ja daar werd nathalie resoluut afgekapt:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik moet het naast me neer leggen en klaar. Ik ben niet gewend dat mensen me niet aardig vinden. En dat vinden ze nu niet en daar moet ik het mee doen."
Nathalie: "Dat is ook niet helemaal waar. Dat is bullshit. "
Dido: "Ik vraag het me af. Ik vraag het me echt af"
Nathalie: "Nou Lieske.... "
Dido: "Lies wel."
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:27 schreef Pinball het volgende:
Waarom worden Roel en Nathalie nou nooit eens moe van dat EEEEEEEEEEEEUWIGE ge-didodidodidodidodidodido.
Het gaat alleen maar over haar.
Creativiteitquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oke, aangezien Peter6000 niet wist wat tvp betekende durf ik het hier ook te vragenWaarom hebben er opeens veel users zo'n rood vlak met hun naam erin (zoals Peter6000) ??
![]()
maak ik er ook snel eentje aan oke?
Jodeljongen... by farquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
Wie is erger? Nathalie of Dido?
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oke, aangezien Peter6000 niet wist wat tvp betekende durf ik het hier ook te vragenWaarom hebben er opeens veel users zo'n rood vlak met hun naam erin (zoals Peter6000) ??
![]()
maak ik er ook snel eentje aan oke?
Nathalie imhoquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
Als je houdt van een gesprek waar er alleen maar veren in elkaars reet gestoken worden, dan wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef farceman het volgende:
Echt wel leuk gesprek tussen roel, dido en naat
Nathalie is gluiperd uitgekooktquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
nee oke ik vind Ingrid de ergste van de vrouwen die er nu nog inzittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef melke het volgende:
Die optie stond er niet bij
Ja maar die stond er niet tussen hequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:32 schreef Wup het volgende:
[..]
nee oke ik vind Ingrid de ergste van de vrouwen die er nu nog inzitten
Nattelie... vieze gluiperige meeloopster. Ja en amen in iemands gezicht, maar ondertussen zo uitgekookt en achterbaks als maar zijn kanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
ja dat wilde ze even duidelijk hebben vastgesteld toenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:33 schreef melke het volgende:
Dido denkt dat Lieske denkt dat Dido haar genomineerd heeft. Hallo mens, je hebt haar donderdagavond zelf gezegd dat jij dat niet gedaan hebt!
Zeker last van dementie. Waarom zegt ze nou tegen Nathalie iets heel anders?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat wilde ze even duidelijk hebben vastgesteld toen
Ik zit al 5 minuten te denken, maar ik kan geen keuze maken. Roel dan maar....quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |