Denken jullie dat echt? Is het al bekend dat Lieske naar huis moet dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom. Tanjalies weet via via dat BB een heel draaiboek heeft klaarliggen en daar pasten Menno en Lieske niet in. Menno is al weg (tegen álle verwachtingen in) en nu zal Lieske wel aan de beurt zijn. Ze brengen de tussenstanden gewoon zeer tactisch in beeld, waardoor ze bepaalde mensen aanzetten om veel te bellen en anderen juist niet. Dat is wat Menno de kop heeft gekost en zo zullen ze dat met Lieske ook gaan doen.
Ben die lul al een tijd meer dan zat....maargoed dat mag je niet hardop roepen anders zal hij wel ff...................zijn broer op je afsturenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:42 schreef Jappie het volgende:
Eik zou Roel er als eerste uitmoeten...die domme grijns op dat zelfvoldane smoelwerk trek ik echt niet veel langer meer![]()
Dat is vroeg maargoed welterustenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd m'n bedje in vandaag, zie flugelmannetje me ook nog een keer...
Dido en Nathalie geilen elkaar enorm op en slijmen elkaar naar de bek. Ze hebben dat even nodig nadat ze door Chantal behoorlijk zijn afgemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik val net in.... wat heeft Nathalie nou weer???? Aandacht trekkerij?
Waar staat dat dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opmerking van tanjalies is al een paar weken oud.
Misschien is er een verandering in het script gekomen.
Wel nee joh...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef sleepy1958 het volgende:
Wat zaniken jullie nou. is gewoon een leuk gesprek tussen drie mensen die elkaar
in het huis volledig hebben gevonden.
Dido tegen Naat: jou heb ik voor de intieme (vrouwen)gesprekken en Roel heb ik voor
de liefde. Zit echt wel goed tussen deze drie hoor.
Slaap ze... of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd m'n bedje in vandaag, zie flugelmannetje me ook nog een keer...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef flugeltje het volgende:
heb je een verderkijker bij jequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Regie is weer aardig....
Het ligt allemaal aan de tussenstanden. De personen die dan in dit geval niet op de onderste twee posities staan, zullen het meeste risico lopen. BB weet dat donders goed en zo kunnen ze redelijk goed manipuleren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel weer. Maar toch blijf ik erbij dat Dido of Nathalie de pineut zijn. Dido scheelde ook maar 1 procent van Menno hoor
Die van Roel volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
er is een zender overstuur
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef flugeltje het volgende:
Enkel gekneusd met sporten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
hebben ze kaarten gekregen?
Wat is er met Naat
Ik weet het niet hoor. Denk toch dat er vrouwen zijn die veeel minder populair zijn. De afgelopen keer waren de tussenstanden raar ja, de andere keren niet echtquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de tussenstanden. De personen die dan in dit geval niet op de onderste twee posities staan, zullen het meeste risico lopen. BB weet dat donders goed en zo kunnen ze redelijk goed manipuleren.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb je een verderkijker bij je![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |