Dat is precies zoals ik het zie, alleen met minder scheldwoorden.quote:
Het is al eens eerder gezegd, maar was heel erg treffend. Nathalie is het type meisje dat op school op zoek gaat naar de meest populaire en zich daar vervolgens bij aansluit om ook tot de populairen te behoren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:53 schreef Sonique het volgende:
Natte Lie zit in dit groepje voor één rede en dat is uiterlijk. Natte Lie vind uiterlijk heel belangrijk, het is een soort obsessie voor haar (ze kijkt constant in de spiegels en dergelijke). De keuzes in haar leven zijn grotendeels op uiterlijk gebaseerd en daarom kleeft ze zo aan Dido; het mooiste meisje van de klas...
Heeft hij in het begin al wel eens verteld.quote:
Idd want ze hebben het over slaap je bij mij of niet...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
Geluid laat ik maar op stream1 ook is het niks.
Maar dat gelul van snip en snap ben ik nu wel heeel erg zat
Zij denkt dat God haar gestraft heeft voor het voetveegincident.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok thx! Lekker voor der BITCH
Dan wordt het tijd dat we het script in handen krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft hij in het begin al wel eens verteld.
Dat in het script stond dat Menno en Lieske voortijdig zouden vertrekken.
Al zijn voorspellingen zijn tot nu toe uitgekomen.
Waarmee dan ?? Oh God ik heb weer een maskertje waar ik jeuk van krijgquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is niet nieuw maar lieske brengt wel leven in de brouwerij.
Als Menno God is, dan heeft ze gelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef bunnyma het volgende:
Zij denkt dat God haar gestraft heeft voor het voetveegincident.
je geeft hetzelf al aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:01 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Waarmee dan ?? Oh God ik heb weer een maskertje waar ik jeuk van krijg![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Menno God is, dan heeft ze gelijk
ze word idd met t uur irritanterquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:00 schreef melke het volgende:
Ja ik weet het nu zeker. Ik wil dat Dido donderdag het huis verlaat!
Tja, we zullen het donderdag zien he. Ik geloof ondertussen dus echt helemaal niets meer van dat stemmen. Hoe zit het met die kamervraag?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft hij in het begin al wel eens verteld.
Dat in het script stond dat Menno en Lieske voortijdig zouden vertrekken.
Al zijn voorspellingen zijn tot nu toe uitgekomen.
Met haar oprechtheid, wat mij betreft,. Met haar onbevangenheid en ja.... zelfs met haar naiviteit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:01 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Waarmee dan ?? Oh God ik heb weer een maskertje waar ik jeuk van krijg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |