ja daar werd nathalie resoluut afgekapt:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik moet het naast me neer leggen en klaar. Ik ben niet gewend dat mensen me niet aardig vinden. En dat vinden ze nu niet en daar moet ik het mee doen."
Nathalie: "Dat is ook niet helemaal waar. Dat is bullshit. "
Dido: "Ik vraag het me af. Ik vraag het me echt af"
Nathalie: "Nou Lieske.... "
Dido: "Lies wel."
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:27 schreef Pinball het volgende:
Waarom worden Roel en Nathalie nou nooit eens moe van dat EEEEEEEEEEEEUWIGE ge-didodidodidodidodidodido.
Het gaat alleen maar over haar.
Creativiteitquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oke, aangezien Peter6000 niet wist wat tvp betekende durf ik het hier ook te vragenWaarom hebben er opeens veel users zo'n rood vlak met hun naam erin (zoals Peter6000) ??
![]()
maak ik er ook snel eentje aan oke?
Jodeljongen... by farquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
Wie is erger? Nathalie of Dido?
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oke, aangezien Peter6000 niet wist wat tvp betekende durf ik het hier ook te vragenWaarom hebben er opeens veel users zo'n rood vlak met hun naam erin (zoals Peter6000) ??
![]()
maak ik er ook snel eentje aan oke?
Nathalie imhoquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
Als je houdt van een gesprek waar er alleen maar veren in elkaars reet gestoken worden, dan wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef farceman het volgende:
Echt wel leuk gesprek tussen roel, dido en naat
Nathalie is gluiperd uitgekooktquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
nee oke ik vind Ingrid de ergste van de vrouwen die er nu nog inzittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef melke het volgende:
Die optie stond er niet bij
Ja maar die stond er niet tussen hequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:32 schreef Wup het volgende:
[..]
nee oke ik vind Ingrid de ergste van de vrouwen die er nu nog inzitten
Nattelie... vieze gluiperige meeloopster. Ja en amen in iemands gezicht, maar ondertussen zo uitgekookt en achterbaks als maar zijn kanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
ja dat wilde ze even duidelijk hebben vastgesteld toenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:33 schreef melke het volgende:
Dido denkt dat Lieske denkt dat Dido haar genomineerd heeft. Hallo mens, je hebt haar donderdagavond zelf gezegd dat jij dat niet gedaan hebt!
Zeker last van dementie. Waarom zegt ze nou tegen Nathalie iets heel anders?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat wilde ze even duidelijk hebben vastgesteld toen
Ik zit al 5 minuten te denken, maar ik kan geen keuze maken. Roel dan maar....quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
dat weet ik maar er heerst hier al zo een anti-Nathalie sfeer:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:33 schreef melke het volgende:
Ja maar die stond er niet tussen he
Dat was ook al voor de bed-bash van Menno hoor... het valt alleen nu misschien meer opquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
[..]
dat weet ik maar er heerst hier al zo een anti-Nathalie sfeer:)
Ja dat geklef tussen die 3 vind ik vreselijk. Donderdag mag 1 van de 3 naar huis. Scheelt al veel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Die drie beginnen me zo langzamerhand écht de keel uit te hangen
Dit gaat hen alledrie behoorlijk wat stemmen kosten. Het lijkt verdorie wel een driehoeksverhouding, maar dan zónder sex
nee hoor dat is al heel lang zo dat weet ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Dat was ook al voor de bed-bash van Menno hoor... het valt alleen nu misschien meer op
Naaaaaaaaaaaad-haat-liequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
Ik heb restjes geitenkaas in mijn koelkast die diepzinnigere gesprekken hebben dan Roel en Dido.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:36 schreef melke het volgende:
Roel en Dido hebben het over hele diepzinnige dingen? Umn, ik kan me geen diepzinnig gesprek tussen die 2 herinneren hoor. Gaat alleen maar over hoe geweldig Roel Dido vind, meer niet.
Ja, daar verbaas ik mezelf ook behoorlijk over. Het is nu net zo'n roddeltante geworden. Eigenlijk zonde van de jongen. Hij deed het namelijk erg leuk...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef bunnyma het volgende:
Wat is die Roel in de loop van dit programma veranderd!
Het was best een stoere, relaxte knul maar zoals hij zich nu gedraagt is meer dan erg.
Wat een vrouw al niet kan doen met een man!!!
Wat zei die dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:39 schreef Sonique het volgende:
Deed Roel daar nou Dido beledigen zonder dat ze het door heeft, of heb ik het mis?
Dat zou ik fantastisch vinden. Het maakt me niet uit wie van de drie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat geklef tussen die 3 vind ik vreselijk. Donderdag mag 1 van de 3 naar huis. Scheelt al veel.
Hé! Eerst mijn mondhoeken in alle mogelijke standen, mijn kipfiletjes, en dán pas het achterste van mijn tong!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Ik ben iemand die wel vrij veel de kat uit de boom kijkt en die niet meteen het achterste van haar tong laat zien."
Hoe lang duurt dat 'niet meteen' dan? 30 jaar?
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef frizti het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Op z'n talpa's noemen we dat tegenwoordig.
Het gesmoes over niks gezeur over de nominaties, het geklef tussen dido en roel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat geklef tussen die 3 vind ik vreselijk. Donderdag mag 1 van de 3 naar huis. Scheelt al veel.
Ze moeten echt nodig met z'n drieen even een geile nacht beleven. Misschien dat het daardoor wat beter wordtquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef blekboks het volgende:
Ik krijg kotsneigingen van die drie op de bank.
De bank druipt van het voorvocht
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hé! Eerst mijn mondhoeken in alle mogelijke standen, mijn kipfiletjes, en dán pas het achterste van mijn tong!
hehe het enige voordeel hiervan is dat eindelijk eens mensen Roel onleuk gaan vinden:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:42 schreef Jappie het volgende:
Eik zou Roel er als eerste uitmoeten...die domme grijns op dat zelfvoldane smoelwerk trek ik echt niet veel langer meer![]()
Roel: "Bij sommige heb je dat je iets zegt, en de ander zegt iets terug en dan denk je 'huh'. En bij sommige heb je dat je iets zegt, en de ander zegt iets terug dat je meteen zoiets hebt van 'Jaa precies' en dan wil je meteen weer iets nieuws zeggen"quote:
Ja vind ik ook. Hij is nu zo'n loopse hond die alleen nog maar oog voor Dido heeft. De andere vrouwen laat hij compleet links liggen. Zie heb zelden/nooit met Chantal, Lieske en Ingrid praten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef bunnyma het volgende:
Wat is die Roel in de loop van dit programma veranderd!
Het was best een stoere, relaxte knul maar zoals hij zich nu gedraagt is meer dan erg.
Wat een vrouw al niet kan doen met een man!!!
ja dat hebben ze hem in de DBK gezegdquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:42 schreef bunnyma het volgende:
Zei Roel nu zelf: "Jullie hebben een doetje van me gemaakt"?
Dat kunnen ze toch niet maken , Scan? Het lijkt mij stug dat ze willens en wetens Lieske eruit willen hebben. Vervelend is dat tanjalies iedere keer gelijk had.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
En dan te bedenken dat de kans groot is dat geen van deze drie eruit vliegt donderdag
Lieske zal wel de klos zijn en zij krijgt dan het idee dat NL Nathalie leuker vindt dan haar.
ik geloof er niks van dat Roel Nathalie te pruimen zou vinden als Dido er niet wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef sleepy1958 het volgende:
Wat zaniken jullie nou. is gewoon een leuk gesprek tussen drie mensen die elkaar
in het huis volledig hebben gevonden.
Dido tegen Naat: jou heb ik voor de intieme (vrouwen)gesprekken en Roel heb ik voor
de liefde. Zit echt wel goed tussen deze drie hoor.
idd...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Die Nathalie en Dido vinden zichzelf echt wel ongelooflijk geweldig. Ze vinden zichzelf ook zeer interessant, want ze praten graag over 'ik'. Waar ze ook goed in zijn is de mening over hunzelf aan een ander vragen. Hee doorzichtig vissen naar komplimentjes dus. Het is te walgelijk voor woorden allemaal. Dat ze hun eten binnen kunnen houden is een groot wonder.
Het is niet hopen dan zitten we alleen nog maar naar sukkels te kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
En dan te bedenken dat de kans groot is dat geen van deze drie eruit vliegt donderdag
Lieske zal wel de klos zijn en zij krijgt dan het idee dat NL Nathalie leuker vindt dan haar.
Ik denk niet dat Lieske eruit vliegt. Je ziet op het internet toch wel dat ze populair is. Als ze dat zouden doen zou niemand dat hele stemgebeuren meer vertrouwen. Denk toch dat het Nathalie, Dido (Chantal of Ingrid) gaat worden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
En doet hij daar niets aan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat hebben ze hem in de DBK gezegd
Daarom. Tanjalies weet via via dat BB een heel draaiboek heeft klaarliggen en daar pasten Menno en Lieske niet in. Menno is al weg (tegen álle verwachtingen in) en nu zal Lieske wel aan de beurt zijn. Ze brengen de tussenstanden gewoon zeer tactisch in beeld, waardoor ze bepaalde mensen aanzetten om veel te bellen en anderen juist niet. Dat is wat Menno de kop heeft gekost en zo zullen ze dat met Lieske ook gaan doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet maken , Scan? Het lijkt mij stug dat ze willens en wetens Lieske eruit willen hebben. Vervelend is dat tanjalies iedere keer gelijk had.
he... nee hoor Lieske MOET gewoon blijven.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Menno was ook populair en Linda ook al... Toch vlogen ze eruit...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lieske eruit vliegt. Je ziet op het internet toch wel dat ze populair is. Als ze dat zouden doen zou niemand dat hele stemgebeuren meer vertrouwen. Denk toch dat het Nathalie, Dido (Chantal of Ingrid) gaat worden.
Leuk gesprekje? Het was gewoon een opgeil gesprek. Steek elkaar nog maar ff wat meer veren in de reet. Ik vind er niets leuks aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef sleepy1958 het volgende:
Wat zaniken jullie nou. is gewoon een leuk gesprek tussen drie mensen die elkaar
Dido tegen Naat: jou heb ik voor de intieme (vrouwen)gesprekken en Roel heb ik voor
Als je dat een leuk gesprek vond heb ik oprecht medeleven met je.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef sleepy1958 het volgende:
Veren zijn best leuk, maar daar gaat het met hele kippen tegelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef melke het volgende:
[..]
Leuk gesprekje? Het was gewoon een opgeil gesprek. Steek elkaar nog maar ff wat meer veren in de reet. Ik vind er niets leuks aan
En hoezo is dat nieuw?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet hopen dan zitten we alleen nog maar naar sukkels te kijken.
Ja klopt ook wel weer. Maar toch blijf ik erbij dat Dido of Nathalie de pineut zijn. Dido scheelde ook maar 1 procent van Menno hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno was ook populair en Linda ook al... Toch vlogen ze eruit...
En wat dacht je van het debacle rondom Rob?
Het gaat niet om populairiteit, het gaat erom of je fans genoeg geld overhebben om voor je te SMSsen...
nee het was niet goed voor zijn image [ofzo] hadden ze daar gezegdquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef bunnyma het volgende:
En doet hij daar niets aan?
Of bedoelden ze het in de DBK positief?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Die Nathalie en Dido vinden zichzelf echt wel ongelooflijk geweldig. Ze vinden zichzelf ook zeer interessant, want ze praten graag over 'ik'. Waar ze ook goed in zijn is de mening over hunzelf aan een ander vragen. Hee doorzichtig vissen naar komplimentjes dus. Het is te walgelijk voor woorden allemaal. Dat ze hun eten binnen kunnen houden is een groot wonder.
Dat was Menno ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lieske eruit vliegt. Je ziet op het internet toch wel dat ze populair is.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd m'n bedje in vandaag, zie flugelmannetje me ook nog een keer...
In combinatie met de tussenstanden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat niet om populairiteit, het gaat erom of je fans genoeg geld overhebben om voor je te SMSsen...
De opmerking van tanjalies is al een paar weken oud.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet maken , Scan? Het lijkt mij stug dat ze willens en wetens Lieske eruit willen hebben. Vervelend is dat tanjalies iedere keer gelijk had.
Denken jullie dat echt? Is het al bekend dat Lieske naar huis moet dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom. Tanjalies weet via via dat BB een heel draaiboek heeft klaarliggen en daar pasten Menno en Lieske niet in. Menno is al weg (tegen álle verwachtingen in) en nu zal Lieske wel aan de beurt zijn. Ze brengen de tussenstanden gewoon zeer tactisch in beeld, waardoor ze bepaalde mensen aanzetten om veel te bellen en anderen juist niet. Dat is wat Menno de kop heeft gekost en zo zullen ze dat met Lieske ook gaan doen.
Ben die lul al een tijd meer dan zat....maargoed dat mag je niet hardop roepen anders zal hij wel ff...................zijn broer op je afsturenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:42 schreef Jappie het volgende:
Eik zou Roel er als eerste uitmoeten...die domme grijns op dat zelfvoldane smoelwerk trek ik echt niet veel langer meer![]()
Dat is vroeg maargoed welterustenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd m'n bedje in vandaag, zie flugelmannetje me ook nog een keer...
Dido en Nathalie geilen elkaar enorm op en slijmen elkaar naar de bek. Ze hebben dat even nodig nadat ze door Chantal behoorlijk zijn afgemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik val net in.... wat heeft Nathalie nou weer???? Aandacht trekkerij?
Waar staat dat dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opmerking van tanjalies is al een paar weken oud.
Misschien is er een verandering in het script gekomen.
Wel nee joh...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef sleepy1958 het volgende:
Slaap ze... of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef flugeltje het volgende:
heb je een verderkijker bij jequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Regie is weer aardig....
Het ligt allemaal aan de tussenstanden. De personen die dan in dit geval niet op de onderste twee posities staan, zullen het meeste risico lopen. BB weet dat donders goed en zo kunnen ze redelijk goed manipuleren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel weer. Maar toch blijf ik erbij dat Dido of Nathalie de pineut zijn. Dido scheelde ook maar 1 procent van Menno hoor
Die van Roel volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
er is een zender overstuur
Enkel gekneusd met sporten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
hebben ze kaarten gekregen?
Wat is er met Naat
Ik weet het niet hoor. Denk toch dat er vrouwen zijn die veeel minder populair zijn. De afgelopen keer waren de tussenstanden raar ja, de andere keren niet echtquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de tussenstanden. De personen die dan in dit geval niet op de onderste twee posities staan, zullen het meeste risico lopen. BB weet dat donders goed en zo kunnen ze redelijk goed manipuleren.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb je een verderkijker bij je![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |