident.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok thx! Lekker voor der BITCH
Dan wordt het tijd dat we het script in handen krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft hij in het begin al wel eens verteld.
Dat in het script stond dat Menno en Lieske voortijdig zouden vertrekken.
Al zijn voorspellingen zijn tot nu toe uitgekomen.
Waarmee dan ?? Oh God ik heb weer een maskertje waar ik jeuk van krijgquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is niet nieuw maar lieske brengt wel leven in de brouwerij.
Als Menno God is, dan heeft ze gelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef bunnyma het volgende:
Zij denkt dat God haar gestraft heeft voor het voetveegincident.
je geeft hetzelf al aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:01 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Waarmee dan ?? Oh God ik heb weer een maskertje waar ik jeuk van krijg![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Menno God is, dan heeft ze gelijk
ze word idd met t uur irritanterquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:00 schreef melke het volgende:
Ja ik weet het nu zeker. Ik wil dat Dido donderdag het huis verlaat!
Tja, we zullen het donderdag zien he. Ik geloof ondertussen dus echt helemaal niets meer van dat stemmen. Hoe zit het met die kamervraag?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft hij in het begin al wel eens verteld.
Dat in het script stond dat Menno en Lieske voortijdig zouden vertrekken.
Al zijn voorspellingen zijn tot nu toe uitgekomen.
Met haar oprechtheid, wat mij betreft,. Met haar onbevangenheid en ja.... zelfs met haar naiviteit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:01 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Waarmee dan ?? Oh God ik heb weer een maskertje waar ik jeuk van krijg![]()
Ik heb de twee streams maar stilgezet wordt moe van dat ge-aai van roelquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Idd want ze hebben het over slaap je bij mij of niet...
Die worden pas gesteld als BB voorbij isquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:04 schreef melke het volgende:
[..]
Tja, we zullen het donderdag zien he. Ik geloof ondertussen dus echt helemaal niets meer van dat stemmen. Hoe zit het met die kamervraag?
Het is, om het woord maar weer eens te gebruiken, tenenkrommendquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb de twee streams maar stilgezet wordt moe van dat ge-aai van roel
Je mist dan ook niets.....het is weer herhaling.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb de twee streams maar stilgezet wordt moe van dat ge-aai van roel
Dat is William Kattquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef MrObjective het volgende:
Ik zit Carry te kijken en lijkt wel op Rob, die daar in mee speelt
[afbeelding]
De term die je zoekt is: 'negentienjarige tieten'.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met haar oprechtheid, wat mij betreft,. Met haar onbevangenheid en ja.... zelfs met haar naiviteit.
Dat zie je dan toch echt verkeerd Pinball. Ik vind het ook best wel jammer dat je dat denkt trouwens.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
De term die je zoekt is: 'negentienjarige tieten'.![]()
echt een griezelfilm zegquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef MrObjective het volgende:
Ik zit Carrie te kijken en lijkt wel op Rob, die daar in mee speelt
[afbeelding]
in zn jonge jaren dan, en dat kan natuurlijk niet want toen was rob bijna profvoetballerquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
nouquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
Kaarten in het huis, klagen in het "badje"...
In Hongarije ging het allemaal een stuk gemakkelijkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is, om het woord maar weer eens te gebruiken, tenenkrommend
Vast nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef jessie het volgende:
Ik hoop dat ze dit goed op tv laten zien. Het "open" gesprek van Dido. En haar "evaluaties"
dat zei Lieske vanavond ook al toen de heren een game kregenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenkt me nu trouwens pas dat ALLE meiden genomineerd staan![]()
Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan
psst Scan valt een beetje op domme blondjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
De term die je zoekt is: 'negentienjarige tieten'.![]()
best wel ruzie nog tussen Chantal & Didoquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:11 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Ik geloof dat er weinig bitch fight is geweest he?
Ik wil best geloven dat je die andere eigenschappen óók leuk vindt hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat zie je dan toch echt verkeerd Pinball. Ik vind het ook best wel jammer dat je dat denkt trouwens.
Als jij Lieske een dom blondje vindt, dan ja. Ik vind haar zeker geen dom bliondje en waarschijnlijk zelfs een van de slimmeren in het huis. Het komt er niet altijd even lekker uit, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:11 schreef Anzjie het volgende:
[..]
psst Scan valt een beetje op domme blondjesvorige BB was het die jankert ik weet al niet meer hoe ze heet...Maar ze was ook blondt en douchte naakt
![]()
Of die soft porno gast die in BB3, BB4 meedeed?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
Ja maar geen harentrekkerij jammergenoeg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef Wup het volgende:
[..]
best wel ruzie nog tussen Chantal & Dido
Was Jeanette ,quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:11 schreef Anzjie het volgende:
[..]
psst Scan valt een beetje op domme blondjesvorige BB was het die jankert ik weet al niet meer hoe ze heet...Maar ze was ook blondt en douchte naakt
![]()
Steven ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Of die soft porno gast die in BB3, BB4 meedeed?Hoe heet die nou ook al weer?
Bedankt voor de uitleg, ik ben net nieuw.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:11 schreef Anzjie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind haar ook zeer mooi ja, zonder enige twijfel. Maar ik was ook enorm fan van Diane en die was toch niet een uitgesproken schoonheid. Het is het type wat me aantrekt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat je die andere eigenschappen óók leuk vindt hoor.![]()
haha nee dat verwacht ik nog tussen Nathalie & Lieskequote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef ruby het volgende:
Ja maar geen harentrekkerij jammergenoeg.![]()
![]()
Hoog gehalte portdrinkers hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef bunnyma het volgende:
Zo, nog maar een portje ingeschonken, anders kan ik dit gesprek niet doorstaan.
Hmm ik ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenkt me nu trouwens pas dat ALLE meiden genomineerd staan![]()
Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan
Ik geloof dat ik mijn lever maar weer wat rust ga gunnenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoog gehalte portdrinkers hier, ik doe met je mee
![]()
Stefanquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Of die soft porno gast die in BB3, BB4 meedeed?Hoe heet die nou ook al weer?
Dan wel graag deze:quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Intussen op de streams: Dido blijft doorvissen naar complimentjes en Roel trapt er wel weer in.
Oooooh, wat mis ik Diane.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook zeer mooi ja, zonder enige twijfel. Maar ik was ook enorm fan van Diane en die was toch niet een uitgesproken schoonheid. Het is het type wat me aantrekt.
Intussen op de streams: Dido blijft doorvissen naar complimentjes en Roel trapt er wel weer in.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij Lieske een dom blondje vindt, dan ja. Ik vind haar zeker geen dom bliondje en waarschijnlijk zelfs een van de slimmeren in het huis. Het komt er niet altijd even lekker uit, maar dat is weer een ander verhaal.
me tooquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan wel graag deze: [afbeelding]
was dat niet die psycholoog in de studio?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef ruby het volgende:
Steven ofzo?
ik begijp wat je bedoelt, maar denk zelf eigenlij net andersom ....quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de tussenstanden. De personen die dan in dit geval niet op de onderste twee posities staan, zullen het meeste risico lopen. BB weet dat donders goed en zo kunnen ze redelijk goed manipuleren.
Zeker weten. Die begon meteen te bekken als haar iets niet aanstond. Daar kunnen deze gasten nog wat van leren. Op zich is het misschien beter om niet meteen te gaan bekken trouwens, maar in BB moet dat juist welquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oooooh, wat mis ik Diane.
Die zou wel wat leven in de brouwerij brengen.
Tjeeeezzz ik herkende je echt nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Was Jeanette ,
Hai Anzjieik ben even tijdelijk incognito
![]()
Na de vorige BB heb ik een nieuw toetsenbord moeten kopen. Er was zoveel port ingelopen dat de toetsen niet meer omhoog kwamen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ja die heette ook Steven.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
was dat niet die psycholoog in de studio?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Komt inderdaad niet prettig over, maar geloof me, met mijn IQ is niets mis.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Sorry scan dit komt misschien harder over dan ik bedoel..Maar zegt dit iets over jouw IQ
*doet mee met een roseetje*quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef bunnyma het volgende:
Zo, nog maar een portje ingeschonken, anders kan ik dit gesprek niet doorstaan.
Jaaaaa die!!quote:
Met haar hysterische gekrijs.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Klopt exact. Maar zo kunnen ze de boel dus ook manipuleren als ze eigenlijk een voorkeur hebben voor wie eruit moet. Dan gebruiken ze een beetje dezelfde methode.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik begijp wat je bedoelt, maar denk zelf eigenlij net andersom ....
Bij die laatste stemming waren de tussenstanden flink gemanipuleerd .... maar de doorslag kwam toen niet zozeer in die laatste minuten .... echter, waarschijnlijk stond toen sowieso vast dat dat de uitslag was geweest, dat voor Roel en Rob het meest ge-smsm-ed was ...
BB heeft toen heel slim bij de twee tussenstanden diegenen waar het meest voor gesms-ed was onderaan gezet, in de hoop dat juist hun vele sms-fans aangezet zouden worden om nog een extra sms-je te sturen ...
Het is niet zeker of ze dat de volgende keer weer zullen doen, en weer zó opzichtig.. dat denk ik niet ...
maar ze zullen zeker juist proberen de tussenstand dusdanig spannend te maken dat zoeel mogelijk mensen in de laatste minuten nog sms-en
Inderdaad, het blijft verbazingwekkend hoe ze die arrogantie met die onzekerheid weet te combineren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
oh die Dido is echt een omhooggevallen, onzekere, op zichzelf geilende sufkut
![]()
Nou!quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt inderdaad niet prettig over, maar geloof me, met mijn IQ is niets mis.Tenminste bij de laatste test nog niet. Het kan zijn dat ik door deze BB wat afgestompt ben
Huis staat wel in een dorp maar is een paar honderd jaar oud. Was vroeger een boederij.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef Anitra het volgende:
Bunnyma even een hele stomme vraag, maar staat jou huis in een dorp en is het ongeveer 1,5 jaar oud?
haha wat een heerlijke BB was dat tochquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:22 schreef SuperMOM het volgende:
Diane!!!!! Jaaaa leuk met haar gekrijs en nee we hebben niet gene*kt! En dat FrEnk zei nee de kaboutertjes zijn zeker bij je naar binnen gelopen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |