Misschien een domme vraag maar wie is Rick en en hoezo heb ik daar wat weg van?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:08 schreef Jappie het volgende:
cuall...is het je trouwens al opgevallen dat "melke" wel wat weg heeft van "Rick"
Ik heb ook nog een witte, die is wat kleiner.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien als je er meer zou hebben, meerdere kleuren.
roel laat zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Roel vindt nu helemaal niet dat Dido overdreven reageerde op de nominaties.
Nathalie is gewoon bi... dat merk je aan allesquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie moet wel echt heel erg verliefd zijn op Dido. Dat kán gewoon niet anders. Het kwijl loopt haar bijna de mond uit als ze Dido aankijkt.
mwah.. zoek wle even verder vind 't iets wat aan de kleine kantquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
Hier de beloofde foto van de prachtige roze pot in mijn tuin!
En nu allemaal tegelijk: "ooh, wat mooi!"
[afbeelding]
Ik wacht op de dag dat ze Roel gaat nomineren omdat ze Dido voor zich alleen wil.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie moet wel echt heel erg verliefd zijn op Dido. Dat kán gewoon niet anders. Het kwijl loopt haar bijna de mond uit als ze Dido aankijkt.
Hebben ze de vogelgriep dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
kan iemand ff die kippen de nek omdraaien ?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar wie is Rick en en hoezo heb ik daar wat weg van?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar wie is Rick en en hoezo heb ik daar wat weg van?
Lijkt me lachen als dido en nath liggen te vrijen op bed en roel komt de slaapkamer binnenlopen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathalie is gewoon bi... dat merk je aan alles
We hadden het iig beide over een potquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
mwah.. zoek wle even verder vind 't iets wat aan de kleine kant![]()
Sjesus wat een kiet. Mensenlieve zeg. Mooi hoor.
De pot is trouwens ook geweldig![]()
In dat geval: "Oooh wat mooi!"quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb ook nog een witte, die is wat kleiner.
Moet nog neer gezet worden.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt de tuin van Gordon welquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Haha nou apart beest. Maar ik ben geen mannelijke iemand, ben de vrouwelijke uitvoeringquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lijkt me lachen geil als dido en nath liggen te vrijen op bed en roel komt de slaapkamer binnenlopen.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hadden het iig beide over een pot
Ik hem medelijden met die oma van Roel. Ze krijgt Nathalie erbijquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef woestijnroos het volgende:
Hebben de oma van Roel en de opa van Natte Lie nog steeds verkering ?
Kleine kans dat Dido dan in de familie intreedt, die blijven een blok vormen met z,n drieen!
Ooh wat mooi!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef woestijnroos het volgende:
Hebben de oma van Roel en de opa van Natte Lie nog steeds verkering ?
Kleine kans dat Dido dan in de familie intreedt, die blijven een blok vormen met z,n drieen!
Dat is sarcasme hoop ik?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef farceman het volgende:
Echt wel leuk gesprek tussen roel, dido en naat
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hadden het iig beide over een pot
Nathalie zei straks, toen ze aan de wijn/rosé ging, dat ze die alleen vanochtend genomen had.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie roze pillen, volgens mij is dat Ibuprofen
Volgens mij ìs ze dat ook! De mnanier van kijken, achter haar aanlopen, tegen haar aan (en in) kruipen, om kusjes bedelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
allebei nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:26 schreef cuall het volgende:
Dido had ze tuk zegt ze, nou ik denk meer dat het andersom was
![]()
Ja inderdaad! Lieske heeft toch ook al vaker genomineerd gestaan. Die heeft toch ook geen hoop gezeik van die nominaties gemaakt. Dido blijft aan de gang. Roel slijmt ondertussen verder dat ze het prima doet zo. Nou, als ze zo door gaat mag ze ipv Nathalie donderdag het huis verlatenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Weet je wat ze niet kunnen begrijpen. Dat het heel anders is als je het verwacht. Dat maakt zoveel verschil."
Roel: "Ze hebben alledrie nog nooit genomineerd gestaan" (WTF![]()
![]()
)
Echt niet want die heb ik ook gehoord en Chantal vertelde het vanavond praktisch hetzelfde tegen Didoquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:26 schreef sleepy1958 het volgende:
Chantal is schijnheilig. haar woorden tijdens de tuin-seccies met ingrid zijn veel
valser dan dido ooit zal zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |